جدیدترین گوشی سامسونگ سری a / s 2023 / 2024

خرید اقساطی

جدیدترین گوشی سامسونگ سری a و سری s 2023/2024  چه مدل هایی هستند؟ این سوال اکثر کاربرانیست که قصد خرید یک گوشی جدید میان رده یا پرچمدار سامسونگ را دارند از این رو به دنبال لیستی از گوشی های جدید می باشند تا تلفن همراه موردنیاز و متناسب با بودجه شان را خریداری کنند.

با اینکه هنوز مدت زیادی از شروع سال جدید میلادی نگذشته، سامسونگ چند عضو دوس داشتنی و محبوب خود را عرضه کرده است به همین دلیل در این مطلب به شما لیستی از جدیدترین گوشی های سری a و s به همراه قیمت ارائه می دهیم تا انتخاب آسانی در خرید داشته باشید.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

هر ساله جدیدترین گوشی های سامسونگ با قیمت و امکانات متنوع در سری های زیر عرضه می شوند :

  • جدیدترین گوشی های سری a سامسونگ
  • جدیدترین گوشی های سری s سامسونگ
  • جدیدترین گوشی های سری z سامسونگ

گوشی های سری a یا همان میان رده، مدل هایی هستند که با قیمت مقرون به صرفه در کنار امکانات عالی به بازار عرضه می شوند و تنوع این سری به قدری زیاد است که می توانید با هر بودجه ای یک گوشی سری a بخرید. گوشی های سامسونگ سری s یا همان پرچمدار، بی رغیب ترین مدل های سامسونگ می باشند که دوربین و پردازنده فوق قدرتمند از ویژگی اصلی آن ها است. گوشی های سامسونگ سری z یا همان تاشو، با طراحی های جذاب در کنار قابلیت های ویژه ارائه می شوند که طرفداران خاص خودشان را دارند.

جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۳ سری a

پایان هر سال، بهترین زمان برای معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۳ سری a می باشد چرا که تمامی گوشی ها عرضه شده و در دسترس عموم قرار گرفته اند و می توانیم به نقد و بررسی کامل آن ها بپردازیم. گوشی های زیر، از جدیدترین و پرفروش ترین گوشی سری a سامسونگ ۲۰۲۳ می باشند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد:

گوشی سامسونگ a54

بهترین و پرفروش ترین گوشی سری a سامسونگ ۲۰۲۳(۱۴۰۲) دربازار ، گوشی سامسونگ a54 می باشد که طراحی و عملکرد نزدیکی به گوشی  های پرچمدار دارد. اگر علاقه مند به عکاسی و تولید محتوا هستید و به دنبال گوشی با دوربین با کیفیت و قیمت مناسب می گردید باید بگوییم گلکسی a54 انتخاب عالی برایتان می باشد. این گوشی نسبت به a34/24/a14 از قابلیت و امکانات بهتری برخوردار می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد.

گوشی سامسونگ a34

گوشی سامسونگ a34 در رتبه دوم از نظر امکانات و قابلیت های ویژه قرار می گیرد و در رتبه دوم پرفروش ترین گوشی سامسونگ ۱۴۰۲ در بازار ایران می باشد. این گوشی در رنگ های بسیار زیبایی عرضه شده همچنین همانند a54 از گواهی IP67 پشتیبانی کرده و ضد آب می باشد.گلکسی a34 نسبت به a24 و a14 قابلیت های بهتری دارد و با قیمت بالاتری هم به فروش می رسد.

گوشی سامسونگ a24

پس از موفقیت سامسونگ در فروش بالای گوشی a23 در سال ۲۰۲۲، این شرکت کره ای تصمیم گرفت تا نسخه بهتر و پیشرفته تر این گوشی را در سال جدید روانه بازار کند. گلکسی a24 گوشی میان رده ای است که از نظر سرعت و عملکرد در رتبه بالاتری از a14 قرار می گیرد و سرعت نسبتا خوبی در اجرای بازی های سنگین دارد همچنین به یک اسپیکر استریوی قوی با کیفیت بالا و صدای بسیار بلند مجهز می باشد که عملکرد بسیار خوبی در پخش صدا دارد.

گوشی سامسونگ a14

گوشی A14 را میتوان به عنوان یکی از گوشی‌ های ارزان سامسونگ در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. Galaxy A14 دارای صفحه نمایش ۶٫۶ اینچ، دوربین ۵۰ مگاپیکسل و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر می باشد که کاملا مناسب برای استفاده روزمره می باشد.

همچنین a14 به گوشی دانش آموزی نیز معروف است زیرا هم عملکرد خوبی در اجرای برنامه های آموزشی دارد و هم عملکرد نسبتا سریعی در اجرای بازی دارد از این رو تحت عنوان گوشی دانش آموزی فروش بسیاری داشته است.

جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۴ سری a

جدیدترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۴  سری a در واقع مدل های به روز نسل قبلی (یعنی گوشی های سامسونگ ۲۰۲۳ ) می باشند که با طراحی و امکانات پیشرفته تری روانه بازار شده اند که در ادامه به معرفی  آن ها می پردازیم.

گوشی سامسونگ a25

هنوز سال ۲۰۲۴ شروع نشده بود که سامسونگ از گوشی گلکسی a25 و a15 در آخرای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد که نسخه به روز گوشی a24 و a14 می باشند که به قابلیت های پیشرفته تری مجهز هستند. پردازنده اگزینوس به همراه سیستم عامل اندروید ۱۴ موجب شده تا این گوشی عملکرد خوبی در اجرای بازی و برنامه ها داشته باشد. همچنین دوربین نیز عملکرد خوبی در ثبت عکس های با کیفیت دارد.

گوشی سامسونگ a15

گوشی سامسونگ a15 در دو نسخه ۴G و ۵G عرضه شده که تنها تفاوتشان در پردازنده می باشد. این گوشی از امکانات خوب و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد بنابراین انتظار داریم همانند نسل قبلی یعنی galaxy a14 در بازار ایران بسیار پرفروش و محبوب شود زیرا در عکاسی، گیم، وب گردی و فعالیت روزانه عملکرد خوب و قابل قبولی دارد. خبر خوب اینکه می توانید نسبت به خرید قسطی گوشی a15 اقدام کنید و به راحتی صاحب این گوشی کاربردی و ارزان شوید.

خرید اقساطی

جدیدترین و آخرین مدل گوشی سری s سامسونگ ۲۰۲۳

جدیدترین و آخرین مدل گوشی سری s سامسونگ ۲۰۲۳ خانواده گلکسی s23 می باشند که از دوربین خارق العاده، پردازنده و باتری قدرتمند و نمایشگر بی نظیر بهره مندند. مدل های سری s به قدری عملکرد و تجربه کاربری خوبی ارائه می دهند که کاربران این مدل گوشی ها را بی رقیب می دانند.

گوشی S23 اولترا سامسونگ

گوشی s23 اولترا سامسونگ بهترین گوشی ۲۰۲۳ و ۱۴۰۲ می باشد که به شگفت انگیز ترین قابلیت ها مجهز شده است. دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر، پردازنده اسنپدراگون، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و … موجب عملکرد فوق سریع این گوشی در اجرای برنامه ها و بازی های سنگین شده اند. همچنین بدنه این گوشی از جنس شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس ۲ و فریم فلزی ساخته شده که در مقایسه با سایر گوشی ها بیشترین مقاومت در برابر ضربه را دارد. 

گوشی سامسونگ s23  پلاس

گوشی  سامسونگ s23 پلاس در رتبه دوم بهترین گوشی سامسونگ ۱۴۰۲ قرار دارد  که مهم ترین تفاوت آن با نسل قبلی یعنی s22 plus را میتوان ارتقا پردازنده و افزایش ظرفیت باتری دانست. همچنین این گوشی همانند s23 ultra دارای گواهی IP68 می باشد و بیشترین میزان مقاومت در برابر نفوذ آب را دارد.

گوشی سامسونگ s23

گوشی s23 سومین گوشی سری s سامسونگ ۲۰۲۳ می باشد که با طراحی و امکانات عالی همانند خانواده اش به بازار عرضه شد. صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی این گوشی مجهز به رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ و رفرش ریت ۱۲۰هرتز می باشد که می تواند ریزترین جزئیات را برایتان به نمایش بگذارد. با توجه به پردازنده قوی به همراه رم و حافظه داخلی بالا، باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت می توانید سنگین ترین بازی ها در گلکسی اس ۲۳ پلاس بدون هیچگونه لگی اجرا کرده و لذت ببرید.

گوشی S23 FE سامسونگ

سامسونگ همیشه به دنبال راهی بوده تا عموم مردم بتوانند از گوشی های با کیفیتش استفاده کنند به عنوان مثال گوشی های سری s23 به علت بهره مندی از امکانات فوق پیشرفته، از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشند و ممکن است عده ای با وجود علاقه شان توانایی خرید این مدل ها را نداشته باشند از این رو سامسونگ تصمیم گرفت گوشی عرضه کند که به تمام قابلیت های خانواده s23 مانند دوربین  و پردازنده با کیفیت بهره مند باشد و با قیمتی بسیار کمتر و اقتصادی تر به فروش برسد و در نهایت s23 fe را روانه بازار کرد تا در این صورت کاربران بتوانند با مبلغ کمتری صاحب یک گوشی پرچمدار با کیفیت شوند.

جدیدترین و آخرین مدل گوشی سامسونگ سری   s 2024

اگر به دنبال خرید جدیدترین و آخرین مدل گوشی سامسونگ سری s 2024 هستید باید بگوییم سامسونگ هنوز به طور رسمی از گوشی های سری s24 خود رونمایی نکرده اما قرار است به زودی گوشی های گلکسی s24 ultra، گلکسی S24 پلاس و گلکسی s24 را معرفی کند. طبق اظهارات نمایندگی سامسونگ، گوشی s24  اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد.

خرید اقساطی

جدیدترین گوشی سامسونگ تاشو

 رونمایی از گلسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ یک اتفاق بزرگ در حوزه موبایل و صنعت گوشی تاشو بود زیرا سامسونگ از گوشی هایی رونمایی کرد که توانایی خم شدن صفحه نمایش به دو نیم را داشتند.اکثر مردم گوشی های سری S را پرچمدار سامسونگ می دانند در صورتی که گوشی های سری z نیز، گوشی های رده بالای سامسونگ می باشند که مانند سری S به دوربین، باتری و پردازنده ای قوی مجهزند. آنچه سری زد را متفاوت می سازد طراحی و ظرافت آن می باشد که حداکثر خلاقیت و نوآوری در تکنولوژی شرکت تولید کننده را به رخ می کشد. در ادامه به معرفی جدیدترین گوشی سری z سامسونگ می پردازیم.

گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ

آخرین گوشی سری z سامسونگ ۲۰۲۳، گلکسی Z fold5 می باشد. نمایشگر بزرگ ۷٫۶ اینچی گلکسی زد فولد از قلم s pen پشتیبانی می کند و موجب می شود تا بتوانید چندین کار را به طور همزمان انجام دهید. یکی از نقاط قوت این گوشی، صفحه نمایش آن است. زد فولد ۵ شاهکاری است با دو نمایشگر خیره کننده! نمایشگر بیرونی ۶٫۲ اینچی این گوشی با رزولوشن ۹۰۴×۲۳۱۶ پیکسل و رفریت ۱۲۰ هرتز در کنار نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۱۲×۲۱۷۶ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز با کیفیت ترین تصاویر و محتوا را برایتان پخش می کند.

گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ از دیگر گوشی های سری z 2023  سامسونگ است. گوشی z flip 5 دارای ۲ نمایشگر می باشد. این گوشی مجهز به دوربین واید و اولترا واید می باشد. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی زد فلیپ در کنار دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی توانایی ثبت با کیفیت ترین تصاویر را دارد. همچنین دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی این گوشی نیز می تواند عکس های بی نظیری را از شما و دوستانتان ثبت کند.

جدیدترین گوشی سامسونگ سری نوت

جدیدترین گوشی سامسونگ سری نوت خانواده نوت ۲۰ می باشد که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد که پس از آن سامسونگ تصمیم به توقف تولید این سری از گوشی سامسونگ گرفت اما چرا؟ در واقع گوشی های نوت و سری s همیشه با مشخصات یکسانی تولید می شدند و تنها تفاوتشان در طراحی و قلم بود ( سری نوت قلم داشتند) از این رو سامسونگ تصمیم به ادغام این دو سری گرفت به طوریکه سری نوت را حذف کرد و سری s را با قلم و طراحی ادغام شده با نوت در دسترس مشتریان قرار داد.

آخرین مدل گوشی سامسونگ سری s

در حال حاضر سری s23 آخرین مدل گوشی سامسونگ سری s می باشند اما به زودی این جایگاه به گوشی های سری s24 تعلق می گیرد بنابراین اگر قصد خرید آخرین و جدیدترین مدل گوشی سری اس هستید بهتر است مدت کوتاهی صبر کنید زیرا در ۱۷ ژانویه شاهد رونمایی از s24 اولترا به همراه s24 plus و s24 خواهید بود.

جدیدترین گوشی سامسونگ سری a

جدیدترین گوشی سامسونگ سری a در حال حاضر گوشی a15 و a25 می باشند که هردو در ۲۰  آذر ۱۴۰۲ رونمایی شدند. اگر به دنبال گوشی مناسب و ارزان برای فعالیت های روزمره اید گوشی a15 مناسب شما می باشد اما اگر به دنبال گوشی با امکانات پیشرفته تر و مناسب برای گیم هستید، پیشنهاد ما خرید گوشی a25 است.

جدیدترین گوشی سامسونگ در ایران

اگر قرار باشد جدیدترین گوشی سامسونگ در ایران را معرفی کنیم بدون شک گلکسی اس ۲۴ اولترا به همراه گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ را نام میبریم چرا که حدود ۲ هفته دیگر قرار است از این سری کهکشانی سامسونگ رونمایی شود.

قیمت آخرین مدل گوشی سامسونگ

با توجه به نوسانات قیمت بازار نمی توان قیمت دقیقی را برای هر مدل ذکر کرد از این رو برای اطلاع از قیمت آخرین مدل گوشی سامسونگ به سایت نمایندگی سامسونگ و تقسیط مراجعه کنید تا هم قیمت محصولات مطلع شده و هم نسبت به خرید قسطی آن ها اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.