نظرات در مورد تلویزیون سام

خرید اقساطی

در سال ‌های اخیر، برند های داخلی در صنعت لوازم خانگی ایران رشد قابل توجهی داشته‌ اند. یکی از این برند ها، برند محبوب و معتبر سام الکترونیک می باشد که به تولید و عرضه لوازم خانگی می ‌پردازد. سام الکترونیک با تمرکز بر کیفیت و عملکرد، توانسته در بازار داخلی حضور قدرتمندی داشته باشد به طوریکه تلویزیون های هوشمند سام به عنوان یکی از پرفروش ‌ترین گزینه ها در بازار ایران شناخته می‌ شوند. از این رو در ادامه به بررسی تلویزیون سام بر اساس نظرات مشتریان می پردازیم.

تلویزیون سام

سام از ویژگی های اسمارت متعددی در مدل های مختلف تلویزیون های سام الکترونیک استفاده کرده است . با توجه به سلایق مختلف مشتریان محصولات سام، این برند ایرانی، تلویزیون های سام را در ابعاد مختلف تولید کرده که می توانیم به تلویزیون های ۳۲، ۴۳، ۵۰،۵۵، ۵۸ اینچی اشاره کنیم. در میان سایزهای مختلف ،تلویزیون ۵۰ و ۵۵ اینچی سام بسیار پرطرفدار هستند. کیفیت تصویر فوق العاده، سیستم عامل اندروید و اسمارت ویو از دیگر از مشخصه های تلویزیون سام می باشد. این تلویزیون می تواند فیلم، سریال و هر محتوایی را با کیفیت و روشنایی بالا پخش کند. .همچنین سیستم پخش صدای دالبی، یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون سام می باشد که مرزهای موجود میان بیننده و تصویر را از میان بر میدارد و خود را در فضایی سینماتیک و واقعی احساس می کنید.

انواع سایز تلویزیون سام

انواع ابعاد تلویزیون سام شامل موارد زیر می باشد:

  • تلویزیون ۳۲ اینچ سام
  • تلویزیون ۳۹ اینچ سام
  • تلویزیون ۴۳ اینچ سام
  • تلویزیون ۵۰ اینچ سام
  • تلویزیون ۵۵ اینچ سام
  • تلویزیون ۶۵ اینچ سام

از میان سایزهای مختلف تلویزیون سام، تلویزیون ۵۰ اینچ سام و تلویزیون ۵۵ اینچ سام پرطرفدارترین و پرفروش ترین تلویزیون می باشند.

سوالات کاربران درباره تلویزیون سام

در ادامه به مهم ترین و پرتکرار ترین سوالات کاربران پاسخ می دهیم:

چگونه تلویزیون سام را به اینترنت وصل کنم؟

برای اتصال تلویزیون به اینترنت مراحل زیرا را طی کنید:

  1. ابتدا دکمه منو را در کنترل فشار دهید.
  2. سپس گزینه عمومی را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد گزینه تنظیمات شبکه را وارد کنید.
  4. دو گزینه را مشاهده می‌ کنید که شامل اتصال با سیم و بی سیم است.
  5. از دو گزینه قابل مشاهده، گزینه بی سیم را انتخاب کنید.
  6. شبکه بی سیم مورد نظر را انتخاب و رمز عبور را وارد نمایید.
  7. حال شما به شبکه وای فای تلویزیون متصل شده‌اید.

چرا تلویزیون سام فلش نمیاره؟

یکی از سوالات مهم مشتریان این است که چرا تلویزیون سام فلش را شناسایی نمی کند؟ شناسایی نشدن فلش ممکن است به دلایل زیر باشد:

فرمت نامناسب فلش: تلویزیون سام ممکن است فقط از برخی فرمت ‌های فلش پشتیبانی کند. بنابراین، اگر فلش شما در فرمت دیگری  باشد ممکن است تلویزیون سام از آن پشتیبانی نکند.

 ساختار معیوب فلش مموری: در برخی موارد، ممکن است فلش دچار خرابی یا ساختار معیوب شده باشد که در این صورت تلویزیون آن را شناسایی نمی کند. در این صورت، می ‌توانید با استفاده از یک فلش مموری دیگر استفاده کنید.

 پورت صدمه دیده تلویزیون: در برخی موارد، پورت USB تلویزیون ممکن است صدمه دیده یا دچار خرابی شده باشد و توسط تلویزیون نمایش داده نشود. در این صورت، می ‌توانید فلش را در پورت USB دیگری از تلویزیون تست کنید یا فلش را در دستگاه دیگری مانند کامپیوتر متصل کنید تا مشکل از پورت USB تلویزیون تایید شود.

چرا ریموت کنترل تلویزیون سام کار نمی کند؟

علت کار نکردن ریموت کنترل سام می ‌تواند به دلایل زیر باشد:

  1. آلودگی بر روی جایگاه اشعه مادون قرمز: اگر جایگاه اشعه مادون قرمز در گیرنده و فرستنده ریموت کنترل آلوده یا کثیف شده باشد، سیگنال‌ های مادون قرمز به درستی ارسال یا دریافت نمی ‌شوند. در این صورت، می‌ توانید با استفاده از پاک کردن جایگاه اشعه مادون قرمز با یک پارچه نرم و خشک، مشکل را رفع کنید.
  2. گیر کردن دکمه ‌ها: اگر دکمه‌ های ریموت کنترل به هر دلیلی گیر کرده باشند، امکان فشار دادن آنها به درستی و ارسال سیگنال به تلویزیون را نخواهید داشت.
  3. عدم کارکرد درست مادون قرمز تلویزیون: اگر تلویزیون شما به درستی سیگنال ‌های مادون قرمز را تشخیص نمی ‌دهد، ممکن است دستگاه مادون قرمز تلویزیون خراب شده یا نیاز به تنظیماتی داشته باشد. در این صورت، باید به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کرده و روشنایی و تنظیمات مربوط به دریافت سیگنال را بررسی کنید.
  4. وجود جسمی که از ارسال امواج جلوگیری می ‌کند: اگر بین ریموت کنترل و تلویزیون جسمی وجود داشته باشد که از انتقال سیگنال مادون قرمز جلوگیری ‌کند، ریموت کنترل قادر به کنترل تلویزیون نخواهد بود.
  5. سالم نبودن باتری های ریموت کنترل: اگر باتری ‌های ریموت کنترل خالی یا ضعیف باشند، قدرت کافی برای ارسال سیگنال به تلویزیون را نخواهند داشت.
  6. گرفتن کنترل در جهت مخالف تلویزیون: اگر ریموت کنترل را در جهت مخالف تلویزیون نگه دارید، سیگنال‌ های مادون قرمز به درستی به تلویزیون ارسال نخواهند شد. در این صورت، باید ریموت کنترل را در جهت درست نگه داشته و دکمه ‌های مورد نظر را فشار دهید.
  7. فاصله بیش از حد ریموت کنترل با تلویزیون: هر ریموت کنترل دارای فاصله حداکثری برای انتقال سیگنال مادون قرمز است. اگر فاصله بین ریموت کنترل و تلویزیون بیش از حد مجاز باشد، سیگنال ‌ها به درستی به تلویزیون منتقل نخواهند شد. در این صورت، باید فاصله را کمتر کرده و ریموت کنترل را به سمت تلویزیون نزدیک‌ تر نگه دارید.
  8. عدم جفت شدن کنترل با دستگاه: برخی از ریموت کنترل ‌ها نیاز به جفت شدن با دستگاه (مانند تلویزیون) دارند. اگر کنترل شما با دستگاه جفت نشده باشد، سیگنال‌ ها به درستی ارسال نخواهند شد. در این صورت، باید به دفترچه راهنمای ریموت کنترل یا دستگاه مراجعه کرده و روش جفت شدن را دنبال کنید.

خرید اقساطی

چگونه تلویزیون سام را تمیز کنیم؟

  1. ابتدا تلویزیون سام را خاموش کنید.
  2. یک پارچه نرم و بدون پرز را با مقدار کمی آب مرطوب کنید. اهمیت استفاده از پارچه بدون پرز این است که جلوی خراشیدگی صفحه تلویزیون را می ‌گیرد.
  3. صفحه تلویزیون را به آرامی و با حداقل فشار، در یک جهت پاک کنید. 
  4. توجه کنید از مواد شوینده قوی و الکل برای تمیز کردن تلویزیون استفاده نکنید. این گونه مواد ممکن است به صفحه نمایش و بدنه تلویزیون آسیب برسانند یا باعث ایجاد لکه ‌های نامطلوب شوند.

چگونه به بلوتوث تلویزیون سام وصل شویم؟

در پاسخ به سوال چگونه به بلوتوث تلویزیون سام وصل شویم باید بگوییم کافیست مراحل زیر را به درستی طی کنید:

  1. روشن کردن بلوتوث تلویزیون: از ریموت کنترل تلویزیون، به منوی تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کنید. سپس به بخش بلوتوث رفته و آن را فعال کنید. روش دقیق فعال‌ سازی بلوتوث در تلویزیون شما ممکن است متفاوت باشد، بنابراین به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کنید یا در سایت سام، مدل تلویزیونتان را جستجو کنید.
  2. روشن کردن بلوتوث گوشی موبایل: از تنظیمات گوشی موبایل خود، به بخش بلوتوث بروید و آن را فعال کنید.
  3. جستجوی دستگاه: در تنظیمات بلوتوث گوشی ، گزینه “جستجوی دستگاه‌ ها” یا “افزودن دستگاه” را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. در این مرحله، گوشی موبایل شروع به جستجوی دستگاه‌ های بلوتوث در دسترس می‌ کند.
  4. اتصال به تلویزیون: در لیست دستگاه‌ های بلوتوث در دسترس، تلویزیون خود را پیدا کنید و بر روی آن کلیک یا لمس کنید. در بعضی مواقع، تلویزیون شما شماره مدل یا یک عنوان خاص دارد که می‌ توانید آن را در گوشی موبایل خود پیدا کنید و تطبیق دهید. بعد از انجام این مرحله، گوشی موبایل به تلویزیون متصل می‌ شود.
  5. استفاده از قابلیت بلوتوث: حالا که گوشی موبایل شما به تلویزیون وصل شده، می‌ توانید از قابلیت بلوتوث استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌ توانید موسیقی را از گوشی موبایل خود پخش کنید و صدا را از بلندگو های تلویزیون گوش دهید.

آیا تلویزیون سام همان سامسونگ است؟

در سال های گذشته، سامسونگ و ال جی، قطعات مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی سامسونگ و ال جی را از شرکت های دیگر خریداری کرده و به ایران ارسال میکردند اما  در حال حاضر سام، این قطعات را به صورت مستقیم خریداری و مونتاژ می کند بنابراین متوجه شدید که برند سام همان سامسونگ نیست بلکه یک برند ایرانی است. در حال حاضر و با توجه به محدودیت واردات تلویزیون، فعالیت برندهای داخلی نظیر سام باعث شد تا تولید بسیاری از لوازم خانگی در داخل کشور و در مقایسه با سالهای قبل به میزان قابل توجهی افزایش یابد. به عنوان مثال تلویزیون های سام توانستند به یکی از پرفروش ترین محصولات داخلی تبدیل شوند زیرا قیمت تلویزیون سام در مقایسه با کیفیت عملکرد آن، بسیار مناسب است.

مزایای تلویزیون سام چیست؟

مزایای تلویزیون سام شامل موارد زیر می شود:

  1. در حال حاضر قیمت تلویزیون های سام با توجه به کارایی و کیفیت بالا نسبت به دیگر برندهای داخلی و خارجی بسیار مناسب است
  2. پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید تا بتوانید به بازی و اپلیکیشن های کاربردی دسترسی داشته باشید.
  3. امکان اتصال به اینترنت و مودم وای فای
  4. پشتیبانی از قابلیت اسمارت ویو
  5. پشتیبانی از سیستم پخش صدای دالبی
  6. پشتیبانی از سیستم بلوتوث
  7. پشتیبانی از ریموت کنترلر برای کنترل تلویزیون از راه دور

معایب تلویزیون سام چیست؟

  1. عدم برخورداری از فناوری های لازم برای ارتقای کیفیت تصویر
  2. پردازنده ی تک هسته ای
  3. عدم وجود سیستم ساب ووفر در تلویزیون های ۴K سام

آیا تلویزیون سام خوب است؟

آیا تلویزیون سام ارزش خرید دارد؟

 توجه داشته باشید که شرکت چینی که سام، قطعات مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی سام را از آن تهیه میکند، یکی از معتبرترین شرکت های چینی تولید کننده قطعات لوازم خانگی است که طرف قرار داد بسیاری از کارخانجات تولید کننده لوازم خانگی در اروپاست و الزاما با شنیدن نام شرکت چینی، محصولات چینی بی کیفیت و بی دوام را در ذهنتان تصور نکنید. همچنین تلویزیون های سام متناسب با نیاز مشتریان ایرانی طراحی و تولید شده اند و از نظر امکانات و کیفیت مشابه تلویزیون های سامسونگ می باشند.برخورداری از سیستم عامل اندروید، بلوتوث و اسمارت ویو، سیستم صوتی قوی و کیفیت تصویر بالا همگی از امکانات تلویزیون سام محسوب می شوند.در نتیجه در پاسخ به سوالات شما باید بگوییم بله! با توجه به قیمت و کیفیت،تلویزیون سام ارزش خرید بالایی دارد.

قیمت تلویزیون سام

قیمت تلویزیون سام کاملا اقتصادی و ارزان می باشد. یکی از دلایلی که تلویزیون ‌های سام با قیمتی کمتر از تلویزیون ‌های برندهای دیگر در بازار در دسترس کاربران قرار می ‌گیرند، این است که سام بر روی بهینه‌ سازی فرآیند تولید، استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و کاهش هزینه‌ های تولید تمرکز دارد. در نتیجه شرکت سام تلویزیون های باکیفیت عالی را با قیمتی مناسب عرضه می کند. علاوه بر این، سام تلاش می ‌کند تا مجموعه‌ ای از تلویزیون‌ هایی با ابعاد و ویژگی ‌های مختلف را تولید کند. این اقدام به مشتریان امکان می‌ دهد که بر اساس بودجه خود، مدل مناسبی از تلویزیون سام را انتخاب کنند. بدین ترتیب، هر کسی با توجه به نیازها و توان مالی خود، تلویزیونی را انتخاب می‌ کند که بهترین رضایت را برایش به ارمغان می ‌آورد.

خرید اقساطی تلویزیون سام

اگر به دنبال خرید اقساطی تلویزیون سام هستید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما سایت تقسیط از مشاوره رایگان تیم ما استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.