بهترین گجت های پوشیدنی سامسونگ

بهترین گجت های پوشیدنی سامسونگ

در حال حاضر ساعت ها و مچ بند های هوشمند از کاربران و مشتریان زیادی در سراسر دنیا برخوردار شده اند. این دستگاه‌های هوشمند تا حد زیادی در عرصه‌های مختلف پا گذاشته‌اند و نه تنها حوزه سلامت و تناسب اندام ، بلکه بسیاری دیگر از حوزه های پزشکی و بهداشتی را نیز تحت پوشش قرار داده اند.
برای مثال در حال حاضر در نسل های جدید ساعت های هوشمند سامسونگ از قابلیت هایی مانند ارزیابی ضربان قلب و سطح اکسیژن خون بهره گرفته شده است. این امر می‌تواند تا حد زیادی به ارتقای سلامت جامعه کمک کند.
تولید کننده های زیادی در زمینه ی ساخت لوازم پوشیدنی هوشمند فعالند و در حال حاضر سامسونگ نمونه ای از بهترین گجت های پوشیدنی را تولید می‌کند. از جمله این گجت ها می توانیم به گلکسی واچ اکتیو اشاره کنیم.
اگر شما نیز از طرفداران تناسب اندام و فعالیت‌های فیزیکی هستید این ساعت هوشمند می تواند کارایی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. بدنه آلومینیومی گلکسی واچ اکتیو مقاومت زیادی داشته و صفحه نمایش ۱ اینچی آن نیز از تکنولوژی آمولد بهره گرفته است. این امر باعث شده است تا میزان مصرف باتری به حد زیادی کاهش پیدا کند.
سیستم عامل تایزن به کار گرفته شده در این ساعت هوشمند سامسونگ باعث شده تا بتوانید اپلیکیشن های مختلفی را به راحتی بر روی دستگاه نصب کنید. از طرفی شمارشگر ضربان قلب ها نیز در هر لحظه به شما کمک می کند تا از وضعیت سلامت قلب خود مطلع شوید. همچنین یکی دیگر از بهترین مشخصات این گچت پوشیدنی به ضد آب بودن آن می شود. بنابراین می توانید حتی در داخل استخر نیز از آن استفاده کنید و باتری قدرتمند آن تا ساعت های طولانی شما را همراهی می کند.

گیر فیت ۲ پرو

این مچ بند هوشمند سامسونگ با نمایشگر بزرگ و بهره گیری از از تکنولوژی سوپر آمولد توانسته است میزان روشنایی پنل را ارتقا داده و مصرف باتری را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. شمارشگر ضربان قلب به همراه اپلیکیشن تخمین کالری های مصرفی، سایر ویژگی‌های این مچ بند هوشمند سامسونگ هستند که در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است و باتری آن نیز عمر قابل قبولی دارد.
ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴
این ساعت هوشمند نیز از طراحی ویژه ای برخوردار شده است. لبه های چرخان ساعت گلکسی واچ ۴ و صفحه روشن آن، طراحی بی نظیری را در دستان شما قرار داده اند. استفاده از فلز ضد زنگ در ساخت ساعت گلکسی واچ ۴ کلاسیک، کارایی بالایی را برای آن به همراه داشته است.
سنسور بیواکتیو سامسونگ و سریعترین تراشه به کار رفته در گلکسی واچ ۴، خلاقیت را برای این گجت پوشیدنی به همراه آورده اند.
ردیاب خواب گلکسی واچ ۴، می تواند مراحل خواب شما را به صورت کامل تجزیه و تحلیل کند. از طرفی گزینه های پیشرفته موجود، امکان چک کردن سطح اکسیژن و حتی الگوی خواب شما را فراهم میکنند. از طرفی برای بهتر شدن کیفیت خواب نیز، دیدگاه های جدید ارائه شده در مورد خواب آرام را در اختیارتان قرار میدهد.
این ساعت، اولین ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS که امکان دسترسی به اپلیکیشن های مورد علاقه تان را به سرعت فراهم می کند.
سامسونگ در حال حاضر، یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع گجت پوشیدنی در سراسر جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.