مقایسه گوشی a54 با Poco x5 pro

خرید اقساطی

در این مطلب قصد داریم به مقایسه گوشی a54 با poco x5 pro بپردازیم. اگر شما هم برای خرید گوشی میان این مدل مردد هستید، این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

گوشی a54 سامسونگ

گوشی a54 از جدید ترین گوشی سری a سامسونگ  ۲۰۲۳ می باشد که به تازگی تولید و عرضه شده است. این گوشی نسخه به روز و پیشرفته تر گوشی a53 سامسونگ است و علاوه بر طراحی به امکانات فق العاده ای مجهز شده است.

گوشی Poco x5 pro شیائومی

گوشی poco x5 pro نیز از سری گوشی های جدید شیائومی می باشد که در ۷ فوریه ۲۰۲۳ عرضه شد و توانست به فروش نسبتا خوبی دست یابد اما آیا واقعا این گوشی رقیب گوشی a54 است؟ کدام مدل در رده بالاتر قرار می گیرد؟ در ادامه خواهیم فهمید.

مقایسه نمایشگر گوشی A54 با poco x5 pro

گوشی A54 مجهز به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل می باشد. نوع نمایشگر این گوشی SUPER AMOLEDو نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. از طرفی poco x5 pro مجهز به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل می باشد. از نظر نمایشگر این دو گوشی بسیار مشابه یکدیگر می باشند و تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند.

خرید اقساطی

مقایسه دوربین گوشی a54 با poco x5 pro

دوربین گوشی A54 شامل:دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسل ، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل می باشد. اگر به دنبال خرید گوشی با دوربین خوب و قیمتی مناسب هستید گوشی a54 گزینه مناسبی است چرا که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می توانند عکس های بی نظیر و با کیفیتی را برایتان به ثبت برسانند.

دوربین گوشی poco x5 pro شامل لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسل، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل می باشد.

طبق تجربه کاربران، عملکرد دوربین گوشی a54 بهتر از گوشی poco x5 pro می باشد. گوشی a54 رنگ ‌ها را کمی طبیعی‌ تر ثبت می‌ کند و جزئیات را به خوبی حفظ می ‌کند. ممکن است با خود فکر کنید دوربین poco x5 بهتر است اما اینطور نیست. امروزه تعداد مگاپیکسل بالا به معنی دوربین بهتر نیست بلکه اندازه سنسور است که تعیین کننده کیفیت عکس است و طبق تجربه کاربران، عملکرد دوربین گوشی  a54 در نور کم بهتر می باشد. 

مقایسه باتری گوشی a54 با poco x5 pro

باتری هر دو گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد و می تواند شارژ را به خوبی و برای مدت طولانی نگه دارد اما یک تفاوت میان این دو گوشی از نظر باتری وجود دارد. گوشی a54 دارای کابل تایپ سی می باشد اما آداپتور شارژ وجود ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید درصورتیکه گوشی poco x5 pro مجهز به آداپتور می باشد.

مقایسه سخت افزار و پردازنده گوشی a54 با poco x5 pro

خرید اقساطی

گوشی Samsung Galaxy A54 از چیپست Exynos 1380 بهره می‌ برد و با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌ شود. از طرف دیگر، گوشی Poco X5 Pro با همین ترکیب مشخصات رم و حافظه داخلی تولید شده ، اما از چیپست Snapdragon 778G به عنوان پردازنده اصلی خود استفاده می ‌کند.

همچنین گوشی Galaxy A54 با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 و گوشی Xiaomi Poco X5 Pro با سیستم عامل  اندروید ۱۲ و MIUI 14 for POCO عرضه شده اند. بخش مهم دیگری که برای مقایسه می ‌تواند مهم باشد، چیپست است. گوشی سامسونگ A54 با داشتن چیپست Exynos 1380 (با فناوری ۵ نانومتر) از قدرت بیشتری نسبت به گوشی شیائومیPoco X5 Pro با چیپست Qualcomm Snapdragon 778G 5G (با فناوری ۶ نانومتر) برخوردار است.بنابراین با توجه به مطالب ذکر شده، می توان گفت که گوشی a54 عملکرد بهتر و سریع تری نسبت به گوشی poco x5 pro دارد.

گوشی a54 بهتر است یا گوشی poco x5 pro

عملکرد گوشی گلکسی a54 و گوشی poco x5 pro بسیار نزدیک به یکدیگر است و همین موضوع انتخاب را برای مشتریان سخت می کند اما در آخر گوشی A54  برنده است چرا که با برخورداری از سخت افزار بهتر و دوربین قدرتمند تر ارزش خرید بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.