پرفروش ترین تلویزیون های ۵۵ اینچ سامسونگ

خرید اقساطی

پرفروش ترین تلویزیون های ۵۵ اینچ سامسونگ چه مدل هایی هستند؟ در این مقاله به معرفی پرفروش ترین تلویزیون های ۵۵ اینچ پرچمدار و تلویزیون های اقتصادی سامسونگ می پردازیم تا مناسب با بودجه و نیازتان تلویزیون سامسونگ مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

پرفروش ترین تلویزیون های ۵۵ اینچ سامسونگ ۲۰۲۲

تلویزیون های q70b، q80b  و q60b از پرفروش ترین تلویزیون های ۵۵ اینچ سامسونگ ۲۰۲۲ هستند که علاوه بر امکانات خارق العاده از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. همگی این تلویزیون ها کیولد می باشند. QLED مخفف عبارت Quantum Light-Emitting Diode به معنی دیود ساطع کننده نور کوانتومی است.  همانطور که در عبارت مشخص است از نقاط کوانتومی برای تولید نور رنگی در این تلویزیون ها استفاده می شود. در واقع تلویزیون qled نوعی صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه LED است که از نقاط کوانتومی برای روشنایی بیشتر و بهتر رنگ تصویر استفاده می کند. در ادامه با بررسی مشخصات و قیمت تلویزیون های q70b، q60b و q80b توضیح می دهیم کدام مدل تلویزیون مناسب برای گیمینگ و کدام مدل مناسب برای تماشای فیلم است.

تلویزیون q70b پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ

تلویزیون q70B سامسونگ با کیفیت ۴k، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، سیستم عامل تایزن ۶٫۵ و نمایشگر QLED یکی  از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ ۵۵ اینچ  ۲۰۲۲ است.تلویزیون Q70B با استفاده از تکنولوژی Quantum HDR محتوای HDR را با کیفیت بالا نمایش داده و از فرمت های +HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. . پردازنده این تلویزیون کوانتوم۴K  است. این پردازنده، مجموعه ای ازویژگی های مختلف مانند ترسیم نقشه رنگ ها و ارتقای تصویر را در کنترل دارد و در نهایت تضمین می کند که تلویزیون شما، فیلم ها و برنامه ها را با تمام جزئیات نمایش می دهد.

 سیستم صوتی تلویزیون Q70B دارای ۲ بلندگوی ۱۰ واتی است که در مجموع ۲۰ وات تولید را می کند. سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی Q-Symphony مجهز کرده و شما می توانید آن را به ساندبار سازگار سامسونگ متصل کرده و صدای قدرتمند تر، با کیفیت تر و کاملا هماهنگ را  به صورت همزمان از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار بشنوید.  سامسونگ در این تلویزیون ۴ پورت HDMI 2.1 به کار برده که خبر خوبی برای گیمر ها است. این تلویزیون توانایی پخش بازی های ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد در نتیجه  برای بازی با کنسول های نسل نهم یعنی PS5  کاملا مناسب است. همچنین به دستیارهای صوتی بیکسبی (Bixby)، گوگل (Google Assistant) و صوتی الکسا (Amazon Alexa) مجهز شده بنابراین شما می توانید از بیکسبی، الکسا و گوگل اسیستنت بخواهید تا محتوای مورد علاقه تان را نمایش دهد. تلویزیون Q70B از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ در بازار ایران است. این تلویزیون برای گیمینگ و پخش فیلم و سریال فوق العاده بوده و با قیمتی کمتر از تلویزیون Q80B به فروش می رسد.

خرید اقساطی

جدول مشخصات تلویزیون Q70B سامسونگ

نوع صفحه نمایش

QLED
طراحی

صفحه نمایش تخت

نوع پنل

VA
کیفیت تصویر

۴K

رفرش ریت

۱۲۰هرتز

رزولوشن

۲۱۶۰×۳۸۴۰

                 پردازشگر تصویر

Quantum Processor 4k

سیستم عامل

Tizen

نسخه سیستم عامل

۶٫۵
قدرت خروجی صدا

۲۰ وات

ریموت کنترل

دارد

پورت HDMI

۴
پورت USB

۲

تلویزیون q80b پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ

تلویزیون Q80B با کیفیت ۴K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز،سیستم عامل ۶٫۵ و نمایشگر QLED از پرفروش ترین تلویزیون های  ۵۵ اینچ سامسونگ ۲۰۲۲ به حساب می آید.این تلویزیون از فرمت های HLG و +HDR10 پشتیبانی می کند و دارای ۴ پورت HDMI نسخه ۲٫۱ می باشد که می تواند محتوای ۴K را با سرعت ۱۲۰ هرتز پخش کند بنابراین یک تلویزیون گیمینگ فوق العاده محسوب می شود. پردازنده قدرتمند کوانتوم  ۴K تلویزیون Q80B سامسونگ، کیفیت تصویر استثنایی را تولید کرده است. این پردازنده با ویژگی  ۴K Upscaling ، تصویری با کیفیت متفاوت را نمایش می دهد.

سیستم صوتی تلویزیون Q80B مجهز به ۴ بلندگوی ۱۰ وات و ۲ ووفر ۱۰ وات است که توان خروجی صدای ۶۰ وات را دارد.همچنین سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی Q-Symphony مجهز کرده و شما می توانید آن را به ساندبار سازگار سامسونگ متصل کرده و صدای قدرتمند تر، با کیفیت تر و کاملا هماهنگ را  به صورت همزمان از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار بشنوید.  این تلویزیون به دستیارهای صوتی بیکسبی (Bixby)، گوگل (Google Assistant) و صوتی الکسا (Amazon Alexa) مجهز شده و می توانید از آن ها بخواهید تا محتوای مورد علاقه تان را نمایش دهند.

سامسونگ قابلیت Game Bar را برای این محصول در نظر گرفته تا حتی در زمان انجام بازی نیز بتوانید ویژگی های گیمینگ تلویزیون را تغییر دهید. همچنین تکنولوژی HDR10+ Gaming به کار رفته در تلویزیون Q80B می تواند کیفیت تصویر بازی های HDR را با توجه به متا دیتای HDR10+ بهبود ببخشد.در نهایت q80b یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای است و می توانید از آن برای بازی با کنسول نسل ۹ خود مانند PS5 استفاده کنید و از انجام بازی نهایت لذت را ببرید.

خرید اقساطی

جدول مشخصات تلویزیون Q80B سامسونگ

نوع صفحه نمایش

QLED

طراحی

صفحه نمایش تخت
سیستم عامل

تایزن ۶٫۵

کیفیت تصویر

۴K
رفرش ریت

۱۲۰هرتز

رزولوشن

۲۱۶۰×۳۸۴۰
                 پردازشگر تصویر

Quantum Processor 4k

تعداد کانال صدا

۲٫۲٫۲
نسخه سیستم عامل

۶٫۵

قدرت خروجی صدا

۶۰ وات
ریموت کنترل

دارد

پورت HDMI

۴
پورت USB

۲

تلویزیون q60b پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ

تلویزیون Q60B با کیفیت ۴K، رفرش ریت ۶۰ هرتز، سیستم عامل تایزن ۶٫۵ و نمایشگر QLED یکی  دیگر از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ ۵۵ اینچ ۲۰۲۲ است. این تلویزیون توانایی نمایش محتواهای HDR را دارد و از فرمت های HLG و  +HDR10 پشتیبانی می کند. سامسونگ در تلویزیون q60b از پردازنده قدرتمند Quantum Processor Lite استفاده کرده که تصویر و عملکردی بی نظیر را به نمایش می گذارد.

سیستم صوتی تلویزیون Q60B شامل ۲ بلندگوی ۱۰ وات بوده و در مجموع صدایی استریو با توان خروجی ۲۰ وات را تولید می کند. با پشتیبانی تلویزیون q60b از تکنولوژی Q-symphony می توانید به راحتی صدای تلویزیون را با ساندبار، همسان سازی کنید بنابراین می توانید تلویزیون را به ساندبار سازگار سامسونگ متصل کرده و صدای قدرتمند تر، با کیفیت تر و کاملا هماهنگ را  به صورت همزمان از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار بشنوید. این تلویزیون به دستیارهای صوتی بیکسبی ، گوگل و صوتی الکسا مجهز شده .تلویزیون q60b سامسونگ برای بازی با کنسول های نسل هشتم مانند PS4 مناسب است اما برای کنسول های نسل نهم مانند ps5 بهتر است از تلویزیون q70b و q80b استفاده نمایید.

خرید اقساطی

جدول مشخصات تلویزیون q60b سامسونگ

نوع صفحه نمایش

QLED

طراحی

صفحه نمایش تخت

نوع پنل

VA

کیفیت تصویر

۴K

رفرش ریت

۶۰ هرتز
رزولوشن

۲۱۶۰×۳۸۴۰

                 پردازشگر تصویر

Quantum Processor Lite 4k
سیستم عامل

Tizen

نسخه سیستم عامل

۶٫۵

قدرت خروجی صدا

۲۰ وات
ریموت کنترل

دارد

پورت HDMI

۳
پورت USB

۲

پرفروش ترین تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچ سامسونگ ۲۰۲۲

LED مخفف واژه ی Light Emitting Diode به معنی دیود نور افشان میباشد. در واقع تلویزیون ال ای دی همان LCD است با این تفاوت که منبع نور به کار رفته در آن به جای فلوئورسنت، لامپ های led است. همچنین تلویزیون های LED از ویژگی و امکانات بیشتر و بهتری نسبت به مدل های قدیمی بهره مندند به عنوان مثال تلویزیون های LED سامسونگ از کنتراست بهتر و طول عمر بیشتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی برخوردارند. تلویزیون BU8000 پرفروش ترین تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچ سامسونگ ۲۰۲۲ می باشد که از امکانات و قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در ادامه به بررسی مشخصات تلویزیون bu8000 می پردازیم.

قیمت و مشخصات تلویزیون bu8000 سامسونگ  

تلویزیون bu8000 سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن ۶٫۵ و رفرش ریت ۶۰ هرتز می باشد.همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR  بوده و از فرمت های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند. تلویزیون BU8000 دارای ۳ پورت   HDMI 2.0 است. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Motion Xcelerator بازی ها را کاملا روان نمایش می دهد و از تاری تصاویر در صحنه های سریع جلوگیری می کند. تلویزیون BU8000 برای بازی با کنسول های نسل نهم (ps5)گزینه عالی نیست اما برای بازی با کنسول های نسل هشتم (ps4)می تواند گزینه خوبی باشد.پردازنده Crystal Processor 4K تلویزیون  bu8000 موجب شده تا تمام سایه رنگ ها را با بالاترین کیفیت ببینید. از طرفی ویژگی ۴K Upscaling  نیز رزولوشن را افزایش داده و محتوای مورد نظر را با کیفیت ۴k نمایش می دهد به این ترتیب نویز تصاویر نیز برطرف می شود. سامسونگ در طراحی تلویزیون هوشمند BU8000 از سیستم صوتی دوکاناله با توان خروجی ۲۰ وات استفاده کرده. شاید تلویزیون BU8000 گزینه ای عالی برای گیمینگ نباشد اما با وجود امکاناتی که دارد برای تماشای فیلم و محتوا عالی بوده و رقیب سختی برای تلویزیون Q70B به حساب می آید زیرا علاوه بر امکانات فوق العاده از قیمت بسیار ارزانی نیز برخوردار است.

جدول مشخصات تلویزیون BU8000 سامسونگ

نوع صفحه نمایش

Crystal

طراحی

صفحه نمایش تخت
سیستم عامل

تایزن

کیفیت تصویر

۴K
رفرش ریت

۶۰هرتز

رزولوشن

۲۱۶۰×۳۸۴۰
                 پردازشگر تصویر

Quantum Processor 4k

تعداد کانال صدا

۲
نسخه سیستم عامل

۶٫۵

قدرت خروجی صدا

۲۰ وات
ریموت کنترل

دارد

پورت HDMI

۴
پورت USB

۲

پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ اولد سامسونگ ۲۰۲۲

سامسونگ برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ تلویزیون های OLED خود روانه بازار کرد. تلویزیون سامسونگ S95b دارای کیفیت تصویر ۴K با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل و صفحه نمایش QD-OLED می ‌باشد که در اصل همان اولد با ترکیب فناوری کوانتوم دات است. این تلویزیون با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، ۴ پورت HDMI2.1 و پشتیبانی از  VRR، بهترین گزینه برای گیمرها است. پردازشگر تلویزیون S95b سامسونگ Neural Quantum Processor 4K است و می تواند تصاویر را خارق العاده پردازش کرده و باعث افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آن ها شود. تلویزیون سامسونگ S95B دارای سیستم صوتی ۲٫۲٫۲ کاناله است. این سیستم صوتی شامل دو بلندگوی ۱۰ واتی، دو بلندگوی بالای ۱۰ واتی Up-firing و دو بلندگوی ووفر ۱۰ واتی است که در مجموع توان خروجی صدای ۶۰ وات را دارد.

پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۲۰۲۳

یکی از پرتکرار ترین سوال کاربران این است که پرفروش ترین و جدیدترین تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۲۰۲۳ چه مدلی است؟ تلویزیون S95C جدیدترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳ است که به تازگی توسط سامسونگ رونمایی شده . این تلویزیون اولد سامسونگ با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و تولید ۲۰۰۰ نیت روشنایی در کنار پردازنده نئوکوانتوم به یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ ۲۰۲۳ تبدیل شده است. تلویزیون سامسونگ S95C دارای کیفیت تصویر ۴K با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل و صفحه نمایش QD-OLED می ‌باشد.  این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی ۴٫۲٫۲ کاناله با توان خروج ۷۰ وات است. سامسونگ از سیستم عامل تایزن ۷ در این تلویزیون استفاده کرده که دارای امکانات فوق العاده ای می باشد.

خرید اقساطی

پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ ارزان سامسونگ

چنانچه قصد خرید ارزان ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ را دارید پیشنهاد ما خرید تلویزیون bu8000 است. همانطور که در مطالب بالا ذکر شد این تلویزیون مناسب برای اکثر خانواده های ایرانیست چرا که هم برای تماشای محتوا و پخش فیلم و سریال کیفیت بالایی دارد، هم خروجی صدای با کیفتی ارائه می دهد و هم از قیمت مناسبی برخوردار است. همچنین می توانید این تلویزیون را با اقساط بلند مدت خریداری نمایید.

خرید نقدی و اقساطی تلویزیون سامسونگ

جهت خرید نقد و اقساط تلویزیون های سامسونگ از نمایندگی سامسونگ تهران به شعب زیر مراجعه نمایید.

مگا استور سعادت آباد: تهران- سعادت آباد- بلوار دریا- تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک ۱۶۵ | تلفن تهران: ۸۸۶۹۷۰۲۰

مگا استور ونک: تهران- ولیعصر- بالاتر از میدان ونک- برج نگار طبقه همکف واحد ۶ و ۸ | تلفن تهران: ۸۸۶۴۱۷۰۷

مگا استور هروی: تهران- میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک ۱۰ | تلفن تهران: ۲۶۷۵۲۵۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.