پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ

خرید اقساطی

پرفروش ترین تلویزیون لزوما بهترین تلویزیون نیست بلکه تلویزیونی است که علاوه بر قیمت مناسب از امکانات فوق العاده ای نیز بهره مند باشد. هر ساله چندین مدل تلویزیون سامسونگ از نظر کاربران محبوب شده و به فروش بالایی می رسند. در این مطلب قصد داریم به معرفی پرفروش ترین تلویزیون های ۲۰۲۳، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ سامسونگ بپردازیم.

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 

سامسونگ هر سال جدیدترین تلویزیون هایش را در رده های مختلف روانه بازار می کند. در مدل نامبر یا شماره مدل هر یک از این تلویزیون ها از یک حرف انگلیسی استفاده می شود که نشان می دهد آن تلویزیون متعلق به کدام سری است و در چه سالی وارد بازار شده. مثلا تلویزیون Cu8000 محصول سال ۲۰۲۳ است در حالی که BU8000 مدل قدیمی تر همین تلویزیون است که در سال ۲۰۲۲ وارد شده است.

تلویزیون های سری C سامسونگ

تلویزیون های سری B سامسونگ تلویزیون های سری A سامسونگ تلویزیون های سری T سامسونگ
سال ۲۰۲۳ سال ۲۰۲۲ سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۰

شماره سریال تلویزیون های سامسونگ شامل ۱۵ کاراکتر الفبایی عددی است که چیزهای زیادی در مورد تلویزیون به شما می گوید. می توانیم این ۱۵ کاراکتر را به ۷ مجموعه تقسیم کنیم. از سریال نامبر می توانیم اطلاعات مفیدی مانند تاریخ تولید (ماه و تاریخ)، کارخانه تولید و کشوری که در آن مونتاژ شده است، به دست آوریم

پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳

تنوع تلویزیون های اقتصادی سامسونگ بسیار زیاد است به طوریکه که با هر بودجه ای می توانید صاحب یک تلویزیون با کیفیت سامسونگ شوید. تلویزیون های اقتصادی سامسونگ با کیفیت و روشنایی بالا می توانند تجربه ای بی نظیر از تماشای فیلم و سریال برایتان رقم بزنند.از طرفی با تلویزیون های پیشرفته جدید سامسونگ می توانید بازی و فیلم را با بالاترین کیفیت تماشا کنید. در ادامه به معرفی بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ می پردازیم.

جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون ارزان سامسونگ ۲۰۲۳

تلویزیون های ارزان یا همان اقتصادی سامسونگ، محبوب ترین سری تلویزیون در میان مردم می باشند. این تلویزیون ها با کیفیت تصویر ۴K و روشنایی عالی، محتوا را با عالی ترین کیفیت پخش می کنند. تلویزیون های اقتصادی همانند گوشی های میان رده سامسونگ هم از امکانات کافی و هم از قیمت مقرون به صرفه بهره مندند. در ادامه به معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین تلویزیون های اقتصادی سامسونگ ۲۰۲۳ می پردازیم.

تلویزیون CU7000 سامسونگ 

تلویزیون cu7000 از سری تلویزیون های اقتصادی سامسونگ است که از امکانات و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار بوده و مناسب برای تماشای فیلم و سریال است.. این تلویزیون  مجهز به صفحه نمایش کریستال، رزولوشن ۳۸۴۰ ۲۱۶۰x پیکسل ، ۱ پورت USB ، ۳ پورت HDMI ، سیستم عامل تایزن ۷، تکنولوژی HDR بوده و از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند.  سامسونگ در تلویزیون cu7000 ویژگی PurColor را به کاربرده است. این ویژگی باعث می شود تا تلویزیون cu7000 سامسونگ، بتواند طیفی وسیعی از رنگ ها را به نمایش گذاشته و تصویری بهتر و خیره کننده تری را به شما ارائه دهد. همچنین نرخ نوسازی یا همان رفرش ریت این تلویزیون ۶۰ هرتز است. تلویزیون CU7000  مجهز به ۲ بلندگو ۱۰ واتی است و توانایی تولید صدای ۲۰ وات را دارد.

تلویزیون CU7000 مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 بهتر است سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر بروید.

تلویزیون CU8000 سامسونگ 

تلویزیون CU8000 سامسونگ، یکی از ارزان ترین تلویزیون های کریستال ۴K است که علاوه بر امکانات و طراحی بی نظیر، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایش کریستال، رفرش ریت ۶۰ هرتز، سیستم عامل تایزن ۷، دو پورت USB، ۳ پورت HDMI ، رزولوشن ۳۸۴۰ ۲۱۶۰x پیسکل و پردازشگر  Crystal Processor 4k بوده و از فرمت HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به ۲ اسپیکر ۱۰ واتی با تولید صدای ۲۰ وات است.اگرچه تلویزیون CU8000 از ویژگی ‌هایی مانند HDR و HLG پشتیبانی می‌ کند، اما این ویژگی ‌ها تنها بخشی از نیازهای PS5 هستند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه بازی عالی با PS5 هستید، بهتر است به سراغ مدل هایی با رفرش ریت بالاتر بروید.

چرا رفرش ریت در خرید تلویزیون گیمینگ مهم است؟

 در واقع رفرش ریت یا نرخ نوسازی، تعداد تصاویری است که هر تلویزیون در هر ثانیه روی صفحه نمایش خود نشان می دهد. در گیمینگ یا هنگام بازی کردن، رفرش ریت بسیار مهم است زیرا بازیکنان نیاز دارند تا تصاویر با سرعت بالا و بدون تأخیر نمایش داده شوند تا بتوانند بهتر و با دقت بیشتری بازی کنند بنابراین داشتن یک تلویزیون با رفرش ریت بالا برای گیمینگ بسیار مهم است.

پرفروش ترین تلویزیون های QLED سامسونگ 

خرید اقساطی

تلویزیون های QLED سامسونگ از نقاط کوانتومی برای افزایش درخشندگی و کیفیت تصویر استفاده می کنند. این نقاط کوانتومی باعث بهبود دقت رنگ و روشنایی تلویزیون می شوند و باعث می شوند کیفیت تصویر تلویزیون QLED سامسونگ بسیار بالا باشد. همچنین تلویزیون های QLED سامسونگ دارای رزولوشن های ۸K و ۴K در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند. از دیگر مزایای تلویزیون های QLED سامسونگ می توان به وضوح و روشنایی بالا و رنگ های پر جنب و جوش اشاره کرد. در ادامه ۳ مدل از جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون های QLED سامسونگ ۲۰۲۳ را معرفی می کنیم.

تلویزیون  Q60C سامسونگ

تلویزیون q60c یکی از جدیدترین تلویزیون های QLED سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است. این تلویزیون بر روی پایه ای مستطیل شکل قرار گرفته و در اندازه های ۴۳/۵۰/۵۵/۶۵/۷۵/۸۵ اینچ تولید و عرضه شده است. تلویزیون q60c مجهز به صفحه نمایش qled با کیفیت تصویر ۴k رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل)، سیستم عامل تایزن ۷، ۲ پورت یو اس بی، ۳ پورت HDMI و رفرش ریت (نرخ نوسازی) ۶۰ هرتز می باشد.همچنین این تلویزیون با ۲ بلندگوی ۱۰ واتی توانای صدای ۲۰ وات را دارد. تلویزیون q60c مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است همچنین برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 نیز خوب است اما نمی توانید از حداکثر قدرت و ظرفیت آن کنسول بهره ببرید بنابراین اگر به دنبال خرید تلویزیون گیمینگ سامسونگ هستید بهتر است به سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر مانند تلویزیون Q70C و Q80C بروید.

تلویزیون Q70C سامسونگ

تلویزیون q70c سامسونگ مجهز به صفحه نمایش qled با کیفیت تصویر ۴K ، رزولوشن ۳۸۴۰۲۱۶۰x  پیکسل ، سیستم عامل تایزین ۷، ۲ پورت یو اس بی، ۴ پورت HDMI و رفرش ریت ۱۲۰هرتز می باشد. پردازشگر این تلویزیون Quantum Processor Lite است و با ۲ بلندگوی ۱۰ واتی توانایی تولید صدای ۲۰ وات را دارد. تلویزیون q70c مجهز به فناوری ALLM و VRR می باشد. VRR مخفف عبارت Variable Refresh Rate به معنی رفرش ریت متغیر است. این قابلیت با تغییر رفرش ریت بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز در صحنه ‌های مختلف، می ‌تواند بهترین کیفیت و سرعت عمل در بازی های کامپیوتری را ارئه دهد. قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ به کار رفته تلویزیون q70c سامسونگ موجب می شود تا بازی ها را به صورت روان و شفاف اجرا کنید و با لرزش، تاری و پرش تصویر حین بازی مواجه نشوید. در نهایت تلویزیون q70c مناسب برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 می باشد.

تلویزیون Q80C سامسونگ

تلویزیون q80c مجهز به صفحه نمایش qled با کیفیت تصویر ۴k ، سیستم عامل تایزن ۷ ، دو پورت یو اس بی، ۴ پورت HDMI و رفرش ریت (نرخ نوسازی) ۱۲۰هرتز می باشد. این تلویزیون مجهز به پردازشگر Quantum Processor Lite است که به همراه تکنولوژی  ۴k Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آن ها را از بین می برد و در نهایت محتوا را با همان کیفیت اصلی پخش می کند. همچنین توانایی تولید صدای ۴۰ وات را دارد تلویزیون Q80C با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و کیفیت تصویر ۴k  ذ گزینه ای مناسب برای گیمینگ است. این تلویزیون مجهز به فناوری ALLM و VRR می باشد. VRR مخفف عبارت Variable Refresh Rate به معنی رفرش ریت متغیر است. این قابلیت با تغییر رفرش ریت بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز در صحنه ‌های مختلف، می ‌تواند بهترین کیفیت و سرعت عمل در بازی های کامپیوتری را ارئه دهد. قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ به کار رفته در این تلویزیون موجب می شود تا بازی ها را به صورت روان و شفاف اجرا کنید و با لرزش، تاری و پرش تصویر حین بازی مواجه نشوید. این تلویزیون مجهز به قابلیت Game bar است و این امکان را به شما می دهد تا هنگام بازی، ویژگی های گیمینگ آن را به دلخواه و با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید. در نهایت تلویزیون q80c مناسب برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 می باشد.

پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲

تلویزیون BU8000 از تلویزیون های اقتصادی و پرفروش ۲۰۲۲ می باشد که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد.این تلویزیون با کیفیت ۴K، رفرش ریت ۶۰ هرتز، سیستم عامل تایزن ۶٫۵ و نمایشگر LED عرضه شده است. به کمک تکنولوژی One Billion Color به کار رفته، تلویزیون BU8000 سامسونگ توانایی تولید حدود ۱ میلیارد رنگ مختلف را دارد.  همچنین این تلویزیون مجهز به تکنولوژی HDR است و از فرمت های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند.پردازشگر تلویزیون BU8000 سامسونگ Crystal Processor 4K است و با کمک  ویژگی ۴k Upscaling نیز می تواند رزولوشن را افزایش داده و محتوای مورد نظر را با کیفیت ۴k  نمایش می دهد به این ترتیب نویز تصاویر نیز برطرف می شود. سامسونگ در طراحی تلویزیون هوشمند  BU8000 از سیستم صوتی دوکاناله با توان خروجی ۲۰ وات استفاده کرده است.

تلویزیون سامسونگ BU8000 گزینه مناسبی برای بازی با کنسول های نسل هشتم است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 چندان مناسب نیست زیرا رفرش ریت این تلویزیون ۶۰ هرتز بوده و این رفرش ریت برای استفاده در شرایط عادی کافی است اما برای گیم بهتر است نرخ نوسازی بالا باشد.

پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۱

تلویزیون AU7000 یکی از پر فروش های بازار است که سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده است. این تلویزیون برای استفاده خانگی و تماشای فیلم مناسب است و می تواند نیاز های روزمره کاربر را به خوبی براورده کند.

AU7000متعلق به سری ۷ تلویزیون های سامسونگ است. این مدل دارای صفحه نمایش کریستال LED و کیفیت ۴K است. پنل این تلویزیون VA است و به نور پس زمینه Edge LED مجهز است. تلویزیون AU7000 دارای رفرش ریت ۶۰ هرتزی است و از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K بهره می برد. این تلویزیون از فرمت های +HDR10 و HLG پشتیبانی کرده و به سیستم کاهش نویز و تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر مجهز است. در این تلویزیون دو کانال صدا به کار رفته که در مجموع قدرت خروجی صدای آن ها ۲۰ وات است. این تلویزیون برای کنسول های بازی نسل هشتم مناسب است با این حال همانطور که گفته شد نمی توان به عنوان یک تلویزیون گیمینگ به آن نگاه کرد.در این تلویزیون ۳ عدد پورت HDMI  و ۱ عدد پورت USB  به کار رفته است. نسخه بلوتوث این دستگاه ۴٫۲ و نسخه وای فای آن ۵ است و به یک پورت LAN هم مجهز شده است.

خرید اقساطی

جدیدترین تلویزیون سامسونگ گیمینگ ۲۰۲۳

تلویزیون qn900c ، بهترین و پیشرفته ترین تلویزیون هوشمند سال ۲۰۲۳ است. امکانات و قابلیت های خارق العاده ی به کار رفته در تلویزیون هوشمند QN900C موجب عملکرد عالی این محصول در گیمینگ و تماشای فیلم و سریال شده است. تلویزیون qn900c مجهز به صفحه نمایش Neo Qled با کیفیت تصویر ۸k ، رزولوشن ۷۶۸۰×۴۳۲۰ پیکسل، ۳ پورت یو اس بی، ۴ پورت HDMI و رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزاست همچنین دارای ۶ بلندگو بوده و در مجموع توان خروجی صدای ۹۰ وات را دارد. این تلویزیون مجهز به فناوری ALLM و VRR می باشد. VRR مخفف عبارت Variable Refresh Rate به معنی رفرش ریت متغیر است. این قابلیت با تغییر رفرش ریت بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز در صحنه ‌های مختلف، می ‌تواند بهترین کیفیت و سرعت عمل در بازی های کامپیوتری را ارئه دهد و گزینه مناسبی برای بازی با کنسول نسل نهم مانند ps5 می باشد. رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تعداد پورت ها، کیفیت تصویر و رزولوشن بالا، قابلیت HGiG و تکنولوژی HDR10  همگی موجب شده اند تا این تلویزیون به یک تلویزیون گیمینگ درجه یک تبدیل شود. قیمت این تلویزیون بالاست و اگر گیمر حرفه ای هستید و بودجه برایتان اهمینی ندارد خرید این تلویزیون پیشنهاد می شود.

پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ 

اگر قصد خرید جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون  ۵۵ اینچ سامسونگ را دارید پیشنهاد ما، خرید تلویزیون cu7000 و cu8000 می باشد. این تلویزیون ها، ارزان ترین تلویزیون های ۴K سامسونگ می باشند که محتوای در حال پخش را با بهترین کیفیت نمایش می دهند. البته اگر به دنبال خرید تلویزیونی گیمینگ هستید بهتر است مدل های Q70C و Q80C که از رفرش ریت بالاتر و تعداد پورت های بیشتری برخوردارند را خریداری نمایید.

پرفروش ترین سایز تلویزیون سامسونگ 

علاوه بر این که یک سری مدل های تلویزیون در بازار پر فروش می شوند، بعضی سایز ها هم نسبت به بقیه پر فروش تر هستند. عموماً سایز های تلویزیون سامسونگ عبارتند از:

  • تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ
  • تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ
  • تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ
  • تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ
  • تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ
  • تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ
  • و تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ

البته همه مدل های تلویزیون سامسونگ لزوما همه این سایز ها را ندارند. پر فروش ترین سایز تلویزیون سامسونگ سایز ۵۵ اینچ است و پس از آن سایز های ۵۰ و ۶۵ اینچ هستند. دلیل پر فروش بودن آن یکی قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ  در مقایسه با سایر سایز ها است و دیگری مناسب بودن ابعاد تلویزیون با متراژ اکثر خانه های ایرانی است.

قیمت تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳

با توجه به نوسان قیمت تلویزیون و لوازم خانگی سامسونگ، بهترین راه برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ تماس با کارشناسان فروش می باشد. در نمایندگی سامسونگ می توانید از مشاوره جهت انتخاب مدل تلویزیون مناسبتان بهره مند شده و نسبت به خرید نقدی یا قسطی تلویزیون اقدام نمایید.

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ از تقسیط

با توجه به شرایط اقتصادی و تورم با نرخ بالا، خرید قسطی تلویزیون سامسونگ کاملا به صرفه و اقتصادی به نظر می رسد از این رو بسیاری از کاربران به دنبال خرید اقساطی تلویزیون می باشند. در خرید اقساطی اعتماد به فروشگاه عرضه کننده کالا ، اطمینان از اصالت کالا و صحت خدمات ارائه شده، اصلی ترین دغدغه متقاضیان می باشد که مجموعه تقسیط این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا خرید اقساطی مطمئن را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.