تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصلی از تقلبی

خرید اقساطی

اگر قصد خرید یخچال فریزر سامسونگ دارید حتما تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصلی از تقلبی، یکی از موضوعاتی است که به آن فکر کرده اید. این روزها با ورود حجم عمده لوازم خانگی قاچاق و تقلبی به بازار، تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصلی از تقلبی به دقت و توجه زیادی نیاز دارد. بسیاری از محصولات لوازم خانگی تقلبی با قیمتی پایین از قیمت محصول اصلی فروخته می شوند و این امر ممکن است برخی از مشتریان را به سمت خرید محصولات تقلبی با قیمت پایین تر سوق دهد. این محصولات تقلبی علاوه بر آنکه کارایی و طول عمر پایینی دارند میزان مصرف انرژی را نیز افزایش میدهند و باید منتظر مشاهده قبض های برق غیر منطقی باشید. بنابراین قبل از خرید لوازم خانگی باید اطلاعات لازم درباره تشخیص لوازم خانگی اصلی از تقلبی را به دست آورید.

بهترین و معتبرترین راه برای خرید محصولات لوازم خانگی اصلی و رها شدن از دام سودجویانی که در بازار لوازم خانگی وجود دارند خرید از نمایندگی های معتبر است. به هر حال در اینجا معتبرین راههای تشخیص محصولات لوازم خانگی اصلی از محصولات لوازم خانگی تقلبی به ویژه یخچال های فریزر سامسونگ را در سایت خرید اقساطی تقسیط اختیار شما قرار میدهیم.

نحوه تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصلی از تقلبی

برخی از برندها مانند سامسونگ، بزرگترین برندهای تولید محصولات لوازم خانگی هستند. به دلیل کارایی و عملکرد رضایت بخش این محصولات، عمدتا بسیاری از سودجویانی که به دنبال سواستفاده از شرایط هستند از نام این برندهای بزرگ استفاده کرده و در تلاشند تا محصولات بی کیفیت خود را با جعل کردن نام سامسونگ به مشتریان بفروشند. در اینجا راهکارهایی را در اختیار شما قرار میدهیم که با استفاده از آنها می توانید یخچال فریزر سامسونگ اصلی را از یخچال فریزر تقلبی تشخیص دهید.

 

بهترین راه تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصلی از تقلبی

یکی از ساده ترین و سریعترین روش ها برای شناسایی یخچال فریزر سامسونگ اصلی از تقلبی استفاده از سریال نامبر درج شده در یخچال فریزر است. در بسیاری از موارد، سریال نامبر و مدل یخچال فریزر سامسونگ بر روی لیبلی چاپ شده اند که در قسمت چپ و پایین بیرون یخچال قرار گرفته است. البته لیبل دوم نیز در داخل محفظه یخچال و بر روی دیواره بالای قفسه ها قرار گرفته است. در واقع شماره مدل یخچال فریزر سامسونگ فقط به عنوان یک عدد تلقی نمی شود بلکه شامل اطلاعاتی است که به مشتری کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشد. برای مثال شما از طریق شماره مدل می توانید به نوع یخچال فریزر، سال تولیدو محل تولید به همراه رنگ محصول پی ببرید.

خرید اقساطی

نرم افزارهای مخصوصی طراحی شده که قادر به  خواندن بارکد و شماره مدل هستند. با وارد کردن این شماره مدل می توانید اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده کنید.

آیا با سرچ در گوگل می توانید به اصل و فیک بودن یخچال فریزر سامسونگ پی ببرید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سرچ در گوگل، یکی از معتبرترین روش ها برای پی بردن به اطلاعات دستگاه اصلی است. وقتی نام برند تولید کننده یخچال فریزر را در گوگل سرچ  کنید عکس ها و اطلاعاتی را در این مورد و در سایت اصلی  تولید کننده محصول مشاهده می کنید. وقتی نام یخچال و مدل آن را در سایت اصلی جستجو کردید همه مشخصات یخچال از شکل بدنه تا رنگ، تعداد کشوها و … را  با عکس های اصلی مقایسه کنید که کوچکترین تفاوتی میان آنها وجود نداشته باشد. به این ترتیب لازم است تمام قسمت های یخچال از پالا تا پایین را با عکس ها و مشخصات ذکر شده درباره آن مدل در سایت اصلی مقایسه کنید.

خرید اقساطی

البته بسیاری از فرشندگانی که سعی دارند مدل های تقلبی یخچال فریزر سامسونگ را به مشتریان بفروشند معمولا مدل های تقلبی را انتخاب می کنند که از نظر ظاهر به مدل اصلی شبیه تر هستند.

در واقع کد QR درج شده در بدنه یخچال فریزر سامسونگ، بهترین روش برای پی بردن به اصلی یا تقلبی بودن محصول است زیرا بلافاصله با اسکن کردن این کد وارد سایت سامسونگ شده و اطلاعات محصول برای شما نمایش داده می شود. این امر در مورد یخچال ساید بای ساید سامسونگ نیز صدق می کند.

نحوه تشخیص یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ اصلی

شکل ظاهری یخچال دو قلوی سامسونگ اصلی و تقلبی تا حدود زیادی به هم شبیه است با این تفاوت که قسمت آبریز تعبیه شده بر روی درب یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ تقلبی تا حدودی بزرگتر از مدل اصلی است.

اکنون اگر درب یخچال اصلی سامسونگ را باز کنید مشاهده می کنید که از USB پشتیبانی می کند که به عنوان نوعی سیستم عیب یابی هوشمند تلقی می شود اما مدل های فیک یا تقبلی یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ فاقد این امکان هستند.

از طرفی اگر قصد دارید مدل یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ را در اینترنت سرچ کنید باید شماره مدل یخچال را به صورت مجزا و شماره مدل فریزر را نیز جداگانه جستجو کنید. از طرفی وقتی درب فریزر یخچال فریزر دوقلوی اصلی سامسونگ را باز می کنید مشاهده می کنید که مخزن یخ ساز بر روی درب فریزر قرار گرفته است. در حالیکه این مخزن در مدل های فیک فریزر سامسونگ در داخل کشوها قرار گرفته است.

از طرفی لیبل مشخصات نیز در داخل فریزر و در قسمت چپ آن قرار گرفته است. درب فریزر یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ اصلی نیز از USB پشتیبانی می کند و دارای محفظه ای در قسمت بالای درب است که می توانید برای عیب یابی دستگاه از آن استفاده کنید.

سخن آخر

هر چند در حال حاضر محصولات تقلبی فراوانی در بازار لوازم خانگی وجود دارد اما با رعایت اصولی ساده می توانید تقلبی یا اصلی بودن دستگاه را تشخیص دهید. در اینجا ما نحوه تشخیص یخچال سامسونگ اصلی از تقلبی را ارزیابی کردیم. شما با جستجوی نام محصول در اینترنت یا با استفاده از شماره مدل محصول می توانید یخچال فریزر سامسونگ اصلی را از یخچال فریزر تقلبی تشخیص دهید.اگر شما نیز در دسته مشتریان یخچال فریزرهای اصلی سامسونگ قرار دارید با مراجعه به وبسایت taghsit,com نسبت به خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.