نظرات در مورد گوشی Galaxy a24 Samsung

خرید اقساطی

 گوشی سامسونگ a24 به همراه گوشی a54 و a34 جدیدترین گوشی های سری a سامسونگ ۲۰۲۳ را تشکیل می دهند که با قیمتی اقتصادی و مناسب در فروشگاه های نمایندگی به فروش می رسند. در ادامه قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت گوشی A24 و نظرات کاربران درباره آن بپردازیم.

مقایسه گوشی a15 با a14

بررسی کیفیت و طراحی ساخت گوشی Samsung A24

در طراحی گوشی سامسونگ galaxy A24 نسبت به نسخه ی قبلی (A23) تغییراتی رخ داده است و A24 از طراحی جدیدی برخوردار شده به طوریکه در نگاه اول متوجه شباهت بسیار گوشی A24 به S23 می شوید. ابعاد گوشی a24 سامسونگ ۱۶۲٫۱ در ۷۷٫۶در۳٫۸ میلی متر و وزن آن ۱۹۵گرم است که در استفاده طولانی مدت کاربر را خسته نمی کند.

جنس بدنه گوشی a24 samsung از پلاستیک بوده و  در پنل پشتی، سه لنز در راستای یک خط عمودی قرار گرفته اند. روی لبه راست گوشی دکمه پاور و تنظیم صدا وجود دارد و حسگر اثر انگشت a24 با دکمه پاور ادغام شده است. در قسمت پایین گوشی نیز اسپیکر، پورت یو اس بی تایپ سی، میکروفون و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون قرار دارند. صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی گوشی ای ۲۴ حدود ۸۲٫۴ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

نقد و بررسی مشخصات احتمالی گوشی موبایل a15 سامسونگ

بررسی کیفیت صفحه نمایش گوشی a24

گوشی ای ۲۴ مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل می باشد. نوع نمایشگر این گوشی SUPER AMOLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. همچنین روشنایی ۱۰۰۰ نیت صفحه نمایش این گوشی، به شما امکان مشاهده ریزترین جزئیات را حتی در مقابل نور آفتاب می دهد. در نهایت با نمایشگر گوشی a24 می توانید تصاویر و محتوا را با بهترین کیفیت تماشا کنید. این گوشی نسبت به نسل قبلی (a23) در بخش نمایشگر یک تفاوت چشمگیر دارد. در واقع نمایشگر a24 به جای پنل ال سی دی نسل قبلی(ای ۲۳) به پنل سوپر آمولد مجهز شده که می تواند محتوا را با جزئیات و رنگ دقیق نمایش دهد.

نظرات در مورد گوشی a24

بررسی دوربین گوشی a24 

دوربین گوشی گلکسی A24 سامسونگ شامل:دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسل ، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل می باشد. همچنین دوربین اصلی و سلفی این گوشی توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم در هر ثانیه را دارند. کیفیت دوربین گوشی a24 بسیار خوب است به طوریکه می تواند عکس های بی نظیر و با کیفیتی را برایتان به ثبت برسانند.

خرید اقساطی s23 ultra

باتری گوشی a24 چند میلی آمپر است؟

باتری گوشی a24 سامسونگ ۵۰۰۰ میلی آمپر می باشد که امکان گیمینگ و به اشتراک گذاری محتوا به مدت طولانی را فراهم کرده است. همچنین باتری گلکسی a24 به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی دارد. درون جعبه گوشی A24 سامسونگ، کابل شارژر USB Type-C وجود دارد اما آداپتور شارژ نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

شارژر گوشی a24  چند وات است؟

با خرید آداپتور ۲۵ واتی برای این گوشی می توانید در مدت نیم ساعت شارژ گوشی را ۵۰ درصد پر کنید. زمان پر شدن کامل باتری نیز حدود یک ساعت و ربع است. در نمایندگی سامسونگ می توانید به راحتی شارژر سامسونگ a24 را خریداری نمایید.

برررسی پردازنده و سخت افزار گوشی سامسونگ A24

گوشی A24 samsung مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو Mediatek MT8781 Helio G99 است که از ۲ هسته ۲٫۲ گیگاهرتز Cortex-A76 و ۶ هسته ۲٫۰ گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است. طبق تجربه کاربران گوشی سامسونگ a24 در اجرای بازی هایی مانند پابجی و کال آف دیوتی عملکرد سریع و مناسبی دارد.گوشی ای ۲۴ دارای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 می باشد و تا حداقل ۲ سال آپدیت اندروید دریافت می کند.

خرید اقساطی

سوالات متداول کاربران درباره گوشی گلکسی a24

در ادامه به پرتکرار ترین سوالات کاربران پاسخ می دهیم.

 

گوشی a24 ساخت کدام کشور است؟

هنگامی که یک گوشی جدید سامسونگ وارد بازار ایران می شود یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران این است که گوشی جدید سامسونگ ساخت کجاست؟ توجه داشته باشید گوشی های سامسونگ ساخت کشورهای مختلف هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. سامسونگ کارخانه های مختلفی در چندین کشور دارد که گوشی ها و انواع مختلف محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری را تولید می کنند. از جمله این کارخانه ها می توانیم به سامسونگ چین، ویتنام، مصر، هند و برزیل اشاره کنیم. تمامی این کارخانه ها از اصول و روند تولیدی مشابهی برخوردارند بنابراین فرقی نمی کند که گوشی سامسونگ شما در ویتنام تولید شده باشد یا هند زیرا در هر صورت پروسه تولید و قطعات به کار رفته در ساخت گوشی ها یکسان هستند.

آیا گوشی a24 اسمارت ویو دارد؟

شاید برایتان سوال شود که آیا گوشی a24 اسمارت ویو دارد؟اسمارت ویو یکی از قابلیت های تلویزیون های هوشمند است که به کمک آن می توانیم فایل های صوتی و تصویری گوشی را بر روی تلویزیون پخش کنیم. این قابلیت برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. پس از آن شرکت‌ های دیگر نیز از این قابلیت در تلویزیون ‌های خود استفاده کردند.اکثر گوشی های سامسونگ از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی می کنند و گوشی A24 نیز در این دسته قرار دارد.

آیا گوشی a24 اثر انگشت دارد؟

در پاسخ به سوال آیا گوشی a24 اثر انگشت دارد باید بگوییم بله.سنسور اثر انگشت گوشی a24 با دکمه پاور این گوشی ادغام شده و عملکرد سریعی در باز شدن قفل نمایشگر گوشی و ورود به اپلیکیشن ها دارد.

آیا گوشی a24 سامسونگ شارژر دارد؟

یکی از سوالات متداول کاربران این است که آیا گوشی a24 شارژر دارد یا نه؟ درون جعبه گوشی A24 سامسونگ، کابل شارژر USB Type-C وجود دارد ولی آداپتور شارژ را باید به صورت جداگانه خریداری نمایید. جهت سفارش و  خرید شارژر مناسب گوشی a24 با کارشناسان شعب سامسونگ تماس بگیرید.

آیا گوشی a24 ضد آب است؟

گوشی a24 ضد آب است؟گواهینامه ی IP درجه حفاظت دستگاه ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بیان می کند. درجه حفاظت آی پی در گوشی هوشمند، استانداردی است که نشان می دهد یک گوشی می تواند عملکردی عادی در شرایط غیر عادی مثل زیر آب یا در شرایط آب و هوایی غیر عادی مثل رطوبت بالا و باران داشته باشد. بر خلاف اکثر گوشی های سامسونگ، گوشی a24 مجهز به گواهی IP نیست بنابراین نمی توان گفت این گوشی ضد آب است.

آیا گوشی A24 سامسونگ برای بازی مناسب است؟

آیا گوشی a24 برای بازی مناسب است یا خیر؟با توجه به پردازنده قوی به همراه رم و حافظه داخلی بالا، باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت در گوشی a24 سامسونگ، می توان گفت این گوشی در اجرای بازی ها عملکرد بی نظیری دارد و می تواند بازی های سنگین را بدون هیچگونه لگی اجرا کند.

مزایای گوشی A24 سامسونگ

مزایای گوشی a24 شامل موارد زیر می شود:

  • عملکرد مناسب در اجرای بازی
  • باتری قدرتمند
  • طراحی مینیمال و زیبا
  • پشتیبانی از جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون

نظر کاربران درمورد گوشی a24

اگر به دنبال تجربه خرید و نظر کاربران درمورد گوشی a24 هستید می توانید در قسمت کامنت محصول در انتهای صفحه از نظر کاربران استفاده کرده و با عملکرد گوشی a24 آشنا شوید.

قیمت گوشی سامسونگ a24

قیمت گوشی a24 بسیار به صرفه و اقتصادی است و از قیمت گوشی a54 و قیمت گوشی a34 کمتر می باشد. این گوشی برای فعالیت های روزمره بسیار مناسب بوده و برای گیم نیز عملکرد خوبی دارد. چنانچه قصد خرید قسطی گوشی a24 را دارید با مراجعه به سایت تقسیط و ثبت درخواست می توانید نسبت به خرید این گوشی جدید سامسونگ اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.