نظرات، سوالات، تجربه خرید کاربران، مزایا و معایب درباره گوشی a54

خرید اقساطی

بالاخره پس از مدت ها انتظار، سامسونگ از جدیدترین گوشی سری a خود رونمایی کرد. گوشی a54 در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ روانه بازار جهانی شد. این گوشی نسخه بهتر و پیشرفته تر نسل قبلی (گوشی a53) است. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت گوشی a54 در نمایندگی سامسونگ می پردازیم تا شما را با این گوشی جدید سامسونگ آشنا سازیم.

 گوشی a54 سامسونگ

گوشی a54 سامسونگ در ۱۵ مارس رونمایی و در ۲۴ مارس روانه بازار شد. بدنه این گوشی از شیشه مقاوم گوریلا گلس ۵ ساخته شده و سه لنز در راستای یک خط عمود در پشت گوشی قرار گرفته اند. صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی گوشی a54 حدود ۸۳ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. سامسونگ این گوشی را در چهار رنگ زیبای بنفش، سبز، سفید و خاکستری تیره تولید کرده است. در ادامه به بررسی کیفیت تصویر، دوربین، پردازنده گوشی a54 می پردازیم و به پرتکرار ترین سوالات کاربران درباره گوشی a54 پاسخ می دهیم.

کیفیت صفحه نمایش گوشی a54 سامسونگ

گوشی A54 مجهز به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل می باشد. نوع نمایشگر این گوشی SUPER AMOLED و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است.همچنین روشنایی ۱۰۰۰ نیت صفحه نمایش این گوشی، به شما امکان مشاهده ریزترین جزئیات را حتی در مقابل نور آفتاب نیز می دهد بنابراین با صفحه نمایش گوشی A54 می توانید تصاویر را با بهترین کیفیت تماشا کنید. در زیر نمایشگر این گوشی، سنسور اثر انگشت قرار گرفته که عملکرد سریع و خوبی در قفل گشایی صفحه نمایش دارد.

بررسی دوربین گوشی a54 سامسونگ

دوربین گوشی A54 شامل:دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسل ، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل می باشد. نسل قبلی این گوشی (گوشی a53) مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل بوده که عکس های با کیفتی را برای کاربران به ثبت می رساند در صورتیکه دوربین گوشی a54 به ۵۰ مگاپیکسل کاهش پیدا کرده و موجب نگرانی کاربران شد. باید بگوییم شاید دوربین این گوشی ۵۰ مگاپیکسل باشد اما قابلیت های بسیار خوبی مانند لرزشگیر اپتیکال تصویر به آن اضافه شده که موجب می شود بتوانید با دوربین گوشی a54، عکس های فوق العاده ای ثبت کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید گوشی با دوربین خوب و قیمتی مناسب هستید گوشی a54 گزینه مناسبی است چرا که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می توانند عکس های بی نظیر و با کیفیتی را برایتان به ثبت برسانند.

باتری گوشی a54 سامسونگ

گوشی A54 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد که امکان گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا به مدت طولانی را فراهم کرده است. همچنین باتری گلکسی a54 به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. درون جعبه گوشی ای ۵۴ سامسونگ، کابل شارژر USB Type-C وجود دارد اما خبری از آداپتور شارژ نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید. با خرید آداپتور ۲۵ واتی برای این گوشی می توانید در مدت نیم ساعت شارژ گوشی را تا ۵۰ درصد پر کنید. زمان پر شدن کامل باتری نیز حدود یک ساعت و ربع است.

خرید اقساطی

پردازنده و سیستم عامل گوشی a54 سامسونگ

گوشی a54 مجهز به پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ است که از ۴ هسته ۲٫۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۴ هسته ۲٫۰ گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است. پردازنده این گوشی نسبت به نسل قبلی (a53) ارتقا یافته بنابراین شاهد عملکرد بهتر و سریع تر در گوشی a54 هستیم. همچنین سامسونگ این گوشی را  با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 تولید و عرضه کرده است. طبق تجربه کاربران گوشی a54 عملکرد خوبی در اجرای انواع بازی های گرافیکی دارد.

رم و حافظه داخلی ۲ فاکتور مهم در انتخاب گوشی به حساب می آیند. گوشی a54 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت  و رم ۶ و ۸ گیگابایت روانه بازار شده است.

قابلیت های گوشی a54 سامسونگ

اسمارت ویو و ان اف سی دو قابلیت پرکاربرد گوشی a54 هستند. NFC یک قابلیت ارتباطی است که دستگاه های موبایلی را در شرایطی که نزدیک به یکدیگر باشند، قادر به رد و بدل اطلاعات می‌کند. ان اف سی یک فرکانس رادیویی ایجاد می‌ کند و از طریق آن، ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می‌سازد. هنگامی که قابلیت ارتباط NFC دو دستگاه فعال باشد، آن دو می‌توانند حجم کمی از اطلاعات را بین یکدیگر منتقل کنند. تنها شرط لازم این است که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند. در این نوع ارتباط دو طرفه نیازی به وارد کردن کد تایید وجود ندارد همچنین قابلیت اتصال NFC مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. گوشی a54 از قابلیت nfc برخوردار است.

اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. این قابلیت برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. پس از آن شرکت‌ های دیگر نیز از این قابلیت در تلویزیون‌های خود استفاده کردند.اکثر گوشی های سامسونگ از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی می کنند و گوشی سامسونگ A54 نیز در این دسته قرار می گیرد.

سوالات کاربران درباره گوشی a54 سامسونگ

سوالات زیر از پرتکرار ترین سوالات کاربران درباره گوشی a54 می باشد که در ادامه به طور کامل هر یک را توضیح می دهیم.

آیا گوشی a54  ضد آب است؟

آیا گوشی a54 اثر انگشت دارد؟

آیا گوشی a54 شارژر دارد؟

آیا گوشی a54 برای بازی مناسب است؟

آیا گوشی a54 به تلویزیون وصل می شود یا نمی شود؟

گوشی a54 چند سیم کارت است؟

آیا گوشی a54 هندزفری دارد؟

اگر سوال شما نیز در لیست سوالات بالا است لطفا ادامه مطلب با دقت مطالعه نمایید.

آیا گوشی a54  ضد آب است؟

گواهینامه ی IP درجه حفاظت دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بیان می کند. درجه حفاظت آی پی در گوشی هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد. گوشی a54 دارای گواهینامه IP67 می باشد. نخستین عدد بعد از عبارت IP، مقاومت محصول را در برابر نفوذ ذرات جامد مانند گرد و خاک می سنجد و عدد دوم مقاومت آن را در برابر نفوذ مایعات نشان می دهد. بیشترین عدد برای مقاومت در برابر گرد و خاک، عدد ۶ است. عدد ۶ به معنای محافظت کامل در برابر نفوذ گرد و غبار است. عموماً عدد ۷ به معنای مقاومت در برابر غرق شدن کامل در عمق بین ۱۵ سانتیمتر تا یک متر آب به مدت سی دقیقه می باشد بنابراین گلکسی a54 سامسونگ می تواند در عمق ۱ متری آب شیرین تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

آیا گوشی a54 اثر انگشت دارد؟

سنسور اثر انگشت گوشی a54 در زیرنمایشگر قرار گرقته و امکان ورود به اپلیکیشن ها و وبسایت های مختلف را فراهم می کند .با توجه به تست‌‌ های انجام شده، سنسور حسگر اثر انگشت اپتیکال توانایی ارائه عملکرد سریع و قابل قبولی در قفل گشایی صفحه نمایش دارد.

آیا گوشی a54 شارژر دارد؟

همانطور که در مطالب بالاتر ذکر شد، درون جعبه گوشی ای ۵۴ خبری از آداپتور شارژ نیست و فقط یک کابل تایپ سی وجود دارد بنابراین باید آداپتور شارژ را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

خرید اقساطی

آیا گوشی a54 به تلویزیون وصل می شود یا نمی شود؟

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد، اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون هوشمند سامسونگ است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. این قابلیت برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. پس از آن شرکت‌ های دیگر نیز از این قابلیت در تلویزیون‌های خود استفاده کردند.اکثر گوشی های سامسونگ از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی می کنند و گوشی سامسونگ A54 نیز در این دسته قرار می گیرد.

آیا گوشی a54 برای بازی مناسب است؟

با توجه به پردازنده قوی به همراه رم و حافظه داخلی بالا، باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت در گوشی a54 سامسونگ، می توان گفت این گوشی در اجرای بازی ها عملکرد بی نظیری دارد و می تواند بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگی اجرا کند.

گوشی a54 چند سیم کارت است؟

در گوشی a54 می توانید از سیم کارت دوم و کارت حافظه خارجی استفاده کنید البته فقط یک جایگاه وجود دارد و برای استفاده از سیم کارت دوم یا کارت حافظه خارجی فقط یک حق انتخاب دارید و نمی توانید به صورت همزمان از هر دو استفاده کنید.

آیا گوشی a54 هندزفری دارد؟

علاوه بر آداپتور شارژر، هندزفری نیز از جعبه گوشی ای ۵۴ حذف شده است. همچنین همانند دیگر گوشی های جدید سامسونگ خبری از جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون در این گوشی نیست.

مزایای گوشی a54 سامسونگ

  • طراحی زیبا
  • باتری قوی
  • نمایشگر سوپر آمولد با روشنایی ۱۰۰۰ نیت
  • اجرای بازی بدون لگ
  • دوربین سلفی فوق العاده
  • لرزشگیر اپتیکال لنز اصلی
  • گواهی IP67

بررسی گوشی a54 سامسونگ از نظر کاربران

گوشی A54 سامسونگ  از نظر کاربران با استقبال بسیاری مواجه شده و اکثر کاربران از ویژگی های آن راضی هستند. کیفیت ساخت بدنه و طراحی، صفحه نمایش با کیفیت و روشن، پایداری و سرعت پردازنده، دوربین با کیفیت و عمر باتری قابل قبول، از جمله مزایایی هستند که کاربران در مورد این گوشی اشاره کرده اند. همچنین، قابلیت های بیشتری مانند شارژ سریع، حسگر اثر انگشت، قابلیت اتصال به شبکه های ۵G و وای فای ،از دیگر ویژگی های گوشی a54 می باشند. با توجه به این نتایج، می توان گفت که گوشی a54 سامسونگ به طور کلی از نظر کاربران، یکی از بهترین گزینه های موجود در دسته گوشی های میان رده است.

قیمت گوشی A54 سامسونگ

با توجه به نوسانات قیمت روز گوشی ها، جهت اطلاع از قیمت گوشی a54 سامسونگ می توانید از طریق سایت یا تماس با کارشناسان فروش شعب سامسونگ مطلع شوید.

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ 

نگران قیمت گوشی a54 نباشید! در نمایندگی سامسونگ می توانید با اقساط بلند مدت صاحب گوشی A54 شوید. جهت خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ کافیست به قسمت خرید اقساطی رفته و فرم ثبت نام را پر نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

خرید گوشی A54 از نمایندگی سامسونگ 

جهت خرید گوشی A54 سامسونگ از فروشگاه رسمی نمایندگی سامسونگ در تهران می توانید به شعب زیر مراجعه کنید:

مگا استور سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک ۱۶۵ | تلفن تهران:  ۸۸۶۹۷۰۲۰

مگا استور ونک: تهران – ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – برج نگار طبقه همکف واحد ۶ و ۸ | تلفن تهران:  ۸۸۶۴۱۷۰۷

مگا استور هروی: تهران – میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک ۱۰ | تلفن تهران:  ۲۶۷۵۲۵۰۰

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.