مقایسه a55 با a54

خرید اقساطی

انتخاب بین دو گوشی سری A قدرتمند و پرطرفدار A54 و A55 سامسونگ می ‌تواند چالش ‌برانگیز باشد چرا که هر دو گوشی از جدیدترین فناوری ‌ها و امکانات بهره می ‌برند، اما تفاوت‌ هایی نیز در مشخصات و قیمت آنها وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم تا با بررسی ظاهری، نمایشگر، دوربین، پردازنده، باتری و سایر ویژگی‌ ها در انتخاب گوشی مناسب به شما کمک کنیم. پس اگر به دنبال خرید یکی از این دو گوشی هستید، با ما همراه باشید تا در این نبرد جذاب، برنده را مشخص کنیم!

تفاوت دوربین گوشی A55 با A54 سامسونگ

درباره تفاوت دوربین‌ های گوشی‌های A54 و A55 سامسونگ، باید بگوییم که این دو گوشی در زمینه دوربین کاملاً مشابه یکدیگر هستند و تفاوتی ندارند. هر دو دوربین به  لنز واید ۵۰ مگاپیکسل، لنز اولترا واید با دقت ۱۲ مگاپیکسل و لنز ماکرو با دقت ۵ مگاپیکسل به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل مجهز شده‌اند. این دوربین‌ها قادرند عکس‌ ها را با کیفیت بالا و بسیار عالی ثبت کنند. بنابراین، کاربرانی که به دنبال عملکرد دوربین در خرید گوشی سامسونگ هستند، می‌توانند بین A54 و A55 تصمیم‌گیری کنند بدون اینکه نگران تفاوتی در دوربین‌ های این دو مدل باشند.

 مقایسه A55 با A54 از نظر طراحی

گوشی Galaxy A55 با یک فریم فلت طراحی شده است که با نسل قبلی تفاوت دارد و به طراحی آن زیبایی و جذابیت بیشتری بخشیده است. همچنین، جنس بدنه گوشی Galaxy A55 از آلومینیوم و شیشه می باشد که باعث استحکام و سختی بیشتر آن می‌شود. در مقابل، Galaxy A54 از جنس شیشه و پلاستیک ساخته شده است. این تفاوت در جنس بدنه باعث می‌شود که Galaxy A55 ظاهری بیشتر از نظر استحکام و پایداری داشته باشد. به طور کلی، می‌توان گفت Galaxy A55 با طراحی بهتر و استحکام بالاتری نسبت به Galaxy A54 تولید شده است، که به کاربران تجربه ظاهری بهتری را ارائه می‌دهد.

مقایسه باتری موبایل a55 با a54

گوشی‌های A54 و A55 از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار هستند که امکان گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا برای مدت طولانی را فراهم می‌کند. همچنین، باتری این گوشی‌ها با شارژر ۲۵ واتی سازگار است و با شارژ صد درصدی، می‌تواند طول عمر مفید دو روز در شرایط استفاده معمولی را به شما ارائه دهد.

درون جعبه هر دو گوشی، یک کابل شارژر USB Type-C موجود است، اما آداپتور شارژر درون جعبه قرار ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. حذف آداپتور شارژر از جمله اقداماتی است که به منظور کاهش زباله‌های الکترونیکی و حفاظت از محیط زیست انجام می‌شود. با حذف آداپتور شارژر، کاربران قادر خواهند بود از آداپتورهای قبلی خود استفاده کنند و نیازی به خرید آداپتور جدید نخواهند داشت. این اقدام به استفاده بهینه‌تر از منابع طبیعی کمک می‌کند و به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

خرید اقساطی

مقایسه نمایشگر گلکسی a54 با a54 سامسونگ

در قسمت صفحه نمایش نیز هر دو گوشی مشابه اند. هر دو دارای کیفیت نمایش ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز می باشند که کیفیت بسیار خوبی برای پخش محتوا ارائه می‌ دهند. با این حال، در سایز نمایشگر کمی تفاوت وجود دارد به طوریکه نمایشگر گوشی A55 سامسونگ با سایز ۶٫۶ اینچ، کمی بزرگتر از نمایشگر ۶٫۴ اینچی گوشی A54 است.

مقایسه پردازنده و عملکرد گلکسی a54 با a55 سامسونگ

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی موبایل A54 از پردازنده Exynos 1380 و سیستم عامل Android 13 به همراه رابط کاربری One UI 5.1 استفاده می‌کند. از سوی دیگر، Samsung A54 مجهز به پردازنده Exynos 1480 و سیستم عامل Android 14 به همراه رابط کاربری One UI 6 می باشد. این به معنای این است که Galaxy A55 از عملکرد بهتری در اجرای بازی‌ ها و برنامه‌ های گرافیکی برخوردار  می باشد. با ارتقاء پردازنده و سیستم عامل، عملکرد و تجربه کاربری در گوشی موبایل A55 بهبود یافته است که این تغییرات به کاربران امکان استفاده بهتر و تجربه مفیدتر را می‌دهد.

جدول مقایسه گوشی موبایل a55 با a54 سامسونگ

ویژگی گلکسی A54 گلکسی A55
جنس بدنه شیشه، پلاستیک آلومنیوم، شیشه
سایز صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ ۶٫۵ اینچ
رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل
نوع نمایشگر سوپر آمولد سوپر آمولد
سیستم عامل اندروید ۱۳ اندروید ۱۴
رابط کاربری One UI 5.1 One UI 6
چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ اگزینوس ۱۴۸۰
دوربین لنز واید: ۵۰ مگاپیکسل
اولترا واید: ۱۲ مگاپیکسل
ماکرو: ۵ مگاپیکسل
لنز واید: ۵۰ مگاپیکسل
اولترا واید: ۱۲ مگاپیکسل
ماکرو: ۵ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل ۳۲ مگاپیکسل
حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت ۸/۱۲ گیگابایت
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ۵۰۰۰ میلی آمپر

کدام گوشی بهتر است a54 یا a55 سامسونگ

گلکسی A55 به دلیل بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های به‌روزتر و جدیدتر، عملکرد و تجربه کاربری بهتری نسبت به A54 دارد. اگر به دنبال خرید گوشی جدید و به روز هستید، پیشنهاد ما خرید گوشی A55 سامسونگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.