انواع جاروبرقی سامسونگ

خرید اقساطی

اگر شما نیز به دنبال خرید جاروبرقی جدید هستید حتما مایلید انواع جاروبرقی سامسونگ را بشناسید. اما قبل از خرید جاروبرقی باید به چه ویژگی های توجه کنید؟ جاروبرقی شما چقد برق مصرف می کند و چه مقدار در قبض برق شما تاثیرگذار است؟

در حال حاضر بسیاری از برندهای محصولات لوازم خانگی، مدل های مختلف جاروبرقی با قیمت های مختلف را تولید می کنند. سامسونگ نیز مدل های مختلف جاروبرقی سامسونگ را تولید و وارد بازار لوازم خانگی کرده است.

جاروبرقی هوشمند سامسونگ، جاروبرقی سامسونگ مدل کوئین و جاروبرقی سامسونگ مدل کینگ، در دسته پر سرچ ترین و پر طرفدارترین مدل های جاروبرقی های سامسونگ قرار دارند که در بازار لوازم خانگی ایران موجودند.

خرید اقساطی

قبل از خرید جاروبرقی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قدرت موتور:

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی است. قدرت موتور جاروبرقی در کاربردهای خانگی باید ۱۶۰۰ وات و حداکثر آن نیز  ۲۵۰۰ وات باشد. جاروبرقی کوئین ۲۱ سامسونگ با قدرت موتور ۲۱۰۰ وات، یکی از بهترین جاروبرقی های سامسونگ موجود در بازار لوازم خانگی است.

میزان مصرف انرژی:

دومین نکته ای که باید در هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه کنید میزان مصرف انرژی جاروبرقی است. هر چقدر که قدرت موتور جاروبرقی بیشتر باشد میزان مصرف برق جاروبرقی نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه قبض برق شما نیز بالاتر میرود. با توجه به این نکته که شما ممکن است چندین بار در طول هفته از جاروبرقی استفاده کنید سعی کنید جاروبرقی با ولتاژ مناسب مصرف خود انتخاب کنید. جاروبرقی کوئین ۱۸ سامسونگ با قدرت موتور ۱۸۰۰ وات، دارای رتبه مصرف انرژی A است و در واقع یکی از کم مصرف ترین جاروبرقی های موجود در بازار لوازم خانگی است.

وزن جاروبرقی:

با توجه به این موضوع که عمدتا خانم ها با جاروبرقی سر و کار دارند وزن جاروبرقی نیز از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. البته انتخاب نوع ایستاده یا خوابیده جاروبرقی نیز به سلیقه شما بستگی دارد. وزن جاروبرقی های سامسونگ با توجه به موارد ذکر شده، تعیین شده و زندگی را برای کاربران این دسته از محصولات لوازم خانگی سامسونگ راحت تر کرده است.

میزان صدای جاروبرقی

میزان صدای تولید شده توسط جاروبرقی نیز یکی دیگر از موضوعات مهم و مورد توجه است. مسلما یک جاروبرقی پر سر و صدا می تواند آرامش منزل را از بین ببرد. بنابراین همیشه جاروبرقی هایی با صدای کمتر را انتخاب کنید. از میان جاروبرقی های کم صدای سامسونگ می توانیم به مدل هایی مانند جاروبرقی ۲۱۰۰ وات VC910 اشاره کنیم که حداکثر صدای مزاحم تولید شده توسط آن، ۸۲ دسی بل است که با توجه به قدرت بالای موتور، صدایی بسیار کم است.

خرید اقساطی

انواع جاروبرقی های سامسونگ

جاروبرقی های موجود به دو دسته جاروبرقی های ایستاده و جاروبرقی های معمولی یا خوابیده تقسیم بندی می شوند که شما نیز بسته به سلیقه خود، یکی از این دو نوع جاروبرقی را انتخاب می کنید.

اگر بخواهیم به دسته بندی جاروبرقی های سامسونگ اشاره کنیم می توانیم از جاروبرقی های سطلی، مخزنی و کیسه ای نام ببریم.

جاوبرقی های سطلی سامسونگ

سامسونگ مدل های مختلف جاروبرقی های سطلی مانند جاروبرقی ۱۸۰۰ وات VC-9820، جاروبرقی سطلی ۱۸۰۰ وات ژوپیترو، جاروبرقی ۱۸۰۰ واتSC4570 را در دسترس مشتریان جاروبرقی های سامسونگ قرار داده است.

جاروبرقی سطلی SC4570 سامسونگ

جاروبرقی ۱۸۰۰ واتSC4570 به سیستم Twin Chamber TM برخوردار است. این سیستم، محفظه گرد و غبار جاربرقی سامسونگ را به دو قسمت تقسیم می کند. این امر در نهایت منجر به تمیز شدن بهتر می شود. به این ترتیب همزمان با مکش ذرات گرد و غبار، خاک و زباله از هم جدا می شوند.

جاروبرقی های مخزنی سامسونگ

بسیاری از مدل های جاروبرقی مخزنی سامسونگ مانند پرنس ۳، پرنس ۲۱۰۰ وات و پرنس ۲ در دسته جاروبرقی های مخزنی پرطرفدار سامسونگ قرار دارند.

جاروبرقی مخزنی پرنس ۳ سامسونگ

تکنولوژی Cyclone force Anti- tangle جاروبرقی پرنس ۳ با جلوگیری از تجمع موها در محل مکش هوا و همچنین داخل مخزن، ضمن حفظ قدرت مکش بالا، عملکرد جاروبرقی در جمع آوری گرد و غبار را افزایش می دهد. جاروبرقی مخزنیPrince3 به دلیل طراحی سبک به راحتی جا به جا می شود و استفاده از آن نیز راحت است. دلیل سبک تر بودن این جاروبرقی نسبت به جاروبرقی های قبلی سامسونگ این است که ۲۵ درصد وزن محفظه کاهش یافته است.

سیستم کنترل روی دسته جاروبرقی پرنس ۳ سامسونگ، امکان خاموش و روشن کردن و همچنین کم و زیاد کردن قدرت مکش جاروبرقی را از روی دسته به فراهم کرده است.

 

جاروبرقی مخزنی VC960 سامسونگ

سامسونگ در جاروبرقی VC960 از سیستم هپا فیلتر استفاده می کند تا هوای خروجی از جاروبرقی در حین کار کاملاً تمیز باشد. هپا فیلترها ذرات بسیار ریز مانند گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا مانند گرده و کپک را جذب کرده و محیطی بسیار تمیزتر و سالم تر برای شما ایجاد می کنند.

 

جاروبرقی های کیسه ای سامسونگ

جاروبرقی های کیسه ای سامسونگ در حال حاضر در دسته پرطرفدارترین جاروبرقی های سامسونگ قرار دارند. جاروبرقی هایی نظیر کینگ ۱۶، کوئین ۱۸، M2510 و m2560 در دسته جاروبرقی های کیسه ای سامسونگ جای گرفته اند.

جاروبرقی کیسه ای M2540 سامسونگ

قدرت بالای مکش جاروبرقی M2540، امکان تمیز کردن عمیق فرش ها، مبلمان و سطوح را فراهم کرده است. یکی از مهمترین قابلیت های جاروبرقی M2540 سامسونگ، فیلترEZClean Cyclone است که در دسته جاروبرقی سامسونگ قرار گرفته است. بنابراین به راحتی می توانید ببینید که چه مقدار گرد و غبار در کیسه جارو، جمع شده و چقدر فضای خالی باقی مانده. تمیز کردن این فیلتر نیز بسیار راحت است. کافیست دسته مرکزی را بیرون بکشید و آن را تکان دهید تا گردوغبار، خالی شود و حتی دست شما را کثیف نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی و مهم جاروبرقی M2540 سامسونگ، امکان چرخش ۳۶۰ درجه ای لوله جاروبرقی است. بنابراین می توانید لوله را همانند یک دایره و به صورت آزادانه در هر جهتی حرکت دهید بدون آنکه گیر کند و چرخش دسته در هر جهتی امکان پذیر می شود. جاروبرقی سامسونگ تنها در نقش یک جاروبرقی، ایفای نقش نمی کند. بلکه به فیلتری مجهز شده که حتی ریزترین ذرات گرد و غبار و آلاینده های پخش شده در محیط منزل را جذب کرده و کاهش می دهد.

جاروبرقی کینگ ۱۸ سامسونگ

جاروبرقی کینگ ۱۸ نیز یکی دیگر از جاروبرقی های پر طرفدار سامسونگ است. گردان بودن شیلنگ جاروبرقی کینگ ۱۸ سامسونگ سبب می شود حرکت آسان تری برای رفت و روب امکان پذیر شود.

یک پاسخ به “انواع جاروبرقی سامسونگ”

  1. رها محمدی گفت:

    چرا میانگین عمر یک جاروبرقی سامسونگ چند سال است؟ راستش، اگر خرید جارو برقی سامسونگ را در نظر دارید، بهتر است بدانید که این برند تقریباً تمام قطعات قابل تعویضی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. به همین دلیل است که میانگین عمر طولانی جاروهای سامسونگ مشهود است.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.