جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

خرید اقساطی

گلکسی واچ، ساعت هوشمندی است که به گوشی شما متصل شده و امکان مشاهده اعلان ‌ها، پاسخ دادن به تماس‌ ها و یا حتی تماس گرفتن مستقیم را می‌ دهد. همچنین، می ‌توانید برنامه‌ های مختلف را مستقیماً از مچ دست خود کنترل کنید. سامسونگ هر ساله تعدادی گلکسی واچ بی نظیر خود را روانه ی بازار می کند و در سال ۲۰۲۳ نیز از دو مدل جدید و با کیفیت ساعت هوشمند رونمایی کرد. این ساعت های هوشمند چه مدلی بوده و چه امکاناتی دارند؟ در ادامه خواهیم فهمید.

گلکسی واچ چیست؟

گلکسی واچ (Galaxy Watch) یک ساعت هوشمند سامسونگ می باشد. این ساعت هوشمند با سیستم عامل Tizen اجرا می‌شود و قابلیت‌ های متنوعی از جمله اعلان‌ های هوشمند، پیامک، پاسخ به تماس‌ ها، مانیتورینگ فعالیت‌ های ورزشی، اندازه‌گیری ضربان قلب، نمایش ساعت و تقویم و … را دارد.

گلکسی واچ دارای طراحی جذاب و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار  می باشد . بدنه‌ ی آن از جنس فلز و شیشه‌ است. این ساعت سامسونگ همچنین قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi و بلوتوث را دارد و می‌ تواند به گوشی هوشمند سامسونگ یا گوشی‌ های دیگر به صورت بی‌سیم متصل شود.

بهترین و جدید ترین گلکسی واچ سامسونگ ۲۰۲۳

سامسونگ در ۲۶ جولای ۲۰۲۳ از گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک را رونمایی کرد. این دو واچ جدید سامسونگ به طراحی و امکانات بی نظیری مجهز شده اند و با توجه به قابلیت هایی که توسط سامسونگ به آن ها اضافه شده می توان گفت بهترین گلکسی واچ تا به این لحظه می باشند. 

امکانات گلکسی واچ سری ۶ سامسونگ

تمامی گلکسی واچ های سامسونگ از امکانات زیر بهره مندند:

  1. صفحه نمایش با کیفیت بالا: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک ساعت هوشمند باید داشته باشد، برخورداری از صفحه نمایش با کیفیت است تا به کاربر امکان مشاهده و استفاده ی راحت و آسان از امکانات را بدهد.
  2. قابلیت اتصال به گوشی گلکسی: ساعت هوشمند سری ۶ سامسونگ به گوشی هوشمند کاربر متصل شده و اجازه می دهند تماس ‌ها، پیام ‌ها و اعلان ‌های گوشی هوشمند را به صورت راحت دریافت کنید.
  3. برنامه های تناسب اندام در گلکسی واچ سری ۶: گلکسی واچ های سری ۶ یک ساعت هوشمند با ویژگی‌ های بسیار پیشرفته برای تناسب اندام و ورزشکاران می باشند. این ساعت های هوشمند با داشتن امکانات متنوعی نظیر ردیابی فعالیت بدنی، ایجاد برنامه ‌های تمرینی، نظارت بر میزان خواب ، مدیریت استرس و… می تواند ورزش کردن را لذت بخش تر کنند.
  4. برقراری تماس با واچ ۶: از پرکاربرد ترین امکانات گلکسی واچ ها می توان به برقراری تماس اشاره کرد. با ساعت هوشمند سری ۶ می توانید تماس های تلفنی مهمتان را پاسخ دهید یا تماس بگیرید.
  5. سیستم ردیابی گلکسی واچ سری ۶: یکی دیگر از قابلیت های گلکسی واچ سری ۶، سیستم ردیابی یا همان GPS می باشد.
  6. قیمت به صرفه: قیمت گلکسی واچ های جدید مانند قیمت گوشی های سامسونگ اقتصادی و به صرفه است.

گلکسی واچ ۶ سامسونگ

گلکسی واچ ۶ سامسونگ دارای بدنه ی محکم از جنس آلومنیوم می باشد. صفحه نمایش بزرگ ۱٫۵ اینچی گلکسی واچ ۶ با حاشیه های باریکتر این امکان را به شما می دهد که به راحتی برنامه های خود را مدیریت کنید. شیشه ی مقاوم به کار رفته در گلکسی واچ ۶ از رسیدن هرگونه آسیبی جلوگیری می کند. یکی از نکات مثبت واچ ۶ سامسونگ برخورداری از گواهینامه IP68 می باشد بنابراین این ساعت هوشمند سامسونگ در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی گلکسی واچ ۶ با رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ می تواند محتوا را با کیفیت خوبی ارائه دهد.

خرید اقساطی

گلکسی واچ ۶ در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری تولید شده است که به ترتیب دارای باتری ۳۰۰ و ۴۲۵ میلی آمپر ساعت می باشند و می توانند حدود ۴۰ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد برایتان کار کنند. در جدول زیر مشخصات کامل این ساعت هوشمند ۲۰۲۳ را قرار می دهیم.

جدول مشخصات گلکسی واچ ۶ سامسونگ

مشخصات

گلکسی واچ ۶
جنس بدنه

آلومنیوم

وزن ۴۰ میلیمتری

وزن ۴۴ میلیمتری

۲۸٫۷ گرم

۳۳٫۳ گرم

گواهی IP68

دارد
نوع نمایشگر

سوپر آمولد

سایز صفحه نمایش ۴۰ میلیمتری

سایز صفحه نمایش ۴۴ میلیمتری

۱٫۳ اینچ

۱٫۵ اینچ

رزولوشن  نمایشگر ۴۰ میلیمتری

رزولوشن نمایشگر ۴۴ میلیمتری

۴۳۲×۴۳۲ پیکسل

۴۸۰×۴۸۰ پیکسل

پردازشگر

اگزینوس W930
 

سیستم عامل

Android Wear OS 4, One UI Watch 5
حافظه داخلی

۱۶ گیگابایت

رم

۲ گیگابایت
باتری ۴۰ میلیمتری

باتری ۴۴ میلیمتری

 

۳۰۰ میلی آمپر ساعت

۴۲۵ میلی آمپر ساعت

حسگر ها

سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور

 مزایا گلکسی واچ ۶ سامسونگ

  • قیمت مقرون به صرفه
  • طراحی زیبا
  • وزن سبک
  • ضد آب
  • پردازنده قدرتمند

گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

گلکسی واچ ۶ کلاسیک به دو سایز ۴۳ و ۴۷ میلیمتری تولید شده است. ابعاد بدنه ۴۳ میلیمتری۴۲٫۵ x42.5 x10.9 میلیمتر و وزن آن ۵۲ گرم می باشد. گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ  ۴۷ میلیمتری نیز با ابعاد ۴۶٫۵ x46.5 x10.9 میلیمتر و وزن ۵۹ گرم عرضه شده است. همچنین، این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 است و در برابر نفوذ آب تا عمق ۱٫۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم می ‌باشد.

خرید اقساطی

گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ ۲۰۲۳ به تراشه Exynos W930 مجهز شده که از دو هسته Cortex-A55 با سرعت ۱٫۴ گیگا هرتز تشکیل شده است. پردازنده قدرتمند این ساعت هوشمند باعث عملکرد سریع و عالی آن می ‌شود. همچنین، رم گلکسی واچ ۶ به ۲ گیگابایت ارتقا یافته و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت می باشد. در جدول زیر مشخصات کامل واچ ۶ کلاسیک را قرار می دهیم.

جدول مشخصات گلکسی واچ ۶ سامسونگ

مشخصات

گلکسی واچ ۶ کلاسیک
جنس بدنه

آلومنیوم

وزن ۴۳ میلیمتری

وزن ۴۷ میلیمتری

۵۲ گرم

۵۹ گرم

گواهی IP68

دارد

نوع نمایشگر

سوپر آمولد
سایز صفحه نمایش ۴۳ میلیمتری

سایز صفحه نمایش ۴۷ میلیمتری

۱٫۳ اینچ

۱٫۵ اینچ

رزولوشن  نمایشگر ۴۳ میلیمتری

رزولوشن نمایشگر ۴۷ میلیمتری

۴۳۲×۴۳۲ پیکسل

۴۸۰×۴۸۰ پیکسل

پردازشگر

اگزینوس W930

 

سیستم عامل

Android Wear OS 4, One UI Watch 5
حافظه داخلی

۱۶ گیگابایت

رم

۲ گیگابایت
باتری ۴۳ میلیمتری

باتری ۴۷ میلیمتری

 

۳۰۰ میلی آمپر ساعت

۴۲۵ میلی آمپر ساعت

حسگر ها

سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور

مزایای گلکسی واچ ۶ کلاسیک

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی زیبا
  • قاب چرخشی
  • ضد آب
  • پردازنده قدرتمند

بهترین و جدید ترین ساعت هوشمند سامسونگ برای ورزش

اگر ورزشکار حرفه ای هستید و به دنبال خرید یک واچ هوشمند برای گوشی سامسونگتان می گردید بدون شک بهترین انتخاب گلکسی واچ سری ۶ سامسونگ می باشد. گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک به بهترین قابلیت و حسگر ها جهت سلامت بدن می باشند:

گلکسی واچ سری ۶ سامسونگ با قابلیت BioActive قادر است ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و دمای سطح پوست را اندازه‌ گیری کرده و نوار قلب تهیه کند. همچنین این ساعت های هوشمند ۲۰۲۳ دارای ویژگی تشخیص سقوط نیز می باشد به طوریکه در صورت وقوع حادثه ناشی از سقوط شدید، این  گلکسی واچ با امدادگران تماس می ‌گیرد و از وقوع حادثه جلوگیری می‌ کند.

گلکسی واچ سری ۶ دارای ویژگی‌ های مهم دیگری نیز می ‌باشند. این ساعت های هوشمند قابلیت سنجش فشار خون و هشدار نامنظمی ضربان قلب را دارند. همچنین اطلاعاتی مانند مدت زمان، مسافت، کالری سوخته شده و… را حین تمرینات ورزشی به شما ارائه می‌ دهند. با استفاده از سنسور پیشرفته BIA، قادر به اندازه‌گیری چربی بدن، عضله اسکلتی، آب بدن و شاخص توده بدنی (BMI) می‌ باشید و به شناخت بهتر و بیشتری از بدنتان می رسید.

تفاوت گلکسی واچ ۶ با گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ 

گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک هر دو، نسل جدید از ساعت هوشمند سامسونگ می باشند که تفاوت هایی با یکدیگر دارند:

  1. طراحی: طراحی گلکسی واچ ۶ کلاسیک از گلکسی واچ ۶ متفاوت است و برای کسانی که به دنبال ظاهری کلاسیک تر هستند، مناسب  می باشد . در واقع گلکسی واچ ۶ کلاسیک دارای بدنه فلزی و دکمه‌ های بزرگتری است که به طراحی کلاسیک آن کمک می‌ کند.
  2.  اندازه: گلکسی واچ ۶ در دو اندازه ی ۴۰ وو ۴۴ میلیمتر و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در دو اندازه ی ۴۳ و ۴۷ میلیمتر تولید و عرضه شده اند.
  3. قیمت: قیمت گلکسی واچ ۶ کلاسیک از گلکسی واچ ۶ بیشتر  می باشد. 

آیا گلکسی واچ ۶ ارزش خرید دارد؟

نمایشگر با کیفیت، سیستم عامل قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا، کارایی و قابلیت های پیشرفته در کنار طراحی خیره کننده همگی عواملی هستند که موجب بالا رفتن ارزش خرید گلکسی های سری ۶ سامسونگ می شوند.

قیمت گلکسی ۶ سامسونگ

هنوز گلکسی واچ های سری ۶ سامسونگ وارد بازار ایران نشدند بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها تعیین کرد اما در منابع معتبر گلکسی واچ ۶ با قیمت ۳۱۹ دلار و گلکسی واچ ۶ کلاسیک با قیمت ۴۱۹ دلار به فروش می رسند. برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند سامسونگ بهترین راه مراجعه به سایت نمایندگی سامسونگ (آل سامسونگ ) می باشد.

خرید قسطی گلکسی واچ سامسونگ

در سایت تقسیط می توانید نسبت به خرید قسطی ساعت های هوشمند سامسونگ با اقساط ۱۲ ماهه اقدام نمایید. شاید برایتان سوال شود که چرا باید از نمایندگی سامسونگ قسطی ساعت بخریم؟ موارد زیر مزایای خرید قسطی گلکسی واچ از نمایندگی سامسونگ هستند:

  • خرید قسطی گلکسی واچ با ضمانت سلامت و اصالت کالا
  • خرید قسطی گلکسی واچ با کمترین بهره
  • خرید قسطی گلکسی واچ با قیمت مناسب و رقابتی از فروشگاه های معتبر
  • تحویل سریع  ساعت هوشمند سامسونگ تنها با پرداخت یک چهارم قیمت کل کالا
  • خرید گلکسی واچ  با اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه بر اساس انتخاب خودتان
  • اعتبار سنجی سریع (در طولانی ترین حالت اگر مدارک شما کامل نباشد طی ۷۲ ساعت اعتبار سنجی شما انجام خواهد شد خواهد شد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.