خرید قسطی گوشی سامسونگ A54

خرید قسطی گوشی سامسونگ A54

گوشی A54 سامسونگ یکی از جدید ترین گوشی های میان رده است که امکاناتی در حد یک پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایشگر سوپرآمولد ۱۲۰ هرتزی و دوربین قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی و سایر ویژگی های این گوشی بسیاری از مشتریان را مشتاق خرید این گوشی کرده است. اما متاسفانه قیمت بالای گوشی در بازار باعث می شود که بسیاری از ما نتوانیم گوشی مورد علاقه مان را بخریم.

یکی از راه های ساده، سریع و اقتصادی برای خرید گوشی A54 سامسونگ استفاده از خدمات سامانه تقسیط است. در ادامه بیشتر درباره امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ A54 از سامانه تقسیط توضیح داده ایم.

مشخصات گوشی A54 سامسونگ

خرید قسطی گوشی سامسونگ A54

گوشی گلکسی A54 سامسونگ، نسل جدیدتر گوشی محبوب A53 یکی از جدیدترین گوشی های میان رده ۲۰۲۳ است که امکانات یک پرچمدار را با قیمت پایین تر در اختیار شما قرار می دهد. طراحی این گوشی بسیار شبیه گوشی پرچمدار s23 است. البته کیفیت ساختش به پای s23 نمی رسد. صفحه نمایش جذاب و با کیفیت، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، سرعت بالا و باتری قدرتمند از جمله ویژگی های برتر این گوشی هستند.

A54 یک گوشی خوش دست و خوش ساخت است که نسبت به نسل قبلی خود در بسیاری از جنبه ها ارتقا یافته. در بخش انتهایی این مقاله این گوشی را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد. اما به صورت خلاصه می توان گفت A54 یک جایگزین عالی برای افرادی است که بودجه کافی برای خرید S23 را ندارند.

چرا خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ

خرید قسطی گوشی سامسونگ A54

همانطور که مشاهده کردید، گوشی A54 یکی از بهترین گوشی های میان رده ی امسال است که می توانید آن را تهیه کنید. اما چرا خرید اقساطی این گوشی برای بسیاری از مشتریان بهتر است؟

شاید اولین سناریویی که پس از شنیدن خرید اقساطی گوشی به ذهن ما می رسد، این باشد که ما به اندازه کافی پول برای خرید گوشی نداریم و به همین دلیل به صورت قسطی گوشی مورد نظرمان را تهیه می کنیم. گرچه این یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید اقساطی گوشی است، اما تنها مزیت آن نیست.

در واقع، خرید اقساطی گوشی به شما اجازه می دهد تا با پرداخت مبلغ کمتری، گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید و باقی هزینه را بعدا در قالب اقساط با مبلغ پایین بپردازید.

در ادامه مزایای خرید اقساطی گوشی A54 را بیشتر بررسی می کنیم.

فشار مالی کمتر

یکی از مزیت های خرید گوشی به صورت قسطی، کاهش فشار اقتصادی بر روی مشتری است. به عنوان مثال، فرض کنید که گوشی مورد نظر شما با قیمت ۱۰ میلیون تومان عرضه میشود. برای خرید نقدی این گوشی، شما ملزم به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان به صورت یک جا هستید. اما برای خرید قسطی همین گوشی از طریق سامانه تقسیط، تنها کافی است یک چهارم مبلغ کل گوشی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید، که در این مثال میشود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، و بقیه هزینه را به صورت اقساط پرداخت کنید. به عنوان مثال، اگر اقساط ۱۲ ماهه را انتخاب کنید، باید ماهیانه ۸۳۴ هزار تومان پرداخت کنید که فشار اقتصادی بسیار کمتری دارد.

بنابراین، با خرید قسطی گوشی، شما میتوانید با کمترین فشار اقتصادی، به راحتی به گوشی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

افزایش ۴ برابر قدرت خرید گوشی موبایل

دومین مزیت مهم خرید قسطی گوشی، افزایش قدرت خرید مشتریان است. با توجه به قیمت بالای گوشی های پرچمدار و برخی میان رده های قوی، بسیاری از افراد مجبور به خرید گوشی های رده پایینتر هستند. با استفاده از خرید قسطی، مشتریان میتوانند به راحتی به گوشی های پرچمدار دسترسی پیدا کنند.

به عنوان مثال، اگر شما مبلغ ۱۰ میلیون تومان را برای خرید گوشی آماده دارید، به جای خرید یک گوشی ۱۰ میلیون تومانی به صورت نقدی، میتوانید این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت یک گوشی ۴۰ میلیون تومانی پرداخت کنید. در این صورت، میتوانید به راحتی به گوشی پرچمدار دسترسی پیدا کنید که با گوشی های رده پایین تفاوتی چشمگیر دارد.

بنابراین، با استفاده از خرید قسطی، شما میتوانید به راحتی به گوشی های پرچمدار دسترسی پیدا کنید و قدرت خرید خود را افزایش دهید، حتی اگر مقدار پول نقدی کافی برای خرید آن را نداشته باشید.

خرید گوشی A54 با یک چهارم قیمت

اگر به دنبال خرید گوشی A54 هستید، میتوانید این گوشی با پرداخت یک چهارم قیمت خریداری کنید و در کمتر از سه روز آن را تحویل کنید بگیرید. خرید قسطی گوشی A54 از طریق سامانه تقسیط، به شما این امکان را میدهد که بدون دغدغه از پس انداز پول، این گوشی را خریداری کنید. درخواست خرید اقساطی گوشی A54 بسیار آسان است و شما میتوانید در ۲ تا ۱۲ ماه، قسط های گوشی را پرداخت کنید. این روش، به همه امکان دسترسی به گوشی های پر طرفداری مثل گلکسی A54 را میدهد.

خرید گوشی بدون نگرانی از نوسان قیمت

ممکن است شما هم به این فکر کرده باشید که بهتر نیست پول خود را پس انداز کرده و در آینده گوشی مورد نظر خودم را خریداری کنم؟ اما در بازار ایران، نوسانات نرخ ارز و قیمت کالاها امری بسیار پیچیده است و پس انداز کردن برای خرید کالا میتواند کاری پر ریسک باشد. به علاوه، احتمال دارد قیمت گوشی مورد نظر شما در آینده افزایش یابد و شما نتوانید آن را تهیه کنید.

با خرید قسطی گوشی، میتوانید به راحتی و بدون نگرانی از پرداخت یکباره هزینه، گوشی خود را تهیه کنید و در طول چند ماه به شکل اقساطی پرداخت کنید. شاید نگران مبلغ بهره یا کارمزد خرید قسطی باشید، اما این مبلغ در مقایسه با رشد قیمت گوشی در آینده، قابل چشم پوشی است، به خصوص که سامانه تقسیط کمترین میزان بهره را برای خرید اقساطی گوشی در نظر گرفته است.

به طور کلی، خرید قسطی گوشی میتواند راه حلی مطمئن تر و مناسب تر برای خرید گوشی باشد و نگرانی افزایش قیمت گوشی در آینده را از ذهن شما بیرون کند.

خرید قسطی A54 سامسونگ به چه افرادی توصیه می شود؟

– اگر هنوز پول شما برای خرید گوشی A54 کافی نیست،

– اگر بودجه خرید گوشی مدل پایینتری را دارید اما دوست دارید A54 را داشته باشید،

– اگر نمی خواهید برای خرید یک گوشی در این بازه قیمتی کل مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کنید و به اصطلاح جیب خود را خالی کنید،

– و اگر میخواهید برای خرید گوشی A54 پس انداز کنید اما این نگرانی را دارید که در ماه های آینده گوشی گران شود،

میتوانید خرید قسطی گوشی سامسونگ A54 را در نظر بگیرید. با خرید اقساطی، میتوانید به راحتی گوشی A54 را خریداری کنید و مبلغی را که در حال حاضر قادر به پرداخت آن نیستید، در طول چند ماه به شکل اقساطی پرداخت کنید.

چرا سامانه تقسیط را انتخاب کنیم؟

سامانه تقسیط، یک سیستم جامع برای خرید قسطی کالاهای مختلف است که برای مشتریان عزیز اعتبار لازم برای خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر را تامین می کند. در صورت تمایل به خرید گوشی A54 ، می توانید درخواست خود را از طریق سامانه تقسیط ثبت کنید. پس از احراز هویت، میتوانید اعتبار لازم برای خرید را از طریق تقسیط دریافت کنید. در مرحله ی بعد میتوانید با ارائه مدارک خواسته شده، به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر طرف قرارداد تقسیط مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را با یک چهارم قیمت خریداری کنید و باقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

بعضی از مزایای خرید گوشی A54 سامسونگ به شرح زیر است:

– خرید اقساطی گوشی A54 از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر با ضمانت سلامت و اصالت کالا

– پرداخت بهره کمتر برای خرید گوشی A54 به صورت اقساطی

– دسترسی به قیمت رقابتی و مناسب برای خرید گوشی A54 از فروشگاه های معتبر

– تحویل سریع گوشی با پرداخت تنها یک چهارم قیمت کل کالا

– پرداخت پیش پرداخت کمتر برای خرید قسطی گوشی A54 ، تنها ۲۵ درصد از قیمت کل کالا

– خرید قسطی کالا بدون سقف؛ هر چقدر که نیاز دارید، می توانید از تقسیط اعتبار دریافت کنید

– پرداخت اقساط گوشی A54 به مدت ۲ تا ۱۲ ماه به انتخاب خودتان

– اعتبار سنجی سریع؛ در طولانی ترین حالت، در صورت کامل نبودن مدارک، طی ۷۲ ساعت اعتبار سنجی شما کامل خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای خرید قسطی گوشی سامسونگ A54

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ A54 از طریق سامانه تقسیط، مدارک لازم برای اعتبار سنجی شما در صفحه شرایط و ضوابط سایت تقسیط قابل مشاهده است. در صورتی که مدارک شما کامل نیست یا به هر سوال و مشکلی در تامین مدارک برخوردید، با تیم اعتبار سنجی تقسیط تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. حتی در صورتی که برخی مدارک با یکدیگر مغایرت داشته باشند، همکاران ما در تقسیط به شما کمک خواهند کرد تا در صورتی که سابقه مالی خوبی در سیستم اعتباری کشور دارید، اعتبار لازم برای خرید قسطی گوشی مورد نظرتان را دریافت کنید.

مراحل خرید قسطی گوشی A54 از تقسیط

مراحل خرید قسطی گوشی سامسونگ A54 از سامانه تقسیط تا حد امکان برای سهولت و راحتی شما ساده سازی شده است. این مراحل عبارتند از:

۱٫ ثبت درخواست

مرحله اول برای خرید قسطی هر کالایی از تقسیط، ثبت درخواست است. شما میتوانید با سهولت و راحتی از طریق سایت تقسیط، درخواست خرید اقساطی خود را ثبت کنید. پس از کلیک روی گزینه “ثبت درخواست”، از شما خواسته میشود تا اطلاعات خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که دقت در وارد کردن اطلاعات، باعث می شود مراحل بعدی به سرعت انجام شوند. لذا حتما هنگام وارد کردن اطلاعات، دقت کافی را داشته باشید.

۲٫ احراز هویت

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان واحد اعتبار سنجی تقسیط، اطلاعات شما را بررسی کرده و در صورتی که هیچ نقص یا مغایرتی وجود نداشته باشد، احراز هویت شما را در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهند داد. در صورت وجود هرگونه مشکل یا مغایرت، در طولانی ترین حالت ممکن، فرایند احراز هویت تا ۳ روز کاری طول خواهد کشید.

۳٫ دریافت پیامک تایید

بعد از تایید هویت، یک پیامک به شما ارسال میشود که به معنای تکمیل مراحل تایید هویت و تامین اعتبار شماست. با دریافت این پیامک، شما میتوانید برای خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنید.

۴٫ مراجعه حضوری به فروشگاه

در آخرین مرحله می توانید با به همراه داشتن مدارک خواسته شده به نمایندگی یا فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و گوشی Galaxy A54 سامسونگ را تنها با یک چهارم قیمت خریداری کنید.

بررسی دوربین گوشی A54 سامسونگ

خرید قسطی گوشی سامسونگ A54

یکی از امکانات بسیار مهم گوشی های هوشمند، کیفیت دوربین آن ها است. به خصوص اگر طرفدار عکاسی باشید یا بخواهید با گوشی خود کار تولید محتوای تصویری انجام دهید، اطلاع از مشخصات دوربین گوشی قبل از خرید بسیار مهم است.

گوشی A54 سامسونگ سه دوربین پشت به همراه فلش ال ای دی مجهز است. دوربین پشت های این گوشی به ترتیب عبارتند از:

یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید با لرزشگیر نوری و PDAF که دوربین اصلی گوشی است.

یک دوربین اولتراواید ۱۲۳ درجه ۱۲ مگاپیکسلی

و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی

با دوربین پشت این گوشی می توانید فیلمبرداری با کیفیت های زیر انجام دهید:

۴K@30fps, 1080p@30/60fps, 720p@480fps

دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی واید تشکیل شده است که به شما امکان فیلمبرداری با کیفیت ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه و همچنین فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه را می دهد.

در مجموع عملکرد دوربین پشت این گوشی بسیار خوب است و حتی در نور کم، عکس های با کیفیتی را ثبت می کند. دوربین سلفی هم کیفیت مناسبی دارد و برای تولید محتوا مناسب است.

بررسی باتری گوشی A54 سامسونگ

گوشی a54 سامسونگ به یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از فست شارژ ۲۵ واتی با سیم پشتیبانی می کند. باتری این گوشی نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده و از شارژدهی قابل قبولی برخوردار است. متاسفانه سامسونگ آداپتور شارژ را از جعبه این گوشی هم حذف کرده است و آداپتور شارژ را خودتان باید تهیه کنید.

بررسی صفحه نمایش گوشی سامسونگ A54

این گوشی به یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت سوپرآمولد ۶٫۴ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت مجهز است و از HDR10+ پشتیبانی می کند. رزولوشن این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی آن ۴۰۳ است. این نمایشگر جذاب با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می شود.

عملکرد این نمایشگر بسیار عالی است. کنتراست بسیار خوبی دارد، رنگ ها را با دقت و به صورت زنده نمایش می دهد و دیتیل تصاویر را به خوبی نشان می دهد. روشنایی بالای این نمایشگر استفاده از گوشی را در نور خارج از منزل آسان کرده است. رفرش ریت این نمایشگر هم یک تجربه روان و لذت بخش برای شما فراهم می آورد و برای گیمینگ هم مناسب است.

سوالات متداول

آیا گوشی A54 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

بله. طراحی جذاب، صفحه نمایش با کیفیت و دوربین های قدرتمند در کنار شارژدهی مناسب و سخت افزار قوی از جمله ویژگی های مثبت گوشی a54 هستند که این گوشی را برای افرادی که بودجه کافی برای خرید یک پرچمدار مثل s23 را ندارند، گوشی مناسبی ساخته است.

آیا گوشی A54 برای گیمینگ مناسب است؟

گوشی A54 سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پردازنده قوی اگزینوس ۱۳۸۰، اکثر بازی های گوشی را به خوبی و بدون کندی و لگ اجرا می کند. گرچه این گوشی مخصوص گیمینگ طراحی نشده، اما می توانید با آن بازی های مورد علاقه تان را اجرا کنید و لذت ببرید.

آیا گوشی A54 سامسونگ ضد آب است؟

گوشی گلکسی A54 گواهی IP97 را دریافت کرده است یعنی می تواند تا حداکثر ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب سالم بماند.

خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ چقدر طول می کشد؟

در صورتی که مدارک مشتری بدون اشکال باشد و اعتبار لازم را داشته باشد، درخواست خرید اقساطی کالا در کمتر از ۲۴ ساعت تایید خواهد شد. با این حال، در برخی موارد ممکن است حداکثر ۳ روز کاری طول بکشد تا درخواست شما تایید شود.

آیا امکان خرید اقساطی گلکسی A54 با چک وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از اعتبار سنجی با ارائه چک صیادی به نام خودتان گوشی سامسونگ  A54 را از فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط به صورت اقساطی خریداری کنید.

آیا می توانیم گوشی A54 سامسونگ را با اقساط ۱۲ ماهه بخریم؟

بله شما می توانید تعداد اقساط گوشی سامسونگ  A54را از حداقل ۲ تا حداکثر ۱۲ ماه به صورت دلخواه انتخاب کنید.

آیا امکان افزایش پیش پرداخت برای خرید گوشی قسطی وجود دارد؟

بله حداقل مبلغ پیش پرداخت ۲۵% قیمت کل کالا است اما شما می توانید این مبلغ را تا هر میزان که دوست داشتید افزایش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.