نحوه ریست تلویزیون سامسونگ

خرید اقساطی

آیا وقتی تنظیمات تلویزیون سامسونگ با مشکل روبرو می شود میتوانید با ریست فکتوری، این مشکلات را حل کنید؟ خبر خوشحال کننده، این است که در بسیاری از موارد، ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ می تواند بسیاری از مشکلات قسمت تنظیمات تلویزیون را حل کند اما الزاما این موضوع درباره تمام مشکلات نرم افزاری تلویزیون سامسونگ صدق نمی کند.

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد داشته باشید تلویزیون سامسونگ و تنظیمات آن را ریست فکتوری کنید و یا  تلویزیون سامسونگ را به تنظیمات کارخانه برگردانید. ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ، پروسه ای ساده و چند مرحله ای است اما باید این مراحل را به ترتیب سپری کنید.

برخی از موضوعات سرچ شده در این باره و توسط کاربران تلویزیون های سامسونگ عبارتند از:

 

ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ سری ۵

ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ سری ۶

ریست تلویزیون سامسونگ قدیمی

ریست تلویزیون سامسونگ بدون کنترل

تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ اسمارت

ریست فکتوری تلویزیون اندروید بدون کنترل

ریست کردن تلویزیون سامسونگ اسمارت

ریست تنطیمات تلویزیون سامسونگ

چگونه تلویزیون سامسونگ را ریست فکتوری کنیم

تلویزیون های هوشمند سامسونگ دارای قابلیت های متعددی هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل در مورد سیگنال ها، شبکه، تصاویر و صدای تلویزیون سامسونگ، این مشکلات را شناسایی و حل می کنند.

شما می توانید تنظیمات انواع مدل های تلویزیون را به تنظیمات کارخانه برگردانید. به این منظور ابتدا وارد قسمت Setting، سپس General  شوید سپس گزینه Reset را انتخاب کرده و PIN (به صورت پیش فرض، ۰۰۰۰  است) را وارد کرده سپس Reset را انتخاب کنید. در نهایت برای به پایان رساندن این پروسه، گزینه OK را انتخاب کنید.

انواع روش های ریست فکتوری تلویزیون های سامسونگ

به طور کلی از دو روش هارت ریست و سافت ریست برای تلویزیون های سامسونگ استفاده می شود.

اگر تصویر تلویزیون، فریزر شده و نمی تونید برنامه مورد علاقه تان را ببینید لازم است که تلویزیون سامسونگ را ریست کنید. با ریست کردن تلویزیون سامسونگ، عملکرد آن نیز به حالت اول بر میگردد. پس از ریست کردن تلویزیون سامسونگ، همه چیز حتی کانال های ذخیره شده و ساعت یا تامیر تنظیم شده نیز به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمیگردد.

نحوه سافت ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ بدون پین:

۱:  ریموت کنترل را در دست بگیرید

۲: دکمه پاور را پایین نگه دارید

۳: منتظر بمانید تا این این پروسه تکمیل شود

۴: مجددا دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید

۵: اکنون تلویزیون مجددا روشن می شود

 نحوه هارد ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ

در اینجا روش ریست تلویزیون هوشمند سامسونگ را توضیح میدهیم . قبل از شروع این مراحل به خاطر داشته باشید که همه تنظیمات شخصی سازی شده تلویزیون اسمارت سامسونگ پس از ریست به حالت پیش فرض کارخانه بر میگردند و تمام برنامه هایی که نصب کرده اید پاک می شوند.

قبل از استتفاده از روش هارد ریست فکتوری، سعی کنید از روش سافت ریست، مشکل تلویزیون سامسونگ را حل کنید. برای هارد ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱: ابتدا دکمه پاور را فشار داده و پایین نگه دارید تا دستگاه خاموش شود.

۲: برای دسترسی به منوی اصلی، دکمه Menu را فشار دهید.

۳: با استفاده از فلش های بالا و پایین، صفحه را به بالا و پایین حرکت دهید و سپس کد مورد نیاز را وارد کنید گزینه Support را برای هر کدام از لیست زیر انتخاب کنید:

خرید اقساطی

۴: با استفاده از فلش ها، گزینه Self Diagnosis را انتخاب کنید

۵: گزینه Reset را انتخاب کنید

۶: در این مرحله، تلویزیون از شما درخواست کد امنیتی می کند که به صورت پیش فرض، ۰۰۰۰ است.

۷: وقتی علامت هشدار ظاهر شد از فلش چپ و راست ریموت برای انتخاب Yes استفاده کرده و Enter را بزنید.

۸: در اینجا ریست فکتوری، به پایان میرسد.

نحوه ریست کردن تلویزیون اسمارت سامسونگ به حالت پیش فرض Black Screen Mode

اگر صفحه ای سیاه را در تلویزیون میبینید و نمی توانید برنامه های در حال پخش ببینید ممکن است لازم باشد مراحل عیب یابی زیر را دنبال کنید:

۱: از اتصال تلویزیون به برق مطمئن شوید

۲: چک کنید که آیا باکس ارائه دهنده، سرویس با مشکل روبرو شده است یا خیر مثلا اگر در حال تماشای برنامه ای از DVD پلیر هستید آن را چک کنید.

۳: تلویزیون سامارت سامسونگ را ریست کنید

تلویزیون سامسونگ را طی مراحل زیر ریست کنید

۱: وارد قسمت منوی ریموت کنترل شوید

۲: گزینه Setting را از منو انتخاب کرده و Enter را فشار دهید

۳: وارد قسمت  Support  شده و Enter را  بزنید سپس Self Diagnosis را انتخاب کرده و Enter را بزنید تا این پروسه، تکمیل شود.

۴: اکنون گزینه Reset را فشار دهید

۵: کد امنیتی را وارد کرده و اینتر را بزنید.

نحوه ریست کردن تنظیمات صدای تلویزیون سامسونگ

شما می توانید تنظیمات صدای تلویزیون را نیز به حالت پیش فرض کارخانه برگردانید. این قسمت شامل گزینه هایی مانند Balance، Equalizer changes، فرمت HDMI ، Audio Delay  و Auto Volume است.

اگر به صورت دستی تغییراتی را در تنظیمات صدا اعمال کردید اما راضی نبودید می توانید از گزینه Reset Sound برای برگرداندن تنظیمات صدا به حالت پیش فرض استفاده کنید. به این منظور ابتدا وارد قسمت تنظیمات، سپس گزینه Sound Setting شده و Expert Setting را انتخاب کنید. در نهایت بر روی گزینه Reset Sound ضربه  بزنید.

نحوه ریست کردن تنظیمات اسمارت هاب و سامسونگ اکانت

برای همه کاربران تلویزیون های اسمارت سامسونگ، ریست کردن اسمارت هاب به معنای ری استور کردن تنظیمات تلویزیون به تنظیمات پیش فرض کارخانه است که همه اطلاعات مربوط به اکانت تلویزیون را حذف می کند.

در اینجا استریم اپ هایی که قبلا بر روی دستگاه، بارگذاری شده اند همچنان کار می کنند اما اپلیکیشن هایی که به My Apps افزوده شده اند باید مجددا دانلود و نصب شوند.

به این منظور ابتدا وارد قسمت Setting، سپس Support و Self Diagnosis و در نهایت Reset Smart Hub شوید.

سخن آخر:

در اینجا چند روش ر برای ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ در اختیار شما قرار دادیم که با استفاده از آنها می توانید تنظیمات تلویزیون سامسونگ را به حالت پیش فرض برگردانید. توجه کنید که تنظیمات قبلی تلویزیون، همگی پاک شده و تلویزیون پس از ریت به تنظیمات کارخانه برمیگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.