تلویزیون سام ساخت کجاست؟

خرید اقساطی

اکثر شما ممکن است در فروشگاه های لوازم خانگی نام سام را شنیده باشید اما اطلاع دقیقی از این برند نداشته باشید و حتی ممکن است آن را با سامسونگ اشتباه گرفته و فکر کنید سام همان سامسونگ است! اگر به دنبال خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب هستید خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا برند سام همان سامسونگ است؟

در سال های گذشته، سامسونگ و ال جی، قطعات مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی سامسونگ و ال جی را از شرکت های دیگر خریداری کرده و به ایران ارسال میکردند اما  در حال حاضر سام، این قطعات را به صورت مستقیم خریداری کرده  و مونتاژ می کند بنابراین الان متوجه شدید که برند سام همان سامسونگ نیست بلکه یک برند ایرانی است.

در واقع هر چند این تحریم های ظالمانه، صدمات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور تحمیل کرد اما باید بدانید فعالیت برندهای داخلی نظیر سام باعث شد تا تولید بسیاری از لوازم خانگی در داخل کشور و در مقایسه با سالهای قبل به میزان قابل توجهی افزایش یابد. یکی از محصولاتی که توسط سام تولید شد و در بازار ایران بسیار پرطرفدار و محبوب است تلویزیون سام می باشد. در ادامه با تلویزیون سام بیشتر آشنا خواهیم شد.

تلویزیون سام ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان تلویزیون های سام با آن روبرو هستند این است که این تلویزیون ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تلویزیون سام ، ساخت ایران است و در واقع سام به عنوان جایگزینی برای سامسونگ در ایران توانسته است توجه تعداد زیادی از مشتریان لوازم صوتی و تصویری را به خود جلب کند. سام به عنوان یک برند ایرانی همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را متناسب با نیازهای روز مشتریان ایرانی تولید کند. به همین دلیل تلویزیون های سام در حال حاضر به ویژگی‌های مورد نظر اکثر مشتریان مجهز شده اند و می توانند انتظارات بسیاری از مشتریان تلویزیون های سام را برآورده کنند.

آیا تلویزیون سام خوب است؟

خرید اقساطی

شاید برای خیلی از شما که قصد خرید یک تلویزیون باکیفیت را دارید سوال ایجاد شود که آیا تلویزیون سام خوب است؟آیا تلویزیون سام ارزش خرید دارد؟

 توجه داشته باشید که شرکت چینی که سام، قطعات مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی سام را از آن تهیه میکند یکی از معتبرترین شرکت های چینی تولید کننده قطعات لوازم خانگی است که طرف قرار داد بسیاری از کارخانجات تولید کننده لوازم خانگی در اروپاست و الزاما  با شنیدن نام شرکت چینی، محصولات چینی بی کیفیت و بی دوام را در ذهنتان تصور نکنید.در نتیجه در پاسخ به سوالات شما باید بگوییم بله! با توجه به قیمت و کیفیت ،تلویزیون سام ارزش خرید دارد.

آیا تلویزیون سام اندروید است؟

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون پیشرفته  هستید پیشنهاد ما خرید تلویزیون سام می باشد.تلویزیون سام دارای ویژگی های پیشرفته مانند سیستم عامل اندروید به همراه اسمارت ویو  و کیفیت نمایشگر مناسب می باشد.

آیا تلویزیون سام اسمارت ویو دارد؟

خرید اقساطی

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از تلویزیون ها مجهز به ویژگی اسمارت ویو می باشند. در واقع با اسمارت ویو می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده و تمامی محتواهای مورد علاقه ی خود را در تلویزیون هوشمند خود به اشتراک بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.تلویزیون سام نیز مانند تلویزیون های سامسونگ و… مجهز به ویژگی اسمارت ویو می باشد و می توانید به راحتی گوشی خود را به تلویزیون سام وصل کنید.

آیا کیفیت تلویزیون سام(سام الکترونیک) خوب است؟

برخی از مدل  های تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مانند مانند مدل ۵۰ اینچی سری ۶ اسمارت با تکنولوژی UHD، کیفیت نمایش تصویر را به  ۸ میلیون پیکسل رسانده که رضایت  قابل توجهی را در میان مشتریان تلویزیون های سام به همراه داشته است.سیستم پخش صدای دالبی، یکی دیگر از مشخصات این مدل از تلویزیون های سام است که مرزهای موجود میان بیننده و تصویر را از میان بر میدارد و خود را در فضایی سینماتیک و واقعی احساس می کنید.

معایب تلویزیون سام چیست؟

سام  در ساخت تلویزیون ها از صفحه نمایشی استفاده کرده است که کیفیت تصویر را به شیوه قابل قبول به نمایش می گذارد در واقع کیفیت تصویر ۴K UHD،  یکی از ویژگی های پرطرفدار تلویزیون های سام است. هرچند سام الکترونیک در تلویزیون های خود از یک پردازنده ضعیف تر نسبت به تلویزیون های سامسونگ استفاده کرده است اما جنس بدنه هر دو تلویزیون سام و سامسونگ تقریباً یکسان است.

مزایای تلویزیون سام چیست؟

خرید اقساطی

مزایای تلویزیون سام شامل موارد زیر می شود:

  1. در حال حاضر قیمت تلویزیون های سام با توجه به کارایی و کیفیت بالا نسبت به دیگر برندهای داخلی و خارجی بسیار مناسب است
  2. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس یکی از ویژگی های حائز اهمیت تلویزیون های سام است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.
  3. پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید
  4. امکان اتصال به اینترنت و مودم وایفای
  5. پشتیبانی از قابلیت اسمارت ویو
  6. پشتیبانی از سیستم پخش صدای دالبی
  7. پشتیبانی از سیستم بلوتوث

آیا تلویزیون سام گارانتی دارد؟

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه تلویزیون های سام که برای بسیاری از مشتریان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است گارانتی ۲۴ ماهه این سری از محصولات سام است. به این ترتیب تلویزیون های سام علاوه بر ۱۸ ماه گارانتی تعمیر، از ۶ ماه گارانتی تعویض از ابتدای زمان خرید برخوردارند. بنابراین مشتریان تلویزیون های سام می توانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید تلویزیون سام با قیمت مناسب و گارانتی معتبر اقدام نمایند.

مشخصات تلویزیون سام چیست؟

خرید اقساطی

یکی از ویژگی های مهمی که امروزه برترین برندهای تولید کننده تلویزیون مانند سامسونگ مورداستفاده قرار میدهند هوشمند بودن تلویزیون است. سام از ویژگی های اسمارت متعددی در مدل های مختلف تلویزیون های سام الکترونیک ستفاده کرده است و همچنان عرصه رقابت در این حوزه را حفظ کرده است. با توجه به سلایق مختلف مشتریان محصولات سام، این برند ایرانی، تلویزیون های سام را در ابعاد مختلف تولید کرده که می توانیم به تلویزیون های ۳۹، ۴۳، ۵۰،۵۵، ۵۸ اینچی اشاره کنیم. در میان سایزهای مختلف ،تلویزیون ۵۰ و ۵۵ اینچی سام بسیار پرطرفدار هستند.در بسیاری از تلویزیون های سام از صفحه نمایش LED استفاده شده و کیفیت تصویر در برخی از مدل ها تا ۲ میلیون پیکسل هم میرسد.

نظرات کاربران در مورد تلویزیون سام

برخی از نظرات مشتریان تلویزیون های سام در بخش نطرسنجی:

  1. من تلويزيون سام الكترونيك خريدم خيلي راضيم
  2. از تمام برند های داخل بهتر هست و کیفیت تصویر و ساخت بهتری دارد و شاید گفت در حد تلویزیون سامسونگ باشه
  3. عالی حتما بخرید
  4. از چینی های بازار خیلی بهتره و از پنل کره ای برخورداره هیچ مشکلی نداره و از کیفیت خوبی برخورداره فقط میشه یکمی انتقاد کرد که بدون کنترل اصلی درست کار نمی کنه و حتما کنترل خودش که ماوس داره نیازه واسه اجرا کردن برنامه ها
  5. نسبت به کارایی قیمت مناسبی داره
  6. یکی از بهترین گزینه ها با این اندازه تلویزیون سام هست.قیمت اش واقعا مناسبه.من از خریدم خیلی راضیم.

قیمت تلویزیون سام چقدر است؟

اقدام سام  در مورد تولید انواع مختلف محصولات خانگی به ویژه  تلویزیون ها سام، باعث شد تا تلویزیون های سام با قیمتی بسیار کمتر از قیمت تلویزیون های سایر برندها در اختیار کاربران قرار گیرند. قیمت تلویزیون سام در مقایسه با کیفیت عملکرد آن، بسیار مناسب است .در واقع باید به این نکته مهم نیز اشاره  کنیم که یکی از اهداف جدی سام، تولید تلویزیون هایی با ابعاد و قیمت های مختلف بوده  تا مشتریان بتوانند متناسب با بودجه مورد نظر خود، مدل مناسب تلویزیون سام را خریداری کنند.

سخن آخر:

تلویزیون سام یک برند ایرانی پرفروش است که قیمت آن در مقایسه با کیفیت عملکردش بسیار مناسب است. با توجه به نظرات کاربران مدل تلویزیون ۵۰ و ۵۵ اینچی سام بسیار پرفروش می باشند.اگر به دنبال خرید تلویزیونی هوشمند هستید که امکانات بالا و کیفیتی مناسب داشته باشد پیشنهاد ما خرید تلویزیون سام می باشد.اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون های سام را دارید با شعب ما تماس بگیرید

شعبه۱: ۸۸۶۹۷۰۲۰ سعادت آباد
شعبه۲: ۲۶۷۵۲۵۰۰ هروی-وفامنش
شعبه۳: ۸۸۶۴۱۷۰۷ م ونک برج نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.