آیا گوشی a32 خوب است؟ : بررسی جامع a32 و a32 5G سامسونگ

آیا گوشی a32 خوب است؟ : بررسی جامع a32 و a32 5G سامسونگ

سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۱ دو تا از محبوب ترین گوشی های میان رده یعنی a32 و a32 5G را به بازار عرضه کرد. این گوشی ها هم در بازار داخلی و خارجی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدند. گوشی a32 سامسونگ نسل جدیدتر و ارتقا یافته گوشی های a30 و a31 است که در زمان خودشان جزو گوشی های پر فروش سامسونگ بودند. با وجود عرضه گلکسی a33 و a34 سامسونگ، هنوز تقاضا برای گوشی a32 و مدل ۵G آن در بازار وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این گوشی به این سوال پاسخ دهیم که آیا گوشی a32 خوب است یا نه.

بیشتر بخوانید : معرفی و خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ

نقد و بررسی گوشی a32 سامسونگ

خرید اقساطی

همانطور که اشاره کردیم گوشی a32 دو نسخه ۴g و ۵g دارد که نسخه ۴g با نام a32 شناخته می شود و نسخه فایو جی با نام a32 5G. در این مقاله هر دو این مدل ها را بررسی خواهیم کرد.

به طور کلی گوشی های این رده یعنی a30 و a31 برای افرادی ساخته شده اند که به دنبال خرید یک گوشی میان رده معمولی با قیمت مناسب هستند. اما در a32 سامسونگ با بالا بردن نرخ تازه سازی صفحه نمایش، ارزش خرید این گوشی را ارتقا داده است. قابلیتی که قبل از سال ۲۰۲۱ تنها در گوشی های پرچمدار از آن استفاده می شد.

با این وجود بدنه پلاستیکی، چیپست مدیاتک و سایر امکانات گوشی، در سطح میان رده باقی مانده است (که با توجه به قیمت کاملا معقول است).

البته تلاش سامسونگ برای ارتقای این گوشی به رفرش ریت صفحه نمایش فول اچ دی پلاس آن ختم نمی شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژدهی عالی، چها دوربین پشت با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و آپدیت های نرم افزاری، سایر ویژگی های جذاب گوشی a32 هستند که باید به آن ها توجه کرد.

به طور کلی امکانات مدل ۴G نسبت به ۵G بهتر است و با توجه به این که فایو جی زیاد در ایران کاربرد ندارد، مدل ۴G این گوشی به صرفه تر است.

مقایسه گوشی a32 4g یا a32 5g

خرید اقساطی

مشخصات دو گوشی a32 و a32 5G در برخی موارد با هم متفاوت هستند. در جدول زیر می توانید مشخصات این دو گوشی را کنار هم ببینید و بررسی کنید.

 

گوشی A32 4G ‘گوشی A32 5G
ابعاد بدنه ۱۵۸٫۹ در ۷۳٫۶ در ۸٫۴ میلی متر ۱۶۴٫۲ در ۷۶٫۱ در ۹٫۱ میلی متر
جنس بدنه پشت و فریم پلاستیکی پشت و فریم پلاستیکی
وزن ۱۸۴ گرم ۲۰۵ گرم
نوع صفحه نمایش سوپرآمولد ۹۰ هرتزی با روشنایی ۸۰۰ نیت ال سی دی TFT، رفرش ریت مدل بین المللی ۶۰ هرتز و مدل های SM-326DL و SM-A326U آن ۹۰ هرتز است.
ابعاد صفحه نمایش ۶٫۴ اینچ ۶٫۵ اینج
رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (تراکم پیکسلی ۴۴۱) ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (تراکم پیکسلی ۲۷۰)
محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۵ گوریلا گلس ۵
سیستم عامل اندروید ۱۱ با آپگرید تا ۱۳، One UI 5 اندروید ۱۱ با آپگرید تا ۱۳، One UI 5
چیپست Mediatek MT6769V/CU Helio G80 (12 nm) Mediatek MT6853 Dimensity 720 (7 nm)
سی پی یو Octa-core (2×2.0 GHz Cortex-A75 & 6×1.8 GHz Cortex-A55) Octa-core (2×2.0 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
گرافیک Mali-G52 MC2 Mali-G57 MC3
کارت حافظه شیار مجزا برای میکرو اس دی شیار مشترک با سیمکارت دوم برای میکرو اس دی
حافظه داخلی و رم ۶۴ و ۴ گیگابایت، ۱۲۸ و ۴ گیگابایت، ۱۲۸ و ۶ گیگابایت، ۱۲۸ و ۸ گیگابایت ۶۴ و ۴ گیگابایت، ۱۲۸ و ۴ گیگابایت، ۱۲۸ و ۶ گیگابایت، ۱۲۸ و ۸ گیگابایت
دوربین پشت دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی، f/1.8، ۲۶ میلی متر، PDAF

دوربین اولتراواید ۱۲۳˚، ۸ مگاپیکسلی، f/2.2، ۱/۴٫۰″، ۱٫۱۲µm

دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی، f/2.4

دوربین عمق ۵ مگاپیکسلی، f/2.4

فلش ال ای دی، پانوراما، HDR

فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps

دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، ۲۶ میلی متر، f/1.8، ۱/۲٫۰″, ۰٫۸µm, PDAF

دوربین اولتراواید ۱۲۳˚، ۸ مگاپیکسلی، f/2.2، ۱/۴٫۰″، ۱٫۱۲µm

دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی، f/2.4

دوربین عمق ۵ مگاپیکسلی، f/2.4

فلش ال ای دی، پانوراما، HDR

فیلمبرداری ۴K@30fps و  ۱۰۸۰p@30fps

دوربین سلفی دوربین واید ۲۰ مگاپیکسلی f/2.2

فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps

دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی، f/2.2، ۱/۳٫۱″, ۱٫۱۲µm

فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps

سنسور ها اثرانگشت (اپتیکال، زیر صفحه نمایش)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور مجاورت مجازی اثرانگشت (دکمه کناری)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور مجاورت مجازی
باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ ۱۵ وات با سیم ۱۵ وات با سیم
رنگ ها مشکی، سفید، آبی، بنفش مشکی، سفید، آبی، بنفش

خرید اقساطی

بررسی کیفیت ساخت و طراحی گوشی a32

مدل ۴G:

طراحی a32 نسبت به نسل قبلی خود فرق زیادی نکرده و از نظر ظاهری شاهد تفاوت خاصی نیستیم. همانطور که اشاره شد و دور از انتظار هم نبود، فریم و پنل پشتی این گوشی پلاستیکی است اما کیفیت پلاستیک به کار رفته بالا است و حس یک گوشی پایین رده را به مشتری منتقل نمی کند.

مدل ۵G:

طراحی مدل ۵G تفاوت خاصی با ۴G ندارد جز این که اندازه این مدل کمی بزرگتر است و وزن بیشتری هم دارد که در جدول مشخصات به آن اشاره کردیم.

بررسی گوشی a32 از نظر صفحه نمایش

مدل ۴G:

صفحه نمایش یکی از نقاط قوت قابل توجه گوشی a32 سامسونگ است. مدل فور جی ارای یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با پنل آمولد و رزولوشن فول اچ دی است. رفرش ریت این گوشی که از ابتدای مقاله به عنوان یکی از نقطه قوت های مهم گوشی به آن اشاره کردیم، ۹۰ هرتز است و تراکم پیکسلی آن ۴۱۱ است. روشنایی نیز ۸۰۰ نیت است که کار با گوشی را زیر نور آفتاب راحت می کند. در مجموع کیفیت صفحه نمایش این گوشی به نسبت سایر گوشی های این رده، بسیار خوب است.

مدل ۵G:

در مدل فایو جی گوشی a32، صفحه نمایش به اندازه مدل فور جی قوی نیست. برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی، سامسونگ در این مدل از پنل TFT LCD استفاده کرده که انتخاب جالبی نیست. رزولوشن این صفحه نمایش ۷۲۰p است و اندازه صفحه نمایش آن ۶٫۵ اینچ است. در مجموع عملکرد صفحه نمایش این گوشی زیاد جالب نیست اما کار شما را راه می اندازد.

بیشتر بخوانید : جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳

بررسی باتری گوشی a32

مدل ۴G:

تقریبا همه میان رده های سامسونگ همچون a32 و a32 5G به باتری های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند که ظرفیت بسیار خوبی برای گوشی های هوشمند است. شارژدهی باتری a32 بسیار عالی است و با استفاده متوسط رو به بالا، یک روز کامل شارژدهی دارد.

این گوشی از فست شارژ ۱۵ واتی با سیم نیز پشتیبانی می کند که سرعت شگفت انگیزی ندارد اما در مجموع برای این بازه قیمتی مناسب است.

مدل ۵G:

مدل فایو جی این گوشی از نظر باتری و شارژ تفاوتی با مدل فور جی ندارد.

بررسی دوربین گوشی a32

مدل ۴G:

همانطور که در جدول مشخصات گوشی دیدیم، رزولوشن دوربین اصلی گوشی a32 4G کمی از a32 5G بالاتر است. در تست این دوربین و عکس هایی که با آن گرفته شده می بینیم که نباید از دوربین a32 انتظار زیادی داشت. کیفیت دوربین اصلی و اولتراواید در نور مناسب در حد قابل قبول ارزیابی می شود و دو لنز دیگر کارایی چندانی ندارند. کیفیت سلفی های این گوشی نیز به نسبت قیمت مناسب است اما وقتی روی تصویر زوم می کنید، متوجه رزولوشن پایین آن می شوید.

مدل ۵G:

دوربین a32 5G به نسبت گوشی های هم رده اش عملکرد قابل قبولی دارد. در تست دوربین این گوشی شاهد رنگ های زنده، دیتیل نسبتا بالا و عملکرد خوب در نور روز هستیم. عکاسی پرتره با این گوشی نتیجه خیره کننده ای ندارد اما به نسبت قیمت، توجیه پذیر است. برای عکاسی در شب نیز دوربین a32 سامسونگ به هیچ وجه مناسب نیست. هر چند، کیفیت دوربین سلفی در نمایش دقیق و زنده رنگ ها و ثبت جزئیات بالا، بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید : معرفی و خرید اقساطی گوشی a24

مقایسه گوشی a32 با گوشی های هم رده

مقایسه گوشی ها یکی از بهترین روش هایی است که به ما کمک می کند بهترین گوشی را برای خودمان انتخاب کنیم. به ویژه با توجه به تنوع بالای گوشی در هر بازه قیمتی که می تواند انتخاب را برای مشتریان دشوار کند. در این قسمت به گوشی هایی که معمولا با a32 مقایسه می شوند می پردازیم.

آیا گوشی a32 خوب است یا a51؟

گوشی a51 محصول سال ۲۰۱۹ سامسونگ در حالی که a32 جدیدتر است و در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده. در مقایسه این دو گوشی می بینیم که عملکرد دو گوشی تقریبا نزدیک به هم است، صفحه نمایش دو گوشی به هم شبیه اند، با وجودی که روی کاغذ دوربین a51 ضعیف تر است اما در عمل زیاد متفاوت نیستند. باتری a32 بی شک قوی تر از a51 است و با توجه به جدیدتر و به روز تر بودنش، انتخاب معقولی است.

آیا گوشی a22 بهتر است یا a32؟

یکی از گوشی هایی که با a32 مقایسه می شود، گوشی a22 سامسونگ است. A32 صفحه نمایش بهتر و دوربین های قوی تری دارد و تراشه آن هم از قدرت و سرعت بیشتری برخوردار است. باتری دو گوشی یکسان است و هیچکدام ضد آب نیستند. همچنین a32 به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز است. البته با توجه به قیمت پایین تر a22، بهتر است ببینید کدام مورد برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ کارایی و امکانات یا قیمت؟

آیا گوشی a31 بهتر است یا a32؟

گوشی a31 نسخه قدیمی تر a32 است. هر دو این گوشی ها عملکرد خوبی دارند و شباهت زیادی به هم دارند. با این حال a32 به دلیل جدیدتر بودن و دوربین و صفحه نمایش بهتر انتخاب بهتری است. البته a31 چون قدیمی تر است، قیمت کمتری دارد.

آیا گوشی a32 بهتره یا a23؟

گوشی a23 یک سال جدیدتر از a32 است و به همین دلیل این سوال را برای مشتریان ایجاد می کند که a32 بهتر است یا a23. گوشی گلکسی a32 سامسونگ از نظر کیفیت صفحه نمایش، دوربین سلفی و طراحی و ارگونومی برتری دارد. با این وجود در a23 شاهد اسپیکر بهتر، کیفیت عکاسی بهتر با دوربین پشت و سرعت شارژ بیشتر هستیم.

نظرات در مورد گوشی a32

یکی از ابزار های بسیار کاربردی در انتخاب گوشی مناسب، مطالعه نظرات کاربران است. نظرات افرادی که قبل از شما این گوشی را خریده اند و از آن استفاده کرده اند، به شما کمک می کند بهتر با ویژگی های گوشی و نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید و ببینید که تجربه واقعی استفاده از گوشی چگونه است.

گوشی a32 تبادل نظر

پیش از این که به چند مورد از نظرات کاربران درباره گوشی a32 بپردازیم، از شما می خواهیم که اگر تجربه ای از کار با این گوشی دارید، حتما در بخش کامنت های این پست آن را با ما و مخاطبین ما در میان بگذارید. بی شک نظرات ارزشمند شما می تواند به دیگران کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشند و راحت تر به پاسخ این سوال برسند که آیا گوشی a32 خوب است یا نه.

نظرات کاربران در مورد گوشی a32 5g

چند مورد از نظرات مشتریان در باره گوشی a32 5G که در سایت های ایرانی و خارجی ثبت شده اند:

نظر کاربر رضوانی: به نظرم اگه دنبال یه گوشی مناسب و خوب هستین گزینه مناسبیه من دو ساله دارمش تا الان که واقعا راضیم هر چند موقع اجرای بازی‌های سنگین داغ می‌کنه اما در کل راضی هستم

نظر کاربر رضا رزمجو: “خوبه، سرعت پردازش خوبی داره، کیفیت تصویر و دوربینش هم مورد قبوله، فقط یه کم سنگینه”

نظر یکی از کاربران: “کلا گوشی خوبیه ولی به نسبت A32 4g گوشی بهتری نیست توی فورجی دوربین دوبرابر این گوشی و صفحه نمایش با قدرت بالاتر و جای رم و دو سیم کارتو باهم داره ولی این گوشی یا باید رم و یک سیم کارت بندازی یا دوسیم باهم از نظر نت سرعت فایو بالاتره و این گوشی بزرگتر از فورجی هست”

نظرات کاربران در مورد گوشی a32 4G

چند مورد از نظرات مشتریان در باره گوشی a32 4G که در سایت های ایرانی و خارجی ثبت شده اند:

نظر کاربر سامسونگ: “گوشی خوبی هستش دوربینش امکانات خوبی داره مثل اسلوموشن هایپرلپس و فیلم برداری ۴k و… سرعت گوشی هم تو برنامه و بازی های سنگین خوبه و داغ شدگی نداره در کل گوشی عالی هستش من راضیم.”

نظر کاربر masoud4596: “من ۴ جی رم ۸ خریدم واقعا هم ازش راضی هستم هم خوش دست دوربین ۶۴ اصلی و ۲۰ سلفی که برای من خوبه ولی بشدت توصیه میکنم جیa32 ۵ نخرید چون واقعا نمیارزه به اون قیمت و اصلا کارایی خوبی نداره و خیلی از همه نظر از ۴ جی پایین تره”

نظر کاربر amirali10gh: “من ۵ ماهه دارم واقعا گوشی عالیه فقط میشه گفت مشکلش میکروفون ضعیفه و که میتونین از میکروفون هنسفری استفاده کنین و پخش کننده صدا قوی داره و یکی دیگه از مشکلاتش هم نداشتن لرزش گیر دوربین ویدیو یعنی وقتی ویدیو میگیرین درسته خیلی کیفیت بالایی داره ولی اگه دستتونو تکون بدین بصورت لرزش دار میوفته وگرنه همه چی عالی دوبین بی نظیر باتری خوب و…”

نظر یکی از کاربران: “به نظرم اگه دنبال یه گوشی مناسب و خوب هستین گزینه مناسبیه من دو ساله دارمش تا الان که واقعا راضیم هر چند موقع اجرای بازی‌های سنگین داغ می‌کنه اما در کل راضی هستم”

گوشی a32 جعبه گشایی

در جعبه گشایی a32 می بینیم که این گوشی با یک دفترچه راهنما، یک کابل دیتا، یک آداپتور معمولی، و سوزن سیمکارت عرضه می شود.

سوالات کاربران در مورد گوشی a32 سامسونگ

در ادامه به پر تکرار ترین سوالات کاربران در مورد گوشی a32 سامسونگ می پردازیم.

آیا گوشی a32 ضد آب است؟

خیر گوشی a32 (هر دو نسخه) رتبه IP ندارد که یعنی در برابر آب مقاوم نیست و به اصطلاح ضد آب نیست. پس مراقب باشید گوشی a32 شما خیس نشود.

معایب گوشی a32 چیست؟

از جمله معایب گوشی a32 که در بررسی های تخصصی و نظرات کاربران دیده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی بدنه a32 به نحوی است که به راحتی سر می خورد و احتمال افتادن آن زیاد است. البته اگر بخواهید بدون قاب از گوشی استفاده کنید.
  • اگر به گوشی فشار بیاورید و برنامه های سنگین اجرا کنید، گاهی اوقات داغ می کند.
  • فول شارژ این گوشی نسبت به گوشی های جدیدتر، زمان زیادی می برد. (حدود ۲ ساعت)

آیا گوشی a32 برای گیم خوب است؟

گوشی a32 گوشی مناسبی برای اجرای بازی های سنگین نیست. هرچند این امکان را به شما می دهد که بازی های سبک و گاها متوسط را اجرا کنید و از بازی با آن ها لذت ببرید. اما با خرید این گوشی انتظار یک گوشی گیمینگ قوی را نداشته باشید.

ایا گوشی a32 برای کالاف خوب است؟

بازی کالاف دیوتی روی این گوشی با گرافیک low و medium قابل اجرا است که برای بازی روان تر بهتر است گرافیک low را اجرا کنید.

ایا گوشی a32 دو سیم کارت است؟

بله گوشی a32 سامسونگ دو سیم کارت است. در مدل فور جی، دو تا شیار برای سیمکارت و یک شیار مستقل برای کارت حافظه microSD تعبیه شده است. در حالی که مدل فایو جی همین گوشی، یک شیار سیمکارت و یک شیار مشترک برای سیمکارت یا microSD دارد.

ایا گوشی a32 فست شارژ است؟

بله. گوشی a32 از شارژ با سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند که می توان آن را یک فست شارژ رده پایین در نظر گرفت. به طور کلی سرعت شارژ شدن این گوشی زیاد بالا نیست.

ایا گوشی a32 ارزش خرید دارد؟

گوشی a32 و a32 5G هر دو به نسبت قیمت گوشی های بسیار خوبی هستند و امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند. اگر به دنبال یک گوشی فایو جی ارزان با امکانات مناسب هستید، نسخه ۵G این گوشی می تواند انتخاب خوبی باشد. در صورتی که ۵G بودن گوشی برای شما اولویت ندارد، پیشنهاد می کنیم مدل ۴G را انتخاب کنید که صفحه نمایش و دوربین های بسیار بهتری دارد.

عملکرد و سرعت مناسب، شارژدهی عالی، قیمت مناسب، و رفرش ریت ۹۰ هرتزی از جمله قابلیت های گوشی a32 هستند که ارزش خرید آن را بالا برده اند.

آیا گوشی a32 اثر انگشت دارد؟

بله همانطور که در بررسی مشخصات دو گوشی a32 و a32 5g مرور کردیم، هر دو این گوشی ها دارای سنسور اثر انگشت هستند.

گوشی a32 اثر انگشتش کجاست؟

جای حسگر اثر انگشت در دو گوشی a32 و a32 5G متفاوت است. اگر از مدل ۴G این گوشی استفاده می کنید، سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. در صورتی که مدل ۵G این گوشی را دارید، حسگر اثرانگشت با دکمه کناری (پاور) ادغام شده است و با لمس این دکمه  می توانید از حسگر اثرانگشت a32 استفاده کنید.

آیا باتری گوشی a32 قابل تعویض است؟

خیر باتری گوشی a32 و a32 5G مثل همه گوشی های جدید سامسونگ و سایر برند ها، باتری قابل تعویض توسط کاربر ندارند. یعنی مثل گوشی های قدیمی شما خودتان نمی توانید باتری گوشی را خارج کرده یا تعویض کنید. در صورتی که باتری این گوشی ها خراب شود، توسط تعمیرکار و با تجهیزات تخصصی قابل تعویض است.

ایا گوشی a32 حسگر دارد؟

بله گوشی a32 و a32 5G هر دو دارای حسگر هستند. حسگر های این دو گوشی عبارتند از: حسگر اثرانگشت، حسگر شتاب سنج،حسگر  ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور مجاورت مجازی

آیا گوشی سامسونگ a32 هندزفری دارد؟

خیر گوشی a32 بدون هندزفری در جعبه عرضه می شود. این گوشی جک ۳٫۵ میلی متری دارد بنابراین می توانید از انواع هندزفری های

گوشی a32 اندروید چند است؟

گوشی a32 و a32 5G با اندروید ۱۱ عرضه شده اند. زمانی که این گوشی را خریداری می کنید، اندروید آن نسخه ۱۱ است ولی خوشبختانه قابلیت آپگرید اندروید این گوشی به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را به اندروید ۱۳ (جدیدترین نسخه حال حاضر) آپگرید کنید.

گوشی a32 اندروید ۱۴ را دریافت می کنند؟

خیر گوشی a32 سامسونگ تنها تا اندروید ۱۳ قابل ارتقا است و بر اساس لیست منتشر شده از گوشی هایی که اندروید ۱۴ را دریافت می کنند، آپدیت برای این گوشی منتشر نخواهد شد.

گوشی a32 تولید چه سالی است؟

گوشی a32 در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. نسخه ۵G این گوشی در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی و به بازار عرضه شد. در حالی که نسخه ۴G آن یک ماه بعد یعنی در فوریه همان سال وارد بازار شد.

گوشی a32 چند سانت است؟

سایز گوشی a32 4G با a32 5G متفاوت است. گوشی a32 5G نسبت به ۴G کمی بزرگتر است و ابعاد آن ۱۶۴٫۲ در ۷۶٫۱ در ۹٫۱ میلی متر است. مدل ۴G این گوشی نیز دارای ابعاد ۱۵۸٫۹ در ۷۳٫۶ در ۸٫۴ میلی متر است.

گوشی a32 چند اینچ است؟

اندازه صفحه نمایش و اینچ دو گوشی a32 4G و ۵G با هم متفاوت هستند و نسخه فایو جی گوشی a32 یک اینچ بزرگتر است. یعنی گوشی a32 فور جی ۶٫۴ اینچ است و a32 فایو جی ۶٫۵ اینچ است.

گوشی a32 چه رنگ هایی دارد؟

هر دو نسخه a32 4G و a32 5G در چهار رنگ عرضه می شوند: سیاه (Awesome Black,)، سفید (Awesome White)، آبی (Awesome Blue)، و بنفش (Awesome Violet).

قیمت گوشی a32 در نمایندگی سامسونگ

بهترین و معتبرترین مرجع فروش انواع گوشی سامسونگ، نمایندگی سامسونگ تهران است. شما می توانید گوشی سامسونگ a32 را به صورت حضوری از فروشگاه های این نمایندگی در سطح شهر تهران خریداری کنید. اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، فروشگاه اینترنتی نمایندگی سامسونگ (آلسامسونگ) این امکان را به شما می دهد که گوشی مورد نظرتان را به صورت نقدی یا اقساطی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت گوشی a32 در نمایندگی سامسونگ را می توانید از طریق وبسایت فروشگاه آلسامسونگ، شماره های تیم فروش این نمایندگی و شعب حضوری آن در سطح شهر تهران استعلام نمایید.

قیمت گوشی a32 4g و a32 5G

با توجه به نوسان قیمت گوشی در بازار و تفاوت قیمت بین نسخه های مختلف این گوشی ها، قیمت روز گوشی  a32 4g و a32 5G سامسونگ را از سایت نمایندگی آلسامسونگ دریافت کنید.

خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ

برای رفاه حال هر چه بیشتر شما و افزایش قدرت خرید مشتریان، امکان خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ برای شما عزیزان فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید قسطی گوشی سامسونگ از وبسایت تقسیط و نمایندگی سامسونگ تهران صفحه فروش اقساطی محصولات سامسونگ را مطالعه نمایید یا به پشتیبانی یکی از این دو وبسایت پیام دهید.

ایا گوشی a32 5g خوب است؟

در این مقاله به نقد و بررسی کامل گوشی a32 و نسخه ۵g آن پرداختیم تا به این سوال پر تکرار پاسخ دهیم: آیا گوشی a32 خوب است؟ همانطور که مشاهده کردید هر دو نسخه این گوشی ویژگی های خاص خودشان را دارند و از نقاط قوت و ضعف خاص خودشان برخوردار هستند. صفحه نمایش با کیفیت (به خصوص در مدل فور جی)، طراحی جذاب، رفرش ریت ۹۰ هرتزی و شارژدهی قوی از جمله نقاط قوت این گوشی هستند که می توانند این گوشی را به یک انتخاب مناسب برای مشتریانی که به دنبال یک گوشی میان رده با امکانات کافی و عملکرد مناسب هستند، تبدیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.