نظرات در مورد تلویزیون سامسونگ au8000

خرید اقساطی

یکی از تلویزیون های پرفروش سری ۸ سامسونگ در سال ۲۰۲۱، تلویزیون au8000 می باشد که به علت قیمت مناسب در کنار قابلیت های پیشرفته در بازار های ایران به فروش می رسد. با وجود اینکه مدل های جدیدتری از تلویزیون به بازار عرضه شدند اما به دلیل کیفیت بالای au8000 هنوز هم عده ای از کاربران به دنبال خرید این محصول می باشند. در ادامه به بررسی نظرات در مورد تلویزیون سامسونگ au8000 و بررسی این محصول می پردازیم.

معرفی تلویزیون au8000 سامسونگ

تلویزیون au8000 یک تلویزیون UHD می باشد که به طراحی AirSlim مجهز شده است. ویژگی AirSlim موجب شده تا این تلویزیون از بدنه ی بسیار ظریف و سبکی برخوردار باشد همچنین پایه های دوشاخه ای این تلویزیون در عین حال که ساختاری ظریف دارند از مقاومت بالایی نیز برخوردارند و به راحتی می توانند وزن تلویزیون را تحمل کنند. در این تلویزیون محل و نوع قرار گیری پورت های ورودی در پشت تلویزیون و نحوه اتصال کابل ها به گونه ای است که دیگر خبری از شلوغی و پراکندگی کابل ها نیست.  

کیفیت نمایشگر تلویزیون au8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ Au8000 دارای نمایشگر ۶۰ هرتزی می باشد. این تلویزیون از ویژگی Dynamic Crystal Color استفاده می ‌کند که باعث نمایش رنگ ‌های واقعی و زنده می ‌شود. با این ویژگی، تمام جزئیات تصویر با وضوح بالا را مشاهده خواهید کرد.از جمله تکنولوژی ‌هایی که در تلویزیون AU8000 به کار رفته، می ‌توان به پنل VA و نورپس‌ زمینه Edge LED اشاره کرد. با استفاده از این تکنولوژی‌ ها، شما قادر خواهید بود تا رنگ ‌های مشکی و روشن را در تلویزیون AU8000 با کیفیت بالا مشاهده کنید. به طور کلی، با ویژگی‌ هایی مانند رزولوشن بالا، رنگ‌ های واقعی و زنده، عمق رنگ ۱۰ بیتی، تکنولوژی One Billion Color و استفاده از پنل VA و نورپس‌زمینه Edge LED، تلویزیون AU8000 تجربه تماشای تصاویر با جزئیات دقیق و رنگ‌های غنی را به شما ارائه می ‌دهد.

گیمینگ تلویزیون سامسونگ au8000

تلویزیون AU8000 مجهز به فناوری ALLM و تکنولوژی Motion Xcelerator است. فناوری ALLM ، یکی از ویژگی‌ های تلویزیون ‌های سامسونگ است که برای بهبود تجربه بازی کاربران طراحی شده است. این ویژگی به طور خاص برای کاهش تاخیر و لگ در بازی‌ های ویدیوئی طراحی شده. ویژگیMotion Xcelerator نیز به عنوان یکی از بهترین قابلیت های تلویزیون سامسونگ، نقش مهمی در نمایش روان و بی وقفه بازی ها ایفا می کند. در واقع این ویژگی به شیوه شگفت انگیزی، وضوح حرکات را در بازی های مورد علاقه شما ارتقا می دهد. این ویژگی پویا در مدل های ۶۰ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی ،حرکتی متمایز را برای افزایش سرعت بازی ها به راه انداخته است. تلویزیون سامسونگ AU8000به عنوان یکی از ارزان ترین تلویزیون های ۲۰۲۱ سامسونگ تلقی می شود و با کنسول های بازی نسل هشتم نیز به خوبی سازگاری دارد اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 بهتر است سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر بروید.

سیستم صوتی تلویزیون au8000

تلویزیون AU8000 سامسونگ از سیستم صوتی دوکاناله با توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است. این تلویزیون از تکنولوژی Dolby Digital Plus بهره می برد که کیفیت صدا را بهتر کرده و تجربه تماشای فیلم و بازی را بهبود می‌ بخشد. با این تکنولوژی، صدای واقعی و غنی ‌تری را در حین تماشا و بازی می شنوید.تلویزیون AU8000 با استفاده از تکنولوژی Q-Symphony، قابلیت اتصال به ساندبار سازگار سامسونگ را داراست. این قابلیت به شما اجازه می ‌دهد تا تلویزیون را به ساندبار متصل کرده و صدای قدرتمندتر، با کیفیت‌ تر و کاملاً هماهنگ را به صورت همزمان از بلندگو های تلویزیون و ساندبار بشنوید. با این ویژگی‌ ها، تلویزیون AU8000 سامسونگ تجربه صوتی با کیفیت و واقعی را در هنگام تماشا و بازی به شما ارائه می ‌دهد.

امکانات تلویزیون au8000 سامسونگ

قابلیت Remote Access به کار رفته در au8000 ، کامپیوتر را به تلویزیون سامسونگ وصل می کند و شما می توانید کارهای خود را بر روی صفحه تلویزیون انجام دهید.

این تلویزیون دارای قابلیت Smart Things است که با کمک این قابلیت به راحتی می توانید دستگاه های هوشمند اطراف تلویزیون را کشف کرده و به آنها متصل شوید همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا تلویزیون سامسونگ را از طریق گوشی همراه کنترل کنید و تلویزیون سامسونگ را به گوشی اندروید یا iOS وصل کرده و محتوای در حال پخش بر روی صفحه گوشی را در صفحه بزرگ تلویزیون و یا به صورت بالعکس نمایش دهید.

تلویزیون au8000 سامسونگ مجهز به قابلیت tap view می باشد به این ترتیب که با نزدیک کردن موبایل به فریم تلویزیون و دو بار ضربه زدن به آرامی به لبه تلویزیون محتوای در حال پخش بر روی صفحه موبایل به تلویزیون منتقل شده و بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شود.

این تلویزیون هوشمند، مجهز به ویژگی TV Sound To Mobile می باشد. این ویژگی به شما کمک می کند تا صدای تلویزیون سامسونگ را به گوشی موبایل منتقل کرده و از طریق اسپیکر گوشی یا هندزفری متصل به گوشی به صدای تلویزیون گوش کنید. به این ترتیب حتی در طول شب نیز می توانید به راحتی تلویزیون تماشا کنید بدون آنکه صدای تلویزیون، مزاحمتی را برای دیگران ایجاد کند.

خرید اقساطی

تفاوت تلویزیون au8000 با bu8000 سامسونگ

با توجه به اطلاعات ارائه شده، تلویزیون AU8000 و BU8000 در چندین جنبه تفاوت دارند:

 طراحی: پایه‌ های هر دو تلویزیون در طراحی متفاوتی قرار دارند. پایه‌ های AU8000 به شکل T در دو طرف تلویزیون قرار گرفته، در حالی که پایه ‌های BU8000 به صورت شاخه ‌ای در دو طرف تلویزیون قرار دارند.

 سیستم عامل: تلویزیون BU8000 از سیستم عامل Tizen 6.5 برخوردار می باشد، در حالی که AU8000 از سیستم عامل Tizen 6 پشتیبانی می کند. بنابراین، توانایی پردازش در BU8000 بالاتر است.

 اتصال بی ‌سیم و بلوتوث: هر دو تلویزیون دارای تعداد پورت یکسانی هستند و هر دو امکان اتصال بی‌سیم گوشی ‌های هوشمند و کامپیوتر را دارند. با این حال، تلویزیون BU8000 از Bluetooth 5.2 پشتیبانی می ‌کند، در حالی که AU8000 از Bluetooth 4.2 پشتیبانی می‌کند، بنابراین نسخه بلوتوث در BU8000 بهتر و پایدارتر است.

بنابراین، با توجه به این تفاوت‌ها، تلویزیون BU8000 از نظر طراحی، سیستم عامل، بلوتوث ، قابلیت‌های بیشتری نسبت به AU8000 دارد.

انواع سایز تلویزیون سامسونگ Au8000

Au8000 سامسونگ در سایز های زیر موجود بوده و به فروش می رسد:

  • تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ au8000
  • تلویزیون ۶۵ اینچ au8000 سامسونگ
  • تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ au8000

مزایا تلویزیون au8000 samsung

– طراحی زیبا

– قیمت مناسب و اقتصادی

– ویژگی TV Sound To Mobile

– قابلیت Q-symphony

– قابلیت Tap View

– قابلیت Remote Access

قیمت تلویزیون سامسونگ au8000

از آنجایی که تلویزیون au8000 یک تلویزیون اقتصادی سامسونگ است بنابراین از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد. از طریق تماس با کارشناسان فروش شعب نمایندگی می توانید ازقیمت روز تلویزیون au8000 مطلع شوید.

سوالات کاربران درباره تلویزیون au8000 سامسونگ

در ادامه به مهم ترین سوالات راجع به تلویزیون au8000 پاسخ خواهیم داد

آیا تلویزیون au8000 به گوشی وصل می شود؟

تلویزیون سامسونگ au8000 قابلیت اتصال به گوشی یا همان اسمارت ویو را دارد و به راحتی می توانید محتوای گوشی خود (فیلم، عکس، موزیک) را بر روی صفحه نمایش تلویزیونتان به اشتراک بگذارید.همچنین می توانید با نزدیک کردن موبایل به تلویزیون و زدن دو ضربه آرام با گوشی به لبه آن، محتوای در حال پخش بر روی صفحه موبایل را به تلویزیون منتقل کنید و محتوا را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون سامسونگ تماشا کنید.

آیا تلویزیون au8000 به اینترنت وصل می شود؟

بله. au8000 سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و کابل LAN را دارد و به راحتی می توانید در مرورگر تلویزیونتان به جستجو یا تماشای فیلم بپردازید و لذت ببرید.

آیا تلویزیون سامسونگ au8000 برای گیم مناسب است؟

تلویزیون سامسونگ هوشمند au8000 برای بازی با ps4 مناسب است اما برای بازی با PS5 چندان مناسب نیست و اگر قصد خرید تلویزیون گیمینگ دارید بهتر است به سراغ مدل هایی با رفرش ریت بالاتر روید. در واقع رفرش ریت یا نرخ نوسازی، تعداد تصاویری است که هر تلویزیون در هر ثانیه روی صفحه نمایش خود نشان می دهد. در گیمینگ یا هنگام بازی کردن، رفرش ریت بسیار مهم است زیرا بازیکنان نیاز دارند تا تصاویر با سرعت بالا و بدون تأخیر نمایش داده شوند تا بتوانند بهتر و با دقت بیشتری بازی کنند بنابراین داشتن یک تلویزیون با رفرش ریت بالا برای گیمینگ بسیار مهم است.

خرید تلویزیون au8000 سامسونگ

شما می توانید از چند طریق به خرید نقدی و اقساطی تلویزیون سامسونگ بپردازید:

  • می توایند از سایت تقسیط نسبت به خرید قسطی تلویزیون au8000 اقدام نمایید.
  • می توانید به صورت حضوری از یکی از شعب نمایندگی سامسونگ خرید کنید.
  • می توانید به صورت آنلاین از سایت آل سامسونگ (نمایندگی سامسونگ تهران) خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.