قابلیت های S23 FE

خرید اقساطی

اگر طرفدار و علاقه مند به گوشی های سری s یا پرچمدار سامسونگ هستید اما بودجه محدودی برای خرید آن ها دارید بهترین گزینه برای شما نسخه های Fan Edition می باشند. این مدل گوشی ها به قابلیت های مشابه پرچمداران مجهز شده و با قیمت بسیار اقتصادی به فروش می رسند به عنوان مثال مدتی پس از عرضه گوشی های خانواده S23 سامسونگ نسخه Fan Edition این گوشی را با نام S23 FE  روانه بازار کرد که با استقبال بسیار خوبی نیز روبه رو شد و توانست به فروش بالایی هم دست یابد. در ادامه به بررسی این گوشی می پردازیم

دوربین s23 fe سامسونگ

دوربین گوشی سامسونگ s23 fe عملکردی مشابه گلکسی s23 دارد و شامل ۳ لنز اصلی با کیفیت می باشد که هرکدام وظیفه مختلفی را به عهده دارند:

  1. لنز واید (Wide Lens): این لنز با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، بزرگترین قابلیت ثبت جزئیات را دارد و با استفاده از آن، می ‌توانید تصاویر را با جزئیات دقیق ‌تر و رنگ ‌های غنی ‌تر به ثبت برسانید.
  2. لنز اولترا واید (Ultra Wide Lens): این لنز با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، زاویه دید بسیار وسیعی را فراهم می ‌سازد که با استفاده از آن می‌ توانید مناظر گسترده‌ تری را در یک فریم ثبت کنید و تجربه تصویربرداری خلاقانه‌ تری داشته باشید.
  3. لنز تله فوتو (Telephoto Lens) با زوم اپتیکال ۳ برابر: این لنز با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، زوم ۳ برابری اپتیکال را فراهم می‌ کند و می ‌توانید جزئیات دقیق‌ تری را به تصاویر اضافه کنید.

عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی این دوربین ها می باشد همچنین دوربین اصلی نیز می تواند با کیفیت ۸K فیلمبرداری کند. ویژگی Nightography نیز موجب می ‌شود تا در شرایط نور کم و تاریک، عکس‌ و ویدیو ها،با کیفیت و جزئیات بالا ثبت شوند. دوربین سلفی نیز ۱۰ مگاپیکسل است که به کمک آن می توانید سلفی های بی نظیری بگیرید.

باتری galaxy S23 FE

گوشی Galaxy S23 FE دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. این گوشی از فست شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید در مدت ۳۰ دقیقه، شارژ گوشی را به میزان ۵۰ درصد افزایش دهید. همچنین، Galaxy S23 FE از شارژر بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به کابل، گوشی را شارژ کنید.

خرید اقساطی

نمایشگر گوشی S23 FE

اگر بخواهیم گوشی Galaxy S23 FE را از نظر صفحه نمایش بررسی کنیم این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با فناوری Dynamic Amoled 2X است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز می‌ باشد که به شما امکان نمایش دقیق ‌ترین جزئیات را می‌ دهد. همچنین، این گوشی از محتوای +HDR10 پشتیبانی می ‌کند، که به معنی نمایش تصاویر با رنگ‌ های غنی و دینامیک بالا می باشد. 

طراحی گلکسی اس ۲۳ اف ای

یکی از نکات مهم قبل ازخرید گوشی طراحی خوب ان است، جنس بدنه اس ۲۳ اف ای از گوریلا گلس ۵ و فریم فلزی (آلومنیوم) می باشد که کاملاً ظریف و باریک است. طبق بررسی s23 fe ، این گوشی مجهز به گواهی IP68 می باشد بنابراین می تواند در عمق ۱٫۵ متری آب شیرین تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. همچنین این گوشی کهکشانی در چهار رنگ بنفش، مشکی، نعنایی و کرم تولید و عرضه شده است

خرید گلکسی s23 fe

بدون شک گوشی FE s23 با قابلیت و فناوری های جدیدش ارزش خرید بالایی دارد. با پردازنده قدرتمند اس ۲۳ اف ای می توانید هر بازی سنگینی را اجرا کنید، دوربین فوق العاده این گوشی نیز، قابلیت ثبت با کیفیت ترین عکس ها را دارد.در سایت تقسیط می توانید نسبت به خرید گلکسی s23 fe اقدام کنید و این محصول را به صورت اقساط بلند مدت خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.