راهنمای خرید آیفون

راهنمای خرید آیفون

به جرات می‌توان گفت تولید آیفون، جهشی بزرگ را در زمینه تولید گوشی های همراه ایجاد کرد. اپل هر سال از مدل‌های جدید آیفون رونمایی می کند و با وجود آنکه این چرخه به صورت سالیانه در حال تکرار است اما هر کدام از گوشی های جدید اپل که به بازار وارد می‌شوند تکنولوژی های مدرن تر و قابلیتهای جدیدترین را به همراه دارند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تفاوت سیستم عامل های اندروید و آیفون بسیار زیاد است .البته در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، سیستم عامل های اندروید و iOS تا حد زیادی به هم شبیه شده اند. از تفاوت های این دو سیستم عامل می توان به کارایی و عملکرد آنها اشاره کرد. شاید یکی از مهمترین تفاوت های موجود در بین اندروید و iOS این است که گوشی هایی با فرمت اندروید توسط چندین کمپانی ساخته می شوند در حالیکه گوشی های iOS تنها توسط اپل تولید می‌شوند. اپل با کنترل کاملی که برساخت آیفون ها دارد باعث شده است که آیفون ها از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه و منسجمی برخوردار شوند.

یکی دیگر از تمایز های مهم میان iOS و اندروید به امنیت این دو سیستم عامل مربوط می‌شود اپل، کنترل شدیدی را بر روی حریم خصوصی و امنیت در سیستم عامل iOS اعمال کرده است.

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید گوشی آیفون باید به آن توجه داشته باشید، بروزرسانی های ارائه شده توسط اپل می باشد که این بروزرسانی، هم بخش معرفی گوشی های جدید و هم سیستم عامل iOS را در بر می گیرد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که همیشه با معرفی گوشی های جدید، گوشی های قدیمی تر با قیمت پایین تری به فروش می رسند.

اگر بخواهیم به نمونه ای از بهترین آیفون‌های اپل اشاره کنیم می توانیم آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مکس را نام ببریم که در حال حاضر نمونه‌ای از قدرتمندترین آیفون های موجود در بازار هستند. قیمت نسخه پرو آیفون ۱۲ از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و البته این قیمت در نسخه پرو مکس به ۱۰۹۹ دلار می رسد.

آیفون ۱۲ پرو مکس دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی است است و در واقع آیفون ۱۲ پرو نیز با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی در اختیار مشتریان آیفون‌های اپل قرار گرفته است. هر دو آیفون مدل پرو از نمایشگرهای oled و  صفحه محافظ  با نام Ceramic Sheild برخوردار شده‌اند.

اگر آیفون‌های اپل را با هم مقایسه کنیم می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که آیفون ۱۲ پرو مکس از بهترین عملکرد دوربین برخوردار است. حسگرهای به کار رفته در این گوشی می‌توانند مقداری بیشتری نور دریافت کنند. از ویژگی های مهم این آیفون می توانیم به دوربین بسیار قوی سه‌ گانه به همراه پشتیبانی از شبکه ۵G ، کیفیت ساخت بالا و سنسور LiDAT اشاره کنیم .

البته اپل در کنار پرچمداران خود نسخه دیگری مانند آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی را نیز وارد بازار کرده است که هر دو دارای طراحی مشابهی هستند. اما با توجه به اینکه اندازه این دو گوشی اپل کوچکتر است قیمت آنها نیز پایین تر می باشد.

آیفون ۱۲ در قسمت جلویی از TrueDepth استفاده کرده و ویژگی Face ID آن نیز یکی از قابلیت های برتر آیفون اپل است.

آیفون ۱۱ یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های آیفون است. آیفون ۱۱ با قیمتی معادل ۵۹۹ دلار در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این آیفون نیز بجای نمایشگر OLED از نمایشگر LCD استفاده کرده است که کیفیت بالایی دارد.

آیفون های ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس از تراشه A14 برخوردار شده اند بنابراین عمر باتری آنها بالاتر است.

از طرفی از نظر دوربین نیز آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس از ماژول سه گانه برخوردار شده اند  و استفاده از سنسور LiDAR باعث شده تا بهترین کیفیت دوربین را برای کاربران  به همراه  داشته باشند.

اگر قصد خرید آیفون دارید باید ویژگی های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن را در نظر بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.