خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe

خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe

گوشی سامسونگ s21 fe یکی از گوشی های محبوب و پر طرفدار برند سامسونگ از سری پرچمدار s است که سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد. پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و صفحه نمایش جذاب فقط چند تا از نقاط قوت این گوشی هستند. درست است که مشخصات گوشی s21 fe مثل هر پرچمدار دیگری ما را وسوسه می کند که این گوشی را بخریم، اما قیمت بالای آن یک مانع بزرگ است.

سامانه تقسیط با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی به خصوص جدیدترین و بهترین گوشی ها در سطح جهانی، امکان خرید اقساطی انواع گوشی موبایل را برای مشتریان فراهم آورده است. از طریق سامانه تقسیط می توانید در کمتر از سه روز کاری گوشی s21 fe سامسونگ را تنها با یک پیش پرداخت جزئی خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ و ویژگی های این گوشی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی سامسونگ s21 fe

خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe

گوشی s21 fe نسخه طرفداران (fan edition) گوشی های سری s21 سامسونگ است که در ژانویه سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد. پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است که با فریم آلومینیومی بدنه گوشی را می سازد و صفحه نمایش گوشی توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. گوشی s21 fe گواهینامه IP68 را دریافت کرده و در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است.

صفحه نمایش این گوشی از نوع داینامیک امولد ۲X با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است. این نمایشگر ۶٫۴ اینچی از HDR10+ پشتیبانی کرده و تراکم پیکسلی آن ۴۰۳ است. گوشی s21 fe دارای اندروید ۱۲ در جعبه است اما می توانید آن را به اندروید ۱۳ هم ارتقا دهید.

این گوشی در دو نسخه ارائه شده. یکی با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و دیگری با اگزینوس ۲۱۰۰٫ در بازار ایران نسخه دوم به فروش می رسد که از نظر عملکرد به نسخه اسنپدراگون نزدیک است.

دوربین های گوشی s21 fe عبارتند از سه دوربین پشت (یک لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی واید ۳۲ مگاپیکسلی که در مجموع عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می گذارند.

باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از فست شارژ با سیم ۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. باتری این گوشی از شارژ معکوس بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

شما می توانید گوشی s21 fe را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ یا ۸ گیگابایت و یا حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی خریداری کنید. این گوشی در رنگ های سفید، نوک مدادی، بنفش، و زیتونی در بازار موجود است.

در ادامه به بررسی شرایط خرید قسطی گوشی s21 fe از سامانه تقسیط و نقد و بررسی بیشتر این گوشی می پردازیم.

چرا خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe

اگر طرفدار گوشی های سامسونگ باشید، سری S این گوشی ها چیزی نیست که به راحتی بتوانید از آن چشم پوشی کنید. اما متاسفانه قیمت بالای گوشی های سری s سامسونگ که پرچمدار های این برند هستند و به زبان ساده، بهترین های سامسونگ در هر سال هستند، باعث شده بسیاری از ما نتوانیم به صورت نقدی گوشی ای مثل s21 fe را خریداری کنیم.

درست است که خرید اقساطی گوشی به ما این امکان را می دهد که بدون داشتن پول لازم برای پرداخت یکجای هزینه گوشی، آن را با یک پیش پرداخت کمتر خریداری کنیم، اما مزایای دیگری هم دارد که شاید کمتر به آن توجه می شود؛ مثل:

فشار اقتصادی کمتر

همانطور که گفتیم سامانه تقسیط این امکان را به شما می دهد که تنها با پرداخت یک پیش پرداخت جزئی گوشی s21 fe را ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی خریداری کنید. مبلغ پیش پرداخت لازم برای خرید قسطی گوشی s21 fe از طریق سامانه تقسیط، تنها یک چهارم مبلغ کل گوشی است. با پرداخت تنها ۲۵ درصد از هزینه کل گوشی، فشار اقتصادی کمتری به مشتری می آید و خرید گوشی بسیار ساده تر می شود. به خصوص اگر این نکته را در نظر داشته باشیم که تقسیط به شما این امکان را می دهد بقیه هزینه گوشی را در اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه به انتخاب خودتان پرداخت کنید.

افزایش چهار برابری قدرت خرید گوشی

افزایش قدرت خرید شما برای خرید گوشی مورد علاقه تان یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ از فروشگاه تقسیط است. بسیاری از ما هنگام خرید گوشی به علت نداشتن بودجه کافی مجبور می شویم چند مدل پایین تر از گوشی ای که واقعا دوست داریم را بخریم.

اما سامانه تقسیط این امکان را برای شما فراهم می کند که با افزایش چهار برابری قدرت خرید گوشی بتوانید گوشی مورد نظرتان را با کمترین فشار مالی خریداری کنید. برای مثال اگر قیمت حدودی گوشی s21 fe را در بازار ۲۲ میلیون تومان در نظر بگیرید (با توجه به نوسان قیمت گوشی در بازار این عدد به صورت حدودی و فرضی ارائه شده) سامانه تقسیط این امکان را برای شما فراهم کرده که با پرداخت حداقل ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، این گوشی فوق العاده را خریداری کنید. هزینه ای که این روز ها حتی برای خرید یک میان رده معمولی هم کم است.

خرید گوشی سامسونگ s21 fe با یک چهارم قیمت

اگر شما هم از طرفداران گوشی s21 fe هستید می توانید این گوشی را حداکثر ظرف سه روز تنها با پرداخت یک چهارم قیمت بخرید و به صورت آنی تحویل بگیرید. خرید قسطی گوشی s21 fe از طریق سامانه تقسیط شما را از شر استرس و فشار پس انداز کردن پول بدون آن که بدانید قیمت گوشی افزایش می یابد یا ثابت می ماند رها می کند. با ثبت درخواست برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ همین حالا بدون هیچ دردسری صاحب این پرچمدار پر طرفدار شوید و باقی هزینه گوشی را در اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه به انتخاب خودتان پرداخت کنید.

خرید مطمئن در بازار پر نوسان موبایل

همانطور که با هم حساب کردیم، اگر قیمت حدودی s21 fe را فرضا ۲۲ میلیون تومان در نظر بگیریم، امروز شما می توانید تنها با پرداخت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان این گوشی را از طریق تقسیط خریداری کنید. بقیه هزینه گوشی را هم فرضا طی یک سال بپردازید که تقریبا مبلغ هر قسط چیزی حدود یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان خواهد بود.

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا به جای پرداخت قسط که طبیعتا کارمزد به آن اضافه می شود، همین مبلغ را پس انداز نکنیم؟ متاسفانه این کار در بازار پر نوسان موبایل ایران یک ریسک بزرگ است. شاید همین گوشی ۲۲ میلیونی تا شش ماه دیگر به ۳۰ میلیون تومان برسد. بسیاری از ما این مشکل را تجربه کرده ایم که برای خرید کالای مورد نظرمان پس انداز می کنیم اما هر بار قیمت کالا از پولی که جمع کرده ایم پیشی می گیرد. بنابراین خرید قسطی گوشی برای بسیاری از مردم ایران انتخاب امن تری است تا پس انداز پول.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe به چه افرادی توصیه می شود؟

  • اگر هنوز پول شما برای خرید گوشی s21 fe کافی نیست،
  • اگر بودجه خرید گوشی مدل پایین تری را دارید اما دوست دارید s21 fe را داشته باشید؛
  • اگر نمی خواهید برای خرید یک گوشی در این بازه قیمتی کل مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کنید و به اصطلاح جیب خود را خالی کنید؛
  • و اگر می خواهید برای خرید گوشی s21 fe پس انداز کنید اما این نگرانی را دارید که در ماه های آینده گوشی گران شود؛

خرید قسطی گوشی سامسونگ s21 fe راه حل مطمئن و مناسبی برای شما خواهد بود.

مزایای خرید قسطی گوشی سامسونگ s21 fe از تقسیط

خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe

تقسیط یک سامانه جامع خرید قسطی انواع کالا است که اعتبار لازم برای خرید قسطی از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر را برای شما مشتریان عزیز تامین می کند. در صورتی که قصد خرید گوشی s21 fe را دارید می توانید درخواست خرید را از طریق سامانه تقسیط ثبت کرده و پس از احراز هویت، اعتبار لازم برای این کار را از تقسیط دریافت کنید. در مرحله بعد می توانید به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر طرف قرارداد تقسیط مراجعه کرده و با ارائه مدارک خواسته شده کالای مورد نظر خود را تنها با یک چهارم قیمت خریداری کنید و باقی هزینه را در قالب اقساط بپردازید.

از جمله مزایای خرید قسطی s21 fe سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر طرف قرارداد تقسیط با ضمانت سلامت و اصالت کالا
  • خرید اقساطی موبایل سامسونگ s21 fe با کمترین بهره
  • خرید قسطی گوشی سامسونگ s21 fe با قیمت مناسب و رقابتی از فروشگاه های معتبر
  • تحویل سریع گوشی تنها با پرداخت یک چهارم قیمت کل کالا
  • خرید گوشی سامسونگ s21 fe اقساطی با کمترین پیش پرداخت؛ تنها ۲۵% قیمت
  • خرید قسطی بدون سقف؛ هر چقدر دوست دارید از تقسیط اعتبار دریافت کنید
  • خرید گوشی سامسونگ s21 fe با اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه به انتخاب خودتان
  • اعتبار سنجی سریع (در طولانی ترین حالت در صورت کامل نبودن مدارک طی ۷۲ ساعت اعتبار سنجی شما کامل خواهد شد)

مدارک لازم برای خرید قسطی سامسونگ s21 fe از تقسیط

مدارک لازم برای خرید قسطی گوشی سامسونگ s21 fe از طریق سامانه تقسیط در صفحه شرایط و ضوابط سایت تقسیط توضیح داده شده است. در صورتی که مدارک شما کامل نیست یا به هر سوال و مشکلی در تامین مدارک برخوردید حتما با تیم اعتبار سنجی تقسیط تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. حتی در صورت مغایرت برخی مدارک، تیم تامین اعتبار تقسیط به شما کمک می کند که در صورت داشتن سابقه مالی خوب در سیستم اعتباری کشور، اعتبار لازم برای خرید قسطی کالای مورد نظرتان را دریافت کنید.

مراحل خرید گوشی سامسونگ s21 fe قسطی

تیم تقسیط تمام تلاش خود را کرده است که مراحل خرید گوشی سامسونگ s21 fe را تا حد ممکن برای شما ساده و آسان کند. پروسه خرید قسطی از طریق تقسیط برای همه کالا ها به شرح زیر است:

۱- ثبت درخواست

اولین مرحله برای خرید قسطی هر کالایی از تقسیط ثبت درخواست است. شما می توانید از طریق سایت تقسیط به راحتی درخواست خرید اقساطی خود را ثبت کنید. بعد از کلیک روی گزینه ثبت درخواست، از شما خواسته می شود اطلاعاتی را وارد سایت کنید. توجه داشته باشید که دقیق و صحیح بودن این اطلاعات مراحل بعدی کار را تسریع می کند، بنابراین حتما هنگام وارد کردن اطلاعات دقت کافی را داشته باشید.

۲- احراز هویت

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان واحد اعتبار سنجی تقسیط اطلاعات شما را بررسی می کنند و در صورتی که نقص یا مغایرتی در آن ها وجود نداشته باشد، احراز هویت شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. در صورت وجود مشکل یا مغایرت، در طولانی ترین حالت ممکن، فرایند احراز هویت ۳ روز کاری طول خواهد کشید.

۳- دریافت پیامک تایید

پس از تایید هویت، یک پیامک برای شما ارسال می شود. دریافت پیامک تایید به این معنی است که فرایند تایید هویت و تامین اعتبار شما با موفقیت انجام شده و می توانید برای خرید کالای مورد نظرتان اقدام کنید.

۴٫ مراجعه حضوری به فروشگاه

شما می توانید با به همراه داشتن مدارک خواسته شده، به فروشگاه یا نمایندگی مورد نظرتان مراجعه کنید و گوشی s21 fe سامسونگ را با واریز هزینه پیش پرداخت، خریداری کنید.

بررسی دوربین گوشی s21 fe سامسونگ

خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe

یکی از فاکتور های مهمی که هنگام انتخاب و خرید گوشی به آن توجه ویژه می شود کیفیت دوربین گوشی است. دوربین های s21 fe نسبت به s20 fe از نظر سخت افزاری فرق چندانی نکرده اند. این گوشی دارای ۳ دوربین پشت است؛ یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت اسپیس زوم ۳۰ برابری.

در مجموع دوربین های این گوشی عملکرد خوبی دارند و به نسبت قیمت، شما را راضی نگه می دارند. لنز اصلی این گوشی که ۱۲ مگاپیکسلی است عکس هایی با کیفیت خوب، دیتیل بالا و کنتراست و روشنایی مناسب ثبت می کند. در حالت پرتره هم این گوشی در جدا کردن سوژه از بک گراند عملکرد خوبی دارد و عکس های جذابی می گیرد.

سنسور اولتراواید هم ۱۲ مگاپیکسلی است و تصاویر گرفته شده با این سنسور از شارپنس و روشنایی خوبی برخوردارند اما نسبت به دوربین اصلی کمی نویز دارد که قابل چشم پوشی است. دوربین تله فوتوی این گوشی که به زوم دیجیتال ۳۰ برابری و اپتیکال ۳ برابری مجهز است هم عملکردی در حد قابل قبول دارد اما شما را شگفت زده نخواهد کرد.

با دوربین پشت گوشی s21 fe می توانید با کیفیت فورکی با ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنید. کیفیت فیلمبرداری با دوربین پشت این گوشی واقعا بالا است و شما را راضی خواهد کرد.

دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسل است و از نظر کیفیت، کنتراست و نور، رنگ ها، دیتیل و شارپنس و سایر ویژگی ها عملکرد بسیار خوبی دارد و در نور مناسب عکس های بسیار جذاب و زیبایی را ثبت می کند. با این دوربین هم می توانید فیلمبرداری فورکی با ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه انجام دهید که از کیفیت بالایی برخوردار است.

بررسی باتری گوشی s21 fe سامسونگ

گوشی سامسونگ اس ۲۱ اف ای به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که در استفاده های معمولی تا یک روز کامل شارژ دهی دارد. البته اگر از گوشی استفاده سنگین مثل گیمینگ کنید، طبیعتا نباید انتظار داشته باشید باتری آن یک روز کامل دوام بیاورد. کار هایی مثل کاهش رفرش ریت صفحه نمایش به افزایش عمر باتری کمک می کند اما در مجموع نباید از این گوشی انتظار شارژدهی فوق العاده ای داشته باشید.

بررسی صفحه نمایش سامسونگ s21 fe

خرید اقساطی گوشی سامسونگ s21 fe

پنل ۶٫۴ اینچی آمولد گوشی s21 fe سامسونگ از نمایشگر ۶٫۲ اینچی s21 بزرگ تر است اما از نمایشگر ۶٫۵ اینچی s20 fe کوچکتر است و باعث شده استفاده از این گوشی نسبت به نسل قبلی خودش با یک دست راحت تر باشد و به اصطلاح خوش دست تر از s20 fe است.

این گوشی مثل s20 fe از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می کند و تجربه کار بسیار روانی را به شما ارائه می دهد. این صفحه نمایش در نمایش طبیعی و دقیق رنگ ها هم عملکرد بسیار خوبی دارد و روشنایی آن به ۷۰۰ نیت میرسد که برای استفاده راحت زیر نور آفتاب مناسب است.

رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و پشتیبانی از HDR10+ این صفحه نمایش را به یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش های به کار رفته در این بازه قیمتی تبدیل کرده است و در مجموع از نمایشگر گوشی s21 fe سامسونگ هیچ ایرادی نمیتوان گرفت.

سوالات متداول

آیا گوشی s21 fe سامسونگ ارزش خرید دارد؟

پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، صفحه نمایش جذاب با رنگ های زنده، بهبود عکاسی در شب و کیفیت بالای دوربین ها از جمله ویژگی های مثبت گوشی s21 fe هستند که ارزش خرید این گوشی را بالا می برد. s21 fe شباهت زیادی به گوشی s21 دارد اما قیمت آن کمی پایین تر است. با وجود عرضه گوشی های جدیدتری مثل s22 و s23، برخی مشتریان ترجیح می دهند به حای s21 fe مدل های جدیدتر پرچمداران سامسونگ را بخرند.

آیا گوشی s21 fe سامسونگ برای گیمینگ مناسب است؟

بله. گوشی s21 fe با پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ که عملکرد بسیار نزدیکی به اسنپدراگون ۸۸۸ دارد، و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و باتری قدرتمندش یک گوشی مناسب برای اجرای انواع بازی ها است.

خرید قسطی گوشی s21 fe چقدر طول میکشد؟

اگر مدارک مشتری ایرادی نداشته باشد و اعتبار لازم را داشته باشد، درخواست خرید اقساطی کالا در کمتر از ۲۴ ساعت تایید می شود و در موارد دیگر ممکن است حداکثر ۳ روز کاری طول بکشد. پس از تایید اطلاعات و احراز هویت، شما می توانید خرید خود را با ارائه مدارک خواسته شده انجام دهید.

آیا امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ s21 fe با چک وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از اعتبار سنجی با ارائه چک صیادی به نام خودتان گوشی سامسونگ s21 fe را از فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط به صورت اقساطی خریداری کنید.

آیا امکان خرید گوشی s21 fe سامسونگ با اقساط ۱۲ ماهه وجود دارد؟

بله شما می توانید تعداد اقساط گوشی سامسونگ s21 fe را از حداقل ۲ تا حداکثر ۱۲ ماه به صورت دلخواه انتخاب کنید.

آیا امکان افزایش پیش پرداخت برای خرید قسطی گوشی وجود دارد؟

بله حداقل مبلغ پیش پرداخت ۲۵% قیمت کل کالا است اما شما می توانید این مبلغ را تا هر میزان که دوست داشتید افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.