نظرات در مورد تلویزیون سامسونگ bu8000

خرید اقساطی

تلویزیون bu8000 یکی از بهترین تلویزیون های سری ۸ سامسونگ ۲۰۲۲ می باشد که با قیمتی  کاملا اقتصادی در کنار امکانات پیشرفته به فروش می رسد. کیفیت و روشنایی تصویر بالا، پردازنده قدرتمند، قابلیت های پیشرفته و به روز در کنار قیمت مقرون به صرفه موجب شده تا این تلویزیون در بازار ایران طرفداران بسیاری پیدا کند و در نهایت به مدل های پرفروش تلویزیون سامسونگ تبدیل شود.

با توجه به پرفروش شدن این مدل، بسیاری از کاربران به دنبال دریافت جزئیات و مشخصات هرچه بیشتر درباره آن می باشند از این رو تصمیم به بررسی کامل این تلویزیون گرفتیم و به مهم ترین سوالات کاربران درباره bu8000 پاسخ می دهیم.

معرفی تلویزیون bu8000 سامسونگ

این تلویزیون در سال ۲۰۲۲ در کنار چند مدل تلویزیون اقتصادی و پرچمدار معرفی شد اما چه چیزی تلویزیون bu8000 را خاص و متمایز می کند؟

  1. ویژگی اسمارت هاب: این ویژگی باعث شده تا بتوانید به محتوا های مختلف به صورت همزمان دسترسی داشته باشید. بنابراین نیازی نیست زمان خود را صرف جستجوی محتوا کنید و در عوض، محتوای مورد نظرتان را استریم کنید و از تماشای برنامه مورد علاقه تان لذت ببرید.
  2. پردازنده کریستال Processor 4K : سایه روشن رنگ ها در کیفیت تصویر۴K  با کمک این پردازنده، جلوه واقعی پیدا کرده اند.
  3. ویژگی AirSlim :طراحی فوق باریک تلویزیون سامسونگ ، به خوبی با فضا و دکور موجود تلفیق شده و محیطی شیک و زیبا را خلق می کند.
  4. ویژگی داینامیک کریستال کالر: نمایش دقیق رنگ ها با تکنولوژی Dynamic Crystal Color  در تلویزیون هوشمند سامسونگ به وضوح قابل مشاهده است.

امکانات تلویزیون bu8000 سامسونگ

تلویزیون BU8000 از قابلیت Smart Things پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به شما اجازه می‌ دهد تا دستگاه‌ های هوشمند اطراف تلویزیون را کشف کرده و به آنها متصل شوید. همچنین، با استفاده از این قابلیت، می‌توانید تلویزیون سامسونگ را از طریق گوشی همراه کنترل کنید و محتوای در حال پخش را بین صفحه گوشی و تلویزیون به صورت بالعکس نمایش دهید.

همچنین، تلویزیون BU8000 از قابلیت Tap View نیز پشتیبانی می‌ کند. با استفاده از این قابلیت، می ‌توانید با نزدیک کردن صفحه موبایل به تلویزیون، محتوای در حال پخش بر روی صفحه موبایل را به تلویزیون منتقل کنید و بر روی صفحه بزرگ تلویزیون سامسونگ نمایش دهید.

ویژگی TV Sound To Mobile نیز در تلویزیون BU8000 وجود دارد. با استفاده از این ویژگی، می ‌توانید با یک ضربه، صدای تلویزیون سامسونگ را به گوشی موبایل منتقل کرده و از طریق هندزفری و گوشی به صدای تلویزیون گوش کنید.

کیفیت نمایشگر تلویزیون سامسونگ

Bu8000 سامسونگ از تکنولوژی Micro Dimming و UHD Dimming بهره می‌ برد که به نمایش رنگ ‌ها به صورت واقعی و زنده کمک می ‌کند. ویژگی Contrast Enhancer همچنین تضمین می‌کند که تصاویر با جزئیات کامل و دقیق نمایش داده شوند. این تکنولوژی قسمت‌های مختلف تصویر را تجزیه و تحلیل کرده و کنتراست را مطابق با آن تنظیم می‌ کند. عمق رنگ در صفحه نمایش تلویزیون BU8000 سامسونگ ۱۰ بیت است و با استفاده از تکنولوژی Dynamic Crystal، قادر به تولید طیف گسترده‌ای از رنگ‌ ها می ‌باشد.

گیم با تلویزیون bu8000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ BU8000 از قابلیت Motion Xcelerator برخوردار است که به صورت خودکار، فریم های محتوای در حال پخش را ارزیابی کرده و ارتقا می دهد. این ویژگی به شدت برای گیمرها و طرفداران گیم مناسب است زیرا حتی سریع ترین صحنه ها را نیز با بالاترین کیفیت ممکن به نمایش می گذارد. این تلویزیون مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 بهتر است سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر بروید.

سیستم صوتی تلویزیون bu8000 سامسونگ

تلویزیون هوشمند BU8000 دارای سیستم صوتی دوکاناله با توان خروجی ۲۰ وات می باشد. تکنولوژی Object Tracking sound در این تلویزیون نیز موجب می شود تا صدا را از جایی که تصویر تولید می شود بشنوید. تکنولوژی Adaptive Sound نیز صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. پشتیبانی از نسخه ۵٫۲ بلوتوث و Dual Audio Support نیز باعث شده تا بتوانید تلویزیون سامسونگ را به صورت بیسیم(بلوتوث)به دو ساندبار، سینمای خانگی و سیستم صوتی مجزا وصل کرده و صدا را به صورت همزمان از هر دو دستگاه بشنوید.

انواع سایز تلویزیون سامسونگ bu8000

تلویزیون بی یو ۸۰۰۰ در ابعاد زیر به فروش می رسد.

  • تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ bu8000
  • تلویزیون سامسونگ ۶۰ اینچ bu8000
  • تلویزیون ۶۵ اینج سامسونگ bu8000
  • تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ bu8000

خرید اقساطی

تفاوت تلویزیون سامسونگ bu8000 با bu8500

در پاسخ به سوال تفاوت تلویزیون سامسونگ bu8000 با bu8500 سامسونگ چیست؟ باید بگوییم تلویزیون BU8000 و BU8500 تفاوت چندانی ندارند .

 اولین تفاوت تلویزیون BU8000 و BU8500 سامسونگ در پایه های آن ها می باشد.تلویزیون BU8000 دارای ۲ پایه شاخه ای در دو طرف تلویزیون می باشد اما تلویزیون BU8500 دارای یک پایه در وسط با طراحی خاص است.

تفاوت دیگر BU8000 و BU8500 در سایز تلویزیون می باشد. همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، تلویزیون bu8000 در ابعاد ۴۳,۵۰,۵۵,۶۰,۶۵,۷۵,۸۵ تولید شده در صورتیکه تلویزیون bu8500 فقط در ابعاد ۵۰,۵۵ و ۶۵ اینچ تولید و عرضه شد.

مهم ترین تفاوت تلویزیون bu8000 و bu8500 در نوع پنل می باشد. پنل تلویزیون bu8000 سامسونگ VA است اما پنل تلویزیون bu8500  از نوع IPS می باشد که هر کدام ویژگی های خاص نوع پنل خود را دارند به عنوان مثال پنل VA تصاویر را با کنتراست بالایی  به نمایش می گذارد و در محیط های تاریک عملکردی بی نظیر دارد اما پنل های IPS در محیط های روشن عملکرد مناسبی دارند و دارای زاویه دیدی وسیع می باشد.

با توجه به مطالب ذکر شده دریافتیم که مدل های تلویزیون bu8000 و bu8500 بسیار شبیه به هم بوده و تنها در مواردی جزئی تفاوت دارند در نهایت انتخاب میان این دو تلویزیون سامسونگ به سلیقه شما بستگی دارد.

سوالات کاربران درباره تلویزیون bu8000 سامسونگ

در ادامه به پرتکرار ترین سوالات کاربران پاسخ می دهیم.

آیا تلویزیون bu8000 به گوشی وصل می شود؟

تلویزیون سامسونگ bu8000 قابلیت اتصال به گوشی یا همان اسمارت ویو را دارد و به راحتی می توانید محتوای گوشی را بر روی صفحه نمایش تلویزیونتان به اشتراک بگذارید.

آیا تلویزیون bu8000 منوی فارسی دارد؟

بله.تلویزیون bu8000سامسونگ دارای منوی فارسی می باشد.

قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ bu8000 چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکرار کاربران درباره قیمت تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ bu8000 و دیگر ابعاد آن می باشد.  جهت اطلاع از قیمت روز تلویزیون bu8000 به سایت نمایندگی سامسونگ به آدرس allsamsung.ir مراجعه کرده یا با شعب آن تماس بگیرید.

مقایسه تلویزیون bu8000 با au8000 سامسونگ

اولین تفاوت تلویزیون au8000 و bu8000 در طراحی می باشد. این دو تلویزیون در پایه تفاوت دارند. هردو تلویزیون دارای ۲ پایه در دو طرف می باشند اما طراحی آنها متفاوت است. پایه های تلویزیون Au8000 سامسونگ T شکل است که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته است اما در تلویزیون bu8000 پایه ها به صورت شاخه ای در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند.

تفاوت دیگر مربوط به سیستم عامل می شود. تلویزیون bu8000 از سیستم عامل تایزن ۶٫۵  بهره مند شده است اما سیستم عامل تلویزیون au8000، تایزن ۶ می باشد در نتیجه توانایی پردازش در تلویزیون بی یو ۸۰۰۰ بالاتر است.

هردو تلویزیون bu8000 و au8000 دارای تعداد پورت یکسانی هستند و هردو قابلیت اتصال بی سیم گوشی هوشمند و کامپیوتر به تلویزیون را دارند. همچنین هر دو از اتصال بلوتوث نیز پشتیبانی می کنند با این تفاوت که ورژن بلوتوث تلویزیون BU8000 5.2 است و ورژن بلوتوث تلویزیون AU8000 سامسونگ ۴٫۲ می باشد در نتیجه بلوتوث تلویزیون bu8000 بهتر و پایدار تر می باشد.

امکانات هوشمند به کار رفته در تلویزیون bu8000 بیشتر از au8000 می باشد به طور مثال تلویزیون bu8000 از ویژگی Smart things ، ALLM  بهره مند است در صورتی که این امکانات در تلویزیون Au8000 وجود ندارد.

آموزش کار با تلویزیون bu8000 سامسونگ

برای اطلاع از نحوه راه اندازی و آموزش کار با تلویزیون سامسونگ bu8000 با کارشناسان فروش در نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

مزایای تلویزیون BU8000 samsung

مزایای این تلویزیون به شرح زیر است:

  • قابلیت Sound Mirroring برای پخش آهنگ از گوشی به تلویزیون از طریق بلوتوث
  • قابلیت TV Sound To Mobile برای انتقال صدا از تلویزیون به گوشی هوشمند
  • قابلیت Smart things برای مدیریت دستگاه های هوشمند
  • قابلیت اتصال به اینترنت و دارای مرورگر Web Browser
  • تکنولوژی one billion color جهت تولید طیف گسترده ای از رنگ ها  
  • دارای ۲ بلندگوی ۱۰ واتی
  • کیفیت تصویر عالی
  • دارای قابلیت قابلیت Tap View
  • طراحی شیک
  • دارای ریموت کنترل هوشمند
  • پایه های قابل تنظیم

از کجا تلویزیون bu8000 سامسونگ بخریم؟

شما می توانید از چند طریق به خرید نقدی و اقساطی تلویزیون سامسونگ بپردازید:

  • می توایند از سایت تقسیط نسبت به خرید قسطی تلویزیون bu8000 اقدام نمایید.
  • می توانید به صورت حضوری از یکی از شعب نمایندگی سامسونگ خرید کنید.
  • می توانید به صورت آنلاین از سایت آل سامسونگ (نمایندگی سامسونگ تهران) خرید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.