راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ های مخصوص بازی در مدل های مختلف ارائه شده اند. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های گیمینگ را به شما معرفی کنیم. به جرات می‌توان گفت که لپ تاپ های مخصوص گیمینگ در دسته گرانترین لپ تاپ ها قرار دارند.

برای آنکه بتوانید یک لپ تاپ مناسب برای گیمینگ انتخاب کنید قبل از هرچیز باید به مشخصات کارت گرافیک توجه کنید.

در واقع این کارت گرافیک است که مشخص می‌کند بازی شما با چه کیفیتی اجرا شود. بنابراین قبل از هر چیز ابتدا کارت گرافیک دستگاه را چک کنید و به این نکته نیز توجه کنید که هرگز سراغ لپ تاپ هایی که پردازنده گرافیکی و CPU آنها جدا از هم  هستند نروید چرا که این لپ تاپ ها فقط می‌توانند بازی‌های در سطح پایین را پردازش کنند.

بنابراین می توان گفت بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی، لپ تاپ هایی هستند که کارت گرافیک قوی دارند. البته برای نمایش بهتر بازی لازم است که نمایشگر و پردازنده مرکزی نیز از قدرت بالایی برخوردار باشند. اما با توجه به این موضوع که لپ‌تاپ های مخصوص بازی معمولاً دارای باتری هایی با شارژ های ضعیف هستند، احتمالاً مجبور می‌شوید که به همراه آنها از آداپتور برق استفاده کنید. اگر بخواهیم به برخی از مشخصه های اصلی لپ تاپ های مخصوص گیم اشاره کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

مجهز بودن به قوی ترین پردازنده های گرافیکی

نمایشگر های با رزولوشن بالا

زبان طراحی خاص

باتری ضعیف

وزن بالا و قابلیت حمل پایین

برخی از لپتاپ های مخصوص بازی

Lenovo ideapad gaming3

این لپتاپ یکی از مقام به صرفه ترین لپ تاپ های مخصوص بازی است که مدل های مختلفی با سخت افزارها و ویژگی‌های نرم‌افزاری مختلف دارد. این لپ تاپ از پردازنده نسل دهم core i5 به همراه ۱۶ گیگابایت رم برخوردار شده است و از سایر مشخصات آن می‌توانیم به نمایشگر ۱۵ اینچی به همراه کیبورد جزیره ای اشاره کنیم.

لپ تاپ TUF FX505 ایسوس

این لپ تاپ یکی از جذاب ترین لپ تاپ های موجود در بازار است و از پردازنده نسل سوم رایزن ۷ و رفرش ریت ۱۲۸ برخوردار شده است. هرچند باید به این نکته اشاره کنیم که این لپ‌تاپ در دسته مدرن ترین لپ تاپ های گیم قرار ندارد اما به دلیل قیمت مناسب می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

زفیروس G14 ایسوس

این لپ تاپ  به عنوان  یکی از جدیدترین و گران قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ محسوب می شود که ضخامت آن کمتر از ۲ سانتی متر است. ایسوس  در این لپ تاپ از پردازنده رایزن ۷ مدل  ۴۸۰۰HS به همراه کارت گرافیک GeForce GTX 1650 استفاده کرده است که قدرت پردازش بالایی دارد.

لپتاپ  TUF Dash F15

این لپ تاپ گیمینگ  نیز  به پردازنده نسل  یادزهم Core i7 و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 مجهز است. از طرفی می توند بازی  های سنگین را نیز به خوبی اجرا کند. نمایشگر ۱۴۴ هرتز نیز  یکی دیگر از مشخصات این لپ تاپ است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید اقساطی

سوالات متداول

خرید اقساطی
خرید اقساطی

خیر. تنها با داشتن چک صیادی به نام شخص متقاضی فروش انجام می‌شود.

بله. می توانید هر مبلغ دلخواهی را به عنوان پیش پرداخت در نظر بگیرید ولی حداقل میبایست یک چهارم مبلغ فاکتور باشد.کمتر از یک چهارم امکان پذیر نیست.

سقف خرید تماما به مدارک مثبته اعتباری که متقاضی ارائه میدهد،بستگی دارد و هیچ سقف از پیش تعیین شده ای برای افراد وجود ندارد.به عنوان مثال زمانی که متقاضی مدارکی دال بر درآمد ماهیانه سه میلیون تومان ارائه می دهد سقف خرید بیش از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد.

همه ی افراد امکان ثبت نام را دارند. اما پذیرش درخواست ثبت نام در مرحله ی اول اعتبارسنجی، برای تمام متقاضیان اتفاق نمی افتد و نیازمند داشتن شغل قابل قبول، درآمد مشخص ، حساب بانکی معتبر بدون سابقه چک برگشتی یا معوقات بانکی و داشتن گردش حساب متناسب با میزان حقوق و خرید است.

شما به تعداد بی نهایت می توانید خرید اقساطی از سامانه تقسیط داشته باشید ولی انجام هر خرید بعدی ملزم به تسویه خرید قبلی است.در صورتی که متقاضی تعهدات باقیمانده داشته باشد نمی تواند از سامانه تقسیط مجدد خرید کند.