جدیدترین تلویزیون سامسونگ

خرید اقساطی

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را داشته باشید بدون شک به دنبال خرید جدید ترین و البته محبوب ترین مدل تلویزیون می گردید. با توجه به درخواست متعدد مشتریان تصمیم گرفتیم تا شما مشتریان گرامی را با جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ آشنا کنیم.

جدیدترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳

سامسونگ هر سال جدیدترین تلویزیون هایش را در رده های مختلف روانه بازار می کند. در مدل نامبر یا شماره مدل هر یک از این تلویزیون ها از یک حرف انگلیسی استفاده می شود که نشان می دهد آن تلویزیون متعلق به کدام سری است و در چه سالی وارد بازار شده. مثلا تلویزیون Cu8000 محصول سال ۲۰۲۳ است در حالی که BU8000 مدل قدیمی تر همین تلویزیون است که در سال ۲۰۲۲ می باشد. 

تلویزیون های سری C سامسونگ تلویزیون های سری B سامسونگ تلویزیون های سری A سامسونگ تلویزیون های سری T سامسونگ
سال ۲۰۲۳ سال ۲۰۲۲ سال ۲۰۲۱ سال ۲۰۲۰

در ادامه به بررسی پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ سال ۲۰۲۳ می پردازیم. توجه داشته باشید که تلویزیون هایی که نام C در مدل خود دارند تولید سال ۲۰۲۳ هستند، آن هایی که نام B دارند تولید سال ۲۰۲۲ هستند و به همین ترتیب. در ادامه به معرفی پرفروش ترین و جدیدترین تلویزیون های سامسونگ می پردازیم.

جدیدترین تلویزیون ارزان سامسونگ ۲۰۲۳

مدل های اقتصادی یا ارزان سامسونگ در بازار ایران بسیار پرفروش می باشند چرا که این تلویزیون های سامسونگ با کیفیت و روشنایی تصویر عالی و قیمتی مناسب در فروشگاه های نمایندگی سامسونگ موجود می باشند. در ادامه به معرفی جدیدترین تلویزیون های ارزان ۲۰۲۳ سامسونگ می پردازیم.

تلویزیون CU7000 سامسونگ

یکی از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳، تلویزیون CU7000 است. این تلویزیون  مجهز به صفحه نمایش کریستال، رزولوشن ۳۸۴۰ ۲۱۶۰x پیکسل ، ۱ پورت USB ، ۳ پورت HDMI و سیستم عامل تایزن ۷ می باشد. همچنین نرخ نوسازی یا همان رفرش ریت این تلویزیون ۶۰ هرتز است. تلویزیون CU7000  مجهز به ۲ بلندگو ۱۰ واتی است و توانایی تولید صدای ۲۰ وات را دارد. پردازشگر این تلویزیون  Crystal Processor 4kبوده که به همراه تکنولوژی  ۴k Upscalingرزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آن ها را از بین می برد و در نهایت محتوا را با همان کیفیت اصلی پخش می کند.

 تلویزیون CU7000 مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 بهتر است سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر بروید.

تلویزیون cu8000 سامسونگ

تلویزیون CU8000 مجهز به صفحه نمایش کریستال، رفرش ریت ۶۰ هرتز و رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل می باشد. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی HDR بوده و از فرمت های  HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون مجهز به ۲ کانال صوتی  ۱۰ واتی است و توانایی تولید صدای ۲۰ وات را دارد. این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن ۷ می باشد و دارای دستیار صوتی Bixby است. تلویزیون cu8000 دارای ۲ پورت USB، ۳ پورت HDMI 2.0 ، بلوتوث، LAN، Wi-Fi، ورودی دیجیتال و ورودی ماهواره می باشد. این تلویزیون مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 بهتر است سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر مانند تلویزیون q70c بروید. 

تفاوت تلویزیون cu7000 با CU8000 سامسونگ

شاید برایتان سوال شود که تفاوت تلویزیون CU7000 با CU8000 در چیست؟

– هر دو تلویزیون هوشمند سامسونگ بدنه باریک و ظریفی دارند اما تفاوت آن ها در پایه می باشد. پایه ی تلویزیون cu8000، T شکل  بوده اما پایه ی تلویزیون cu7000 شاخه ای است.

– تفاوت بعدی تلویزیون cu7000 و cu8000 در تعداد پورت ها است. هر دو تلویزیون دارای ۳  پورت HDMI 2.0 هستند ولی در تعداد پورت USB برابر نیستند. در واقع تلویزیون CU7000 دارای ۱ پورت USB 2.0 و تلویزیون CU8000 دارای ۲ پورت USB 2.0 می باشد.

– تلویزیون CU7000 دارای ریموت کنترل معمولی از راه دور است که میکروفون ندارد بنابراین نمی توان با دستور صوتی تلویزیون را کنترل کرد اما تلویزیون CU8000 دارای ریموت کنترل هوشمند است که به دلیل داشتن میکروفون می تواند دستورات صوتی شما را اجرا کند.

خرید اقساطی

جدیدترین تلویزیون کیولد سامسونگ ۲۰۲۳

تلویزیون های QLED سامسونگ از نقاط کوانتومی برای افزایش درخشندگی و کیفیت تصویر استفاده می کنند. این نقاط کوانتومی باعث بهبود دقت رنگ و روشنایی تلویزیون می شوند و باعث می شوند کیفیت تصویر تلویزیون QLED سامسونگ بسیار بالا باشد. همچنین تلویزیون های QLED سامسونگ دارای رزولوشن های ۸K و ۴K در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند. در ادامه ۳ مدل از جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون های QLED سامسونگ ۲۰۲۳ را معرفی می کنیم.

تلویزیون q60c سامسونگ

تلویزیون q60c یکی از جدیدترین تلویزیون های QLED سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایش qled با کیفیت تصویر ۴k رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل)، سیستم عامل تایزن ۷، ۲ پورت یو اس بی، ۳ پورت HDMI و رفرش ریت ۶۰ هرتز می باشد.همچنین این تلویزیون با ۲ بلندگوی ۱۰ واتی توانای صدای ۲۰ وات را دارد. تلویزیون q60c مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است همچنین برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 نیز خوب است اما نمی توانید از حداکثر قدرت و ظرفیت آن کنسول بهره ببرید بنابراین اگر به دنبال خرید تلویزیون گیمینگ سامسونگ هستید بهتر است به سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر مانند تلویزیون Q70C و Q80C بروید.

تلویزیون q70c سامسونگ

تلویزیون q70c سامسونگ مجهز به صفحه نمایش qled با کیفیت تصویر ۴K ، رزولوشن ۳۸۴۰۲۱۶۰x  پیکسل ، سیستم عامل تایزین ۷، ۲ پورت USB، ۴ پورت HDMI و رفرش ریت ۱۲۰هرتز می باشد. پردازشگر این تلویزیون Quantum Processor Lite است و با ۲ بلندگوی ۱۰ واتی توانایی تولید صدای ۲۰ وات را دارد.  تلویزیون q70c مجهز به فناوری ALLM و VRR می باشد. VRR مخفف عبارت Variable Refresh Rate به معنی رفرش ریت متغیر است. این قابلیت با تغییر رفرش ریت بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز در صحنه ‌های مختلف، می ‌تواند بهترین کیفیت و سرعت عمل در بازی های کامپیوتری را ارئه دهد. قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ به کار رفته تلویزیون q70c سامسونگ موجب می شود تا بازی ها را به صورت روان و شفاف اجرا کنید و با لرزش، تاری و پرش تصویر حین بازی مواجه نشوید. در نهایت تلویزیون q70c مناسب برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 می باشد.

تلویزیون q80c سامسونگ

تلویزیون q80c مجهز به صفحه نمایش qled با کیفیت تصویر ۴k ، سیستم عامل تایزن ۷ ، دو پورت یو اس بی، ۴ پورت HDMI و رفرش ریت ۱۲۰هرتز می باشد. همچنین توانایی تولید صدای ۴۰ وات را دارد. تلویزیون Q80C با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و کیفیت تصویر ۴k گزینه ای مناسب برای گیمینگ است. این تلویزیون مجهز به فناوری ALLM و VRR می باشد.  VRRمخفف عبارت Variable Refresh Rate به معنی رفرش ریت متغیر است. این قابلیت با تغییر رفرش ریت بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز در صحنه ‌های مختلف، می ‌تواند بهترین کیفیت و سرعت عمل در بازی های کامپیوتری را ارئه دهد. قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ به کار رفته در این تلویزیون موجب می شود تا بازی ها را به صورت روان و شفاف اجرا کنید و با لرزش، تاری و پرش تصویر حین بازی مواجه نشوید. در نهایت تلویزیون q80c مناسب برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 می باشد.

جدیدترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲

چناچه قصد خرید جدیدترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ را دارید این قسمت را با دقت مطالعه کنید. در ادامه ابتدا مدل تلویزیون ارزان سامسونگ ۲۰۲۲ و سپس مدل های کیولد ۲۰۲۲ را معرفی می کنیم.

تلویزیون bu8000 سامسونگ

تلویزیون BU8000 از تلویزیون های اقتصادی و پرفروش ۲۰۲۲ می باشد که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. این تلویزیون از ارزان ترین تلویزیون های کریستال ۴K سامسونگ است که  در اندازه های ۴۳ تا ۸۵ اینچی موجود و مجهز به سیستم عامل تایزن ۶٫۵ و رفرش ریت ۶۰ هرتز می باشد.همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند. تلویزیون BU8000 مناسب برای تماشای فیلم و سریال و بازی با کنسول های نسل هشتم مانند PS4 می باشد اما برای PS5 بهتر است به سراغ مدل هایی با رفرش ریت  بالاتر روید.

تلویزیون Q60B سامسونگ

تلویزیون Q60B سامسونگ  یکی از ارزان ترین و جدیدترین تلویزیون های QLED 2022 سامسونگ است که در اندازه های ۵۵ تا ۸۵ اینچ در بازار موجود می باشد. تلویزیون Q60B با کیفیت ۴K، رفرش ریت ۶۰ هرتز، سیستم عامل تایزن ۶٫۵ و نمایشگر QLED یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۲ می باشد همچنین این تلویزیون توانایی نمایش محتواهای HDR را دارد و از فرمت های HLG و  +HDR10 پشتیبانی می کند.سیستم صوتی تلویزیون Q60B شامل ۲ بلندگوی ۱۰ وات است و در مجموع صدایی استریو با توان خروجی ۲۰ وات را تولید می کند.

همانند دیگر تلویزیون های هوشمند سامسونگ، تلویزیون Q60B نیز از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی کرده و می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل نمایید. این تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (PS4) مناسب است. البته می توانید آن را به کنسول های بازی نسل نهم (PS5) نیز متصل کنید اما نمی توانید از حداکثر ظرفیت و قدرت کنسول های مذکور استفاده نمایید.

تلویزیون Q70B سامسونگ

تلویزیون q70B با کیفیت ۴K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، سیستم عامل تایزن ۶٫۵ و نمایشگر QLED یکی از ارزان ترین تلویزیون گیمینگ سامسونگ ۲۰۲۲ می باشد.تلویزیون Q70B با استفاده از تکنولوژی Quantum HDR محتوای HDR را با کیفیت بالا نمایش داده و از فرمت های +HDR10 و HLG پشتیبانی می کند.

سامسونگ در تلویزیونq70b 4 پورت HDMI 2.1 به کار برده است که خبر بسیار خوبی بخصوص برای گیمر ها می باشد. این تلویزیون توانایی پخش بازی های  ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد در نتیجه  برای بازی با کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series  X کاملا مناسب است.

سیستم صوتی تلویزیون Q70B سامسونگ  دارای ۲ بلندگوی ۱۰ واتی است که در مجموع ۲۰ وات تولید می کند. فرقی نمی کند موبایل شما اندرویدی باشد یا iOS، می توانید آن را به این تلویزیون متصل  کرده و محتوای مورد نظر خود را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.

تلویزیون Q80C سامسونگ

تلویزیون Q80B با کیفیت ۴K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی،سیستم عامل ۶٫۵ و نمایشگر QLED از بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ می باشد.این تلویزیون از فرمت های HLG و +HDR10 پشتیبانی می کند و دارای ۴ پورت HDMI نسخه ۲٫۱ می باشد که می تواند محتوای ۴K را با سرعت ۱۲۰ هرتز پخش کند.

تلویزیون Q80B به ۴ بلندگوی ۱۰ وات و ۲ ووفر ۱۰ وات مجهز است و به طور کلی دارای توان خروجی صدای ۶۰ وات می باشد.همچنین این تلویزیون از قابلیت اسمارت ویو نیز پشتیبانی کرده و می توایند گوشی خود را به تلویزیون وصل کرده و محتوا را به اشتراک بگذارید.

سامسونگ قابلیت Game Bar را برای این محصول در نظر گرفته است تا حتی در زمان انجام بازی نیز بتوانید ویژگی های گیمینگ تلویزیون را تغییر دهید. با تمام اینها می توان گفت محصول فوق، یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای است و می توانید از آن در کنار کنسول نسل ۹ خود مانند PS5 یا Xbox Series X استفاده کنید و از انجام بازی نهایت لذت را ببرید.

خرید اقساطی

جدیدترین تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ

اگر قصد خرید جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون  ۵۵ اینچ سامسونگ را دارید پیشنهاد ما، خرید تلویزیون cu7000 و cu8000 می باشد. این تلویزیون ها، ارزان ترین تلویزیون های ۴K سامسونگ می باشند که محتوای در حال پخش را با بهترین کیفیت نمایش می دهند. البته اگر به دنبال خرید تلویزیونی گیمینگ هستید بهتر است مدل های Q70C و Q80C که از رفرش ریت بالاتر و تعداد پورت های بیشتری برخوردارند را خریداری نمایید.

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 

با توجه به شرایط اقتصادی و تورم با نرخ بالا، خرید قسطی تلویزیون سامسونگ کاملا به صرفه و اقتصادی به نظر می رسد از این رو بسیاری از کاربران به دنبال خرید اقساطی تلویزیون می باشند. در خرید اقساطی اعتماد به فروشگاه عرضه کننده کالا ، اطمینان از اصالت کالا و صحت خدمات ارائه شده، اصلی ترین دغدغه متقاضیان می باشد که تقسیط این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا خرید اقساطی مطمئن را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.