تنظیمات تلویزیون سامسونگ TU7000

تنظیمات تلویزیون سامسونگ TU7000

سامسونگ TU7000 نمونه ای از بهترین تلویزیون های سامسونگ تولید شده تا به امروز است و این تلویزیون سامسونگ با توجه به قیمت مناسب و ویژگی‌های مدرن تعبیه شده در آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدلهای تلویزیون سامسونگ و به ویژه پرطرفدارترین مدل سری ۷ تلقی می شود.

در اینجا تنظیمات کالیبراسیون تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچی TU7000 را مورد بررسی قرار می‌دهیم. البته این تنظیمات برای مدل‌های تلویزیون سامسونگ ۴۳،  ۵۰، ۵۸، ۶۵، ۷۰، ۷۵ و ۸۲ اینچی نیز مناسب هستند. تنظیمات مورد نظر برای اغلب انواع محتوا، کاربردی هستند به جز Gaming و PC Monitor  که به تغییرات اضافی دیگری نیز نیاز دارند.

تنظیمات کلی

Eco Setting

یکی از اولین نکاتی که باید به سراغ آن برویم غیر فعال ساختن گزینه Eco Solution  است زیرا نمی‌خواهیم در هنگام تست، تنظیمات تصویر، تغییرکند.

خرید اقساطی

SDR

برای محتوای SDR،  چهار حالت تصویر از قبل تنظیم شده وجود دارد. در اینجا به شما توصیه می‌کنیم حالت Movie picture را انتخاب کنید زیرا به عنوان دقیق ترین حالت موجود به شمار می‌رود و اجازه شخصی‌سازی بیشتری را به شما می دهد.

خرید اقساطی

به این ترتیب ابتدا در منوی Expert Setting،  کنتراست را بر روی ۴۵ و  Sharpness را بر روی صفر قرار دهید. همچنین گزینه Color را بر روی مقدار پیش فرض ۲۵ قرار داده و در نهایت Warm 2 Color Tone  را انتخاب کنید زیرا نزدیک ترین گزینه به تنظیمات مورد نظرمان است. از طرفی می‌توانید تنظیمات روشنایی را بسته به شرایط ویژه مشاهده تصویر، تغییر دهید.

خرید اقساطی

ارتقای تصویر

هدف ما این است که تنظیمات تصویر را به گونه ای تغییر دهیم که با تنظیمات تولید کننده محتوا تناسب داشته باشد. به همین جهت گزینه های پردازش تصویر را غیر فعال می کنیم که شامل Digital Clean View، Picture Clarity و Contrast Enhancer هستند. شما می توانید بعدا این گزینه ها را مطابق مقدار مورد نظرتان تغییر دهید.

خرید اقساطی

HDR

به صورت خودکار برای اپلیکیشن های اصلی فعال میشود. وقتی نمایش محتوای  HDR را آغاز می کنید یک گزینه کوچک بعد از گزینه Picture بر روی منوی quick setting ظاهر می شود.

خرید اقساطی

زمانی که نمایش محتوای HDR را آغاز کردید. به صورت خودکار تغییراتی در تنظیمات صورت می‌گیرد که Backlight  را نیز شامل می‌شود و تا حالت Max نیز افزایش می یابد. اما ما توصیه می کنیم که تنظیمات آن را در حالت پیش فرض قرار دهید. برای آنکه HDR برای دستگاه های خارجی نیز کار کند بهتر است گزینه Input Signal Plus در منوی External Device Manager را فعال کنید. دستگاه های قدیمی تر نیز ممکن است از نظر سازگاری با مسائلی روبرو شوند البته در صورتی که این گزینه را فعال باقی بگذارید. بنابراین توصیه می‌شود که این تنظیمات را تنها برای دستگاههایی که به آن نیاز دارند فعال کنید.

اگر محتوای HDR، تار به نظر می‌رسد ابتدا Brightness و Gamma را افزایش داده و Contrast Enhancer را در بالاترین حالت ممکن قرار دهید.  البته در صورتی که میزان روشنایی تصویر بر روی ۵ و Contrast Enhancer بر روی High قرار گیرد تصویر HDR روشن تری خواهید داشت.

تنظیمات زبان تلویزیون TU7000

برای تغییر زبان تلویزیون سامسونگ TU7000 اقدامی که باید انجام دهید این است که دکمه Setting بر روی ریموت را فشار دهید. در مرحله دوم نیز System را انتخاب کنید که آیکون آن به پیچ گوشتی شباهت دارد. سپس Expert Setting  و Language و در نهایت نیز زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید تا به این ترتیب زبان تلویزیون سامسونگ را تغییر دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.