خرید قسطی گوشی سامسونگ a34

خرید قسطی گوشی سامسونگ a34

زندگی بدون داشتن گوشی موبایل هوشمند تقریبا برای همه ما غیر ممکن شده است و بسیاری از ما علی رغم قیمت بالای گوشی های هوشمند در بازار، تمام تلاشمان را می کنیم که یک گوشی خوب بخریم. یکی از روش های به صرفه و آسان برای خرید گوشی موبایل هوشمند، خرید اقساطی موبایل است.

گوشی گلکسی A34 سامسونگ یکی از جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است. با خرید قسطی گوشی سامسونگ A34 می توانید با پرداخت یک چهارم قیمت، به راحتی و به سرعت این گوشی فوق العاده را تهیه کرده و از داشتن آن لذت ببرید.

سامانه تقسیط این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده که گوشی A34 سامسونگ را به راحتی و در اسرع وقت به صورت اقساطی خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره گوشی A34 و شرایط خرید قسطی آن، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی A34 سامسونگ

خرید قسطی گوشی سامسونگ a34

گوشی گلکسی A34 سامسونگ یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سری A سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است. این گوشی نسل جدیدتر و ارتقا یافته گوشی گلکسی A33 است. امسال سامسونگ روی همه ویزگی های مهمی که از یک میان رده اقتصادی انتظار داریم تمرکز کرده است و گلکسی A34 را به یکی از کاندیداهای اصلی بهترین گوشی هوشمند اقتصادی سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده است.

در مقایسه با A33، گوشی گلکسی A34 سامسونگ صفحه نمایش بهتری دارد، طراحی آن شبیه به پرچمداران است، شارژدهی آن ارتقا یافته، رم بالاتر و بلوتوث جدیدتری یافته تری دارد.

گوشی A34 سامسونگ مثل همه میان رده های سامسونگ دارای بدنه و فریم پلاستیکی است و صفحه نمایش سوپرآمولد ۶٫۶ اینچی آن با گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ و تراکم پیسکلی ۳۹۰، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می گذارد.

گوشی A34 با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 به فروش می رسد. این گوشی به چیپست مدیاتک MT6877V Dimensity 1080  (۶ نانومتری) مجهز است.

باتری گوشی A34 سامسونگ یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است با امکان شارژ با سیم ۲۵ واتی است. سنسور اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته.

این گوشی دارای ۳ دوربین پشت و ۱ دوربین سلفی است. دوربین های پشت به ترتیب عبارتند از: یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی واید با لرزشگیر نوری؛ یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی است.

در ادامه به بررسی شرایط خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ و بررسی دقیق مشخصات این گوشی خواهیم پرداخت.

چرا خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ؟

همانطور که دیدیم A34 یکی از بهترین گوشی های میان رده اقتصادی امسال است که می توانید بخرید. اما چرا خرید قسطی این گوشی نسبت به نقدی برای اکثر مشتریان به صرفه تر است؟ شاید اولین سناریویی که بعد از شنیدن خرید اقساطی گوشی به ذهنمان می رسد این باشد که برای خرید گوشی موبایل به اندازه کافی پول نداریم و بنابراین به صورت قسطی گوشی مورد نظرمان را می خریم. گرچه این یکی از بزرگترین مزیت های امکان خرید اقساطی گوشی است اما تنها مزیت آن نیست.

فشار اقتصادی پایین تر

یکی از مزیت های خرید گوشی به صورت قسطی این است که فشار اقتصادی کمتری به مشتری وارد می شود. مثلا فرض کنید که گوشی مورد نظر شما ۱۰ میلیون تومان است بنابراین برای خرید نقدی این گوشی باید مبلغ ۱۰ میلیون تومان را به صورت مستقیم پرداخت کنید.

اما برای خرید قسطی همین گوشی از طریق سامانه تقسیط، تنها کافی است یک چهارم مبلغ کل گوشی را پرداخت کنید که در این مثال می شود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بقیه هزینه را به صورت اقساط پرداخت کنید. برای مثال اگر اقساط ۱۲ ماهه را انتخاب کنید، باید ماهیانه ۸۳۴ هزار تومان بپردازید که فشار اقتصادی بسیار کمتری دارد.

افزایش چهار برابری قدرت خرید گوشی هوشمند

دومین مزیت مهم خرید قسطی گوشی از طریق سامانه تقسیط افزایش قدرت خرید مشتری است. با توجه به قیمت بالای گوشی های پرچمدار بسیاری از ما مجبور می شویم که به خرید گوشی های رده پایین تر قانع شویم.

همین مثال گوشی ۱۰ میلیون تومانی را در نظر بگیرید. اگر شما ۱۰ میلیون تومان پول برای خرید گوشی آماده کرده اید، می توانید به جای خرید یک گوشی ۱۰ میلیون تومانی به صورت نقدی، این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت یک گوشی ۴۰ میلیون تومانی پرداخت کنید که زمین تا آسمان با گوشی های ۱۰ میلیون تومانی فرق می کند. به همین راحتی می توانید به جای خرید یک گوشی اقتصادی، صاحب یک پرچمدار شوید!

خرید گوشی A34  با یک چهارم قیمت

سامانه تقسیط این امکان را به شما می دهد که تنها با پرداخت یک چهارم قیمت گوشی A34 سامسونگ، این گوشی را در اسرع وقت خریداری کنید. کافی است درخواست خود را در سایت تقسیط ثبت کنید.

در طولانی ترین زمان ممکن، ۳ روز کاری طول می کشد تا پروسه تامین اعتبار شما کامل شود. پس از دریافت پیامک تایید می توانید به یکی از فروشگاه های طرف قرارداد با تقسیط مراجعه کنید و گوشی A34 را با پرداخت تنها یک چهارم قیمت کل، دریافت نمایید.

خرید مطمئن در بازار پر نوسان گوشی های هوشمند

شاید این سوال برای شما هم ایجاد شده باشد که چرا به جای خرید قسطی گوشی و پرداخت بهره، خودمان این پول را پس انداز نکنیم؟ متاسفانه نوسانات نرخ ارز و قیمت گوشی در بازار ایران باعث شده پس انداز کردن برای خرید گوشی به یک کار بسیار پر ریسک و گاها غیر ممکن تبدیل شود.

شاید شما تصمیم بگیرید که برای خرید همان گوشی فرضی ۱۰ میلیون تومانی که مثال زدیم پول پس انداز کنید. از کجا می توانید مطمئن باشید که چند ماه دیگر قیمت این گوشی به ۱۵ میلیون تومان یا حتی بیشتر نمی رسد؟ چرا همین حالا تنها با پرداخت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گوشی را نخرید؟

برای بسیاری از ما پیش آمده که برای خرید یک کالا پول جمع می کنیم اما قیمت کالا دائما بیشتر و بیشتر می شود و از پس انداز ما سبقت می گیرد.

خرید قسطی گوشی راه حل مطمئن تری است. با وجودی که شما در صورت خرید اقساطی باید مبلغی را به عنوان کارمزد یا بهره بپردازید، اما این مبلغ نسبت به رشد قیمتی که کالا ممکن است تا ۱۲ ماه آینده داشته باشد، قابل چشم پوشی خواهد بود.

خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ برای چه افرادی مناسب است؟

  • در صورتی که هنوز پول کافی را برای خرید گوشی A34 پس انداز نکرده اید؛
  • در صورتی که نمی خواهید برای خرید این گوشی ناگهان کل مبلغ را پرداخت کنید و به اصطلاح جیب خود را خالی کنید؛
  • در صورتی که پول شما به خرید گوشی ارزان تری می رسد اما دوست دارید A34 را داشته باشید؛
  • و یا در صورتی که می خواهید برای خرید گوشی A34 پس انداز کنید اما نگران افزایش قیمت این گوشی در ماه های آینده هستید،

خرید قسطی گوشی سامسونگ A34 راه حل مطمئن و مناسبی برای شما خواهد بود.

چرا برای خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ سامانه تقسیط را انتخاب کنیم؟

تقسیط یک سامانه جامع برای خرید اقساطی انواع کالا است که کار تامین اعتبار برای خرید اقساطی کالا از معتبرترین فروشگاه ها و نمایندگی ها را برای شما انجام می دهد. کلیه مراحل تامین مالی که برای خرید قسطی کالا لازم است، توسط سامانه تقسیط انجام می شود و شما می توانید در کمتر از سه روز کاری، کالای مورد نظرتان را از فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط خریداری کنید.

خرید قسطی گوشی سامسونگ A34 از طریق تقسیط مزایای زیر را دارد:

  • خرید قسطی گوشی سامسونگ A34 از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر طرف قرارداد تقسیط با ضمانت اصالت و سلامت کالا
  • خرید قسطی گوشی سامسونگ A34 با قیمت مناسب و رقابتی
  • خرید گوشی سامسونگ A34 اقساطی با کمترین پیش پرداخت؛ تنها ۲۵%
  • فروش اقساطی موبایل با کمترین بهره
  • تحویل سریع گوشی با پرداخت یک چهارم قیمت
  • خرید گوشی سامسونگ A34 با اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه به انتخاب خودتان
  • خرید قسطی کالا بدون سقف؛ هر چقدر دوست دارید از تقسیط اعتبار دریافت کنید
  • اعتبار سنجی سریع (در طولانی ترین حالت در صورت کامل نبودن مدارک طی ۷۲ ساعت اعتبار سنجی شما کامل خواهد شد)

مدارک لازم برای خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ

شما می توانید مدارک لازم برای خرید قسطی گوشی A34 را در صفحه شرایط و ضوابط سایت تقسیط مطالعه کنید. در صورت کسری مدارک یا هر گونه سوال و ابهام، حتما با تیم اعتبار سنجی تقسیط تماس بگیرید و راهنمایی کامل جهت تامین اعتبار اقساط را دریافت کنید.

ما در سامانه تقسیط تلاش می کنیم تا شرایط خرید اقساطی کالا را برای همه هموطنانمان که در سیستم اعتباری کشور سوابق مالی خوبی دارند فراهم کنیم.

مراحل خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ از تقسیط

ما تلاش می کنیم که مراحل خرید اقساطی کالا تا حد ممکن برای شما مشتریان عزیز ساده، آسان و سریع باشد. در صورتی که قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ A34 را از سامانه تقسیط دارید، باید مراحل زیر را طی بکنید:

۱٫ ثبت درخواست

اولین قدم برای خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ ثبت درخواست در سایت سامسونگ است. کافی است در همین صفحه روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد نمایید. توجه داشته باشید که صحت اطلاعات وارد شده کار احراز هویت شما را تسریع می کند، پس اطلاعات را با دقت کامل وارد نمایید.

۲٫ احراز هویت

پس از ثبت درخواست، کارشناسان واحد اعتبار سنجی تقسیط اطلاعات شما را بررسی می کنند و در صورت وجود نقص یا مغایرت با شما تماس می گیرند تا ایرادات در اسرع وقت رفع شود. پروسه اعتبار سنجی و احراز هویت در طولانی ترین حالت ممکن سه روز کاری طول میکشد اما برای اکثر مشتریان خیلی سریع تر از زمان گفته شده انجام می شود.

۳٫ دریافت پیامک تایید

پس از طی شدن موفقیت آمیز همه مراحل، یک پیامک تایید به شماره ای که ثبت کرده اید ارسال می شود.

۴٫ مراجعه حضوری به فروشگاه

وقتی پیامک را دریافت کردید، می توانید با به همراه داشتن مدارک خواسته شده، به یکی از فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط مراجعه کنید و کالای مورد نظرتان را با پرداخت یک چهارم قیمت خریداری کنید.

بررسی دوربین گوشی A34 سامسونگ

گوشی A34 سامسونگ دارای سه دوربین در پشت و یک دوربین سلفی در جلو است. در این گوشی لنز تشخیص عمق حذف شده و لنز های پشت گوشی عبارتند از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی واید، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۲۳ درجه و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو. دوربین اصلی این گوشی به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار با تشخیص فاز مجهز است. مجموعه سه دوربین پشت این گوشی به شما امکان فیلمبرداری با کیفیت های ۴K با ۳۰ فریم بر ثانیه، ۱۰۸۰P با ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه و ۷۲۰P با ۴۸۰ فریم بر ثانیه را می دهد.

خرید قسطی گوشی سامسونگ a34

تست ها و بررسی های دوربین پشت گوشی A34 نشان داده است که لنز اصلی این گوشی در نور های مختلف حتی در شرایط نامناسب عکس هایی با کیفیت خوب و قابل قبول ثبت می کند. عکس هایی که با لنز اولتراواید این گوشی گرفته می شود به اندازه لنز اصلی کیفیت و شارپنس ندارد و دقت رنگ آن پایین تر است اما باز هم عملکرد قابل قبولی به نمایش می گذارد. در مجموع می توان عملکرد دوربین پشت این گوشی را در این رده قیمتی بسیار خوب ارزیابی کرد.

دوربین سلفی گوشی A34 دارای رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی است که نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده است. کیفیت عکس های سلفی این گوشی به پای عکس هایی که با دوربین پشت می گیرید نمی رسد که طبیعی است. اما عکس های سلفی گرفته شده با این دوربین کیفیت و شارپنس خوبی دارند. فیلمبرداری با کیفیت فور کی و ۳۰ فریم بر ثانیه با دوربین جلو A34 امکان پذیر است.

هم دوربین سلفی و هم دوربین پشت گوشی A34 نسبت به رقبای خود در این بازه قیمتی عملکرد بسیار خوبی دارند و حتی می توانند با گوشی های یک لول بالا تر از خودشان هم رقابت کنند.

بررسی باتری گوشی A34 سامسونگ

باتری گوشی A34 نسبت به نسل قبلی خود یعنی A33 تغییری نکرده و مثل اکثر گوشی های میان رده سامسونگ یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این باتری از فست شارژ ۲۵ واتی با سیم پشتیبانی می کند. با استفاده معمولی می توانید بیش از یک روز با یک بار شارژ باتری از گوشی استفاده کنید. البته در صورتی که از گوشی استفاده سنگین کنید، طبیعتا مدت زمان شارژدهی کاهش می یابد.

برای افزایش شارژ دهی گوشی می توانید رفرش ریت را روی ۶۰ هرتز هم بگذارید. البته با توجه به ظرفیت بالای این بارتری، معمولا نیازی به این کار نیست. متاسفانه در جعبه گوشی A34 آداپتور ارائه نمی شود و شما باید خودتان به صورت جداگانه آداپتور ۲۵ واتی برای شارژ این گوشی تهیه کنید.

همانطور که گفتیم گوشی A34 سامسونگ از فست شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می کند که از سرعت خوبی برخودار است و فول شارژ آن تقریبا ۱ ساعت طول می کشد.

بررسی صفحه نمایش گوشی A34 سامسونگ

خوشبختانه صفحه نمایش گوشی A34 نسبت به A33 از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده است و حتی از نظر اندازه هم از نسل قبلی خود بزرگ تر است. نمایشگر سوپرآمولد ۶٫۶ اینچی گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و تراکم پیسکلی ۳۹۰ پیکسل در اینچ است. رفرش ریت این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است و با گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. کنتراست و جزئیات این صفحه نمایش بسیار خوب است و رفرش ریت بالای آن تجربه لذت بخشی را از تماشای فیلم و گیمینگ برای شما فراهم می کند.

روشنایی نمایشگر گوشی A34 تا ۱۰۰۰ نیت افزایش یافته و در محیط هایی که نور شدید روی صفحه گوشی می تابد مثل زمانی که زیر آفتاب قرار گرفته اید، به راحتی قابل استفاده است. زیر صفحه نمایش این گوشی هم یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته که سرعت و دقت خوبی دارد.

سوالات متداول درباره خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ


آیا گوشی A34 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

گوشی گلکسی  A34 5Gنسبت به نسل قبلی خود در بسیاری از جنبه های مهم ارتقا یافته و به یک گوشی با کیفیت با قیمت مناسب تبدیل شده است. بی شک باتری قوی، پشتیبانی نرم افزاری، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، دیزاین جذاب و دوربین اصلی قدرتمند از جمله ویژگی های مثبت این گوشی است که ارزش خرید آن را به نسبت رقبایش در همین بازه قیمتی، بالا برده است.

آیا گوشی A34 سامسونگ برای گیمینگ مناسب است؟

بله. تراشه قدرتمند مدیاتک و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی تجربه گیمینگ خوبی برای شما فراهم می کند. گرچه A34 به طور اختصاصی برای گیمینگ طراحی نشده اما می تواند بازی های معمولی و سنگین را بدون لگ اجرا کند.

آیا گوشی A34 سامسونگ ضد آب است؟

بله. گوشی A34 سامسونگ دراای رتبه IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک است به این معنی تا ۳۰ دقیقه می تواند در عمق ۱ متری آب دوام بیاورد.

خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ چقدر طول میکشد؟

اگر مدارک مشتری ایرادی نداشته باشد و اعتبار لازم را داشته باشد، درخواست خرید اقساطی کالا در کمتر از ۲۴ ساعت تایید می شود و در موارد دیگر ممکن است حداکثر ۳ روز کاری طول بکشد. پس از تایید اطلاعات و احراز هویت، شما می توانید خرید خود را با ارائه مدارک خواسته شده انجام دهید.

آیا امکان خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ با چک وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از اعتبار سنجی با ارائه چک صیادی به نام خودتان گوشی سامسونگ A34 را از فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط به صورت اقساطی خریداری کنید.

آیا امکان خرید گوشی A34 سامسونگ با اقساط ۱۲ ماهه وجود دارد؟

بله شما می توانید تعداد اقساط گوشی سامسونگ A34 را از حداقل ۲ تا حداکثر ۱۲ ماه به صورت دلخواه انتخاب کنید.

آیا می توانیم پیش پرداخت بیشتر و اقساط کمتری بپردازیم؟

بله حداقل مبلغ پیش پرداخت ۲۵% قیمت کل کالا است اما شما می توانید این مبلغ را تا هر میزان که دوست داشتید افزایش دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.