بهترین برند لوازم خانگی چیست؟

بهترین برند لوازم خانگی

در حال حاضر برندهای مختلفی از انواع لوازم خانگی در بازارهای دنیا موجود است. اما با توجه به وضعیت تحریم های موجود نمی توانیم به محصولات  بسیاری از این برندها دسترسی داشته باشیم و باید انتخاب خود را به برترین برند های لوازم خانگی موجود در بازار ایران محدود کنیم.

در اینجا به معرفی برخی از برندهای برتر لوازم خانگی می پردازیم:

یکی از برترین برند های لوازم خانگی؛ برند بوش است که از سال‌های دور در ایران شناخته شده است و با توجه به محصولات با کیفیت این برند می توان گفت که یکی از محبوب ترین برند های موجود است. ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوش نمونه ای از بهترین و باکیفیت ترین لوازم  خانگی موجود در بازار هستند.

سامسونگ نیز به عنوان یک برند لوازم خانگی در ایران از طرفداران و مشتریان زیادی برخوردار است. در واقع از بهترین های سامسونگ می توان به تلویزیون و یخچال های آن اشاره کرد. برند سامسونگ طی سال‌های اخیر پیشرفت فراوانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و صوتی تصویری داشته است. در حال حاضر ورود لوازم خانگی سامسونگ به ایران از طریق بسیاری از واسطه ها صورت می گیرد.

یکی دیگر از بهترین برندهای موجود در لوازم خانگی در ایران برند ال جی می باشد که برای اولین بار با نام گلدستار و یا گلدات در کره تاسیس شد و ابتدا تولید خود را با تلویزیون آغاز کرد. ال‌جی نیز انواع مختلف محصولات لوازم خانگی از یخچالهای ساید بای ساید تا یخچال دوقلو،  ماشین ظرفشویی و تلویزیون را تولید کرده است.

تفال نیز یکی دیگر از برندهای برتر و لوازم خانگی است که متعلق به یک شرکت فرانسوی می باشد و به تولید لوازم کوچک برقی و لوازم آشپزخانه پرداخته است. این برند سالهاست که به عنوان یکی از محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی شناخته شده است

برند دوو نیز یکی از برندهای کره ای است که فناوری های جدید را به همراه محصولات دوستدار محیط زیست تولید کرده است.  اگر بخواهیم به نمونه ای از بهترین محصولات لوازم خانگی دوو اشاره کنیم می‌توانیم از ماشین‌های ظرفشویی آن نام ببریم.

اگر به دنبال یک برند برتر ایرانی در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی می‌گردید می‌توانیم برند امرسان را به شما معرفی کنیم. این برند در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد و تولید فریزر ها را آغاز کرد و چندی بعد انواع محصولات دیگر مانند یخچال فریزر، اجاق گاز و جاروبرقی را وارد بازار لوازم خانگی کرد. یخچال فریزر های ساید امرسان نمونه‌ای از بهترین یخچال فریزر های موجود در بازار هستند و در عین حال در نقاط مختلف کشور هم نمایندگی دارد.

اما علاوه بر امرسان، پارس خزر نیز یکی از بهترین و معروفترین برندهای تولید لوازم خانگی در داخل کشور است که طیف وسیعی از محصولات برقی و تولید میکند. از میان بهترین محصولات پارس خزر می‌توانیم به جاروبرقی های آن اشاره کنیم. البته در ایران، سایر محصولات پارس خزر نیز طرفداران و مشتریان خاص خود را دارند

اسنوا نیز یکی دیگر از شرکت های ایرانی تولید کننده لوازم خانگی مانند اجاق گاز، کولر آبی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی است. این برند نیز محصولات بسیار با کیفیتی را در اختیار مشتریانش قرار داده است.

هیمالیا نمونه ای از برندهای معروف داخلی است این برند به صورت تخصصی بر روی تولید و بهبود یخچال فریزر کار می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.