لیست تمامی کد های کاربردی ایرانسل

خرید اقساطی

کد های دستوری یا USSD ترکیبی از اعداد و نماد ها هستند که با شماره گیری آن ها می توانید به یک سری خدمات یا امکانات دسترسی پیدا کنید. همه اوپراتور های تلفن همراه کد های دستوری خاص خودشان را دارند. بنابراین اگر شما از سیمکارت ایرانسل استفاده می کنید، باید از کد های دستوری ایرانسل برای انجام کار های مختلف استفاده کنید.

از جمله پر کاربرد ترین کد های USSD ایرانسل می توان به کد شارژ ایرانسل، کد اینترنت ایرانسل، کد های پیشواز ایرانسل، کد لغو پیامک و … اشاره کرد. در ادامه به معرفی لیست تمامی کد های کاربردی ایرانسل می پردازیم.

تمام کد های دستوری ایرانسل

شاید بیشتر ما با کد های کاربردی مثل کد استعلام مانده شارژ یا استعلام مانده اینترنت ایرانسل آشنا باشیم اما کد های USSD ایرانسل بسیار متنوع و زیاد هستند و کمتر کسی همه آن ها را می شناسد. در این مقاله تمام کد های دستوری ایرانسل را به صورت لیست های جداگانه آورده ایم.

علاوه بر استفاده از کد های دستوری، می توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نیز از بسیاری از این خدمات بهره مند شوید. البته یکی از مزایای مهم کد های دستوری ایرانسل این است که حتی در صورت نداشتن شارژ و بسته اینترنت هم می توانید از آن ها استفاده کنید در صورتی که ایرانسل من فقط با اینترنت باز می شود.

دانلود ایرانسل من

نسخه اندروید اپلیکیشن ایرانسل من را می توانید از وبسایت ایرانسل یا گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و … دانلود کنید. اگر از سیستم عامل iOS استفاده می کنید باید نسخه تخت وب برنامه ایرانسل من را به صفحه هوم گوشی اضافه کنید. *** اگر صلاح میدانید لینک دانلود مستقیم ایرانسل من اندروید اضافه شود: https://cdn-ngmy.irancell.ir/app/MyIrancell.apk ***

لیست کد دستوری شارژ ایرانسل

یکی از قدیمی ترین و پر کاربرد ترین کد های دستوری ایرانسل، کد های شارژ ایرانسل هستند. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این که اپلیکیشن های مدیریت سیمکارت مثل ایرانسل من در دسترس قرار بگیرند و حتی قبل از فعال شدن اینترنت همراه، با استفاده از این کد های دستوری میزان مانده شارژ خط ایرانسل را چک می کردیم.

هنوز هم کد های دستوری شارژ ایرانسل جزو کد های پر کاربرد هستند که بسیاری از ما از آن ها استفاده می کنیم. در ادامه لیست کد های دستوری شارژ ایرانسل را مشاهده می کنید:

 

کد استعلام مانده شارژ ایرانسل *۵۵۵*۱*۲#
کد ایرانسل برای انتقال شارژ (خط به خط) #شماره مقصد*مبلغ به ریال*رمز*۱۴۲*
کد درخواست شارژ ایرانسل *۵۵۵*۱*۳*۳#
کد شارژ اضطراری ایرانسل *۸۱۵#
کد لغو شارژ اضطراری ایرانسل رایگان *۸۱۵*۶#
کد شارژ با کد ۱۶ رقمی شارژ ایرانسل #شماره رمز*۱۴۱*
کد شارژ شگفت انگیز ایرانسل #شماره رمز*۱۴۴*
کد شارژ ایرانسل دائمی (پرداخت صورت حساب با کارت شارژ) *۱۳۰*رمز شارژ#

لیست کد اینترنت ایرانسل

کد های دستوری اینترنت ایرانسل برای هدف هایی مثل استعلام مانده اینترنت، خرید بسته اینترنت جدید، و سایر خدمات مرتبط با اینترنت کاربرد دارند. در ادامه لیست کامل کد های اینترنت ایرانسل را مشاهده می کنید:

 

*۵۵۵*۱*۴# کد برای استعلام موجودی اینترنت ایرانسل
*۵۵۵*۵# کد شارژ اینترنت ایرانسل
*۵۵۵*۴*۲# کد دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل
*۲۰# کد بررسی پوشش اینترنت همراه
*۵۵۵*۸# کد خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل
*۸۱۵# کد فعال سازی اینترنت اضطراری ایرانسل
*۸۱۵*۳*۲# کد غیر فعال سازی اینترنت اضطراری ایرانسل
*۵۵۵*۱*۴# کد مشاهده بسته های فعال اینترنت ایرانسل
*۵۵۵*۵*۹# کد لغو تمدید خودکار اینترنت ایرانسل

لیست کد های خرید محصولات ایرانسل

برای خرید محصولات از ایرانسل، اعم از بسته های مختلف یا خرید سیم کارت، می توانید از لیست کد های خرید محصولات ایرانسل که در زیر آمده است استفاده کنید.

 

کد خرید بسته ترکیبی ایرانسل *۵۵۵*۵*۵#
کد خرید بسته مکالمه ایرانسل *۵۵۵*۵۵#
کد بررسی موجود بودن شماره ایرانسل *۵۵۵*۱۰*۳#
کد خرید سیم کارت ایرانسل *۵۵۵*۱۶*۱#
کد پیگیری سفارش *۵۵۵*۲۲#

کد تغییر زبان ایرانسل

برای تغییر زبان منوی ایرانسل به فارسی یا انگلیسی می توانید از کد های زیر استفاده کنید:

 

کد تغییر زبان به فارسی ایرانسل *۵۵۵*۴*۳*۱#
کد تغییر زبان به انگلیسی ایرانسل *۵۵۵*۴*۳*۲#

سایر کد های کاربردی ایرانسل

*۹۱# کد ایرانسل برای فهمیدن شماره
*۵۰۰۶# کد لغو sms تبلیغاتی ایرانسل
*۵۵۵*۱*۹# کد دائمي كردن خط ايرانسل
*۵۵۵*۱۱# – *۶*۱# کد شارژ کیف پول دیجیتال ایرانسل
*۶۱۰۱# کد ردیابی گوشی ایرانسل
*۵۵۵*۴*۵*۱# کد فعال سازی پیامگیر صوتی ایرانسل
*۵۵۵*۴*۵*۴# کد حذف تمام خدمات پیام‌گیر
*۵۵۵*۴*۵*۲# کد فعال‌سازی اطلاع‌ رسانی تماس‌های ناموفق
*۵۵۵*۴*۵*۳# کد غیر فعال‌سازی اطلاع‌ رسانی تماس‌های ناموفق
*۵۵۵*۱*۲# کد افزایش سقف اعتبار سیمکارت دائمی ایرانسل
*۵۵۵*۶# کد جشنواره فصلی ایرانسل
*۵۵۵*۳*۸# کد مشاهده تعرفه ایرانسل
*۵۵۵*۴*۱# کد تنظیمات mms ایرانسل
*۵۵۵*۴*۲# کد فعالسازی تنظیمات GPRS ایرانسل
*۵۵۵*۴*۱۰# کد فعالسازی volte ایرانسل

لیست کد پیشواز ایرانسل

سرویس آهنگ پیشواز یکی از سرویس های پر طرفدار ایرانسل است که به شما این امکان را می دهد که به جای صدای بوق، یک آهنگ انتخاب کنید که هنگام زنگ زدن به سیمکارتتان برای شخصی که با شما تماس گرفته است، اجرا شود. برای استفاده از آهنگ های پیشواز می توانید اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل را نصب کنید. اما یکی دیگر از راه های فعال کردن و غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل، استفاده از کد های دستوری است که در این قسمت به آن ها می پردازیم.

 

کد فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل *۷۷۷*کد آهنگ پیشواز مورد نظر #
کد ایرانسل حذف پیشواز #کد آهنگ پیشواز *۵*۷۷۷*
کد تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل #کد آهنگ جایگزین*کد آهنگ موجود*۶*۷۷۷*
کد پیدا کردن آهنگ پیشواز فعلی *۷۷۷*۲#
کد هدیه دادن آهنگ پیشواز ایرانسل *۱۰*۲۲۳#
کد محبوب ترین آهنگ های پیشواز *۷۷۷*۱#
کد فعال سازی سرویس عبادت ایرانسل *۷۷۷*۴#

کد ایرانسل برای ۱ ساعت مکالمه رایگان

برای دریافت یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسل کد #۱*۱*۴۴۴۴* یا #۸*۱*۴۴۴۴* را شماره گیری کنید. این کد هر روز یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی به شما هدیه می دهد. البته ممکن است برای برخی کاربران کار نکند.

برای خرید بسته های شگفت انگیز مکالمه ایرانسل که نسبت به بسته های عادی ارزان تر هستند، کد #۱*۴۴۴۴* را شماره گیری کنید.

کد ایرانسل ۴۰ دقیقه مکالمه رایگان

با شماره گیری کد زیر می توانید به ازای هر ۴ دقیقه مکالمه، ۴۰ دقیقه رایگان هدیه بگیرید. این بسته فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد:

*۴۴۴۴*۱*۲#

کد ایرانسل اینترنت رایگان ۵ گیگابایت

اگر مشترک مودم  TD-LTE هستید با به روز رسانی اطلاعات کاربری خود می توانید یک بسته رایگان اینترنت با حجم ۵ گیگابایت و مهلت ۷ روزه هدیه بگیرید. برای این کار باید شماره تلفن و ایمیل خود را تایید کنید.

کد بسته ۲۰ گیگ ایرانسل

شما می توانید با شماره گیری کد *۷۰# خط اعتباری خود را با پرداخت هزینه پایین به دائمی تبدیل کنید و ۲۰ گیگ اینترنت رایگان به همراه ۹۰۰ دقیقه مکالمه و ۹۰۰ پیامک رایگان هدیه بگیرید.

کد اینترنت ۱ ساعته ایرانسل

مدتی است که ایرانسل بسته های ساعتی اینترنت را حذف کرده است اما برای دریافت اینترنت ۱ ساعته ایرانسل می توانید کد زیر را وارد کنید:

*۴۴۴۴*۲*۱#

کد اینترنت ارزان ایرانسل ۱۴۰۲

برای دریافت اینترنت ارزان ایرانسل، کد #۲*۴۴۴۴* را شماره گیری کنید. با شماره گیری این کد یک سری بسته های شخصی سازی شده با قیمت ارزان نسبت به بسته های عادی به شما پیشنهاد داده می شود که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و بخرید.

کد td lte ایرانسل چیست؟

کد td lte ایرانسل برای بررسی پوشش و آنتن دهی ایرانسل در هر منطقه استفاده می شود. برای این که بدانید در منظقه شما پوشش اینترنتی ۴G و TD-LTE فعال است یا نه کد *۲۰# را شماره گیری کنید.

شماره ساعت گویا ایرانسل چند است؟

شماره ساعت گویا ایرانسل ۷۰۰ است. برای این که ببینید ساعت دقیقا چند است در تمامی ساعات شبانه روز می توانید از طریق خط ایرانسل خود با این شماره تماس بگیرید.

کد تماس اضطراری ایرانسل چند است؟

در مواقعی که شارژ خط ایرانسل تمام شده و نمی توانید شارژ تهیه کنید، امکان دریافت شارژ اضطراری بسیار کاربردی است. در این حالت بدون نیاز به پرداخت هیچ مبلغی می توانید اعتبار اضطراری برای تماس و پیامک دریافت کنید. کد تماس اضطراری ایرانسل *۸۱۵# است.

کد لغو شارژ اضطراری ایرانسل چند است؟

بعد از دریافت شارژ اضطراری ایرانسل نمی توانید آن را لغو کنید و باید تا آخر از اعتباری که دریافت کرده اید استفاده کنید. بنابراین چیزی به اسم کد لغو شارژ اضطراری ایرانسل نداریم.

کد از دسترس خارج شدن ایرانسل

برای از دسترس خارج کردن سیمکارت ایرانسل می توانید کد دستوری *۲۱*۰۹۴# را شماره گیری کنید. برای این که دوباره گوشی را به حالت عادی برگردانید، کد #۲۱# را شماره گیری کنید.

کد رایگان روبیکا شدن با ایرانسل

برای این که اینترنت روبیکا برای ایرانسل رایگان شود می توانید کد #۱*۲*۲*۴۰۰* را شماره گیری کنید.

کد قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

با وارد کردن کد قطع مصرف آزاد اینترنت ایرانسل، تنها زمانی که بسته فعال اینترنت دارید، می توانید به اینترنت ایرانسل دسترسی داشته باشید و در صورت تمام شدن بسته، اینترنت شما قطع می شود و از اعتبار خط استفاده نخواهد شد.

برای قطع مصرف آزاد کد *۵۵۵*۳*۲*۳# را شماره گیری کنید.

کد فعال کردن مصرف آزاد اینترنت ایرانسل

اگر می خواهید حتی در صورت نداشتن بسته اینترنت هم بتوانید از طریق اعتبار شارژ خط ایرانسل به اینترنت وصل شوید، کد زیر را شماره گیری کنید:

*۵۵۵*۳*۴#

کد سرویس میزبان تماس ایرانسل

وقتی از طریق سرویس میزبان تماس ایرانسل با کسی تماس می گیرید، هزینه تماس توسط مخاطب بر عهده گرفته می شود (با اعلام رضایت دو طرف). برای فعال سازی سرویس میزبان تماس ایرانسل، کد زیر را شماره گیری کنید:

*۷۰۴* شماره تماس مخاطب#

در صورتی که مخاطب موافقت کند، هزینه تماس بر عهده او قرار خواهد گرفت.

 

کد درخواست تماس ایرانسل

سرویس درخواست تماس ایرانسل یا به اصطلاح سیستم لطفا با من تماس بگیرید، به شما این امکان را می دهد که درخواست تماس برای مخاطب ارسال کنید. زمانی که اعتبار کافی برای تماس را ندارید یا خط شما یک طرفه است، می توانید کد زیر را وارد کنید تا یک پیامک با متن لطفا با من تماس بگیرید برای مخاطب ارسال شود:

 

#شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده*۱۵۰*

کد سرویس تماس های ناموفق ایرانسل

با فعال سازی سرویس اعلام تماس ناموفق، وقتی به هر دلیلی تماس از دست رفته داشته باشید، شماره شخصی که با شما تماس گرفته به همراه تاریخ و زمان تماس، برای شما پیامک می شود. این سرویس بسیار کاربردی است و فعال سازی آن هم ساده است:

برای فعال کردن سرویس تماس های ناموفق کد دستوری زیر را شماره گیری کنید:

*۵۵۵*۴*۵*۲#

کد غیر فعال سازی سرویس تماس ناموفق

برای غیر فعال کردن این سرویس کد زیر را وارد کنید:

*۵۵۵*۴*۵*۴#

کد سرویس اعلام بازگشت به شبکه

سرویس اعلام بازگشت به شبکه زمانی کاربرد دارد که شما با شخصی تماس می گیرید که در دسترس نیست یا به هر دلیلی تماس شما انجام نشده است. با فعال کردن این سرویس تا ۴۸ ساعت بعد هر زمان که مخاطب مجددا در دسترس قرار بگیرد، با پیامک به شما اطلاع رسانی می شود.

برای فعال کردن سرویس اعلام بازگشت به شبکه کد دستوری #شماره موردنظر*۱۵۵* را شماره گیری نمایید.

کد دستوری پیامگیر صوتی ایرانسل

پیامگیر صوتی یکی از قابلیت های بسیار کاربردی است که به شما این امکان را می دهد که هیچ تماسی را از دست ندهید. با فعال کردن این سرویس اگر کسی با شما تماس بگیرد و خط شما خاموش باشد یا در دسترس نباشید، به سیستم پیامگیر صوتی وصل می شود و می تواند پیام صوتی برای شما بگذارد.

برای فعال کردن پیامگیر صوتی ایرانسل کد زیر را شماره گیری کنید:

*۵۵۵*۴*۵*۱#

کد غیر فعال کردن پیامگیر صوتی ایرانسل

برای این که پیامگیر صوتی ایرانسل را غیر فعال کنید، کد زیر را شماره گیری نمایید:

*۵۵۵*۴*۵*۳#

کد های دستوری ایرانسل اعتباری و دائمی

همانطور که دیدیم یکی از بهترین روش ها برای دریافت انواع خدمات سیمکارت، از استعلام مانده حساب تا سفارش دادن سیمکارت جدید و بهرمندی از سرویس های کاربردی مثل شارژ اضطراری و پیامگیر صوتی، استفاده از کد های دستوری است. برای این که بتوانید نهایت استفاده را از سیمکارت ایرانسل خود ببرید، بهتر است با این کد ها آشنا باشید و در مواقع لازم از آن ها استفاده کنید.

در این مقاله لیست تمامی کد های کاربردی ایرانسل را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. شما از کدام کد ها بیشتر استفاده می کنید؟ آیا کد دیگری می شناسید که بتواند به مخاطبین وبسایت تقسیط کمک کند؟ منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.