بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

خرید اقساطی

بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ کدام است؟ بدون شک اگر شما نیز از مشتریان یخچال فریزرهای سامسونگ هستید با این سوال مواجه می شوید که کدام  مدل یخچال فریزر سامسونگ را انتخاب کنید. سامسونگ نه تنها در تولید گوشی های همراه بلکه در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی نیز حرف اول را میزند. محصولات لوازم خانگی سامسونگ و به ویژه یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ در دسته پرفروش ترین لوازم خانگی بازارهای جهانی قرار دارند.

سامسونگ، حتی محصولات لوازم خانگی را نیز در مدل ها و قیمت های متنوعی تولید کرده تا این فرصت را برای همه مشتریان فراهم کند که با هر بودجه ای بتوانند از تکنولوژی های نوین ارائه شده از طریق محصولات لوازم خانگی سامسونگ استفاده کنند.

برخی از رایج ترین سوالات مطرح شده توسط مشتریان یخچال فریزرهای سامسونگ عبارتند از:

قیمت بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ

ارزان ترین یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

 

در اینجا مجموعه ای از بهترین و ارزا ن ترین یخچال های ساید باید ساید سامسونگ را معرفی می کنیم :

 

یخچال ساید RS50 سامسونگ

یخچال فریزرهای ساید بای ساید در کنار این واقعیت که به مدرن ترین تکنولوژی های طراحی شده برای  لوازم خانگی مجهز می  شوند در دسته گران ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار قرار دارند. اما برخی از مدل های ساید، در مقایسه با سایر مدل ها قیمت پایین تری دارند که RS50 سامسونگ نیز یکی از این مدل ها است.

این ساید در رنگ های سفید، مشکی و سیلور در دسترس مشتریان قرار گرفته و طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. یخچال فریزر rs50 سامسونگ از دو قسمت مستقل یخچال و فریزر تشکیل شده که قسمت یخچال آن دارای ظرفیت ۳۵۷  لیتر و قسمت فریزر نیز ظرفیتی معادل ۱۴۴ لیتر دارد.

خرید اقساطی

از  طرفی ابعاد آن نیز به گونه ای طراحی شده که می توانیدبه راحتی آن را در فضاهای مختلف جا دهید.

بدنه RS50 از نوع استیل ضد خش و ضد زنگ زدگی است. یکی از بهترین ویژگی های به کار رفته در این یخچال فریزر سامسونگ، موتور اینورتر خطی آن است که مقاومت و دوام بالایی دارد و در عین حال میزان مصرف برق را به نیز به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داده است. بنابراین با خرید ساید RS50 سامسونگ، نیازی نیست نگران بالا رفتن قبض برق باشید. موتور اینورتر، علاوه بر آنکه میزان مصرف انرژی را کاهش میدهد صدا را نیز به کمترین مقدار ممکن رسانده است.

از طرفی سیستم خنک کننده دورانی نیز باعث شده تا سرما به صورت یکنواخت و در تمام زوایای یخچال به صرت یکدست پخش شود. این یخچال دارای ساختاری بدون برفک است که سبب حفظ طعم تازه و بوی تازه مواد غذایی می شود. بنابراین کیفیت مواد غذایی نیز به بهترین شکل ممکن حفظ می شود. یکی دیگر از قابلیت های ساید بای ساید سامسونگ، Multi Flow  است. این سیستم جریان هوای چندگانه، مانع از ساکن شدن هوا در فضای داخل یخچال فریزر سامسونگ می شود. این موضوع باعث ایجاد هوای تازه و در حال گردش در RS50 شده که یکی از موارد ضروری برای حفظ طراوت و شادابی میوه ها و سبزیجات است. اگر بخواهیم به یکی دیگر از ویژگی های پرطرفدار RS50 اشاره کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

محفظه های جدا برای نگهداری میوه و سبزیحات

فیلتر تصفیه آب

فیلتر تصفیه هوا و  رفع بوی نامطلوب

صفحه لمسی دیجیتال به منظور کنترل آسان دمای یخچال فریزر سامسونگ

رده مصرف انرژی A+ باعث شده RS50، یکی از کم مصرف ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار باشد.

لامپ های داخلی LED: میزان مصرف انرژی در این لامپ ها نیز بسیار کم بوده و از خود، گرما ساطع نمی کنند.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید RS80 سامسونگ

اولین نکته ای که درباره یخچال فریزر ساید بای ساید RS80 باید به آن اشاره کنیم این است که یخچال فریزر ذکر شده، بهترین مدل یخچال ساید بای ساید سامسونگ از لحاظ مجهز بودن به فیلترهای بهداشتی محسوب می شود.

یخچال فریزر هوشمند سامسونگ همانند یک ناظر بهداشت عمل می کند و محیط یخچال را از نظر وجود هر نوع باکتری یا میکروبی که ممکن است باعث فاسد شدن مواد غذایی شوند ارزیابی می کند. فیلتر مورد استفاده در یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ، Hygiene Fresh نام دارد که نوعی فیلتر بهداشتی و آنتی باکتریال است.

از طرفی فیلتر ذکر شده می تواند بوی نامطبوع مواد غذایی را نیز جذب کند. در نتیجه بوی نامطبوعی در داخل یخچال حس نمی کنید. یخچال فریزر ساید بای ساید RS80 سامسونگ، ظرفیت بالایی برای نگهداری مواد غذایی دارد.

بدنه RS80 به گونه ای طراحی شده که به راحتی با محیط و فضاهای مختلف هماهنگی پیدا می کند و ظاهری شیک و زیبا به آشپزخانه منزل شما میدهد. یخچال فریزر RS80 سامسونگ نیز همانند RS50 دارای موتور اینورتر است. این دسته از موتورها که در یخچال فریزرهای سامسونگ به کار رفته اند توانایی و قدرت بسیار بالایی دارند ولی میزان مصرف انرژی آنها بسیار کم است.

از طرفی صدای بسیار پایینی دارند. بنابراین با وجود یخچال فریزر  ساید بای ساید سامسونگ در محیط آشپزخانه، محیطی آرام خواهید داشت.

خرید اقساطی

ظرفیت ۳۴ فوتی RS80 فضای وسیعی را برای ذخیره کردن مواد غذایی فراهم کرده است. هوای ضد باکتری که در محیط یخچال فریزر سامسونگ، جریان دارد مانع از رشد قارچ ها و باکتری ها در فضای یخچال فریزر سامسونگ می شود. لامپ های LED آبی رنگ به کار رفته در داخل یخچال فریزر ساید باید ساید سامسونگ، قابلیت تولید گرما ندارند و با استفاده از آنها می توانید به سرعت مواد غذایی داخل یخچال را پیدا کنید.

یکی از متفاوت ترین قابلیت های طراحی شده برای RS80، سیستم Twin cooling plus است که باعث شده تا سرمای مورد نیاز هر قسمت به صورت جداگانه فراهم شود. در نتیجه هیچ کدام از مواد غذایی موجود در داخلی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ فاسد نمی شوند هر چند دمای لازم برای نگهدای هر کدام از این مواد، متفاوت است.

از طرفی رتبه مصرف انرژی آن +++A است که در دسته کم مصرف ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید تولید شده تا به امروز قرار دارد.

یخچال فریزر ساید بای ساید روسو ۲

یکی از متفاوت ترین قابلیت های طراحی شده برای یخچال فریزر ساید بای ساید روسو ۲ سامسونگ، CoolSelect Zone، است که محفظه ای چند منظوره است و به شما اجازه می دهد تا براساس آنچه که داخل کشو است درجه حرارت را تنظیم کنید. بنابراین برای حفظ مواد غذایی در انواع مختلف، یکی از چهار تنظیمات دما را انتخاب می کنید. از طرفی محفظه the Wide Home Bar ساخته شده بر روی درب یخچال Rosso 2 سامسونگ، موجب راحتی و صرفه جویی بیشتر در انرژی می شود. برخلاف کمپرسورهای معمولی که به طور مستمر فعالیت می کنند، کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال روسو ۲ سامسونگ، تنظیماتی جهت میزان رطوبت و الگوهای استفاده شده بوجود آورده است. این امر کمک می کند تا یک درجه حرارت سازگار، موجب کاهش تجمع قطرات بخار روی کمپرسور و حداقل شدن سر و صدای یخچال می گردد.

خرید اقساطی

محفظه آبسرد کن و یخ ساز ساید بای ساید روسو ۲ سامسونگ دارای دهانه ای بلند است و بنابراین پارچ ها و لیوان های بلند توسط آبسرد کن و یخ ساز، به آسانی و بسیار سریع پر از آب تصفیه شده و یخ های مکعبی می شوند. محفظه the Wide Home Bar ساخته شده بر روی درب یخچال Rosso 2 سامسونگ، موجب راحتی و صرفه جویی بیشتر در انرژی می شود. این امر کمک می نماید که هوای سرد، درون یخچال باقی بماند و مصرف انرزی کاهش یابد.

رتبه مصرف روسو ۲ نیز ++A است که میزان مصرف انرژی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است. از سایر ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید Rosso 2 سامسونگ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قابلیت اتصال یخساز و آب سرد کن به شیر آب

سیستم خنک کننده Twin Cooling

جریان برودتی یکنواخت Multi Flow

سیستم هوشمند تنظیم دما و رطوبت Smart Eco System

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.