نقد و بررسی مشخصات گوشی موبایل a15 سامسونگ

خرید اقساطی

به نظر می رسد گلکسی a15 اولین گوشی از خانواده گوشی های سری A سامسونگ باشد که در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می شود. گوشی a15 نسخه به روز شده و پیشرفته تر گوشی A14 می باشد که علاوه بر امکانات فوق العاده از کیفیت و طراحی بی نظیری نیز برخوردار است. در ادامه به معرفی مشخصات و قابلیت های احتمالی گوشی A15 آشنا می پردازیم. همچنین به سوالات پرتکرار کاربران نیز پاسخ داده می شود.

  • – آیا گوشی a15 شارژر و هندزفری دارد؟
  • – دوربین گلکسی a15 چند مگاپیکسل است؟
  • – آیا گوشی a15 برای بازی مناسب است؟
  • – آیا گوشی a15 اثر انگشت دارد؟
  • – رم و حافظه داخلی گوشی a15 چقدر است؟
  • – قیمت به روز گوشی a15 چقدر است؟
  • – آیا امکان خرید اقساطی گوشی a15 در نمایندگی سامسونگ وجود دارد؟

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی a15

به احتمال زیاد گوشی سامسونگ a15 با بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش مسطح با لبه های گرد رونمایی خواهد شد. همچنین در سمت راست گوشی همانند نسخه قبلی (گوشی a14)، دکمه تنظیم صدا، حسگر اثر انگشت و دکمه پاور و در سمت چپ ، اسلات سیم کارت قرار می گیرد.در قسمت پایین گوشی نیز نیز پورت USB-C به همراه جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، میکروفون و بلندگو قرار دارد.

بررسی کیفیت صفحه نمایش گوشی a15

به نظر می رسد گوشی A15 با صفحه نمایشی از جنس PLS LCD  ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل  و رفرش ریت ۹۰ هرتز رونمایی می شود بنابراین نسبت به گوشی a14 نمایشگر کوچکتری دارد که همین موضوع باعث تغییرات در طراحی بدنه و درنتیجه خوش دست تر بودن این گوشی نسبت به نسل قبل آن شده است.

دوربین گوشی گلکسی a15 چند مگاپیکسل است؟

گوشی a15 قرار است با دوربین واید ۵۰ مگاپیکسل در کنار دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل عرضه شود که در مجموع این دوربین ها می توانند عکس های خوب و با کیفیتی  را به ثبت برسانند.

باتری گوشی سامسونگ a15 چند میلی آمپر است

همانند دیگر گوشی های سری A  سامسونگ، گلکسیA15 نیز مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می باشد که امکان گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا به مدت طولانی را فراهم کرده است. همچنین باتری گوشی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد.

بررسی پردازنده و سخت افزار گوشی a15 سامسونگ

قرار است گلکسی a15 با پردازنده Helio G99 عرضه شود. این تراشه با فرآیند تولید ۶ نانومتری و هشت هسته‌ای طراحی شده و مجهز به پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 می باشد. پیش بینی می شود گوشی a15 با دو شبکه ۴G و ۵G رونمایی خواهد شد.

با توجه به مشخصات فنی ارائه شده، می ‌توان پیش بینی کرد که تراشه Helio G99 عملکرد بهتری نسبت به تراشه گوشی A14 خواهد داشت. با این حال، عملکرد و تفاوت‌ های دقیق بین این دو تراشه بستگی به عوامل دیگری مانند بهینه ‌سازی نرم‌افزاری و سیستم عامل دارد. استفاده از تراشه Helio G99 می ‌تواند به شما اجازه دهد بازی‌ های با گرافیک بالا را با فریم ‌ریت پایین‌ تری اجرا کنید. با این حال، برای تجربه بهتر و اجرای بهترین بازی ‌ها، ممکن است نیاز به تنظیمات گرافیک پایین ‌تر یا کاهش رزولوشن داشته باشید.

حافظه داخلی و رم گوشی گلکسی a15 سامسونگ

رم و حافظه داخلی ۲ فاکتور مهم در انتخاب گوشی به حساب می آیند.  احتمالا گوشی a15 با حافظه داخلی و رم های زیر تولید و عرضه خواهد شد:

– گوشی ۱۲۸ a15 گیگ رم ۴

– گوشی ۱۲۸ a15 گیگ رم ۶

– گوشی ۶۴ a15 گیگ رم ۴

قیمت گوشی a15 بر اساس این که کدام نسخه را انتخاب می کنید متفاوت است و طبیعتا هر چه رم و حافظه داخلی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

خرید اقساطی

بررسی کیفیت اسپیکر گوشی a15

این گوشی سامسونگ به یک اسپیکر استریوی قوی با کیفیت بالا و صدای بسیار بلند مجهز می باشد که عملکرد بسیار خوبی را در پخش صداها از خود نشان می دهد و برای پخش موسیقی و انواع صوت مناسب است.

قیمت گوشی a15 در نمایندگی سامسونگ

گوشی های سری A سامسونگ گوشی های میان رده این کمپانی هستند که از بازه قیمتی میان رده اقتصادی تا گوشی های رده بالا را در بر می گیرند. قیمت گوشی a15 نیز کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

سوالات متداول مشتریان درباره گوشی a15 سامسونگ

در این قسمت به پرتکرار ترین سوالات کاربران پاسخ می دهیم.

گوشی a15 ساخت کدام کشور است؟

یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران این است که گوشی a15 ساخت کجاست کدام کشور است؟ توجه داشته باشید گوشی های سامسونگ ساخت کشورهای مختلف هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. سامسونگ کارخانه های مختلفی در چندین کشور دارد که گوشی ها و انواع مختلف محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری را تولید می کنند. از جمله این کارخانه ها می توانیم به سامسونگ چین، ویتنام، مصر، هند و برزیل اشاره کنیم. تمامی این کارخانه ها از اصول  تولید و سیستمهای کنترل کیفیت یکسان برخوردارند بنابراین فرقی نمی کند که گوشی سامسونگ شما در ویتنام تولید شده باشد یا هند زیرا در هر صورت پروسه تولید و قطعات به کار رفته در ساخت گوشی ها یکسان هستند.

گوشی a15 چند سیم کارت است؟

بسیاری از کاربران از ۲ سیم کارت یا حتی بیشتر به صورت همزمان استفاده می کنند، به همین دلیل در سال های اخیر تقاضا برای خرید گوشی های ۲ سیم کارت افزایش یافته است.سامسونگ در تولید و عرضه گوشی های ۲ سیم کارت پیشتاز بوده و به همین دلیل تمام گوشی های سامسونگ مجهز به ۲ سیم کارت می باشند. گوشی a15 نیز دو سیم کارت است.

آیا گوشی a15 ضد آب است؟

گواهینامه IP درجه حفاظت دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بیان می کند. درجه حفاظت آی پی در گوشی هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد. به نظر می رسد گوشی a15 همانند نسخه قبلی فاقد این گواهینامه باشد.

آیا گوشی a15 اثر انگشت دارد؟

اگر به دنبال اثرانگشت a15 هستید باید بگوییم به احتمال زیاد در سمت راست گوشی دکمه پاور قرار گرفته که به عنوان حسگر اثر انگشت عمل می کند و امکان ورود به گوشی و دسترسی به اپلیکیشن ها را فراهم می کند.

آیا گوشی a15 اسمارت ویو دارد؟

اسمارت ویو گوشی a15 یکی از عناوینی است که کاربران به دنبال آن هستند.اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. گوشی a15 از این قابلیت پشتیبانی نمی کند در نتیجه a15 اسمارت ویو ندارد.

آیا گوشی a15 شارژر دارد؟

یکی از سوالات متداول کاربران این است که آیا گوشی a15 شارژر دارد؟ درون جعبه گوشی ای ۱۵ سامسونگ، کابل شارژر USB Type-C وجود دارد اما خبری از آداپتور شارژ نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

آیا گوشی a15 برای بازی مناسب است؟

با توجه به پردازنده قدرتمند، رم و حافظه داخلی بالا می توان گفت گوشی a15 برای گیم مناسب است فقط توجه داشته باشید در اجرای بازی های سنگین مانند کال آف دیوتی، تنظیمات گرافیکی را روی حالت Low قرار دهید.

مزایای گوشی سامسونگ a15

  •  باتری قدرتمند
  • پشتیباتی از جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون
  • قیمت مناسب
  •  سرعت پردازش خوب

قیمت گوشی a15 در نمایندگی سامسونگ

اگر به دنبال دریافت قیمت گوشی a15 در نمایندگی سامسونگ هستید میتوانید از طریق شماره : ۸۸۸۸۳۷۰۵ ۰۲۱ قیمت روز انواع محصولات سامسونگ را دریافت نمائید

خرید گوشی سامسونگ a15 از نمایندگی

بسته به نسخه ای که انتخاب می کنید، قیمت گوشی A15 سامسونگ می تواند کمتر یا بیشتر باشد. نسخه هایی که رم و حافظه داخلی بالاتری دارند گران تر هستند.

جهت خرید گوشی سامسونگ a15 پس از عرضه از نمایندگی می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

  •  سفارش اینترنتی گوشی A15 سامسونگ از طریق سایت
  • سفارش تلفنی گوشی A15 سامسونگ از طریق تماس با فروشگاه های موبایل سامسونگ
  • خرید حضوری گوشی a15 از یکی از شعب فروشگاه سامسونگ در شهر تهران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.