بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران سال ۲۰۲۳

خرید اقساطی

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۳ از نظر کاربران چیست؟ با شروع سال ۲۰۲۳ طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر رونمایی از خانواده گلکسی s23 هستند تا ببینند اینبار سامسونگ چه امکاناتی را در این گوشی های کهکشانی قرار داده است. با وجود اینکه سامسونگ تاریخ دقیقی برای رونمایی از گوشی اس ۲۳ اولترا، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ سامسونگ اعلام نکرده اما وبسایت رسمی سامسونگ در کلمبیا تصادفا تاریخ رونمایی از اس ۲۳ را در مقاله ای با عنوان “لحظات حماسی در راه هستند” منتشر کرد و در این مقاله تاریخ رونمایی از اس ۲۳ اولترا اول فوریه سال ۲۰۲۳ اعلام شد. پس از این اتفاق برخی از سایت های معتبر در زمینه تکنولوژی به پیش بینی  گوشی S23 اولترا و خانواده اش پرداختند که در ادامه به توضیح این مشخصات می پردازیم.

بهترین گوشی های سامسونگ سال ۲۰۲۳

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد اس ۲۳ اولترا از بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۳ است که به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. همچنین یکی دیگر از گوشی های پرطرفدار سامسونگ، گلکسی a14 می باشد که به تازگی رونمایی و عرضه شده. در ادامه به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ سال ۲۰۲۳ می پردازیم.

گوشی s23 اولترا سامسونگ

گوشی s23 اولترا سامسونگ محبوب ترین عضو خانواده گلکسی اس ۲۳ می باشد که به فوق العاده ترین امکانات و ویژگی ها مجهز شده است. در ادامه به توضیح امکانات این گوشی کهکشانی می پردازیم.

طراحی گوشی S23 اولترا سامسونگ

هنوز اطلاعات دقیقی از عکس یا طراحی گوشی اس ۲۳ اولترا در دسترس نیست اما با توجه به اطلاعات به دست آمده از برخی منابع، جنس بدنه پشت و جلوی گوشی اس ۲۳ اولترا از گوریلا گلس  +Victus و فریم گوشی از جنس آلومینیوم می‌ باشد.

صفحه نمایش گوشی S23 اولترا سامسونگ

طبق شایعات، گلکسی S23 اولترا مجهز به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با رزولوشن ۳۰۸۸ ۱۴۴۰xپیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می‌ باشد که می‌ تواند ریزترین جزئیات را برایتان به نمایش بگذارد. با گوشی s23 ultra با بهترین کیفیت محتوا ببینید و لذت ببرید.

مشخصات دوربین گوشی s23 اولترا سامسونگ

شگفت انگیز ترین بخش گوشی اس ۲۳ اولترا دوربین آن است. گلکسی S23 اولترا مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل در کنار سنسور ۱۰ مگاپیکسل از نوع پریسکوپ ، سنسور ۱۰ مگاپیکسل تله‌ فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض است. در واقع دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی می ‌توانند با کیفیت ترین عکس‌ها را در هر لحظه از روز و شب برایتان به ثبت برسانند.

باتری گوشی اس ۲۳ اولترا سامسونگ

به نظر می‌رسد باتری گوشی اس ۲۳ اولترا ۵۰۰۰ میلی آمپر باشد و از آداپتور ۴۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

مشخصات پردازنده و سخت افزار گوشی s23 اولترا سامسونگ

طبق گمانه زنی‌ها، گوشی S23 Ultra مجهز به پردازنده Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2   است که از ۱ هسته ۳٫۳۶ گیگاهرتز Cortex-X3 و ۲ هسته ۲٫۸۰ گیگاهرتز Cortex-A715 و ۲ هسته ۲٫۸۰ گیگاهرتز Cortex-A710 و ۳ هسته‌ ۲٫۰۰ گیگاهرتز Cortex-A510( مجموعا ۸ هسته) تشکیل شده است. این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ONE UI 5 عرضه خواهد شد.

حافظه داخلی و رم گوشی اس ۲۳ اولترا

رم و حافظه داخلی ۲ فاکتور مهم در انتخاب گوشی به حساب می‌آیند. گوشی S23 اولترا با حافظه‌های داخلی ۱۲۸GB، ۲۵۶GB، ۵۱۲GB و یک ترابایت به همراه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

آیا گوشی S23 Ultra برای بازی مناسب است؟

با توجه به پردازنده قوی به همراه باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت می‌توان گفت گلکسی S23 اولترا یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ می‌باشد و می‌تواند سنگین ترین بازی‌ها را بدون هیچگونه لگی اجرا کند.

قیمت گوشی S23 اولترا سامسونگ

قیمت گوشی s23 اولترا هنوز مشخص نیست و باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی بمانیم. درباره قیمت احتمالی گوشی سامسونگ اس ۲۳ اولترا حدس و گمان‌هایی زده می‌شود اما هنوز نمی دانیم این گوشی چطور قیمت گذاری خواهد شد و قیمت آن در بازار ایران چقدر خواهد بود.طبق شایعات قیمت گوشی S23 Ultra حدود ۱۴۲۰ یورو خواهد بود.

مزایا گوشی s23  اولترا سامسونگ

  • قلم S Pen
  • گواهی IP68
  • برخورداری از بهترین پردازنده
  • دوربین فوق العاده
  • مناسب برای بازی
  • زوم فوق العاده
  • طراحی زیبا

گوشی A14 سامسونگ

پس از محبوبیت چشمگیر گوشی A13 سامسونگ، بسیاری از طرفداران، منتظر رونمایی از نسخه جدیدتر این گوشی یعنی A14 سامسونگ بوده اند. بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، سامسونگ گوشی a14 را در ۴ ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی و در دوازدهم ژانویه به بازار جهانی عرضه کرد. در ادامه با بررسی مشخصات و امکانات گوشی a14 5G سامسونگ به بررسی ارزش خرید این گوشی می‌پردازیم.

خرید اقساطی

طراحی گوشی A14 سامسونگ

در قسمت پشتی گوشی a14 سامسونگ ۳ دوربین به شکل عمود در زیر یکدیگر قرار گرفته اند.در سمت راست گوشی A14 دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور و در سمت چپ ، اسلات سیم کارت قرار گرفته است.در قسمت پایین گوشی نیز پورت USB-C به همراه جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، میکروفون و بلندگو قرار گرفته اند.

صفحه نمایش گوشی  A14 5Gسامسونگ

گوشی A14 مجهز به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ ۲۴۰۸ xپیکسل است.نمایشگر این گوشی از نوع  PLS LCD و رفرش ریت آن ۹۰ هرتز می‌باشد. با صفحه نمایش گوشی A14 می‌توانید تصاویر را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

دوربین گوشی A14 5G سامسونگ

گوشی A14 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، ، دوربین عمق ۲ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل می‌باشد. می‌توانید مقدار فوکوس را با دوربین عمق، تنظیم کنید یا با کمک دوربین ماکرو، جزئیات را از نزدیک تر ببینید .دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز عکس‌هایی با وضوح و رزولوشن بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

ظرفیت باتری گوشی A14 5G سامسونگ

باتری گوشی a14 سامسونگ ۵۰۰۰ میلی آمپر است که امکان گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا به مدت طولانی را فراهم کرده است. همچنین باتری گلکسی a14 به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد.

پردازنده و سخت افزار گوشی a14 5G سامسونگ

سامسونگ گوشی a14 را با دو تراشه عرضه کرده است. این دو تراشه، اگزینوس ۱۳۳۰ (
Exynos 1330 – SM-A146B) و مدیاتک (Mediatek MT6833 Dimensity 700 -SM-A146P) می‌باشند. اینکه گوشی گلکسی A14 با کدام یک از این پردازنده ‌ها وارد بازار ایران  می‌شوند هنوز مشخص نیست.

حافظه داخلی گوشی A14 5G سامسونگ

گلکسی A14 5G با دو حافظه ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت موجود می‌باشد که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از این ۲ مدل را خریداری نمایید.

رم گوشی A14 5G سامسونگ

رم (RAM) یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید گوشی سامسونگ به حساب می‌آید زیرا سرعت پردازش و عملکرد گوشی را سرعت می‌بخشد در نتیجه هر چه رم بالاتر باشد سرعت عملکرد گوشی نیز بیشتر می‌شود. گوشی A14 با رم ۴ گیگابایت ،۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت تولید و عرضه شده است.

آیا گوشی A14 5G سامسونگ برای بازی مناسب است؟

همانطور که میدانید گوشی A14 سامسونگ یک گوشی میان رده است و با توجه به امکاناتی که دارد مناسب برای فعالیت‌های روزمره می‌باشد. همچنین در اجرای بازی‌های معمولی و سبک نیز بی نظیر  عمل می‌کند اما برای اجرای بازی‌ها با گرافیک  بالا گوشی ای ۱۴ را توصیه نمی کنیم.

قیمت گوشی A14 سامسونگ

قیمت گوشی a14 سامسونگ در بازار جهانی ۱۹۹٫۹۹ دلار می‌باشد اما نمیدانیم قیمت این گوشی در بازار ایران چقدر خواهد بود و برای اطلاع از آن باید منتظر ورود این گوشی به بازار ایران باشیم.

گوشی S23 سامسونگ

گمانه زنی درباره سری گکلسی s23 زیاد است اما تا زمان معرفی این گوشی نمی توانیم از صحت صد در صدی اخباری که می‌شنویم مطمئن باشیم. در ادامه قصد داریم بر اساس مطالب منتشر شده در سایت‌های معتبر به مشخصات گوشی سامسونگ اس ۲۳ بپردازیم.

طراحی گوشی اس ۲۳ سامسونگ

خرید اقساطی
با توجه به اطلاعات به دست آمده از برخی منابع، جنس بدنه پشت و جلوی گوشی اس ۲۳ از گوریلا گلس  +Victus و فریم گوشی از آلومینیوم می‌باشد.

دوربین گوشی s23 سامسونگ

گلکسی S23 مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل در کنار سنسور ۱۰ مگاپیکسل تله‌ فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض می‌باشد. در واقع دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی می‌توانند با کیفیت ترین عکس‌ها را در هر لحظه از روز و شب برایتان به ثبت برسانند.

صفحه نمایش گوشی اس ۲۳ سامسونگ

طبق شایعات، گلکسی S23 مجهز به صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می‌باشد که می‌تواند ریزترین جزئیات را برایتان به نمایش بگذارد.

باتری گوشی اس ۲۳ سامسونگ

به نظر می‌رسد باتری گوشی اس ۲۳ سامسونگ ۳۹۰۰ میلی آمپر باشد و از آداپتور ۲۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

پردازنده گوشی S23 سامسونگ

گوشی S23 Ultra مجهز به پردازنده Qualcomm SM8550 Snapdragon 8 Gen  است که از۱ هسته ۳٫۲ گیگاهرتز Cortex-X3 و ۲ هسته ۲٫۸ گیگاهرتز Cortex-A715 و ۲ هسته ۲٫۸ گیگاهرتز Cortex-A710 و ۳ هسته ۲٫۰ گیگاهرتز( مجموعا ۸ هسته) تشکیل شده است. این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ONE UI 5 عرضه خواهد شد.

حافظه داخلی و رم گوشی اس ۲۳ سامسونگ

اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی S23 را با حافظه‌های داخلی ۱۲۸GB و ۲۵۶ گیگابایت به همراه رم ۸ گیگابایت تولید و عرضه کند.

قیمت گوشی اس ۲۳ سامسونگ

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی اس ۲۳ سامسونگ در دسترس نیست اما طبق گفته برخی منابع قیمت این گوشی سامسونگ حدود ۹۶۰ یورو می‌باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت این گوشی باید تا زمان رونمایی آن منتظر بمانیم.

گوشی S23 پلاس سامسونگ

گلکسی اس ۲۳ پلاس آخرین عضو این خانواده است که در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

صفحه  نمایش S23 پلاس سامسونگ

 بر اساس شایعات منتشر شده در برخی سایت‌ها ،گلکسی S23 پلاس مجهز به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ ۲۳۴۰xپیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می ‌باشد که می‌ تواند ریزترین جزئیات را برایتان به نمایش بگذارد.

دوربین گوشی اس ۲۳ پلاس سامسونگ

دوربین گوشی اس ۲۳ پلاس همانند گوشی اس ۲۳  مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، سنسور ۱۰ مگاپیکسل تله‌ فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض می‌باشد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی نیز می‌تواند سلفی‌های بی نظیری را به ثبت برساند.

باتری گوشی S23 پلاس سامسونگ

طبق شایعات باتری گوشی اس ۲۳ پلاس سامسونگ ۴۷۰۰ میلی آمپر بوده و از آداپتور ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

پردازنده گوشی S23 پلاس سامسونگ

به نظر می‌رسد گوشی اس ۲۳ پلاس مجهز به پردازنده Qualcomm SM8550 Snapdragon 8 Gen  است که از۱ هسته ۳٫۲ گیگاهرتز Cortex-X3 و ۲ هسته ۲٫۸ گیگاهرتز Cortex-A715 و ۲ هسته ۲٫۸ گیگاهرتز Cortex-A710 و ۳ هسته ۲٫۰ گیگاهرتز( مجموعا ۸ هسته) تشکیل شده است. این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ONE UI 5 عرضه خواهد شد.

حافظه داخلی و رم گوشی اس ۲۳ پلاس سامسونگ

گوشی S23 پلاس سامسونگ با حافظه‌های داخلی ۲۵۶GB و ۵۱۲ گیگابایت به همراه رم ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی اس ۲۳ پلاس سامسونگ  

طبق گفته برخی منابع، قیمت گوشی اس ۲۳ پلاس سامسونگ حدود ۱۲۲۰ یورو خواهد بود البته این خبر فقط یک شایعه است و برای اطلاع از قیمت دقیق باید منتظر رونمایی این گوشی توسط سامسونگ بمانیم.

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۳ برای عکاسی

بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۳ برای عکاسی چه مدلی است؟ از آنجایی که اس ۲۳ اولترا کهکشانی ترین پرچمدار سامسونگ است بنابراین به بهترین دوربین نیز مجهز شده است در نتیجه  galaxy S23 Ultra بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۳ برای عکاسی می باشد.

آدرس فروشگاه‌های نمایندگی سامسونگ تهران

در نمایندگی گوشی سامسونگ می‌توانید جدیدترین گوشی‌های سامسونگ ۲۰۲۳ را با اقساط بلند مدت خریداری نمایید. جهت خرید گوشی و محصولات سامسونگ به شعب زیر مراجعه نمایید:
مگا استور سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک ۱۶۵ | تلفن تهران: ۸۸۶۹۷۰۲۰
مگا استور ونک: تهران – ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – برج نگار طبقه همکف واحد ۶ و ۸ | تلفن تهران: ۸۸۶۴۱۷۰۷
مگا استور هروی: تهران – میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک ۱۰ | تلفن تهران: ۲۶۷۵۲۵۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.