بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون

خرید اقساطی

گوشی موبایل سامسونگ خوب تا ۸ میلیون چی بخرم؟ سامسونگ در هر بازه قیمتی گوشی های مختلف با ویژگی های متفاوتی را تولید کرده تا عموم مردم توانایی خرید یک گوشی خوب و کارآمد با قیمت مناسب را داشته باشند. با توجه به تنوع گوشی ها در بازه قیمتی ۸ میلیون تومان به شما کمک می کنیم تا گوشی سامسونگ مناسب خود را خریداری نمایید.

انواع سری گوشی موبایل سامسونگ

قبل از هرچیزی باید بدانید که گوشی های سامسونگ به چند دسته تقسیم می شوند. دسته اول: گوشی سری A  سامسونگ می باشد که به گوشی های میان رده یا اقتصادی نیز معروفند. گوشی های سری A به دلیل امکانات عالی در کنار قیمت مناسب در میان مردم و بازار ایران بسیار معروف و پرفروش هستند. گوشی هایی که در این مطلب معرفی می کنیم همگی از دسته گوشی های سری A می باشند.

 دسته دوم: گوشی های سامسونگ سری S یا پرچمدار هستند که محبوب ترین و البته گران ترین گوشی های سامسونگ محسوب می شوند. گوشی های سری S به دلیل داشتن پردازنده و دوربین قوی مناسب برای گیم و عکاسی می باشند همچنین گوشی های این دسته رقیبان سرسخت گوشی های آیفون هستند.

 دسته سوم: گوشی های سری Z سامسونگ هستند که به گوشی های تاشو سامسونگ معروفند و طراحی بسیار خاص و زیبایی دارند. گوشی های سری زد علاوه بر طراحی، از ویژگی و امکانات فوق العاده ای نیز بهره مندند به همین دلیل در کنار گوشی های سری S از پرچمداران سامسونگ می باشند.

مقایسه s23fe با a73

دسته چهارم:گوشی های سری نوت سامسونگ می باشند که از مشخصات آن ها قلم و اندازه بزرگشان است.

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید گوشی سامسونگ

چندین فاکتور مهم وجود دارند که در انتخاب و خرید گوشی سامسونگ  باید به آن ها توجه کنید تا گوشی مناسب خود را خریداری نمایید. دوربین ، باتری، پردازنده، رم و حافظه داخلی از جمله موارد مهمی هستند که هنگام انتخاب گوشی باید به آن ها توجه کنید. در ادامه به توضیح این موارد و بهترین گوشی سامسونگ تا ده میلیون می پردازیم.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ از نظر دوربین

اگر علاقه مند به ثبت عکس های با کیفیت با گوشی هستید باید گوشی انتخاب کنید که دوربین قوی داشته باشد. بیشتر کاربران و مشتریان سامسونگ به دنبال خرید گوشی با دوربین خوب و با کیفیت هستند در نتیجه دوربین یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب گوشی سامسونگ می باشد. در ادامه این مقاله  به معرفی بهترین گوشی موبایل سامسونگ برای عکاسی تا ۱۰ میلیون می پردازیم.

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ از نظر باتری

باتری یکی از فاکتورهای مهم دیگر در خرید گوشی می باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از گوشی زیاد استفاده می کنید یا قصد خرید گوشی گیمینگ سامسونگ را دارید بهتر است به سمت گوشی هایی بروید که باتری قدرتمندی دارند.

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ از نظر پردازنده

پردازنده یا همان CPU یکی از مهم ترین اجزای گوشی به حساب می آید. در واقع پردازنده، مسئول پردازش و اجرا می باشد و همه ی فعالیت ها در گوشی ابتدا باید به تایید پردازنده (CPU) برسد. معروف ترین پردازنده های گوشی اسنپدراگون، اگزینوس و مدیاتک هستند.

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ از نظر رم

رم یا RAM مخفف Random Access Memory است.پردازنده یا CPU که مسئول پردازش و اجرا می باشد باید اطلاعات را از هارد دریافت کرده و آن را پردازش و اجرا کند اما از آنجایی که سرعت هارد از CPU کمتر است در نتیجه برای  بیرون کشیدن اطلاعات از هارد زمان زیادی از دست می رود. در این موقعیت از رم(RAM) استفاده می شود. در واقع اطلاعات برنامه ای که اجرا می کنید در رم کپی می شود و سپس پردازنده این اطلاعات را می خواند و خیلی سریع پردازش می کند در نهایت به راحتی می توانید برنامه های گوشی خود را اجرا کنید بنابراین می توان گفت رم رابط میان CPU(پردازنده) و هارد می باشد و هرچه رم گوشی بالاتر باشد پردازش و عملکرد گوشی نیز بهتر می شود.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ از نظر حافظه داخلی

حافظه داخلی گوشی به حافظه ای گفته می شود که در اختیار کاربر قرار دارد. هر برنامه ای که نصب می کنید، عکس و فیلم و … همگی روی حافظه داخلی ذخیره می شوند. حافظه داخلی گوشی مشخص است و نمی توان آن را تغییر داد ولی  میتوان با استفاده از کارت حافظه یا همان SD Card  آن را ارتقا داد.

بهترین گوشی سامسونگ تا قیمت ۸ میلیون

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون را دارید با گوشی های سامسونگ زیادی رو به رو می شوید که هم از امکانات فوق العاده و هم از قیمت مناسب برخوردار می باشند اما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین و جدیدترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون بپردازیم.

گوشی سامسونگ a15

گوشی سامسونگ a15 در دو نسخه ۴G و ۵G عرضه شده که تنها تفاوتشان در پردازنده می باشد. این گوشی از امکانات خوب و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد بنابراین انتظار داریم همانند نسل قبلی یعنی galaxy a14 در بازار ایران بسیار پرفروش و محبوب شود زیرا در عکاسی، گیم، وب گردی و فعالیت روزانه عملکرد خوب و قابل قبولی دارد. خبر خوب اینکه می توانید نسبت به خرید قسطی گوشی a15 اقدام
کنید و به راحتی صاحب این گوشی کاربردی و ارزان شوید.

جدول مشخصات گوشی موبایل A15 سامسونگ 

مشخصات

گوشی a15 سامسونگ
تاریخ رونمایی

۱۱ دسامبر ۲۰۲۳

جنس بدنه

شیشه/پلاستیک
رنگ بدنه

آبی/زرد/مشکی

وزن بدنه

۲۰۰ گرم
باتری

۵۰۰۰ میلی آمپر

دوربین اصلی

لنز واید: ۵۰ مگاپیکسل

اولترا واید: ۵ مگاپیکسل

ماکرو: ۲ مگاپیکسل

دوربین سلفی

۱۳ مگاپیکسل
نوع صفحه نمایش

سوپر آمولد

سایز صفحه نمایش

۶٫۵ اینچ
رزولوشن نمایشگر

۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل

حافظه داخلی

۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت

رم

۴/۶/۸ گیگابایت
سیستم عامل

اندروید ۱۴

چیپست

Mediatek Helio G99

گوشی a24 سامسونگ

گوشی a24 یکی از بهترین گوشی سامسونگ تا قیمت ۸ میلیون تومان می باشد. این گوشی از از گوشی های میان رده جدید در سال ۲۰۲۳ است که در ۵ می به بازارهای جهانی عرضه شد. گوشی a24 Samsung مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل می باشد. نوع نمایشگر این گوشی SUPER AMOLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دوربین گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسل ، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل می باشد. در جدول زیر به مشخصات و جزئیات بیشتر گوشی a24 جدید سامسونگ می پردازیم.

خرید اقساطی

جدول مشخصات گوشی galaxy A24 Samsung

مشخصات گوشی a24 سامسونگ
تاریخ رونمایی ۱۹ آوریل ۲۰۲۳
وضعیت در بازار موجود
گروه قیمتی میان رده
جنس بدنه شیشه، پلاستیک
رنگ بدنه آبی/قرمز/سبز/مشکی
ابعاد بدنه ۱۶۲٫۱×۷۷٫۶×۸٫۳ میلیمتر
وزن بدنه ۱۹۵ گرم
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر
دوربین اصلی

دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل

دوربین اولترا واید: ۵ مگاپیکسل

دوربین ماکرو: ۵ مگاپیکسل

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
فیلمبرداری FHD : 30fps
تعداد هسته ۸ هسته
پردازنده Octa-core (2×2.2 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
بلوتوث ۵٫۳, A2DP, LE
رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل
سایز صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ
نوع صفحه نمایش سوپر آمولد
مرورگر HTML5
پردازنده گرافیکی Mali_G57 MC2
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۴/۶/۸ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ۱۳
سری سامسونگ سری A سامسونگ
نوع سیم کارت نانو سیم کارت
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
یو اس بی USB Type-C2.0
              شارژ کردن شارژ سریع ۲۵ وات
چیپست Mediatek MT8781 Helio G99

گوشی a14 سامسونگ

A14 نیز از جدیدترین گوشی های سامسونگ می باشد که با قیمتی کمتر از ۸ میلیون به فروش می رسد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل می باشد. نوع نمایشگر این گوشی PLS LCD و رفرش ریت آن ۹۰ هرتز است. دوربین گوشی A14 شامل:دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، ، دوربین عمق ۲ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل می باشد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 توانایی ثبت عکس‌ ها را با جزئیات بسیار خوبی دار.دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز عکس هایی با وضوح و رزولوشن بالا در اختیار شما قرار می دهد. در جدول زیر به معرفی گوشی a14 سامسونگ می پردازیم.

خرید اقساطی

جدول مشخصات گوشی a14 سامسونگ

مشخصات

گوشی a24 سامسونگ
تاریخ رونمایی

۱۹ آوریل ۲۰۲۳

وضعیت در بازار

موجود
گروه قیمتی

میان رده

جنس بدنه

شیشه، پلاستیک
رنگ بدنه

آبی/قرمز/سبز/مشکی

ابعاد بدنه

۱۶۲٫۱×۷۷٫۶×۸٫۳ میلیمتر
وزن بدنه

۱۹۵ گرم

باتری

۵۰۰۰ میلی آمپر
دوربین اصلی

دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل

دوربین اولترا واید: ۵ مگاپیکسل

دوربین ماکرو: ۵ مگاپیکسل

دوربین سلفی

۱۳ مگاپیکسل
فیلمبرداری

FHD : 30fps

تعداد هسته

۸ هسته

پردازنده

Octa-core (2×2.2 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
بلوتوث

۵٫۳, A2DP, LE

رزولوشن صفحه نمایش

۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل
سایز صفحه نمایش

۶٫۵ اینچ

نوع صفحه نمایش

سوپر آمولد

مرورگر

HTML5
پردازنده گرافیکی

Mali_G57 MC2

حافظه داخلی

۱۲۸ گیگابایت
رم

۴/۶/۸ گیگابایت

سیستم عامل

اندروید ۱۳
سری

سامسونگ سری A سامسونگ

نوع سیم کارت

نانو سیم کارت
تعداد سیم کارت

دو سیم کارت

یو اس بی

USB Type-C2.0

شارژ کردن

شارژ سریع ۲۵ وات
چیپست

Mediatek MT8781 Helio G99

گوشی a04s سامسونگ

گوشی a04s نیز آخرین گوشی از این لیست می باشد که با قیمتی کاملا اقتصادی به فروش می رسد. گوشی a04s مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن و ۱۶۰۰×۷۲۰ و از نوع PLS LCD می باشد که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز را دارد بنابراین می توانید با a04s تجربه تماشای عکس و فیلم با کیفیت عالی داشته باشید. گوشی a04s مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین عمق برای ثبت عکس های پرتره و دوربین ماکرو برای ثبت عکس از سوژه های نزدیک به کار می رود. دوربین اصلی قابلیت ثبت عکس های با کیفیت و فیلم برداری ۱۰۸۰ با ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد بنابراین گوشی A04s برای علاقه مندان به عکاسی یک گزینه اقتصادی و مناسب است. در جدول زیر به مشخصات گوشی a04s می پردازیم.

خرید اقساطی

جدول مشخصات گوشی A04s سامسونگ

مشخصات

گوشی a04s سامسونگ
تاریخ رونمایی

۳۱ اوت ۲۰۲۲

وضعیت در بازار

موجود
گروه قیمتی

میان رده

جنس بدنه

شیشه، پلاستیک
رنگ بدنه

مسی/سفید /سبز/مشکی

ابعاد بدنه

۱۶۴٫۷ x76.7 x9.1 میلیمتر

وزن بدنه

۱۹۵ گرم
باتری

۵۰۰۰ میلی آمپر

دوربین اصلی

دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل

دوربین عمق: ۲ مگاپیکسل

دوربین ماکرو: ۲ مگاپیکسل

دوربین سلفی

۵ مگاپیکسل
فیلمبرداری

FHD : 30fps

تعداد هسته

۸ هسته
پردازنده

Octa-core (4×2.0 GHz Cortex-A55 & 4×2.0 GHz Cortex-A55)

بلوتوث

۵٫۰, A2DP, LE
رزولوشن صفحه نمایش

۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل

سایز صفحه نمایش

۶٫۵ اینچ
نوع صفحه نمایش

PLS LCD

مرورگر

HTML5
پردازنده گرافیکی

Mali_G52

حافظه داخلی

۱۲۸/۶۴/۳۲ گیگابایت
رم

۴ گیگابایت

خرید قسطی گوشی سامسونگ 

تمامی مدل های گوشی ذکر شده در این مطلب و مدل های دیگر گوشی، در تقسیط به صورت نقد یا اقساط بلند مدت به فروش می رسند. جهت خرید اقساطی محصولات سامسونگ کافیست به سایت تقسیط مراجعه کرده و در بخش خرید اقساطی ثبت نام اولیه را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.