خرید قسطی گوشی سامسونگ a73

خرید قسطی گوشی سامسونگ a73

این روز ها زندگی بدون گوشی موبایل تقریبا غیر ممکن شده و داشتن موبایل به یک ضرورت تبدیل شده است. از طرف دیگر قیمت نسبتا بالای اکثر گوشی ها در بازار به ویژه گوشی های رده بالا، خرید نقدی گوشی را برای بسیاری از ما سخت کرده است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید اقساطی انواع گوشی هستند. سامانه تقسیط با در نظر گرفتن نیاز روز افزون بازار به خرید قسطی محصولات از فروشگاه های معتبر با کارمزد پایین، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

گوشی a73 سامسونگ یکی از گوشی های بسیار پرطرفدار موجود در بازار است که با پردازنده اسنپدراگون و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. شما می توانید با خرید قسطی گوشی سامسونگ a73 از طریق سامانه تقسیط تنها با یک پیش پرداخت، این گوشی فوق العاده را دریافت کرده و اقساط آن را بین ۲ تا ۱۲ ماه بعد پرداخت کنید.

مشخصات گوشی a73 سامسونگ

خرید قسطی گوشی سامسونگ a73

گوشی گلکسی a73 سامسونگ یکی از گوشی های سال ۲۰۲۲ این کمپانی است که با قابلیت ۵G روانه بازار شده است. این گوشی به یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی سوپرآمولد پلاس ۱۲۰ هرتزی با روشنایی ۸۰۰ نیت مجهز است. رزولوشن صفحه نمایش این گشوی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ با تراکم پیکسلی ۳۹۳ است و با گوریلاگلس ۵ محافظت می شود.

با خرید گوشی A73 سامسونگ این گوشی را با اندروید ۱۲ تحویل می گیرید که امکان آپگرید به اندروید ۱۳ را هم دارد. پردازنده گوشی A73 5G سامسونگ اسنپدراگون ۷۷۸G 5G (6 نانومتری) است. از شیار دوم سیمکارت می توانید برای اضافه کردن کارت حافظه استفاده کنید.

دوربین اصلی این گوشی یک لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی است که به همراه یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، و دو دوربین عمق و ماکرو که هر یک ۵ مگاپیکسل هستند، مجموعه دوربین های پشت گوشی گلکسی A73 را تشکیل می دهند. دوربین سلفی این گوشی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی واید است. هم با دوربین پشت و هم با دوربین سلفی می توانید از فیلمبرداری با کیفیت ۴k و ۳۰ فریم بر ثانیه لذت ببرید.

باتری گوشی A73 سامسونگ یک باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که امکان شارژ با سیم ۲۵ واتی را به شما می دهد. گوشی A73 5G سامسونگ در سه رنگ خاکستری، سبز نعنایی و سفید موجود است. شما می توانید گوشی A73 سامسونگ را با رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنید.

در ادامه به بررسی مزایای خرید گوشی a73 به صورت قسطی می پردازیم و مراحل خرید این گوشی از طریق سامانه تقسیط را با هم مرور می کنیم. برای مطالعه نقد و بررسی دقیق تر این گوشی تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چرا خرید اقساطی گوشی a73 به صرفه تر است؟

خرید اقساطی گوشی a73 نسبت به خرید نقدی آن مزایایی دارد که باعث شده بسیاری از کاربران سامانه تقسیط این نوع خرید را ترجیح دهند. شاید با شنیدن خرید قسطی گوشی اولین سناریویی که به ذهنمان می رسد این است که وقتی برای خرید گوشی پول کافی نداریم می توانیم به صورت قسطی گوشی بخریم.

این یکی از بزرگترین مزایای خرید گوشی به صورت اقساطی است اما خرید قسطی موبایل مزایای بیشتری دارد. در ادامه به بررسی برخی از مزایای خرید اقساطی گوشی a73 نسبت خرید نقدی این گوشی می پردازیم.

فشار اقتصادی کمتر

یکی از واضح ترین مزایای خرید گوشی سامسونگ به صورت قسطی که آن را به روشی به صرفه برای خرید موبایل تبدیل می کند، همین فشار اقتصادی کمتر است.

برای مثال تصور کنید که شما قصد خرید یک گوشی ۱۰ میلیون تومانی را دارید. برای خرید نقدی این گوشی باید به صورت یکجا ۱۰ میلیون تومان پول پرداخت کنید که ممکن است برای بسیاری از ما فشار اقتصادی زیادی را به همراه داشته باشد. همین گوشی را می توانید تنها با پرداخت ۲۵ درصد از قیمت اولیه یعنی ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی از طریق تقسیط خریداری کنید و تا ۱۲ ماه هر ماه مبلغ ۸۳۴ هزار تومان را به عنوان قسط گوشی پرداخت کنید که بار مالی بسیار پایین تری دارد.

افزایش چهار برابری قدرت خرید گوشی موبایل

خرید قسطی گوشی سامسونگ از طریق سامانه تقسیط می تواند قدرت خرید شما را تا ۴ برابر افزایش دهد. در بازار امروز گوشی موبایل با توجه به قیمت های نسبتا بالای اکثر گوشی های پرچمدار و پیشرفته برند هایی مثل سامسونگ، همه ما قدرت خرید گوشی محبوبمان را نداریم و هنگام خرید گوشی بیشتر به بودجه ای که داریم توجه می کنیم تا گوشی موبایلی که واقعا دوست داریم داشته باشیم.

همانطور که گفتیم پیش پرداخت برای خرید قسطی گوشی سامسونگ از تقسیط تنها ۲۵ درصد است. همان گوشی ۱۰ میلیون تومانی مثال قبلی را تصور کنید. اگر شما برای خرید گوشی تنها ۱۰ میلیون تومان پول داشته باشید، با خرید نقدی فقط می توانید یک گوشی در حد همین بودجه خریداری کنید. اما با خرید اقساطی، می توانید یک گوشی ۴۰ میلیون تومانی بخرید که زمین تا آسمان با انتخاب اولیه شما، یعنی گوشی ۱۰ میلیون تومانی متفاوت است.

خرید گوشی a73 با یک چهارم قیمت

همانطور که گفتیم مبلغ پیش پرداخت برای خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ از طریق تقسیط تنها یک چهارم قیمت کل گوشی است. یعنی شما تنها با پرداخت یک چهارم مبلغ کل گوشی می توانید آن را بلافاصله تحویل بگیرید. به زبان ساده، تنها با پرداخت یک چهارم قیمت می توانید صاحب یک گوشی a73 نو سامسونگ شوید و تا یک سال بعد اقساط آن را پرداخت کنید.

خرید مطمئن در بازار پر نوسان موبایل

نوسانات قیمت دلار و بالطبع قیمت گوشی برای بسیاری از ما دردسر ساز شده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید گوشی مورد علاقه خود پس انداز کردید اما هر چه بیشتر پیش رفته قیمت گوشی از پس انداز شما سبقت گرفته است. اگر همین امروز تصمیم بگیرید برای همان گوشی فرضی ۱۰ میلیون تومانی پول پس انداز کنید، تضمینی وجود ندارد که چند ماه بعد قیمت آن گوشی به ۱۵ میلیون تومان نرسیده باشد. پس چاره چیست؟

خرید اقساطی گوشی به شما کمک می کند که با این نوسانات مبارزه کنید. یعنی شما می توانید به جای این که صبر کنید پس اندازتان به ۱۰ میلیون تومان برسد، تنها با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گوشی مورد نظرتان را از طریق سامانه تقسیط به قیمت روز بخرید و باقی مبلغ را در قالب اقساط از ۲ تا ۱۲ ماه پرداخت کنید. با این کار شما آخرین قسط خود را یک سال بعد پرداخت می کنید، زمانی که ممکن است قیمت گوشی حتی دو برابر هم شده باشد.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ a73 برای چه افرادی مناسب تر است؟

معمولا تصور میشود خرید قسطی گوشی مخصوص افرادی است که پول لازم برای پرداخت کل هزینه گوشی به صورت یکجا را ندارند. اما با توجه به توضیحاتی که دادیم، واضح است خرید قسطی گوشی موبایل حتی برای افرادی که پول خرید نقدی گوشی را دارند هم می تواند از بسیاری جهات به صرفه باشد.

  • اگر هنوز پول کافی برای خرید گوشی را پس انداز نکرده اید،
  • اگر خرید نقدی گوشی برای شما فشار اقتصادی به همراه دارد،
  • اگر پول کافی برای خرید گوشی را دارید اما دوست دارید گوشی بهتری داشته باشید،
  • و اگر از بالا رفتن قیمت گوشی در ماه های آینده نگران هستید،

خرید قسطی گوشی موبایل می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.

چرا برای خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ سامانه تقسیط را انتخاب کنیم؟

تقسیط یک سامانه جامع برای فروش اقساطی انواع محصولات است که به شما این امکان را می دهد کالاهای مورد نیازتان را به صورت اقساطی از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر طرف قرارداد تقسیط خریداری کنید. تقسیط کلیه مراحل تامین اعتبار و تامین مالی لازم برای خرید اقساطی کالا را انجام می دهد تا شما بتوانید با خیال راحت به فروشگاه مورد نظرتان مراجعه کنید و گوشی  a73سامسونگ را تنها با پرداخت پیش پرداخت خریداری کنید.

با خرید قسطی گوشی سامسونگ a73 از تقسیط از مزایای زیر بهرمند می شوید:

  • خرید قسطی از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر طرف قرارداد تقسیط با ضمانت اصالت و سلامت کالا
  • خرید قسطی گوشی سامسونگ با قیمت مناسب و رقابتی
  • خرید گوشی اقساطی با کمترین پیش پرداخت؛ تنها ۲۵%
  • فروش اقساطی موبایل با کمترین بهره
  • تحویل سریع گوشی با پرداخت یک چهارم قیمت
  • خرید گوشی سامسونگ A73 با اقساط ۲ تا ۱۲ ماهه به انتخاب خودتان
  • خرید قسطی کالا بدون سقف؛ هر چقدر دوست دارید از تقسیط اعتبار دریافت کنید
  • اعتبار سنجی سریع (در طولانی ترین حالت در صورت کامل نبودن مدارک طی ۷۲ ساعت اعتبار سنجی شما کامل خواهد شد)

مدارک لازم برای خرید اقساطی گوشی a73 سامسونگ

برای اطلاع از مدارک لازم برای خرید اقساطی گوشی a73 از طریق تقسیط قسمت شرایط و ضوابط سایت تقسیط را مطالعه نمایید. در صورت نداشتن چک کارمندی یا کسری هر یک از مدارک می توانید با تیم اعتبار سنجی ما تماس بگیرید و راهنمایی کامل خرید اقساطی را دریافت کنید.

تلاش ما در سامانه تقسیط این است که شرایط مناسب را فراهم کنیم تا همه هموطنان با سوابق مناسب در سیستم اعتباری کشور بتوانند کالای مورد نظرشان را به راحتی و در اسرع وقت به صورت قسطی خریداری کنند.

مراحل خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ از تقسیط

برای دریافت اعتبار جهت خرید اقساطی گوشی سامسونگ A73 از طریق سامانه تقسیط باید مراحل زیر را طی کنید. ما در تقسیط سعی می کنیم تا حد ممکن مراحل وقت گیر و غیر ضروری را از پروسه خرید قسطی محصولات حذف کرده و یک تجربه آسان و سریع از خرید اقساطی کالا را برای شما مشتریان عزیز فراهم کنیم.

۱٫ ثبت درخواست

اولین مرحله برای خرید گوشی a73 سامسونگ به صورت قسطی این است که روی گزینه ثبت درخواست در سایت کلیک کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته می شود را وارد کنید. هنگام وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید که همه موارد صحیح باشند تا بعدا در پروسه اعتبارسنجی به مشکل نخورید.

۲٫ احراز هویت

بعد از این که درخواستتان را ثبت کردید، کارشناسان واحد اعتبارسنجی اطلاعات شما را در اسرع وقت بررسی می کنند. در صورتی که نقص یا مغایرتی در اطلاعات باشد، با شما تماس می گیریم. اگر اطلاعات شما کامل و بدون ایراد باشد احراز هویت به سرعت انجام می شود. اما طبیعتا در صورت وجود نقص یا مغایرت در اطلاعات این پروسه به تعویق می افتد. در طولانی ترین حالت احراز هویت شما طی سه روز کاری تکمیل خواهد شد.

۳٫ دریافت پیامک تایید

بعد از این که اعتبارسنجی شما با موفقیت به اتمام رسید، یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود. پس از دریافت پیامک تایید می توانید با ارائه مدارکی که از شما خواسته شده به صورت حضوری به فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را تنها با پیش پرداخت ۲۵ درصدی خریداری کنید.

با طی این مراحل ساده، می توانید به سرعت گوشی a73 سامسونگ را در اسرع وقت خریداری کنید. در ادامه به بررسی بیشتر این گوشی و ویژگی های آن می پردازیم.

بررسی دوربین a73 سامسونگ

خرید قسطی گوشی سامسونگ a73

یکی از نقاط قوت گوشی A73 سامسونگ دوربین با کیفیت آن است. همانطور که گفته شد این گوشی دارای یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است که برای یک گوشی میان رده رزولوشن قابل توجه یاست. گوشی A73 5G سامسونگ از نظر قدرت عکاسی و فیلمبرداری عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند عکس هایی با جزئیات زیاد، رنگ های نزدیک به واقعیت و کیفیت قابل توجه ثبت کند. در مقایسه با گوشی های میان رده در این رنج قیمت، دوربین های A73 یکی از بهترین ها هستند اما طبیعتا نباید از آن ها انتظار عملکرد برابر با یک پرچمدار را داشته باشیم.

بررسی باتری گوشی a73 سامسونگ

گوشی گلکسی A73 سامسونگ مثل اکثر گوشی های میان رده سری A سامسونگ دارای یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که ظرفیت بسیار خوبی است. شما می توانید باتری این گوشی را با آداپتور ۲۵ واتی طی حدود یک ساعت و بیست دقیقه فول شارژ کنید. شارژدهی باتری این گوشی در حد متوسط است و برای استفاده روزمره متوسط تا سنگین عملکرد خوبی دارد.

بررسی صفحه نمایش a73 سامسونگ

صفحه نمایش سوپرآمولد پلاس ۱۲۰ هرتزی این گوشی با رزولوشن فول اچ دی و پشتیبانی از HDR10 یک صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و جذاب است. بزرگ بودن اندازه صفحه نمایش و کیفیت بالای آن می تواند طرفداران گیمینگ و تماشای فیلم را به راحتی راضی نگه دارد و از نظر نمایش رنگ ها، کنتراست و زاویه دید عملکرد فوق العاده خوبی نشان می دهد.

سوالات متداول

آیا گوشی a73 سامسونگ ارزش خرید دارد؟

با توجه به طراحی شیک، صفحه نمایش جذاب، دوربین خوب و سخت افزار قدرتمند، گوشی A73 سامسونگ یکی از گوشی های میان رده خوب این برند است که نسبت به قیمتش ارزش خرید خوبی دارد.

آیا گوشی a73 سامسونگ برای گیمینگ مناسب است؟

بله گوشی A73 5G سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G برای گیمینگ مناسب است و می توانید بسیاری از بازی های پر طرفدار مثل کال آف دیوتی را با فریم ریت و گرافیک بالا بدون لگ و کندی با آن بازی کنید.

خرید قسطی گوشی سامسونگ از طریق تقسیط چقدر طول می کشد؟

اگر مدارک مشتری ایرادی نداشته باشد و اعتبار لازم را داشته باشد، درخواست خرید اقساطی کالا در کمتر از ۲۴ ساعت تایید می شود و در موارد دیگر ممکن است حداکثر ۳ روز کاری طول بکشد. پس از تایید اطلاعات و احراز هویت، شما می توانید خرید خود را با ارائه مدارک خواسته شده انجام دهید.

آیا امکان خرید قسطی گوشی سامسونگ  a73با چک وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از اعتبار سنجی با ارائه چک صیادی به نام خودتان گوشی سامسونگ A73 را از فروشگاه های طرف قرارداد تقسیط به صورت اقساطی خریداری کنید.

آیا امکان خرید گوشی سامسونگ a73 با اقساط ۱۲ ماهه وجود دارد؟

بله شما می توانید تعداد اقساط گوشی سامسونگ a73 را از حداقل ۲ تا حداکثر ۱۲ ماه به صورت دلخواه انتخاب کنید.

آیا امکان افزایش پیش پرداخت وجود دارد؟

بله حداقل مبلغ پیش پرداخت ۲۵% قیمت کل کالا است اما شما می توانید این مبلغ را تا هر میزان که دوست داشتید افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.