خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ

یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳ میلادی گوشی a24 است که با قیمت مناسب و امکانات عالی همچون صفحه نمایش با کیفیت و باتری قدرتمند، یک گوشی کاملا کاربردی و به صرفه است. از طرفی، قیمت بالای گوشی در بازار و نوسانات قیمت ارز و گوشی، باعث شده خرید گوشی برای بسیاری از ما کار آسانی نباشد و حتی در خرید گوشی های میان رده مثل a24 دچار چالش شویم.

سامانه تقسیط با در نظر گرفتن همه چالش های موجود پیرامون خرید گوشی جدید، امکان خرید قسطی گوشی a24 و سایر مدل های گوشی سامسونگ و سایر برند ها را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده است. برای آشنایی بیشتر با گوشی a24 سامسونگ و خدمات تقسیط برای خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 سامسونگ در سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های برند سامسونگ به بازار عرضه شده است. در حال حاضر این گوشی در بازار ایران نیز موجود است و بسیاری از فروشگاه ها این گوشی را به صورت نقدی به فروش می رسانند.

سامانه تقسیط نیز امکان خرید قسطی این گوشی از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر داخلی را فراهم آورده است. این گوشی در چهار رنگ مشکی، گرادیانت آبی، قرمز شرابی و سبز لیمویی موجود است. شما می توانید نسخه ۶ گیگ یا ۸ گیگ این گوشی را با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت تهیه کنید.

سایر مشخصات گوشی a24 سامسونگ را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

جدول مشخصات گوشی a24 سامسونگ

مشخصات بدنه گوشی a24

ابعاد: ۱۶۲٫۱ در ۷۷٫۶ در ۸٫۳ میلی متر

وزن: ۱۹۵ گرم

جنس: پنل پشتی و فریم پلاستیکی و پنل جلویی گلس

مشخصات صفحه نمایش گوشی a24

صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی سوپرآمولد ۹۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت، نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۲٫۴%، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ با تراکم پیکسلی ۳۹۶

مشخصات سیستم عامل گوشی a24

اندروید ۱۳، One UI 5.1

مشخصات پردازنده گوشی a24

Mediatek MT8781 Helio G99 (6nm)

مشخصات گرافیک گوشی a24

Mali-G57 MC2

حافظه داخلی و رم گوشی a24

رم ۴ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی / رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی

مشخصات دوربین پشت گوشی a24

دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، f/1.8، PDAF، لرزشگیر نوری

دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی ۱۲۳ درجه، f/2.2، ۱/۵″، ۱٫۱۲µm

دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، f/2.4

فلش LED، پانوراما، HDR

فیلمبرداری: ۱۰۸۰p@30fps

مشخصات دوربین سلفی گوشی a24

دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی،  f/2.2

فیلمبرداری: ۱۰۸۰p@30fps

مشخصات باتری گوشی a24

باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی

حسگر های گوشی a24

حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور مجاورت مجازی

نقاط قوت گوشی a24 سامسونگ

  • از جمله نقاط قوت گوشی a24 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • باتری قدرتمند با شارژدهی عالی و ظرفیت بالا
  • برخورداری از جک هدفون ۳٫۵ میلی متری
  • پشتیبانی باتری از فست شارژ ۲۵ واتی با زمان فول شارژ کوتاه
  • حسگر اثر انگشت با دقت و سرعت بالا
  • صفحه نمایش با کیفیت سوپرآمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز
  • به روز بودن سیستم عامل و رابط کاربری و دریافت آپدیت های اندروید و پچ امنیتی
  • پشتیبانی از NFC
  • پردازنده قدرتمند و امکان اجرای روان و بدون لگ بازی ها
  • دارای دو شیار سیم کارت و یک شیار کارت حافظه

نقاط ضعف گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 سامسونگ یک سری معایب و نقاط ضعف هم دارد که آن ها را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • پورت شارژ این گوشی از نوع یو اس بی تایپ سی نسخه ۲٫۰ است در حالی که نسخه های جدیدتر در بازار موجود هستند.
  • شما نه با دوربین پشت و نه با دوربین سلفی این گوشی امکان فیلمبرداری ۴K را ندارید و بالاترین کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ است.
  • این گوشی ضد آب نیست و گواهی IP ندارد.
  • برای این گوشی از محافظ صفحه گوریلا گلس استفاده نشده است.

نظرات مشتریان گوشی a24 سامسونگ

خرید اقساطی

گوشی a24 با این که به تازگی وارد بازار شده اما در کسب رضایت مشتریان عملکرد بسیار خوبی نشان داده است. هم مشتریان داخلی و هم خارجی، نظر مثبتی درباره این گوشی ارائه داده اند. اگر می خواهید بیشتر در این باره بدانید، مقاله نظرات کاربران درباره گوشی a24 سامسونگ را در وبسایت تقسیط مطالعه کنید.

آیا گوشی a24 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

در مجموع با در نظر گرفتن پردازنده قوی، صفحه نمایش عالی، باتری با ظرفیت بالا و سایر ویژگی های گوشی a24 می توان گفت که گوشی a24 سامسونگ در رده قیمتی خودش و در مقایسه با رقبا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

اگر خواندن مشخصات گوشی a24 شما را هم وسوسه کرده است که این گوشی میان رده جذاب سامسونگ را بخرید، اما قیمت آن با بودجه شما همخوانی ندارد، حتما شرایط خرید قسطی گوشی a24 از سامانه تقسیط را مطالعه بفرمایید.

چرا خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ؟

پرداخت یک جای مبلغ لازم برای خرید گوشی a24 ممکن است همیشه و برای همه مقدور نباشد. به همین دلیل است که خرید قسطی گوشی طرفداران زیادی دارد. از طرفی خرید قسطی همیشه راحت نیست و چالش های خاص خودش را دارد. به همین دلیل سامانه تقسیط تلاش می کند تا با از بین بردن کلیه موانع غیر منطقی، خرید قسطی گوشی را برای مشتریان به یک تجربه آسان و لذت بخش تبدیل کند.

در ادامه ۴ تا از مهم ترین دلایل برای خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ را با هم بررسی می کنیم.

۱٫ خرید گوشی a24 با فشار مالی کمتر

به جای این که مبلغ کل گوشی را یک جا بپردازید، می توانید تنها با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، گوشی مورد علاقه تان را بخرید. بقیه هزینه را هم در اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه پرداخت کنید. این روش خرید گوشی فشار مالی که به شما وارد می شود را تا حد زیادی کاهش می دهد. در حالی که ماهانه مبلغ کمی را به عنوان قسط گوشی می پردازید، می توانید از کار با گوشی مورد علاقه تان لذت ببرید.

این روش در مقایسه با پرداخت یک جای کل قیمت گوشی، بسیار راحت تر است و فشار کمتری به شما می آورد.

۲٫ افزایش ۴ برابری قدرت خرید گوشی

حداقل پیش پرداخت لازم برای خرید گوشی از سامانه تقسیط، یک چهارم قیمت کل گوشی است. برای مثال اگر بخواهید یک گوشی حدود ۱۰ میلیون تومانی بخرید (قیمت گوشی a24 سامسونگ در حال حاضر که این مقاله را می نویسیم، همین حدود است)، به جای پرداخت یک جای ۱۰ میلیون تومان که ممکن است از حقوق یک ماه یک کارمند هم بیشتر باشد، فقط کافی است یک چهارم این مبلغ یعنی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و صاحب گوشی مورد نظرتان شوید.

در حالی که با مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نمی توانستید گوشی هوشمند بخرید، سامانه تقسیط به شما این امکان را می دهد که یک گوشی با کیفیت مثل a24 را خریداری کنید.

۳٫ خرید گوشی a24 سامسونگ با یک چهارم قیمت

همانطور که گفتیم حداقل پیش پرداخت برای خرید گوشی از طریق سامانه تقسیط یک چهارم قیمت کل گوشی است. بقیه هزینه را می توانید قسط بندی کنید که به انتخاب شما از ۲ ماه تا ۱۲ ماه می تواند متغیر باشد.

۴٫ خرید گوشی بدون نگرانی از نوسانات قیمت

وقتی می خواهیم پول پس انداز کنیم تا چند ماه بعد یک گوشی بخریم، همیشه این نگرانی را داریم که قیمت گوشی بالا برود و ضرر کنیم. این نگرانی با توجه به وضعیت نوسانات قیمت ارز و گوشی کاملا به جا است. خرید قسطی گوشی این نگرانی را کاملا برطرف می کند. شما می توانید طی نهایتا ۳ روز کاری، با ثبت درخواست در سامانه تقسیط گوشی مورد نظرتان را بخرید و بعدا قسط های آن را بپردازید. دیگر فرقی ندارد که بعد از چند ماه قیمت گوشی دو برابر شود یا نه چرا که شما همان قیمت اولیه را پرداخت می کنید.

گوشی a24 را قسطی بخرم یا نقدی؟

خرید قسطی و نقدی گوشی هر کدام مزایای خودشان را دارند و بسته به شرایط مشتری، ممکن است خرید نقدی بهتر باشد یا قسطی. اگر شرایط زیر را دارید پیشنهاد می کنیم گوشی a24 سامسونگ را به صورت قسطی خریداری کنید:

  • اگر پول کافی برای خرید a24 را ندارید اما دوست دارید که این گوشی را داشته باشید
  • اگر گوشی a24 برای شما مناسب است اما خرید آن برای شما فشار مالی ایجاد می کند
  • اگر پول کافی برای خرید a24 را دارید اما نگران هستید با خرید این گوشی برای چیز های دیگر پول کم بیاورید
  • اگر پول خرید یک گوشی اقتصادی پایین رده را دارید اما دوست دارید از امکانات بهتری برخوردار شوید
  • اگر می خواهید در ماه های آینده a24 را بخرید اما نگران هستید که قیمت گوشی گران شود

چرا از سامانه تقسیط گوشی بخریم؟

تقسیط یک سامانه جامع است که اعتبار لازم برای خرید اقساطی انواع کالا را برای شما تامین می کند. روش کار تقسیط به این صورت است که بعد از بررسی اطلاعات شما، مبلغ اعتبار لازم را به شما تخصیص می دهد. شما می توانید از این اعتبار برای خرید کالای مورد نظرتان از فروشگاه ها و نمایندگی های طرف حساب تقسیط استفاده کنید. بنابراین تقسیط یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک سامانه خرید اقساطی است.

مزایایی که با دریافت اعتبار خرید اقساطی از تقسیط می توانید از آن ها بهرمند شوید عبارتند از:

  • خرید اقساطی گوشی سامسونگ a24از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر طرف قرارداد تقسیط با ضمانت سلامت و اصالت کالا
  • خرید اقساطی موبایل سامسونگ a24با کمترین بهره
  • خرید قسطی گوشی سامسونگ a24با قیمت مناسب و رقابتی از فروشگاه های معتبر
  • تحویل سریع گوشی تنها با پرداخت یک چهارم قیمت کل کالا
  • خرید گوشی سامسونگ a24اقساطی با کمترین پیش پرداخت؛ تنها ۲۵٪ قیمت
  • خرید قسطی بدون سقف؛ هر چقدر دوست دارید از تقسیط اعتبار دریافت کنید
  • خرید گوشی سامسونگ a24با اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه بر اساس انتخاب خودتان
  • اعتبار سنجی سریع (در طولانی ترین حالت اگر مدارک شما کامل نباشد طی ۷۲ ساعت اعتبار سنجی شما انجام خواهد شد خواهد شد)

مدارک لازم برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a24

برای دریافت اعتبار از تقسیط و پس از آن خرید قسطی کالا از فروشگاه یا نمایندگی طرف قرارداد تقسیط باید یک سری مدارک ارائه کنید. توضیحات در خصوص مدارک لازم برای خرید قسطی گوشی از طریق سامانه تقسیط در صفحه شرایط و ضوابط در وبسایت تقسیط توضیح داده شده اند.

اگر مدارک شما کامل نیست یا قصد دارید برای هر یک از موارد یک مدرک جایگزین ارائه دهید، با تیم اعتبار سنجی تقسیط تماس بگیرید. ما تلاش می کنیم شرایط را برای همه شما مشتریان عزیز فراهم کنیم تا در صورت داشتن سابقه مالی خوب در سیستم اعتباری کشور، بتوانید اعتبار مورد نیازتان را از تقسیط دریافت کنید.

مراحل خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ

مراحل خرید قسطی گوشی a24 از طریق تقسیط تا حد ممکن کوتاه و ساده طراحی شده است. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ به صورت قسطی را دارید باید ۴ مرحله زیر را طی کنید:

۱٫ ثبت درخواست

اول از همه با کلیک روی دکمه ثبت درخواست در وبسایت تقسیط، درخواست خرید قسطی خود را ثبت کنید. از شما اطلاعاتی خواسته می شود که باید با دقت و به صورت کامل وارد کنید. صحت این اطلاعات به تسریع مراحل بعدی تخصیص اعتبار کمک می کند.

۲٫ احراز هویت

اگر اطلاعات شما درست باشد و کسری نداشته باشد، توسط تیم کارشناسان اعتبار سنجی تقسیط احراز هویت می شوید. در صورت وجود نقص یا مغایرت در اطلاعات با شما تماس گرفته می شود. مرحله احراز هویت ممکن است در طولانی ترین حالت تا ۳ روز کاری زمان ببرد. با این حال اگر اطلاعات شما مشکلی نداشته باشد می توانید انتظار داشته باشید که فرایند احراز هویت شما کمتر از ۲۴ ساعت زمان ببرد.

۳٫ دریافت پیامک تایید

اگر همه مراحل با موفقیت طی شود یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود. دریافت پیامک تایید به این معناست که تخصیص اعتبار برای شما انجام شده است.

۴٫ خرید حضوری کالا

در آخر می توانید به فروشگاه یا نمایندگی های طرف قرارداد تقسیط مراجعه کنید و گوشی مورد نظرتان را با ارائه مدارک خواسته شده و مبلغ پیش پرداخت، خریداری و دریافت نمایید.

سوالات متداول در مورد خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ


آیا گوشی a24 سامسونگ برای بازی مناسب است؟

بله صفحه نمایش با کیفیت، پردازنده قوی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گوشی a24 یک تجربه لذت بخش از اجرای بازی های مورد علاقه تان را برای شما فراهم می سازد.

خرید قسطی گوشی سامسونگ a24 چقدر طول میکشد؟

در صورتی که مدارک مشتری ایراد یا نقص نداشته باشد درخواست خرید در کمتر از ۲۴ ساعت تایید می شود. در موارد دیگر حداکثر زمان برای تایید اطلاعات و تخصیص اعتبار ۳ روز کاری است.

آیا امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ a24 با چک وجود دارد؟

بله شما می توانید برای خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ چک صیادی به نام خودتان ارائه کنید.

آیا امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ a24 با اقساط ۱۲ ماهه وجود دارد؟

بله. تعداد ماه ها برای قسط بندی گوشی از ۲ تا ۱۲ ماه است که خودتان میزان مورد نظر را انتخاب می کنید.

آیا امکان افزایش پیش پرداخت وجود دارد؟

بله. حداقل پیش پرداخت لازم ۲۵ درصد کل مبلغ کالا است اما شما می توانید مبلغ بیشتری پرداخت کنید تا قسط ها سبک تر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.