مقایسه یخچال دوقلو سامسونگ و ال جی

خرید اقساطی

ال جی و سامسونگ دو غول بزرگ فناوری کره ای بوده و یخچال فریزرآن ها از محبوب ترین و پرفروش ترین های بازار می باشد اما سوالی که برای اکثر مردم پیش می آید این است که کدام کیفیت بهتری دارد؟ یخچال دوقلو سامسونگ بهتر است یا ال جی؟در ادامه با مقایسه مشخصات و تکنولوژی های این دو برند خواهیم فهمید.

یخچال دوقلو سامسونگ

مهم ترین ویژگی یخچال های دو قلو ، دو موتوره بودن آن می باشد یعنی یخچال و فریزر به طور جداگانه از دو موتور مجزا تغذیه می کنند بنابراین اگر به هر دلیلی یخچال یا فریزر دچار مشکل شود و از کار بیفتد بخش دیگر از کار نخواهد افتاد. به دلیل جدا بودن یخچال از فریزر حمل و نقل و جاگذاری این  مدل یخچال در فضای مورد نظر بسیار آسان است. سیستم سرمایش قدرتمند در کنار قیمت مقرون به صرفه از دلایل محبوبیت یخچال های دو قلو سامسونگ می باشند.

مشخصات یخچال دوقلو سامسونگ

به طور کلی مشخصات یخچال دوقلو سامسونگ به شرح زیر است:

  1. سیستم خنک کننده دیجیتال: این سیستم باعث می‌شود که دمای یخچال به صورت یکنواخت توزیع شود و مواد غذایی شما هرگز در معرض خطر نباشند.
  2. سیستم تهویه هوا: یخچال دوقلو سامسونگ دارای سیستم تهویه هوایی است که باعث می‌شود هوا درون یخچال تمیز و تازه باقی بماند و باعث افزایش عمر مفید مواد غذایی شود.
  3. سیستم تصفیه آب: یخچال دوقلو سامسونگ دارای سیستم تصفیه آب است که موجب می شود همیشه آب پاک و تمیزی را برای مصرف داشته باشید.
  4. وضعیت هوشمند: یخچال دوقلو سامسونگ دارای وضعیت هوشمند است که به شما این امکان را می ‌دهد از راه دور یخچال را کنترل کنید و به صورت هوشمند، به شما اطلاع می ‌دهد که زمان تعویض فیلتر آب یا خطای یخچال چیست.
  5. ظرفیت بالا: یخچال دوقلو سامسونگ دارای ظرفیت بالایی است بنابراین می توانید غذا و نوشیدنی‌ های خود را به صورت بهینه ذخیره کنید.
  6. یخساز: این یخچال دوقلو دارای یخساز است و می توانید یخ تمیز و تازه را به صورت مستقیم از یخچال استفاده کنید.
  7. طراحی زیبا: یخچال دوقلو سامسونگ دارای طراحی زیبا و مدرنی است که به دکوراسیون خانه شما کمک می ‌کند.

مقایسه طراحی یخچال دوقلو سامسونگ و الجی

یخچال های سامسونگ و ال جی از نظر طراحی بسیار شبیه به یکدیگرند با این تفاوت که سامسونگ تنوع بیشتری در یخچال های دوقلویش به کار برده است. این تنوع را هم در طرح و هم در رنگ یخچال های سامسونگ می بینید.این تنوع موجب شده یخچال های دوقلوی سامسونگ به راحتی با دکوراسیون داخلی منزلتان هماهنگ شوند. در نهایت باید بگوییم یخچال دوقلوی سامسونگ از طرح زیباتر و متنوع تری برخوردارند.

مقایسه مصرف انرژی یخچال دوقلو سامسونگ و ال جی

یخچال های سامسونگ و ال جی هر دو از نظر مصرف انرژی در سطح متوسط قرار دارند. اما سامسونگ معمولا کمی بهتر عمل می کند. دلایل این موضوع عبارتند از:

  • سامسونگ از فناوری های کارآمدتری مانند استفاده از درب هایی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کمپرسورهایی با بازدهی بالاتر استفاده می کند که باعث کاهش مصرف برق می شود.
  • سیستم خنک کننده پیشرفته تری در یخچال های سامسونگ به کار رفته است که مصرف انرژی کمتری دارد.
  • عایق بندی قوی تر در درب ها و دیواره های یخچال های سامسونگ، باعث می شود تا حد قابل توجهی انرژی کمتری هدر رود.
  • استفاده از فناوری های هوشمند مانند تشخیص دمای محیط، باز و بسته شدن خودکار درب و … کمک می کند تا یخچال های سامسونگ به صورت بهینه تری کار کنند و مصرف انرژی کمتری داشته باشند.

با این حال، یخچال های ال جی نیز از نظر مصرف انرژی عملکرد قابل قبول و متوسطی دارند. اما به طور کلی سامسونگ کمی برتری دارد که البته همین برتری باعث شده قیمت یخچال های آن نیز بالاتر باشد.

خرید اقساطی

مقایسه کارایی و عملکرد یخچال دوقلو سامسونگ و الجی

کارایی و عملکرد یخچال دوقلوی سامسونگ و ال ‌جی بستگی به مدل و ویژگی‌ های آن‌ها متفاوت است و نمی ‌توان به طور کلی گفت کدام یک بهتر است. هر دو شرکت سامسونگ و ال ‌جی یخچال ‌های با کیفیت و با قابلیت‌ های متنوعی را تولید می‌ کنند اما در نهایت انتخاب و خرید بهترین یخچال به نیاز ها و بودجه شما بستگی دارد. در هر صورت، برای مقایسه دقیق کارایی و عملکرد مدل‌های مورد نظر شما، بهتر است به مشخصات فنی و ویژگی‌ های هر مدل توجه کنید. برای مثال، برخی از ویژگی‌ هایی که ممکن است بر روی کارایی و عملکرد یخچال تاثیرگذار باشند، شامل مصرف انرژی، حجم داخلی، تعداد قفسه‌ها و سایر ویژگی‌ های پیشرفته مانند فیلتراسیون هوای داخل و خارج یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، فناوری ‌های هوشمند و مدیریت از راه دور و غیره می ‌باشند.

مقایسه امکانات یخچال دوقلو سامسونگ و الجی

به طور کلی یخچال های سامسونگ دارای امکانات بیشتر و بهتری نسبت به ال جی هستند:

سامسونگ از تکنولوژی های پیشرفته تری مانند دیجیتال اینورتر کمپرسور و تولید یخ خشک استفاده می کند که باعث بهبود کارایی و عمر مفید یخچال می شود. ال جی این قابلیت ها را به تازگی در مدل های جدید تر خود اضافه کرده است همچنین یخچال های سامسونگ دارای ظرفیت و فضای ذخیره سازی بیشتری هستند. مخصوصا فریزر بزرگتر و قابلیت چیدمان متنوع تری دارند.

سامسونگ از فناوری های هوشمند مانند تشخیص باز یا بسته بودن درب یخچال و کنترل دما از راه دور پشتیبانی می کند. ال جی تازه در محصولات جدیدتر خود این ویژگی ها را ارائه داده است. به طور کلی یخچال ها و لوازم خانگی سامسونگ از کیفیت بالاتر و مرغوب تری برخوردار بوده و طول عمر بیشتری دارند. در نتیجه اگر بودجه محدودی دارید می توانید به ال جی فکر کنید ولی اگر به دنبال کیفیت و امکانات برتر هستید سامسونگ انتخاب بهتری خواهد بود.

مقایسه ابعاد و ظرفیت یخچال دوقلو سامسونگ و الجی

طول و عرض اکثر یخچال فریزر های مطابق با یک استاندارد جهانی ساخته شده تا کاربران از نظر فضا و دکور دچار مشکل نشوند. آنچه که ممکن است در یخچال فریزرها متفاوت باشد عمق یا همان فضای داخلی یخچال می باشد که برای آن دو واژه ی لیتر و فوت تعریف شده است.

عده ای فروشندگان از لیتر و عده ای دیگر از فوت برای فضای یخچال استفاده می کنند که این اعداد تقریبی می باشند.برای اطلاع دقیق از ابعاد یخچال کافیست به برچسب انرژی روی یخچال سامسونگ دقت کنید. بر روی برچسب، فضای یخچال بر اساس لیتر نوشته شده و شما می توانید با تبدیل لیتر به فوت متوجه عمق و فضای دقیق یخچال فریزر سامسونگ خود شوید.

مقایسه قیمت یخچال دوقلو سامسونگ و الجی

به طور کلی یخچال های دوقلوی سامسونگ قیمت بالاتری نسبت به یخچال های دوقلو ال جی دارند علت آن نیز برخورداری از امکانات بیشتر و قطعات مرغوب تر است. سامسونگ برندی است دارای تنوعی وسیع در هر دسته از محصولاتش و این موضوع شامل یخچال های سامسونگ نیز می شود. در مجموع، اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال یخچالی با قیمت مناسب و کارایی متوسط هستید، ال جی گزینه مناسبی است. اما اگر خواستار بهترین کیفیت و جدیدترین فناوری ها هستید، پیشنهاد ما خرید یخچال سامسونگ است.

مزایای یخچال دوقلو سامسونگ

یخچال های دو قلو سامسونگ مزایای بسیاری دارند که شامل موارد زیر می شود:

  • ظرفیت و فضای بزرگ برای نگه داری مواد غذایی
  • حمل و نقل آسان
  • دارای دو موتور مجزا
  • دوام و عمر طولانی
  • قیمت مناسب
  • سرمایش قدرتمند و بدون برفک

خرید اقساطی

معایب یخچال دوقلو سامسونگ

قیمت بالا نسبت به برند ال جی

مزایای یخچال دوقلو الجی

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • ظاهر ساده و کمی معمولی
  • عملکرد و قابلیت اطمینان متوسط

معایب یخچال دوقلو ال جی:

  • طراحی ظاهری کمی معمولی و عادی
  • فناوری های محدود و کمتر پیشرفته
  • مصرف انرژی بیشتر نسبت به سامسونگ و برندهای مشابه

خرید اقساطی یخچال دوقلو سامسونگ

در نمایندگی سامسونگ می توانید بدون نگرانی از قیمت ، یخچال دوقلو سامسونگ مورد نظر خود را با اقساط بلند مدت خریداری نمایید. جهت خرید اقساطی یخچال یا دیگر محصولات سامسونگ کافیست به قسمت خرید اقساطی سایت رفته و فرم ثبت نام را پر نمایید تا کارشناسان ما جهت ادامه روند خرید اقساطی در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

شعب نمایندگی سامسونگ تهران کجاست؟

جهت خرید یخچال فریزر از نمایندگی یخچال سامسونگ از فروشگاه رسمی سامسونگ در تهران می توانید به شعب زیر مراجعه نمایید:

مگا استور سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک ۱۶۵ | تلفن تهران:  ۸۸۶۹۷۰۲۰

مگا استور ونک: تهران – ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – برج نگار طبقه همکف واحد ۶ و ۸ | تلفن تهران:  ۸۸۶۴۱۷۰۷

مگا استور هروی: تهران – میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک ۱۰ | تلفن تهران:  ۲۶۷۵۲۵۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.