جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2023

سامسونگ بی شک یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در سراسر جهان است که با ترکیبی از نوآوری، استفاده از تکنولوژی های روز و کیفیت ساخت بالای محصولاتش موفق شده رضایت درصد بسیار بالایی از مشتریان ایرانی و خارجی را کسب کند.

با توجه به بازار پر رقابتی که در صنعت تلویزیون وجود دارد، سامسونگ هر سال همه تلاشش را می کند تا با عرضه بهترین محصولات به بازار، جایگاهش را به عنوان برنده بازی حفظ کند. در این مقاله شما را با جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ که به اصطلاح تلویزیون های سامسونگ سری C هم نامیده می شوند، آشنا می سازیم و به معرفی مناسب ترین مدل ها همچون تلویزیون CU8000 می پردازیم.

اگر به سامسونگ علاقمند هستید یا قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

لیست جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳

در زیر لیستی از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را مشاهده می کنید. این لیست مثل هر سال شامل تلویزیون های پرچمدار، میان رده و اقتصادی است.

مدل تلویزیون تکنولوژی صفحه نمایش رزولوشن سایز ها

 

تلویزیون S95C سامسونگ QD-OLED ۴k ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۷ اینچ
تلویزیون S90C سامسونگ QD-OLED ۴k ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۷ اینچ
تلویزیون QN900C سامسونگ Mini LED QLED (Neo QLED) ۸k ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ، ۹۸ اینچ
تلویزیون QN800C سامسونگ Mini LED QLED (Neo QLED) ۸k ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ
تلویزیون QN700C سامسونگ Mini LED QLED (Neo QLED) ۸k ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ
تلویزیون QN95C سامسونگ Mini LED QLED (Neo QLED) ۴k ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ
تلویزیون QN90C سامسونگ Mini LED QLED (Neo QLED) ۴k ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ، ۹۸ اینچ
تلویزیون QN85C سامسونگ Mini LED QLED (Neo QLED) ۴k ۴۳ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ، ۹۸ اینچ
تلویزیون Q80C سامسونگ QLED با بک لایت ال ای دی مستقیم ۴k ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ
تلویزیون Q70C سامسونگ QLED با بک لایت edge ۴k  اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ
تلویزیون Q60C سامسونگ QLED با بک لایت edge ۴k ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ، ۹۸ اینچ
تلویزیون CU8500 سامسونگ Crystal LCD ۴k ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ
تلویزیون CU8000 سامسونگ Crystal LCD ۴k ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۰ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ
تلویزیون CU7000 سامسونگ Crystal LCD ۴k

۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، ۸۵ اینچ

 

معرفی بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ برای خانه های ایرانی

همانطور که دیدیم تلویزیون های سری C سامسونگ که جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ هستند، از تنوع بالایی برخوردارند. در این بخش مناسب ترین مدل های تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کنیم. این مدل ها در کنار کیفیت بالا و امکانات خوبی که دارند، در بازه قیمتی میان رده تا اقتصادی قرار می گیرند.

معرفی و بررسی تلویزیون CU7000 سامسونگ

تلویزیون CU7000 به عنوان جایگزینی برای AU7000 سال گذشته به بازار معرفی شده است. این تلویزیون یکی از مدل های اقتصادی سامسونگ است که در مقایسه با بقیه مدل ها، قیمت مناسب تری دارد. CU7000 به صفحه نمایش ال سی دی کریستال مجهز است و رزولوشن تصویر فورکی ۴K دارد.

یک نسخه سبک از جدیدترین نسخه تایزن روی این تلویزیون نصب شده است که امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون CU7000 از تنوع سایز خوبی برخوردار است و می تواند یک انتخاب خوب برای خانه های ایرانی باشد.  سایز های این تلویزیون عبارتند از: ۴۲ اینچ، ۴۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۵۸ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۰ اینچ، ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ.

بیشتر بخوانید : تنظیمات تلویزیون سامسونگ TU7000

معرفی و بررسی تلویزیون CU8000 سامسونگ

تلویزیون CU8000 سامسونگ یکی از تلویزیون های اقتصادی سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است که جای AU8000 پر فروش سال گذشته را گرفته است. این تلویزیون به صفحه نمایش کریستال ال سی دی مجهز شده و دارای کیفیت ۴K است. این تلویزیون به یک پردازنده Crystal Processor 4K مجهز است و یک نسخه سبک از سیستم عامل تایزن روی آن نصب شده است. تلویزیون CU8000 تنوع سایز بالایی دارد و می توانید آن را در اندازه های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینج، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ، و ۸۵ اینچ خریداری کنید.

همه سایز های این تلویزوین رفرش ریت ۶۰ هرتزی دارند به جز سایز ۸۵ اینچ که به رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. CU8000 یکی از اولین مدل هایی است که به مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ دارند پیشنهاد می شود.

معرفی و بررسی تلویزیون CU8500 سامسونگ

یکی از تلویزیون های سری ۸ سامسونگ در سال ۲۰۲۳ تلویزیون CU8500 است که به پنل کریستال ال سی دی و کیفیت تصویر ۴K مجهز است. این تلویزیون جزو تلویزیون های اقتصادی سامسونگ است که با وجود قیمت مناسب، امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. طراحی باریک و شیک، پنل VA با بک لایت  Edge LED و عمق رنگ ۱۰ بیتی از جمله ویژگی های قابل توجه نمایشگر این تلویزیون است.

تلویزیون CU8500 سامسونگ را می توانید در سایز های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ تهیه کنید.

بیشتر بخوانید : ابعاد تلویزیون های سامسونگ

معرفی و بررسی تلویزیون Q60C سامسونگ

تلویزیون Q60C سامسونگ یکی از تلویزیون های میان رده این کمپانی در سال ۲۰۲۳ است. تکنولوژی صفحه نمایش این تلویزیون از نوع QLED و با رزولوشن ۴K است. در حقیقت این تلویزیون ارزان ترین و پایین رده ترین مدل در سری کیولد سامسونگ است و جایگزین Q60B سال گذشته شده است. تلویزیون Q60C سامسونگ را می توانید در اندازه های ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۰ اینچ؛ ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ خریداری کنید. این تلویزیون دارای رفرش ریت ۶۰ هرتزی و بک لایت Dual LED edge بوده و از طراحی ظریف و جذابی برخوردار است.

معرفی و بررسی تلویزیون Q70C سامسونگ

تلویزیون Q70C سامسونگ با صفحه نمایش QLED و رزولوشن ۴K در سایز های ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ در بازار موجود است. این تلویزیون ارزان ترین تلویزیون سامسونگ با قابلیت Adaptive Sound است و از رفرش ریت ۱۲۰ هزتری برخوردار شده که برای گیمینگ مناسب است. در حقیقت تلویزیون Q70C به عنوان ارزان ترین تلویزیون گیمینگ سامسونگ در سال ۲۰۲۳ شناخته می شود.

معرفی و بررسی تلویزیون Q80C سامسونگ

تلویزیون Q80C سامسونگ دارای صفحه نمایش QLED با رزولوشن ۴K است. نمایشگر این تلویزیون دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و بک لایت direct LED است. Q80C بالا رده ترین تلویزیون کیولد سامسونگ ۲۰۲۳ است و جایگزین Q80B سال گذشته شده است. این تلویزیون علاوه بر این که کیفیت بسیار بالایی در نمایش تصاویر و پخش صدا دارد، امکانات بسیار خوبی برای گیمینگ حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید تلویزیون Q80C سامسونگ را در سایز های ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ خریداری کنید.

تغییرات جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۳ سامسونگ نسبت به ۲۰۲۲

امسال سامسونگ مجموعه ای از تلویزیون های جدید را در مدل های متنوع و با تکنولوژی های گسترده وارد بازار کرده است. جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته اند که نشان می دهد سامسونگ قصد ندارد در رقابت بر سر بهترین بودن ذره ای کوتاه بیاید. از جمله تغییرات تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ نسبت به ۲۰۲۲ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل های بیشتر تلویزیون QD-OLED در اندازه های جدید

با توجه به موفقیت قابل توجه تلویزیون S95B در سال گذشته، امسال سامسونگ دو مدل جدید از تلویزیون های QD-OLED را وارد بازار کرده است: S95C پرچمدار و مدل اقتصادی تر S90C. هر دو این تلویزیون ها در سایز های کاربردی تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ و ۵۵ اینچ موجود هستند. با این وجود امسال سایز غول پیکر ۷۷ اینچ هم به این مدل ها اضافه شده است.

تلویزیون های Mini LED با قابلیت تبدیل SDR به HDR

الگوریتم Auto HDR Remastering سامسونگ برای اضافه کردن افکت HDR به محتوای SDR به صورت فریم به فریم در زمان واقعی، از یادگیری عمیق هوش مصنوعی استفاده می کند. به گفته سامسونگ این الگوریتم کیفیت تصویر فیلم های قدیمی که با کیفیت SDR ضبط شده اند را افزایش داده و آن ها را زنده تر می کند.

بهبود قابلیت های گیمینگ برای علاقمندان به بازی

با استقبال روزافزون کاربران از کنسول های نسل جدید، تعجبی نیست که امسال سامسونگ قابلیت های گیمینگ تلویزیون های خود را ارتقا داده است. از جمله امکاناتی که به جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ اضافه شده است می توان به نسخه جدید Game Bar اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد نقشه بازی را در یک نگاه روی صفحه نمایش مشاهده کنند و با استفاده از قابلیت نشانه گیری مجازی در بازی های تیراندازی موفق تر عمل کنند.

امکانات جدید در سیستم عامل تایزن ۷٫۰

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ از نسخه جدید سیستم عامل تایزن استفاده می کنند که به قابلیت های جدیدی مثل نمایش سه بعدی نقشه، Chat Together و ConnecTime مجهز شده است.

بهبود کیفیت صدا با ردپای هوش مصنوعی

امسال شاهد استفاده سامسونگ از هوش مصنوعی در بخش های مختلف تلویزیون های ۲۰۲۳ هستیم و کیفیت صدا هم یکی از این بخش ها است. تلویزیون های پرچمدار و ساندبار های سامسونگ به تکنولوژی AI Sound Remastering مجهز شده اند که با ری مسترینگ صدا توسط هوش مصنوعی کیفیت صدا را ارتقا می دهد.

خرید قسطی تلویزیون ۲۰۲۳ سامسونگ از نمایندگی

در این مقاله به معرفی و بررسی جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ پرداختیم. شما می توانید تلویزیون سامسونگ مورد نظر خود را از طریق سایت فروش اقساطی تقسیط خریداری کنید. شرایط خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ از طریق سامانه تقسیط را می توانید در وبسایت رسمی این سامانه مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.