بهترین تبلت سامسونگ از نظر کاربران

خرید اقساطی

بهترین تبلت سامسونگ از نظر کاربران، کدام مدل است؟ سامسونگ به عنوان یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده باکیفیت ترین تبلت ها شناخته شده است. تبلت های سامسونگ علاوه بر کیفیت برتر، در مقایسه با سایر تبلت های هم رده، قیمت پایین تری دارند. برخی از سوالات رایج مطرح شده توسط کاربران درباره تبلت های سامسونگ عبارتند از:

 بهترین تبلت های میان رده ۲۰۲۰۱ سامسونگ 

قیمت بهترین تبلت سامسونگ ۲۰۲۱ 

بهترین تبلت سامسونگ با قیمت مناسب

بهترین تبلت های ۲۰۲۱

آیا می توان از تبلت به جای لپ تاپ استفاده کرد؟

تبلت به عنوان یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای لپ  تاپ محسوب می شود که می توانید آن را با خود به همه جا ببرید. شما می توانید از یک تبلت مناسب برای انجام کارهای روزمره، آموزش، بازی و حتی برای انجام کارهای حرفه ای استفاده کنید. بسیاری از کاربران تبلت های سامسونگ، معمولا برای تعریف بهترین تبلت به ویژگی هایی مانند طول عمر باتری، پردازنده، کیفیت نمایش تصویر و وزن تبلت توجه می کنند و در واقع تبلتی که از نظر این ویژگی ها برتر باشد به عنوان تبلت مناسب توسط کاربر انتخاب می شود.

خرید اقساطی

در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین تبلت های سامسونگ از نظرکاربران میپردازیم:

گلکسی TAB A 10.1 2019

تبلت گلکسی تب ای ۱۰٫۱ اینچی ۲۰۱۹، با صفحه  نمایش ۱۰٫۱ اینچی دارای ۲GB RAM است و می تواند با دوربین ۸ مگاپیکسلی خود، عکس ها و ویدیوهای باکیفیتی را برای شما ثبت و ضبط کند.

از نظر بسیاری از کاربران تبلت TAB A 10.1  اینچی، نقاط قوت این تبلت سامسونگ عبارتند از:

مناسب برای کودکان و پخش فیلم

پشتیبانی از سامسونگ دکس

قیمت مناسب

طراحی زیبا و شیک

پشتیبانی از اندروید ۱۰

نمایش بازی ها با کیفیت و سرعت بالا

پشتیبانی از اسمارت ویو

خرید اقساطی

گلکسی تب ای ۱۰٫۱ اینچی ۲۰۱۹ از سیستم اسپیکر دوگانه برخوردار شده که به شما اجازه می دهد تا موسیقی مورد علاقه تان را با کیفیت گوش کنید. از طرفی سیستم صوتی سه بعدی Dolby Atoms نیز شما را در موسیقی غرق می کند. گلکسی Tab A (2019) می تواند به سایر دستگاه های موجود در منزل شما وصل شود. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن SmartThings به راحتی سایر دستگاه ها را مورد ارزیابی و کنترل قرار دهید و حتی لوازم منزل و دستگاه های ثالث را از راه دور و از طریق یک صفحه نمایش، کنترل کنید. این تبلت با دستکاههای SmartThimgs سازگار است. البته این امر نیز ممکن است بسته به منطقه و کشور، متفاوت باشد.اگر بخواهیم نقاط ضعف تبلت TAB A 10.1 را نام ببریم باید به رم پایین آن اشاره کنیم.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019  همراه با قلم S Pen

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A 8.0 2019  با صفحه نمایش ۸ اینچی در دسته بهترین تبلت های سامسونگ از نظر کاربران قرار دارد. برخی از مهمترین مزایای گلکسی TAB A 8.0 2019  از نظر کاربران عبارتند از:

همراه داشتن قلم S Pen

وزن مناسب و قابل حمل

مجهز به فیلتر نور آبی برای محافظت از چشم در برابر نور آبی

طراحی بدون دکمه و تمام مشکی پنل جلویی گلکسی تب ای ۲۰۱۹ با قلم S Pen نشان گر آراستگی قالبی این تبلت است. زمانی که تبلت p205 را به صورت عمودی نیز در دست بگیرید، به دلیل آرایش متراکم و گسترده گرافیکی، همان احساسی را خواهید داشت که این تبلت در حالت افقی برایتان ایجاد می کند. همچنین قلم S Pen که در درون بدنه تبلت جاسازی شده است، بهره وری شما حتی در حین حرکت را افزایش می دهد.

خرید اقساطی

تبلت سامسونگ p205 دارای قلم S Pen می باشد که هر زمان به آن نیاز داشته باشید می توانید آن را بیرون بیاورید و با وزن سبک ۲٫۸ گرمی و ظرافت ۰٫۷ میلی متری نوک لاستیکی آن شروع به نوشتن کنید و از راحتی آن لذت ببرید. دکمه قلم نیز قابلیت های آن را افزایش داده است و نیازی به شارژ وجود ندارد. همچنین گواهی IP68 قلم S Pen تبلت سامسونگ ۸ اینچ آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم ساخته است.

البته برخی از کاربران به نبود سنسور اثر انگشت به عنوان یکی از نقاط ضعف تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 اشاره کرده اند.

گلکسی تب S8 پلاس سامسونگ

گلکسی تب اس ۸ پلاس نیز در دسته بهترین تبلت های سامسونگ از نظر کاربران قرار گرفته است. برخی از مزایای گلکسی  تب S8+ از نظر کاربران عبارتند از:

صفحه نمایش ۱۲٫۴ اینچی باکیفیت

باتری قدرتمند ۱۰۰۹۰ میلی آمپر در ساعت

رم ۸ گیگی

دوربین ۱۳ مگپیکسل با عملکرد قوی

تبلت تب اس ۸ پلاس از صفحه نمایش ال سی دی ۱۲٫۴ اینچی s AMOLED برخوردار شده است. ویژگی های شگفت انگیزی مانند باتری بزرگ به همراه دوربین جلویی اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی به همراه قابلیت اتصال به شبکه ۵G و قلم S Pen برخی از ویژگی های گلکسی تب اس ۸ پلاس هستند. شما می توانید از میان رنگ های نقره ای، صورتی و گرافیتی، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خرید اقساطی

بدنه مقاوم گلکسی تب S8 پلاس از ساختاری تشکیل شده است که از جنس آلومینیوم بوده و در برابر ضربه یا سقوط مقاوم است. گلکسی تب S8 پلاس به عنوان بزرگترین و محکمترین تبلت سری تب S سامسونگ تلقی می شود که در عین حال که طراحی ظریف و بدنه سبک دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

از طرفی قیمت نسبتا بالای گلکسی تب اس ۸ پلاس به عنوان یکی از نقاط ضعف تب اس ۸ پلاس از نظر کاربران تلقی می شود.

گلکسی TAB A8 10.5 2021 سامسونگ

تبلت گلکسی TAB A8 10.5 2021 سامسونگ نیز یکی از تبلت های میان رده سامسونگ است که با قیمت نسبتا مناسبی در اختیار کاربران تبلت های سامسونگ قرار گرفته است.

مزایای گلکسی TAB A8 10.5 2021 سامسونگ از نظر کاربران:

رم ۴ گیگ

صفحه نمایش باکیفیت ۱۰٫۵ اینچی

مناسب برای بازی

وزن نسبتا سبک

طراحی و بدنه ظریف

کیفیت بالای صدا با تکنولوژی Dolby Atoms

گلکسی Tab A8 به پردازنده هشت هسته ای مجهز شده است. بنابراین شما را آماده رویارویی با چالش های جدید می کند بدون آنکه عمر باتری یا سرعت آن کاهش یابد. از طرفی امکان ارتقای حافظه تا ۱ ترابایت با استفاده از کارت حافظه فراهم شده است. باتری قدرتمند ۷,۰۴۰ میلی آمپر در ساعت تبلت سامسونگ از فست شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که مقدار حافظه تبلت سامسونگ، در کشورهای مختلف با هم متفاوت است. مقدار حافظه کاربری نیز کمتر از مقدار حافظه کلی است و دلیل آن نیز اختصاص مقداری از حافظه به نرم افزار ها و سیستم عامل است. کارت حافظه و شارژر ۱۵ واتی نیز به صورت مجزا فروخته می شوند. با قابلیت Screen Recorder گلکسی تب A8 سامسونگ، امکان ضبط یک کلاس آنلاین به شیوه ای راحت و آسان فراهم شده است. بنابراین می توانید در حین حضور در کلاس آنلاین به راحتی یادداشت برداری کنید. از طرفی می توانید این کلاس ضبط شده را در هر جا و در هر زمانی به راحتی تماشا کنید.

البته برخی از کاربران تبلت گلکسی TAB A8 10.5 2021 معتقدند که قیمت این تبلت نسبت به ویژگی های اعمال شده در آن، تا حدودی بالا است.

گلکسی تب S7 سامسونگ

گلکسی تب اس ۷ سامسونگ در دسته تبلت های پرچمدار و مدرن سامسونگ قرار دارد و این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا در فعالیت های حرفه ای نیز از این تبلت استفاده کنند. صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی به سرعت به دستورات شما پاسخ می دهد و به شیوه ای هوشمندانه، رفرش ریت را براساس محتوای شما تنظیم می کند و امکان ذخیره قدرت باتری در حین تماشای محتوای نمایش داده شده و یا گردش در وب را فراهم می کند.

خرید اقساطی

با صفحه نمایش بزرگ و اسپیکرهای چهارگانه به همراه AKG و دالبی اتم می توانید تصویری واضح ببینید. البته برخلاف سینما، شما می توانید تا ۱۴ ساعت نیز به صورت مستقیم به صفحه نگاه کنید زیرا با کمترین نور آبی از چشمان شما محافظت می کند.

برترین ویژگی های تب S7 از نظر کاربران عبارتند از:

صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی مناسب برای کار و بازی

کاهش میزان نور آبی و حفاظت از چشم

تراشه پرقدرت و سرعت عملکرد بالا

دوربین باکیفیت

طراحی متفاوت

مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای

بهترین تبلت برای دانش آموزان

گلکسی تب S5e سامسونگ

گلکسی تب اس ۵e به عنوان یکی از تبلت های میان رده سامسونگ، با صفحه نمایش آمواد ۱۰٫۵ اینچی، محتوا را با کیفیت مناسبی نمایش میدهد. از طرفی سیستم اسپیکرهای چهارگانه Galaxy Tab S5e می تواند صدا را به رساترین شکل ممکن انتقال دهد.

شما می توانید از  ۴GB RAM و ۶۴ گیگ حافظه داخلی تب ای ۵ ایی برای کارکردهای روزمره استفاده کنید. اما این حافظه برای اجرای برنامه ها و بازی های سنگین کافی و مناسب نیست.

خرید اقساطی

نقاط قوت تب S5e از نظر کاربران عبارتند از:

قابلیت نصب سیمکارت و مکالمه

صفحه نمایش باکیفیت

اما نامناسب بودن این تبلت سامسونگ برای بازی به عنوان نقطه ضعف این تبلت سامسونگ تلقی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.