خرید اقساطی گوشی سامسونگ a52

خرید قسطی گوشی سامسونگ A52

با وجودی که گوشی موبایل یکی از اقلام ضروری در زندگی همه ما است، بالا رفتن قیمت گوشی در بازار و نوساناتی که در بازار موبایل وجود دارد، باعث شده بسیاری از ما نتوانیم گوشی مورد علاقه مان را بخریم و در عوض، به گوشی های ارزان تری که خرید آن ها فشار مالی کمتری در پی دارد راضی شویم.

یکی از گوشی های محبوب در بازار گوشی a52 سامسونگ است که با امکانات متنوع و کیفیت بالا موفق شده رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. اگر شما هم دوست دارید گوشی a52 سامسونگ را به صورت قسطی خریداری کنید، با ما همراه باشید.

سامانه تقسیط با در نظر داشتن مشکلات و دغدغه های مشتریان، امکان خرید اقساطی گوشی سامسونگ a52 را با کمترین کارمزد فراهم آورده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی a52 سامسونگ و شرایط خرید قسطی آن از طریق سامانه تقسیط بپردازیم.

مشخصات گوشی a52 سامسونگ

خرید قسطی گوشی سامسونگ A52

گوشی A52 سامسونگ یکی از گوشی های سری A سامسونگ است که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این گوشی نسل جدید تر گوشی محبوب A51 است. گوشی های گلکسی A53 و  A54 هم مدل های جدید تر گوشی A52 هستند که می توانید آن ها را از طریق دریافت اعتبار از سامانه تقسیط خریداری نمایید.

خلاصه ای از مشخصات گوشی a52 سامسونگ را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید؛ در ادامه این مقاله به نقد و بررسی بیشتر این گوشی خواهیم پرداخت.

جدول مشخصات گوشی سامسونگ A52

بدنه گوشی ۱۵۹٫۹ در ۷۵٫۱ در ۸٫۴ میلی متر

فریم و قاب پشتی از جنس پلاستیک

محافظ صفحه گوریلا گلس ۵

وزن: ۱۸۹ گرم

گواهینامه IP67

صفحه نمایش نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپرآمولد

رفرش ریت ۹۰ هرتزی

روشنایی ۸۰۰ نیت

نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۴٫۱%

تراکم پیکسلی ۴۰۷

سخت افزار Qualcomm SM7125 Snapdragon

Octa-core (2×2.3 GHz Kryo 465 Gold & 6×1.8 GHz Kryo 465 Silver)

Adreno 618

رم و حافظه داخلی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی
دوربین پشت لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی،  f/1.8، ۲۶ میلی متر،  ۱/۱٫۷″، ۰٫۸µm، PDAF، لرزشگیر نوری

لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۲۳ درجه، f/2.2، ۱٫۱۲µm

لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی f/2.4

لنز عمق ۵ مگاپیکسلی f/2.4

دوربین جلو لنز واید ۳۲ مگاپیکسلی ۲۶ میلی متری، f/2.2، ۱/۲٫۸″، ۰٫۸µm
باتری باتری لیتیوم پلیمری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

قابلیت فست شارژ ۲۵ واتی با سیم

رنگ ها مشکی، سفید، بنفش، آبی

 

چرا خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ؟

خرید قسطی گوشی سامسونگ A52

خرید قسطی یکی از روش های بسیار پر طرفدار برای خرید کالا های گران قیمتی مثل گوشی موبایل است. در صورتی که پول نقد برای خرید گوشی موبایل نداشته باشید، یکی از بهترین راهکارها ها این است که گوشی مورد نظرتان را به صورت قسطی بخرید. به ویژه با توجه به این که گوشی یک کالای ضروری است، خرید قسطی بخش عمده مشکلات مشتریان را حل می کند.

در ادامه چند تا از مهم ترین مزیت های خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ را با هم بررسی می کنیم:

فشار مالی کمتر برای خرید گوشی a52

یکی از مزیت های خرید قسطی گوشی کاهش فشار مالی است. به عنوان مثال زمانی که قصد خرید کالایی مثل گوشی موبایل را از طریق سامانه تقسیط داشته باشید، فقط کافی است برای دریافت کالا یک چهارم مبلغ کل آن را بپردازید. مثلا در صورتی که بخواهید یک گوشی ۱۰ میلیون تومانی بخرید، پیش پرداخت شما ۲۵ درصد مبلغ کل یعنی ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. فشار اقتصادی پرداخت این مبلغ به مراتب کمتر از ۱۰ میلیون تومان است.

حتی برخی مشتریان که در ابتدا هزینه کامل گوشی را می توانند بپردازند، ترجیح می دهند از روش قسطی استفاده کنند و به اصطلاح حساب خود را به یک باره خالی نکنند. کاهش فشار مالی برای گوشی هایی که قیمت بالایی دارند، محسوس تر است.

افزایش ۴ برابر قدرت خرید گوشی گلکسی a52

همانطور که گفتیم پیش پرداخت لازم برای خرید گوشی از طریق سامانه تقسیط، یک چهارم مبلغ کل است. این امکان، قدرت خرید شما را چهار برابر می کند. مثلا تصور کنید که ۱۰ میلیون تومان پول نقد آماده کرده اید که یک گوشی موبایل میان رده معمولی بخرید. طبیعتاً همه ما دوست داریم که بهترین گوشی های موبایل را داشته باشیم اما بزرگترین مانعی که باعث می شود نتوانیم گوشی رویایی خود را بخریم، قیمت بالای موبایل های پرچمدار و پیشرفته است.

حالا اگر با همین پولی که آماده کرده ایم، از سامانه تقسیط خرید کنیم، می توانیم حداکثر یک گوشی به ارزش ۴۰ میلیون تومان بخریم، در حالی که  تنها ۱۰ میلیون تومان در ابتدای کار پرداخت می کنیم. گوشی ۱۰ میلیونی کجا و گوشی ۴۰ میلیونی کجا. به همین شیوه، خرید قسطی گوشی موبایل، قدرت خرید شما را ۴ برابر می کند.

خرید گوشی a52 سامسونگ با یک چهارم قیمت

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت یک جای هزینه گوشی a52 را ندارید، می توانید فقط یک چهارم یا ۲۵ درصد قیمت گوشی را بپردازید و در کمتر از ۳ روز کاری، اعتبار لازم برای خرید گوشی را از سامانه تقسیط دریافت کنید. تقسیط این امکان را به شما می دهد که در اسرع وقت تنها با یک چهارم قیمت گوشی a52 را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر سامسونگ دریافت نمایید و باقی هزینه را در اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه بپردازید.

خرید گوشی a52 سامسونگ بدون نگرانی از نوسانات قیمت

نوسانات قیمت گوشی یکی از دغدغه های مهم و قابل درک مشتریانی است که قصد دارند گوشی موبایل بخرند. مثلا این اتفاق پیش می آید که مشتری قصد خرید یک گوشی ۲۰ میلیون تومانی را دارد ولی در حال حاضر به این اندازه پول ندارد. بنابراین تصمیم می گیرد چند ماه پس انداز کند اما بعد از مدتی قیمت گوشی ناگهان بالا می رود. مشکل نوسانات نرخ ارز و قیمت گوشی را نمی شود حل کرد اما یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با این مشکل خرید قسطی است.

درست است که شما برای خرید قسطی باید کارمزد پرداخت کنید و در نهایت بعد از این که اقساط یک ساله شما تمام می شود، نسبت به قیمت اولیه گوشی، مبلغی هم به عنوان کارمزد پرداخت کرده اید، اما این مبلغ در مقابل ضرری که نوسانات قیمت گوشی می توانست در این یک سال به شما بزند، قابل چشم پوشی است.

آیا خرید قسطی گوشی a52 برای من مناسب است؟

سامانه تقسیط مخاطبین گسترده ای دارد. همیشه خرید قسطی بهترین گزینه نیست، اما در بسیاری از موارد خرید قسطی نسبت به خرید نقدی تصمیم بهتر و هوشمندانه تری است. مثلا:

اگر پول شما برای خرید گوشی a52 سامسونگ کافی نیست،

در صورتی که خرید نقدی گوشی a52 برای شما فشار مالی به همراه دارد،

اگر مبلغ لازم برای خرید یک گوشی موبایل را دارید اما ترجیح می دهید گوشی بهتری بخرید،

و اگر نگران هستید در ماه های آینده قیمت گوشی بالا برود و ضرر کنید،

خرید اقساطی گوشی موبایل a52 سامسونگ می تواند راه حل بسیار خوبی برای شما باشد.

از سامانه تقسیط خرید کنیم یا نه؟

تا اینجا به گوشی a52 و مزایای خرید قسطی آن پرداختیم و حالا نوبت به آن رسیده که خدمات سامانه تقسیط را به شما عزیزان معرفی کنیم. سامانه تقسیط یک سامانه جامع خرید اقساطی انواع کالا از جمله گوشی های هوشمند سامسونگ و سایر برند های معتبر است. این سامانه اعتبار لازم جهت خرید قسطی کالا از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر را به شما عزیزان اختصاص می دهد. شما می توانید در صورتی که قصد خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ را دارید، به راحتی از طریق وبسایت تقسیط، درخواست خرید خود را ثبت کنید. پس از احراز هویت، اعتبار لازم از طرف سامانه تقسیط به شما تخصیص داده می شود و می توانید کالای مورد نظرتان را از فروشگاه های معتبر طرف قرارداد تقسیط خریداری کنید.

در ادامه مراحل خرید از طریق تقسیط را بیشتر توضیح خواهیم داد. از جمله مزایای خرید قسطی گوشی a52 از سامانه تقسیط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– خرید اقساطی گوشی سامسونگ a52 از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر طرف قرارداد تقسیط با ضمانت سلامت و اصالت کالا

– خرید اقساطی موبایل سامسونگ a52 با کمترین بهره

– خرید قسطی گوشی سامسونگ a52 با قیمت مناسب و رقابتی از فروشگاه های معتبر

– تحویل سریع گوشی تنها با پرداخت یک چهارم قیمت کل کالا

– خرید گوشی سامسونگ a52 اقساطی با کمترین پیش پرداخت؛ تنها ۲۵٪ قیمت

– خرید قسطی بدون سقف؛ هر چقدر دوست دارید از تقسیط اعتبار دریافت کنید

– خرید گوشی سامسونگ a52 با اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه بر اساس انتخاب خودتان

– اعتبار سنجی سریع (در طولانی ترین حالت اگر مدارک شما کامل نباشد طی ۷۲ ساعت اعتبار سنجی شما انجام خواهد شد خواهد شد)

مدارک مورد نیاز برای خرید گوشی سامسونگ a52 از سامانه تقسیط

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ a52 از طریق سامانه تقسیط، باید یک سری مدارک ارائه کنید. این مدارک در صفحه شرایط و ضوابط وبسایت توضیح داده شده است. در صورت کامل نبودن مدارک یا هر مشکل دیگری، حتما با تیم اعتبار سنجی تقسیط تماس بگیرید تا راهکار های جایگزین خدمت شما معرفی شود.

تلاش سامانه تقسیط همواره این بوده که مشتریانی که سابقه مالی خوبی در سیستم اعتباری کشور دارند بتوانند در سریع ترین حالت ممکن اعتبار خرید اقساطی را دریافت کرده و کالای مورد نظر خود را بخرند.

مراحل خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ از تقسیط

مراحل دریافت اعتبار جهت خرید قسطی گوشی a52 از طریق تقسیط تا حد ممکن کوتاه و سریع طراحی شده است:

۱٫ ثبت درخواست

در اولین مرحله روی گزینه ثبت درخواست در سایت تقسیط کلیک کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده را به صورت دقیق و صحیح وارد سایت کنید. دقت در وارد کردن اطلاعات به تسریع مراحل بعدی کمک قابل توجهی می کند.

۲٫ احراز هویت

کارشناسان واحد اعتبار سنجی تقسیط با بررسی اطلاعاتی که در سایت ثبت کرده اید، احراز هویت شما را در سریع ترین حالت ممکن انجام می دهند. این مرحله در صورت وجود مشکل یا مغایرت در طولانی ترین حالت کمتر از ۳ روز کاری زمان می برد.

۳٫ دریافت پیامک تایید

در صورتی که اطلاعات شما مشکلی نداشته باشد و در سیستم اعتباری کشور سابقه خوبی داشته باشید، پس از احراز هویت یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود. دریافت این پیامک به منزله تخصیص اعتبار است.

۴٫ مراجعه حضوری به فروشگاه و خرید قسطی کالا

بعد از دریافت پیامک می توانید به فروشگاه یا نمایندگی طرف قرارداد با تقسیط مراجعه کنید و با ارائه مدارک ارائه شده و واریز پیش پرداخت، کالای مورد نظر را خریداری کنید.

بررسی گوشی گلکسی a52 سامسونگ

حالا که با مراحل خرید قسطی گوشی از طریق سامانه تقسیط آشنا شدیم، بهتر است به بررسی گوشی گلکسی a52 سامسونگ بپردازیم و ببینیم این گوشی ارزش خرید دارد یا نه.

طراحی گوشی a52

گوشی a52 از طراحی و ظاهر مینیمال و جذابی برخوردار است و در رنگ های سیاه، سفید، بنفش و آبی به بازار عرضه شده. فریم و قاب پشتی از جنس پلاستیک است و گرچه احساس گوشی هایی که از فلز و گلس ساخته شده اند را منتقل نمی کند، اما سبک و خوش دست است. این گوشی در برابر ورود آب و گرد و خاک مقاوم است و در کل دوام و استحکام خوبی دارد.

صفحه نمایش گوشی a52

همانطور که در مشخصات این گوشی ذکر شد، صفحه نمایش گلکسی a52 از نوع سوپرآمولد با اندازه ۶٫۵ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. رزولوشن و کیفیت خوب و روشنایی مناسب به همراه دقت رنگ بالا از جمله ویژگی هایی است که این نمایشگر را به یکی از نمایشگر های بی رقیب در این بازه قیمتی تبدیل کرده است.

باتری گوشی a52 سامسونگ

باتری گوشی a52 همانطور که در مشخصات اشاره شد دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت فست شارژ است. به طور کلی باتری این گوشی را نمی توان به عنوان یکی از نقاط قوت این گوشی نام برد. عملکرد این باتری معمولی است و کمتر از یک روز کامل شارژ نگه می دارد.

دوربین گوشی a52 سامسونگ

این گوشی به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور های ماکرو و عمق که هر یک ۵ مگاپیکسلی هستند مجهز است. از نظر کیفیت عکاسی و فیلمبرداری، گوشی a52 در سطح بسیار خوبی ارزیابی می شود و می تواند به نسبت قیمت، رضایت کاربر را به دست آورد.

سوالات متداول

آیا گوشی a52 سامسونگ برای گیمینگ مناسب است؟

گلکسی a52 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ است که برای گیمینگ طراحی نشده با این حال پردازنده قوی این گوشی به شما اجازه می دهد بسیاری از بازی های معروف را اجرا کنید. البته توجه داشته باشید که این گوشی امکان اجرای بازی ها را در بالاترین سطح گرافیک ندارد و دچار مشکل می شود.

خرید قسطی گوشی سامسونگ از طریق تقسیط چقدر طول می کشد؟

اگر مدارک مشتری ایرادی نداشته باشد و اعتبار لازم را داشته باشد، درخواست خرید اقساطی کالا در کمتر از ۲۴ ساعت تایید می شود و در موارد دیگر ممکن است حداکثر ۳ روز کاری طول بکشد. پس از تایید اطلاعات و احراز هویت، شما می توانید خرید خود را با ارائه مدارک خواسته شده انجام دهید.

آیا امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ a52 با چک وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از اعتبار سنجی با ارائه چک صیادی به نام خودتان گوشی سامسونگ a52 را از فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط به صورت اقساطی خریداری کنید.

آیا امکان خرید گوشی سامسونگ a52 با اقساط ۱۲ ماهه وجود دارد؟

بله شما می توانید تعداد اقساط گوشی سامسونگ a52 را از حداقل ۲ تا حداکثر ۱۲ ماه به صورت دلخواه انتخاب کنید.

آیا امکان افزایش پیش پرداخت وجود دارد؟

بله حداقل مبلغ پیش پرداخت ۲۵% قیمت کل کالا است اما شما می توانید این مبلغ را تا هر میزان که دوست داشتید افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.