مقایسه a24 با a25 سامسونگ

خرید اقساطی

با عرضه گوشی جدید سامسونگ بسیاری از طرفداران به دنبال تفاوت آن با نسل قبلی می باشند از این رو با عرضه گلکسی a25، عده بسیاری نیز به دنبال مطلبی درباره مقایسه گوشی a25 با a24 سامسونگ هستند. در ادامه با مقایسه و بررسی تفاوت های این دو گوشی شما را با مشخصات و قیمت آن ها آشنا می کنیم.

گوشی a24 سامسونگ

چنانچه گوشی محبوب و پرفروش شود سامسونگ تصمیم به عرضه مدل جدیدتر آن در سال جدید می گیرد به عنوان مثال گوشی a24 نسل جدید a23 می باشد که در سال ۲۰۲۳ به بازار جهانی عرضه شد و با استقبال خوبی نیز رو به رو شد. اما این گوشی با نسل بعدی خود چه تفاوتی دارد؟ در ادامه خواهیم فهمید.

گوشی سامسونگ a25

پس از استقبال بسیار کاربران از گلکسی a24، سامسونگ نسل جدید این گوشی را در سال ۲۰۲۴ با عنوان گلکسی a25 عرضه کرد. این گوشی جدید سامسونگ علاوه بر طراحی و قابلیت های ویژه از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم.

مقایسه طراحی گوشی a24 با a25 سامسونگ

هر دو گوشی سامسونگ طراحی مشابهی دارند و جنس بدنه آن ها از پلاستیک فشرده می باشد که استحکام خوبی در برابر ورود فشار و ضربه دارد. روی لبه راست، دکمه پاور و تنظیم صدا وجود دارد و حسگر اثر انگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده است. در قسمت پایین گوشی نیز اسپیکر، پورت یو اس بی تایپ سی، میکروفون و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون قرار دارند. در نهایت میتوان گفت هر دو گوشی رنگ و طراحی جذابی دارند که انتخاب هر کدام به سلیقه شما بستگی دارد.

مقایسه نمایشگر a25 با a24 سامسونگ

گوشی a24 و a25 سامسونگ مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل می باشند. بازده روشنایی هر دو گوشی ۱۰۰۰ نیت است که به همراه قابلیت کاهش نور آبی، موجب جلوگیری از خستگی چشمان شما هنگام تماشای محتوا می شود. تنها تفاوت a25 و a24 در میزان رفرش ریت می باشد به طوریکه نمایشگر a25 مجهز به رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و a24 دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز می باشد و در نهایت کیفیت صفحه نمایش galaxy A25 بهتر از a24 است و محتوا را با روشنایی و جزئیات دقیق تری را به نمایش می گذارد.

مقایسه دوربین a24 با a25 samsung

دوربین یکی از قابلیت هایی است که در مقایسه دو گوشی برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است و کاربران همیشه مدلی را انتخاب می کنند که دوربین بهتری نسبت به رقیبش داشته باشد. لنز اصلی و واید هر دو گوشی ۵۰ مگاپیکسل می باشد که قابلیت بسیار خوبی در ثبت عکس های با کیفیت دارد. لنز اولترا واید در گوشی a24 سامسونگ ۵ مگاپیکسل و در گوشی a25 سامسونگ ۸ مگاپیکسل می باشد که در این زمینه برتری دارد اما دوربین های ماکرو و سلفی در هر دو گوشی یکسان بوده و به ترتیب ۲ و ۱۳ مگاپیکسل می باشند. به طور کلی دوربین گوشی a25 عکس ها را با کیفیت بهتری به ثبت می رساند و در این قسمت برنده می شود.

مقایسه باتری گلکسی a24 با گلکسی a25 سامسونگ

هر دو گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و قابلیت فست شارژ ۲۵ واتی تولید شده اند که برای گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا به مدت طولانی عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهد و با یک بار شارژ کامل باتری دو روز کامل قابل استفاده می باشد. همچنین با خرید آداپتور ۲۵ واتی برای این گوشی ها می توانید در مدت نیم ساعت شارژ گوشی را ۵۰ درصد پر کنید.

مقایسه پردازنده گوشی سامسونگ a25 با a24

گوشی a24مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو Mediatek MT8781 Helio G99 می باشد که از ۲ هسته ۲٫۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و ۶ هسته ۲٫۰ گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده در مقابل نیز گوشی سامسونگ A25 5G قرار دارد که مجهز به چیپست Exynose 1280 می باشد. این پردازنده از دو هسته قدرتمند ۲٫۴ گیگاهرتزی و شش هسته ۲ گیگاهرتزی بهره می برد که سبب عملکرد خوب و سریع A25 در اجرای برنامه و بازی های مختلف میشود.

در این قسمت بدون شک a25 با پردازنده اگزینوسش برنده است و می تواند بازی ها را با سرعت بیشتری اجرا کند.

مقایسه سیستم عامل a25 با a24

سامسونگ، گلکسی a25 را با سیستم عامل ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 و گلکسی a24 را با سیستم عامل ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 روانه بازارکرد. گلکسی A25 امکان به ‌روزرسانی تا ۴ نسل از سیستم عامل و پشتیبانی امنیتی برای مدت ۵ سال را فراهم می ‌کند. این ویژگی‌ ها به این معنی است که گوشی شما برای مدت زمان بیشتری به‌ روز و امن خواهد ماند بنابراین اگر قصد خرید گوشی جدید دارید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مجهز به سیستم عامل به روز باشد.

خرید اقساطی

مقایسه امکانات a24 با a25 Samsung

اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. این قابلیت برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. پس از آن شرکت‌ های دیگر نیز از این قابلیت در تلویزیون‌های خود استفاده کردند. هر دو گوشی a24 و a25 از این قابلیت پشتیبانی می کنند.

ان اف سی نیز یکی دیگر از قابلیت های این دو گوشی سامسونگ می باشد که یک قابلیت ارتباطی برای رد و بدل اطلاعات در شرایط نزدیک بودن گوشی ها به یکدیگر است. در واقع ان اف سی یک فرکانس رادیویی ایجاد می ‌کند و از طریق آن، ارتباط بین دو دستگاه را برقرار می‌سازد و هنگامی که قابلیت ارتباط NFC دو دستگاه فعال باشد، آن دو می‌ت وانند حجم کمی از اطلاعات را بین یکدیگر منتقل کنند به شرطی که دو دستگاه به یکدیگر نزدیک باشند.

مقایسه قیمت گوشی a24 با a25 سامسونگ

با توجه به اینکه گوشی a25 از قابلیت و طراحی به روزتر و پیشرفته تری نسبت به galaxy A24 برخوردار است در نتیجه باید انتظار قیمت بالاتری هم داشته باشیم. البته باید توجه کرد که گوشی های سری a سامسونگ با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسند.

جدول مقایسه مشخصات گوشی a24 با a25 سامسونگ

مشخصات

گلکسی a24 گلکسی a25
تاریخ رونمایی ۱۹ آوریل ۲۰۲۳

۱۱ دسامبر ۲۰۲۳

ابعاد

۱۶۲٫۱x 77.6 x8.3 میلیمتر ۱۶۱x 76.5 x8.3 میلیمتر
وزن ۱۹۵ گرم

۱۹۷ گرم

رفرش ریت

۹۰ هرتز

۱۲۰ هرتز

نوع صفحه نمایش

سوپر آمولد سوپر آمولد
اندازه صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ

۶٫۵ اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۳

اندروید ۱۴

چیپست

Mediatek MT8781 Helio G99  Exynos 1280 (5 nm)

حافظه داخلی

۱۲۸ گیگابایت

۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

رم ۶/۸ گیگابایت

۶/۸ گیگابایت

دوربین ها

لنز واید: ۵۰ مگاپیکسل

لنز اولترا واید: ۵ مگاپیکسل

لنز ماکرو: ۵ مگاپیکسل

 

لنز واید: ۵۰ مگاپیکسل

لنز اولترا واید: ۸ مگاپیکسل

لنز ماکرو: ۵ مگاپیکسل

 

دوربین سلفی

۱۳ مگاپیکسل

۱۳ مگاپیکسل

جک ۳٫۵ میلیمتری دارد

دارد

باتری

۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

مزایای گوشی a25

  • باتری قدرتمند
  • پشتیباتی از جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون
  • دوربین با کیفیت
  • عملکرد سریع در اجرای برنامه و بازی

گوشی a24 بهتر است یا گوشی a25 سامسونگ

هر دو گوشی عملکرد خوبی دارند، اما گوشی A25 به دلیل بهره ‌مندی از پردازنده و دوربین قدرتمندتر، نسبت به گوشی A24 ، عملکرد سریع ‌تر و بهتری در اجرای بازی‌ ها و فعالیت ‌های روزانه دارد. البته، با توجه به عملکرد و قابلیت‌ های بیشتر، قیمت گوشی A25 نسبت به A24 بیشتر می باشد، اما ارزش و کارایی بیشتری هم ارائه می‌ دهد.

خرید قسطی گوشی سامسونگ

با توجه به شرایط اقتصادی و تورم با نرخ بالا، خرید اقساطی گوشی سامسونگ کاملا به صرفه و اقتصادی به نظر می رسد. در خرید اقساطی اعتماد به فروشگاه عرضه کننده کالا ، اطمینان از اصالت کالا و صحت خدمات ارائه شده، اصلی ترین دغدغه متقاضیان می باشد که مجموعه تقسط این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا خرید قسطی مطمئنی را تجربه کنید.

در سایت تقسیط امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ سری a، سری s و سری z  وجود دارد. جهت اطلاع از شرایط و نحوه خرید قسطی گوشی سامسونگ کافیست به صفحه خرید اقساطی در سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.